cuck je vent gewoonquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik ben al verbonden volgens de wet dus wife gaat niet lukken.
ze heeft wel 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef McGrath het volgende:
heeft samzz een goede portemonnee? de flinke leeftijd heeft ze al
Ja als je geen proper gebit hebt ga ik echt niet liefdevol in je ogen staren van dichtbij dus laat staan de rest.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou een goede portemonnee en een flinke leeftijd belangrijker vinden dan het gebit
zou juist naar de ogen staren als iemand een slecht gebit heeft, misschien ga je dan niet over je nekquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als je geen proper gebit hebt ga ik echt niet liefdevol in je ogen staren van dichtbij dus laat staan de rest.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou juist naar de ogen staren als iemand een slecht gebit heeft, misschien ga je dan niet over je nek
het oog wil ook watquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se bij een sugar mommy
Nou had toevallig gedroomd dat ik intiem had liggen vozen met een snoepje uit de tweede, en toen ik opboechtte in mijn droom vond hij het niet erg maar toen ik bij het ontwaken om verificatie vroeg bleek de werkelijkheid toch anders.quote:
wat zijn jouw interesses dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil een slimme, knappe, talentvolle, jonge meid met veel dezelfde interesses
hey @:DjeDje
Ik zit niet in de 2e, maar wil wel vozen..quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou had toevallig gedroomd dat ik intiem had liggen vozen met een snoepje uit de tweede, en toen ik opboechtte in mijn droom vond hij het niet erg maar toen ik bij het ontwaken om verificatie vroeg bleek de werkelijkheid toch anders.
Dus ja. Geen goedkeuring gekregen om met die guy uit de tweede te hozen helaas.
ik breek je nekquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
is alleen nodig te vermelden als het bijzonder is.
Is goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit niet in de 2e, maar wil wel vozen..
Wat een beest!quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:35 schreef Myrr het volgende:
Arme vriendje van me is achterstallige vakken aan het inhalen en doet al het hele jaar zo'n 30 punten per blok naast zijn 0,8 fte en anderhalve dag les.
Echt blij voor ons als dat achter de rug is.
die personages zijn geen 150kgquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb genoeg nekken gebroken in stealth games dus dat kan ik wel
Ja dat is het dus. We hebben daar echt geen fut voor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bespring hem vanavond dan.
win/win is dat.
laatst kon je niet slapen omdat je rita op had, was een goed moment geweest natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. We hebben daar echt geen fut voor.
waarom zou ik een bril hebben of denk je dat iedereen die moedertje slim is een bril heeftquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh wauw, eindelijk een foto van Her_Manndacht dat je een bril had
En als je gewoon naakt voor hem gaat staan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. We hebben daar echt geen fut voor.
had je zo verwachtquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een bril hebben of denk je dat iedereen die moedertje slim is een bril heeft
Ja, hij ligt dan meestal in een coma na een dag werken, thuiskomen, spelen met kind, toetsen nakijken en daarna nog leren voor tentamens.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
laatst kon je niet slapen omdat je rita op had, was een goed moment geweest natuurlijk
klinkt topquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, hij ligt dan meestal in een coma na een dag werken, thuiskomen, spelen met kind, toetsen nakijken en daarna nog leren voor tentamens.
Hij wordt al verrot wakker en na seks wordt ie nog verrotter wakker.
ach wel beroemder dan al zijn pestkoppenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die vent zal toch gigantisch gepest moeten zijn gok ik..
Ja, maar wel beroemd op een slechte manier,quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
ach wel beroemder dan al zijn pestkoppen
nee preciesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar wel beroemd op een slechte manier,
Ik zou het niet fijn vinden als mijn kop beroemd is omdat hij zo lelijk is..
Als je samen woont sta je gemiddeld zo twee keer per dag naakt voor iemand. Dat is niet super boeiend.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
En als je gewoon naakt voor hem gaat staan?
Ah, nou ik zie mezelf zo nu en dan naakt in de spiegel, opwindend wel hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je samen woont sta je gemiddeld zo twee keer per dag naakt voor iemand. Dat is niet super boeiend.
Je kan ook gewoon een stukje nemen in plaats van het hele ding.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef Trollscience het volgende:
zin in chocolade maar geen zin in sugarcrash :/
snap ik, is het enige moment op de dag dat je je piemel kunt zienquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, nou ik zie mezelf zo nu en dan naakt in de spiegel, opwindend wel hoor
Die zie ik elke dag vriend, hij mag dan wel niet zo groot zijn maar ik zie hem nog welquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik, is het enige moment op de dag dat je je piemel kunt zien
nee, dat gaat niet met chocolaquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stukje nemen in plaats van het hele ding.
Ik ben zelf ook een 2/10quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had verwacht dat je zou zeggen: "dat is al het geval"
nee, dat gaat niet met chocolaquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook, na het lezen van de post boven je.
Ja, wie gebruikt nou 'nix'quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee, dat gaat niet met chocola
alles of nix
deze?
Dan moet je die inkakker gewoon accepteren of nog een reep nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef Trollscience het volgende:
als zo'n reep naast me ligt stop ik niet tot hij helemaal op is
namen en rugnummersquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:01 schreef Myrr het volgende:
Sow nos heeft eindelijk een lekkere nieuwslezeres.
Wie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:01 schreef Myrr het volgende:
Sow nos heeft eindelijk een lekkere nieuwslezeres.
liever de andere danquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
of deze? Maar dit is een correspondent..
[ afbeelding ]
Jajajajaj daar is de wekelijkse post weerquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:41 schreef Myrr het volgende:
Maar straks diploma, dan alleen een jaar werken voor hem en daarna nog een (door)betaalde master van 60 punten over twee jaar verspreid.
Work hard play hard. Als we 40 zijn verdienen we samen minimaal een ton. #goals
Hoeveel ton verplaats jij per dag?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jajajajaj daar is de wekelijkse post weer
Ligt eraan welke heftruck. Maar op een gemiddelde dag zo'n 100 tonquote:
geld maakt niet gelukkig ...quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:41 schreef Myrr het volgende:
Maar straks diploma, dan alleen een jaar werken voor hem en daarna nog een (door)betaalde master van 60 punten over twee jaar verspreid.
Work hard play hard. Als we 40 zijn verdienen we samen minimaal een ton. #goals
Netjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ligt eraan welke heftruck. Maar op een gemiddelde dag zo'n 100 ton
Ja niet normaal hequote:
Zin om mijn vleselijke lusten te botvierenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:25 schreef Myrr het volgende:
Zin in een badkamer en keuken uitzoeken. Ooit.
K zit op kantoor hoorquote:
verrassendquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben én aan het eten én osrs mobile aan het spelen
overwatch league kijken, FOK!ken, pokemon vortex spelen, discordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |