Inderdaad, dit was gelukt met 7-6, 6-2.quote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef daanharmsen het volgende:
Kleinova heeft dit jaar pas iets van 9 wedstrijden ofzo gewonnen. Moet te doen zijn in 2 sets.
Als een volwassen jongedame..quote:Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef rubbereend het volgende:
ze staat in de Sportweek van deze week
In de praktijk is ze de nummer 1 van NL!quote:Op maandag 20 december 2004 18:37 schreef rubbereend het volgende:
ze vliegt omhoog, ze is nu de nummer 2 van Nederland
Hopelijk gaat dit topic het komende jaar steeds beter lopen, het liefst gelijk aan de prestaties van Misha.quote:10 January 2005
World junior No.1 Michaella Krajicek of the Netherlands made a strong start to her campaign at the Richard Luton Properties Canberra Women’s Classic tonight.
After being forced to wait off court after several rain delays, the 15-year-old showed maturity beyond her years to see off the challenge of Australian wildcard Lauren Breadmore.
Playing with power and patience the younger sister of former Wimbledon winner Richard Krajicek rushed through the first set and then closed out the match in style taking it 6-1, 6-0.
Heb je hier een bron voor? Volgens mij wordt ze nl. nog steeds gecoacht door haar vader.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:14 schreef Barca het volgende:
Ze wordt nu begeleid door halfbroer Richard.
Die mocht ze niet spelen, waardoor ze nu in Canberra actief is. Komende nacht rond vier uur tegen de Francaise Bartoli (51e van de wereld dacht ik).quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:54 schreef jde_kok het volgende:
Mischa komt er wel, kijken of ze de qualies van de Aus. Open overleeft...
In Nederland zouden we dat ook doenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:22 schreef jde_kok het volgende:
Lees het net ook idd, belachelijk dat ze geen wildcard krijgt, nu krijgt 1 of andere aus. tennisser die heel laag staat weer zo'n ding.
Heeft al diverse keren in de krant gestaan. Al gezocht op Google?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb je hier een bron voor? Volgens mij wordt ze nl. nog steeds gecoacht door haar vader.
Quotering was eerst 1,50 en daar dacht ik over, maar 5 minuten geleden (is nu al begonnen) was alleen nog maar 1,35 beschikbaar en dat vind ik te laag.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:59 schreef Coelho het volgende:
Ik weet niet wat de quotering is? Heb Misha te weinig zien spelen om een percentage te geven. Ik hoop dat 70/30 een mooie afspiegeling is, maar dat kan natuurlijk ook optimisme zijn
volgens mij werd Tamaela daarv an de baan geslagen door Krajicekquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:03 schreef komrad het volgende:
Ja, maar aan de andere kant Misha heeft ook het nederlands kampioenschap gewonnen, maar ik weet niet of tamaele meedeed aan dat kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |