had je zo verwachtquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik een bril hebben of denk je dat iedereen die moedertje slim is een bril heeft
Ja, hij ligt dan meestal in een coma na een dag werken, thuiskomen, spelen met kind, toetsen nakijken en daarna nog leren voor tentamens.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
laatst kon je niet slapen omdat je rita op had, was een goed moment geweest natuurlijk
klinkt topquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, hij ligt dan meestal in een coma na een dag werken, thuiskomen, spelen met kind, toetsen nakijken en daarna nog leren voor tentamens.
Hij wordt al verrot wakker en na seks wordt ie nog verrotter wakker.
ach wel beroemder dan al zijn pestkoppenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die vent zal toch gigantisch gepest moeten zijn gok ik..
Ja, maar wel beroemd op een slechte manier,quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
ach wel beroemder dan al zijn pestkoppen
nee preciesquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, maar wel beroemd op een slechte manier,
Ik zou het niet fijn vinden als mijn kop beroemd is omdat hij zo lelijk is..
Als je samen woont sta je gemiddeld zo twee keer per dag naakt voor iemand. Dat is niet super boeiend.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
En als je gewoon naakt voor hem gaat staan?
Ah, nou ik zie mezelf zo nu en dan naakt in de spiegel, opwindend wel hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je samen woont sta je gemiddeld zo twee keer per dag naakt voor iemand. Dat is niet super boeiend.
Je kan ook gewoon een stukje nemen in plaats van het hele ding.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef Trollscience het volgende:
zin in chocolade maar geen zin in sugarcrash :/
snap ik, is het enige moment op de dag dat je je piemel kunt zienquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, nou ik zie mezelf zo nu en dan naakt in de spiegel, opwindend wel hoor
Die zie ik elke dag vriend, hij mag dan wel niet zo groot zijn maar ik zie hem nog welquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap ik, is het enige moment op de dag dat je je piemel kunt zien
nee, dat gaat niet met chocolaquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stukje nemen in plaats van het hele ding.
Ik ben zelf ook een 2/10quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had verwacht dat je zou zeggen: "dat is al het geval"
nee, dat gaat niet met chocolaquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ook, na het lezen van de post boven je.
Ja, wie gebruikt nou 'nix'quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee, dat gaat niet met chocola
alles of nix
deze?
Dan moet je die inkakker gewoon accepteren of nog een reep nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef Trollscience het volgende:
als zo'n reep naast me ligt stop ik niet tot hij helemaal op is
namen en rugnummersquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:01 schreef Myrr het volgende:
Sow nos heeft eindelijk een lekkere nieuwslezeres.
Wie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:01 schreef Myrr het volgende:
Sow nos heeft eindelijk een lekkere nieuwslezeres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |