die personages zijn geen 150kgquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb genoeg nekken gebroken in stealth games dus dat kan ik wel
Ja dat is het dus. We hebben daar echt geen fut voor.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bespring hem vanavond dan.
win/win is dat.
laatst kon je niet slapen omdat je rita op had, was een goed moment geweest natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. We hebben daar echt geen fut voor.
waarom zou ik een bril hebben of denk je dat iedereen die moedertje slim is een bril heeftquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh wauw, eindelijk een foto van Her_Manndacht dat je een bril had
En als je gewoon naakt voor hem gaat staan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. We hebben daar echt geen fut voor.
had je zo verwachtquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een bril hebben of denk je dat iedereen die moedertje slim is een bril heeft
Ja, hij ligt dan meestal in een coma na een dag werken, thuiskomen, spelen met kind, toetsen nakijken en daarna nog leren voor tentamens.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
laatst kon je niet slapen omdat je rita op had, was een goed moment geweest natuurlijk
klinkt topquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, hij ligt dan meestal in een coma na een dag werken, thuiskomen, spelen met kind, toetsen nakijken en daarna nog leren voor tentamens.
Hij wordt al verrot wakker en na seks wordt ie nog verrotter wakker.
ach wel beroemder dan al zijn pestkoppenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die vent zal toch gigantisch gepest moeten zijn gok ik..
Ja, maar wel beroemd op een slechte manier,quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
ach wel beroemder dan al zijn pestkoppen
nee preciesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar wel beroemd op een slechte manier,
Ik zou het niet fijn vinden als mijn kop beroemd is omdat hij zo lelijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |