nou nou nouquote:
Hebben ze bij de PvdD al, die dame die het Anne Faber-debat deedquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik voel een excuus vrouwelijk Kamerlid aankomen!
Rip Johan, rip die tukkerquote:
Heerlijkechaosgenot zul je bedoel. Toen ze ging jankenquote:
Nee ik vind Arib goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Arib is wel een beetje low-energy. Liever Bercow.
Hoe kan die daar ooit terecht gekomen zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heerlijkechaosgenot zul je bedoel. Toen ze ging janken
gaat die pvv doos weer boos doen dat iemand schreeuwtquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Arib is wel een beetje low-energy. Liever Bercow.
Meh, beetje stamelend af en toe. Niet echt harde hand (waar ik van hou)quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee ik vind Arib goed.
Poppenkast houden ze maar op hun eiland.
Ze spreekt prima Nederlands vind ik. Maar het zou geen kwaad kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze zou alleen ff naar een logopedist moeten.
dat weet ik lieverdquote:
Ze zijn saar nog meer bezig met elkaar voor lul te zetten ipv van bezig zijn met kwesties die er toe doen dan hier. Politiek hoeft niet mooi te zijn toch, het moet werken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Meh, beetje stamelend af en toe. Niet echt harde hand (war ik van hou)
PVV die klaagt over fatsoen in een debatquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gaat die pvv doos weer boos doen dat iemand schreeuwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |