quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Maar heb gister wel mijn hele bloemen applicatie op de jas gekregen![]()
Kijk eens hoe gaafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kijk eens hoe gaafWauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi afgewerkt![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kijk eens hoe gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja lekker spannendquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dacht zo'n lange zwarte jas is ook maar depressief, maar nu ziet hij er veel mooier uit
Komende dagen is het al wat warmerquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan ik tenminste fleurig potloodventen in het park
Ja klopt, maar het potloodvent seizoen is nog niet begonnen, er loopt nog geen een in het park en net als bij verjaardagen, je wilt niet de eerste zijn die komtquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komende dagen is het al wat warmer
Jawel jawel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers, jij ook goede nacht gehad?
Ik zie wel een keer een foto verschijnen op discord.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het potloodvent seizoen is nog niet begonnen, er loopt nog geen een in het park en net als bij verjaardagen, je wilt niet de eerste zijn die komt
quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie wel een keer een foto verschijnen op discord.
Niets, denk als het mooi weer is een rondje fietsen ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Top, al plannen voor het weekend?
Okee, als mooi weer is willen wij met de motoren wegquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niets, denk als het mooi weer is een rondje fietsen ofzo
Ja, dat kan evt ook nogquote:Op vrijdag 5 april 2019 08:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Okee, als mooi weer is willen wij met de motoren weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |