cuck je vent gewoonquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik ben al verbonden volgens de wet dus wife gaat niet lukken.
ze heeft wel 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef McGrath het volgende:
heeft samzz een goede portemonnee? de flinke leeftijd heeft ze al
Ja als je geen proper gebit hebt ga ik echt niet liefdevol in je ogen staren van dichtbij dus laat staan de rest.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou een goede portemonnee en een flinke leeftijd belangrijker vinden dan het gebit
zou juist naar de ogen staren als iemand een slecht gebit heeft, misschien ga je dan niet over je nekquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als je geen proper gebit hebt ga ik echt niet liefdevol in je ogen staren van dichtbij dus laat staan de rest.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou juist naar de ogen staren als iemand een slecht gebit heeft, misschien ga je dan niet over je nek
het oog wil ook watquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat hoeft niet per se bij een sugar mommy
Nou had toevallig gedroomd dat ik intiem had liggen vozen met een snoepje uit de tweede, en toen ik opboechtte in mijn droom vond hij het niet erg maar toen ik bij het ontwaken om verificatie vroeg bleek de werkelijkheid toch anders.quote:
wat zijn jouw interesses dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil een slimme, knappe, talentvolle, jonge meid met veel dezelfde interesses
hey @:DjeDje
Ik zit niet in de 2e, maar wil wel vozen..quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou had toevallig gedroomd dat ik intiem had liggen vozen met een snoepje uit de tweede, en toen ik opboechtte in mijn droom vond hij het niet erg maar toen ik bij het ontwaken om verificatie vroeg bleek de werkelijkheid toch anders.
Dus ja. Geen goedkeuring gekregen om met die guy uit de tweede te hozen helaas.
ik breek je nekquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
is alleen nodig te vermelden als het bijzonder is.
Is goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit niet in de 2e, maar wil wel vozen..
Wat een beest!quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:35 schreef Myrr het volgende:
Arme vriendje van me is achterstallige vakken aan het inhalen en doet al het hele jaar zo'n 30 punten per blok naast zijn 0,8 fte en anderhalve dag les.
Echt blij voor ons als dat achter de rug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |