Dat had ik nou niet van je verwachtquote:Op donderdag 4 april 2019 19:34 schreef Already_in_use het volgende:
Lekker potje bekken is niks mis mee
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:32 schreef Jaume_I het volgende:
Tijdens en als inleiding tot de seks. Maar niet meer op straat, de kroeg, of noem het allemaal maar op.
Dit ja. Niet elke keer, af en toe. Liever zwoele zachte zoenen zonder tong.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:32 schreef Jaume_I het volgende:
Tijdens en als inleiding tot de seks. Maar niet meer op straat, de kroeg, of noem het allemaal maar op.
Eensquote:Op donderdag 4 april 2019 19:34 schreef Already_in_use het volgende:
Potje tongworstelenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eens(ik vind bekken trouwens wel echt een pokke woord
)
plekken is ook zo`n woordquote:Op donderdag 4 april 2019 19:34 schreef Already_in_use het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 april 2019 19:34 schreef Already_in_use het volgende:
En dan vervolgens wel de ster van je partner schoonlebberenquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon walgelijk. Met je tong in iemands bek roeren.
Geen problemen meequote:Op vrijdag 5 april 2019 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dan vervolgens wel de ster van je partner schoonlebberen
Dat ligt anders.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dan vervolgens wel de ster van je partner schoonlebberen
Maar dan doe je het ook wel verkeerdquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij tongen veel mensen boven een bepaalde leeftijd, na een aantal jaar relatie nauwelijks meer. Zelfs tijdens seks niet, volgens mij. Dat wordt een soort knuffel onder de dekens als het licht uit is.quote:Op zondag 7 april 2019 02:46 schreef phoenyx het volgende:
Met een nieuwe meid is het fijn om te doen maar als ze een paar maanden je vriendin is wordt het minder. Heb je vaker seks en slap geblaat aan je hoofd en dat is het. Dat is mijn ervaring. Maar goed ik ben ook een beetje vreemd, snap ook niet dat mensen bij een relatie vreemdgaan met tongzoenen, omdat dat naar mijn idee weinig voorstelt, als ik vreemd zou gaan zou het met seks moeten zijn. Dus ja vond (tong)zoenen vroeger ook erg tof maar ben misschien wat op een speciale manier ontwikkeld wat dat betreft. In ieder geval mijn 2 cents
Mijn ex hield er niet van. En ik ben er dol op. Jaaaaren lang bijna niet getongd. Maar met huidige vriendin al die jaren weer ingehaald 😛quote:Op donderdag 4 april 2019 19:27 schreef -mosrednA het volgende:
Keilekker natuurlijk
Nooit meer tongen zou echt als een levenslange straf voelen
Welcome to my world.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:27 schreef -mosrednA het volgende:
Keilekker natuurlijk
Nooit meer tongen zou echt als een levenslange straf voelen
Ik had nochtans mijn pik schoongemaakt hoor!quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:44 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zou mijn vriendin nooit tongen. Ik heb gezien waar ze die tong steekt, de slet.
Bijna 40 en ruim zes jaar getrouwd. We tongen nog bijna dagelijks, niks mis meequote:Op zondag 7 april 2019 23:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij tongen veel mensen boven een bepaalde leeftijd, na een aantal jaar relatie nauwelijks meer. Zelfs tijdens seks niet, volgens mij. Dat wordt een soort knuffel onder de dekens als het licht uit is.
Ik heb anders vaak genoeg stelletjes van 16 gezien die heel lang met de mond op mekaar innig zoenen en tongen. Is dat niet innig genoeg?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:21 schreef Hexagon het volgende:
Bij dates als 30-plussers was het toch nog steeds een soort magische grens. Passeer je die dan wordt het een stuk intiemer en kun je ook al wel spreken van succes. Een teken dat je elkaar fysiek gezien aantrekkelijk genoeg vind. Dus ja, vooral in de beginfase van relaties speelt dat wel. En ook bij knuffelen en seks komt het erbij.
Verschil met tieners is dat dertigers het meer voor zichzelf houden. Tieners gaan vaak zeer uitgebreid zoenen om indruk te maken op de buitenwereld en anderen de ogen uit te steken. Dus die gaan in een cafe of op een hangplek ongegeneerd staan zoenen. Onder volwassenen wordt uitgebreid gaan zoenen toch meer als onbeleefd en ongezellig gezien en bovendien hebben die minder bewijsdrang. Dus doen de wat oudere stellen het vooral in de privesfeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |