Misschien doe je het onbewust, laatst ook bij de keith flint memorial rave iemand die me zei: "Ja, zoals jij danst, ja"quote:Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
ja of ik heb daar absoluut geen zin in en dacht dat ik dat zo best duidelijk zei
dat doe je omdat dat hplc zijn lievelingsgerecht isquote:Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind je de bruine boterham wel in het totaalplaatje passen
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom anders naar de volwassenwereld, teringzeg
ik doe echt helemaal niks voor hansquote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat doe je omdat dat hplc zijn lievelingsgerecht is
echt hequote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als je met niemand hier wil, waarom vraag je het dan überhaupt
Hou ff je bijdehante babysmoel tegen me jaquote:Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom anders naar de volwassenwereld, teringzeg
borsten zijn voor kinderen, niet voor vieze mannetjesquote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe echt helemaal niks voor hans
wat lul jij nou gekquote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
borsten zijn voor kinderen, niet voor vieze mannetjes
Nah totaal nietquote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en naatje passen wel bij elkaar
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gingen je borsten maar naar de volwassenwereld HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sowquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Iemand begon laatst over dat ik veel geld zou kunnen verdienen als hoer, dus ik dacht oh wow nice compliment![]()
en daarna 'ja gewoon doen alsof je heel jong bent en damn met jouw lichaam lukt dat zo en genoeg mensen die dat willen'
oh. Ja.
jezusquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Iemand begon laatst over dat ik veel geld zou kunnen verdienen als hoer, dus ik dacht oh wow nice compliment![]()
en daarna 'ja gewoon doen alsof je heel jong bent en damn met jouw lichaam lukt dat zo en genoeg mensen die dat willen'
oh. Ja.
Hahahahahaha ha raap me opquote:Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
oh. Ja.
beide infantiel?quote:Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
Crack en naatje passen wel bij elkaar
quote:Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zei al, ik heb geen gevoel mee, zou je gevoelloos alle hoeken van de kamer laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |