quote:Dat is wel erg optimistisch. Het banenprogram is nog niet bekend, maar ze zal vast wel showcourt danwel stadium spelen. Aan RTL5 zal het niet leggen denk ik.
Op zondag 7 september 2003 00:47 schreef Short_stop het volgende:
Ja, Flipkens heeft vandaag 2 keer een driesetter gehad, Krajicek 2 keer een tweesetter, dat belooft wat morgen!Zouden ze het uitzenden?
quote:Uhm, wat is er precies optimistisch? Of dat het uitgezonden wordt?
Op zondag 7 september 2003 04:24 schreef okee6 het volgende:[..]
Dat is wel erg optimistisch. Het banenprogram is nog niet bekend, maar ze zal vast wel showcourt danwel stadium spelen. Aan RTL5 zal het niet leggen denk ik.
quote:Misschien dat RTL5 kan Krajicek te laten zien, want om 20.00 begint RTL Sport: US Open ...Maar ik denk dat ze pas om 20.30/20.45 NL tijd op de baan staat... Ze kunnen het dus wel uitzenden.
Op zondag 7 september 2003 04:41 schreef Short_stop het volgende:
Speelschema is nu trouwens online, Misa speelt de tweede wedstrijd op Court 7 na de 35+ heren dubbel finale die om 12 uur plaatselijke tijd begint...
quote:nope, canvas zend het niet uit
Op zondag 7 september 2003 11:55 schreef Heero het volgende:
Misschien ook op Canvas. Bij de Wimbledonfinale van Flipkens was dat toch ook het geval...
Hup Mischa!
quote:Nee hoor, ze speelt nog al heeft ze de eerste set moeten afstaan. Ze is een vechter.
Op zondag 7 september 2003 19:56 schreef daanharmsen het volgende:
krajicek is gebroken 5-3
quote:Ze is dus niet perfect, mooi om mee verder te gaan
Op zondag 7 september 2003 20:53 schreef daanharmsen het volgende:
ze verliest met 6-3 7-5 van Kirsten Flipkens de finale van het juniortoernooi van de Us OPen
quote:Wat ben jij nou voor een zeikerd, ze is geweldig
Op zondag 7 september 2003 20:54 schreef okee6 het volgende:[..]
Ze is dus niet perfect, mooi om mee verder te gaan
Michaela Krajicek
quote:Hoe krijg je dat woord in dit topic
Op zondag 7 september 2003 20:57 schreef daanharmsen het volgende:
[..]zeikerd
Michaela Krajicek
quote:Op zondag 7 september 2003 20:57 schreef daanharmsen het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een zeikerd, ze is geweldigMichaela Krajicek
Schandalig hequote:Op maandag 1 november 2004 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Een jaar geen posts in dit topic.![]()
Hoe raaaaaaad je hetquote:Op maandag 1 november 2004 18:15 schreef TheGHunter het volgende:
Gisteren Holland Sport gekeken zeker
hmmm die moet ze wel "klein" zien te krijgenquote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef daanharmsen het volgende:
Morgen speelt ze de eerste ronde van het $75000 toernooi in Poitiers tegen Kleinova.
Inderdaad, dit was gelukt met 7-6, 6-2.quote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef daanharmsen het volgende:
Kleinova heeft dit jaar pas iets van 9 wedstrijden ofzo gewonnen. Moet te doen zijn in 2 sets.
Als een volwassen jongedame..quote:Op donderdag 16 december 2004 12:44 schreef rubbereend het volgende:
ze staat in de Sportweek van deze week
In de praktijk is ze de nummer 1 van NL!quote:Op maandag 20 december 2004 18:37 schreef rubbereend het volgende:
ze vliegt omhoog, ze is nu de nummer 2 van Nederland
Hopelijk gaat dit topic het komende jaar steeds beter lopen, het liefst gelijk aan de prestaties van Misha.quote:10 January 2005
World junior No.1 Michaella Krajicek of the Netherlands made a strong start to her campaign at the Richard Luton Properties Canberra Women’s Classic tonight.
After being forced to wait off court after several rain delays, the 15-year-old showed maturity beyond her years to see off the challenge of Australian wildcard Lauren Breadmore.
Playing with power and patience the younger sister of former Wimbledon winner Richard Krajicek rushed through the first set and then closed out the match in style taking it 6-1, 6-0.
Heb je hier een bron voor? Volgens mij wordt ze nl. nog steeds gecoacht door haar vader.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:14 schreef Barca het volgende:
Ze wordt nu begeleid door halfbroer Richard.
Die mocht ze niet spelen, waardoor ze nu in Canberra actief is. Komende nacht rond vier uur tegen de Francaise Bartoli (51e van de wereld dacht ik).quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:54 schreef jde_kok het volgende:
Mischa komt er wel, kijken of ze de qualies van de Aus. Open overleeft...
In Nederland zouden we dat ook doenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:22 schreef jde_kok het volgende:
Lees het net ook idd, belachelijk dat ze geen wildcard krijgt, nu krijgt 1 of andere aus. tennisser die heel laag staat weer zo'n ding.
Heeft al diverse keren in de krant gestaan. Al gezocht op Google?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb je hier een bron voor? Volgens mij wordt ze nl. nog steeds gecoacht door haar vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |