ik heb vriendenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:39 schreef Flamarande het volgende:
We zitten op fok, niemand hier heeft vrienden
Ik heb er vrij veel eigenlijk. Maar ik ben wel autistisch.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:39 schreef Flamarande het volgende:
Dit is niet waar. Ik heb wel vrienden.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:39 schreef Flamarande het volgende:
Lekker larpenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb er vrij veel eigenlijk. Maar ik ben wel autistisch.
Wat overdreven weg.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol ik neem nog liever cyanide. Alle larpers moeten dood
Heb liever dat je hier blijftquote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Myrr het volgende:
Nog een paar weken dan kan ik weer tijd vrijmaken voor ze.
Zou ik niet durvenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou.
Als ik dat hier neerzet dan gebruik je dat vast tegen me.
Kijk elke ochtend als ik wakker word even op het fobo van Charlotte3quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
Echt bizar dat verschil in views voor fobo's van vrouwelijke en mannelijke users.
Hey Dimaquote:Op donderdag 4 april 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kijk elke ochtend als ik wakker word even op het fobo van Charlotte3
hey waarom ben je weer zwart?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval: ik denk nu iets minder lang na over wat ik post.
wist niet dat je kon denkenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval: ik denk nu iets minder lang na over wat ik post.
Zou gewoon naar de grond staren en een armbandje kopenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik vragen of ze met me uit wil?
Zou pas doen wanneer je miljoenen hebt verdiend met je crypto'squote:Op donderdag 4 april 2019 20:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik vragen of ze met me uit wil?
Klopt, ik weet bijna niksquote:Op donderdag 4 april 2019 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey omdat het kan
[..]
Je weet wel meer niet
Je weet niet bijna niks, je weet helemaal niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet niet bijna niks, je weet helemaal niks.Dit klopt @Working_Class_HeroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monacoquote:Op donderdag 4 april 2019 21:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waar zou jij naartoe gaan als je een shitload aan geld had en vrije tijd
Zoek je nog vrienden?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Liever je ogen dan je moeder huehue.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik dacht even dat mijn ogen mij in de steek lieten.
Wat wil je weten mien jongquote:
echt al meer dan een jaar niet meerquote:
Poe das een lastigequote:Op donderdag 4 april 2019 21:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |