quote:Op donderdag 4 april 2019 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel geld en vrije tijd? Mwah interessante casus. Ik zou persoonlijk gewoon het leven van een bejaarde leiden. Uitslapen, ‘s ochtends krantjes lezen, ontbijten, boodschappen en tv kijken. Genieten.
zou ze niet verslaafd noemen, oké ama en blowen misschienquote:Op donderdag 4 april 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Troll, Myrr, Ama, Noel to name a few haha
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Troll, Myrr, Ama, Noel to name a few haha
Ik overdreef ook een beetje. Bij Noel zie je wel dat er schade is ontstaan, en Drug draaide ook steeds verder door waardoor hij zn account maar verwijderde.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou ze niet verslaafd noemen, oké ama en blowen misschien
hahaquote:Op donderdag 4 april 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
UitStraling zit er denk ik ook wel diep met de neus in haha
Soooow koekoekquote:Op donderdag 4 april 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik overdreef ook een beetje. Bij Noel zie je wel dat er schade is ontstaan, en Drug draaide ook steeds verder door waardoor hij zn account maar verwijderde.
Oh je bent geen fan merk ik? Haha vind m wel vermakelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien dat ie met een hersenschudding ineens wat betere uitspraken doet
Je zit me te jennenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
let jij eens op je taal gebruik jongeff tip van mij
nee vind hem echt afschuwelijk, zeker nu hij het steeds vaker over dingen buiten het voetbal om moet hebbenquote:Op donderdag 4 april 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je bent geen fan merk ik? Haha vind m wel vermakelijk
Ah ja stoor mij daar niet zo aan eigenlijk maar snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 april 2019 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee vind hem echt afschuwelijk, zeker nu hij het steeds vaker over dingen buiten het voetbal om moet hebben
Ja thanks daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 4 april 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Poe das een lastige
Sowieso iets met kei leipe natoer
Saaiquote:Op donderdag 4 april 2019 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel geld en vrije tijd? Mwah interessante casus. Ik zou persoonlijk gewoon het leven van een bejaarde leiden. Uitslapen, ‘s ochtends krantjes lezen, ontbijten, boodschappen en tv kijken. Genieten.
Goedemorgen, Och das waar ook, gister weer veel te druk en in gedachten met alles. Momenteel is mijn hoofd soms net het heelal inclusief zwarte gatenquote:
veel te veel verveling zekerquote:Op vrijdag 5 april 2019 07:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goedemorgen, Och das waar ook, gister weer veel te druk en in gedachten met alles. Momenteel is mijn hoofd soms net het heelal inclusief zwarte gaten
Nu jij er bent durf ik dat wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha durf je geen hjb te zeggen omdat hij mod is
Nee, dingen aan het uitzoeken met betrekking tot het graf van mijn man, de spreekbeurt van mijn dochter, het geklooi bij het logeerweekend van mijn dochter, dan de stress van mijn vriend om zijn woonboot en al zijn examens en dan nog mijn eigen dingen. Alles raakt een beetje war in mijn hoofdquote:
Si, u?quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, al plannen voor het weekend?
Heyquote:Op vrijdag 5 april 2019 07:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha durf je geen hjb te zeggen omdat hij mod is
Laat die vriend maar even links liggen denk ik dan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, dingen aan het uitzoeken met betrekking tot het graf van mijn man, de spreekbeurt van mijn dochter, het geklooi bij het logeerweekend van mijn dochter, dan de stress van mijn vriend om zijn woonboot en al zijn examens en dan nog mijn eigen dingen. Alles raakt een beetje war in mijn hoofd
Dit zijn wel momenten dat ik merk dat ik een behoorlijke klap tegen het hoofd aan heb gehad. De concentratie is ver te zoekenquote:Op vrijdag 5 april 2019 07:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat die vriend maar even links liggen denk ik dan.
Even zitten met een bak koffie en prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit zijn wel momenten dat ik merk dat ik een behoorlijke klap tegen het hoofd aan heb gehad. De concentratie is ver te zoeken
Klopt, maar alles loopt wel door.quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even zitten met een bak koffie en prioriteiten stellen.
De koffie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, maar alles loopt wel door.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Maar heb gister wel mijn hele bloemen applicatie op de jas gekregen![]()
Kijk eens hoe gaafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kijk eens hoe gaafWauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi afgewerkt![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kijk eens hoe gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja lekker spannendquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dacht zo'n lange zwarte jas is ook maar depressief, maar nu ziet hij er veel mooier uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |