abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186030496
"Op Tinder en co krijg ik letterlijk elke dag ranzige berichten van mannen over dat ik ze opwind, of ik wil neuken etc. Ook op andere sites, soms zelfs op Facebook als ik iets bij een nieuwsbericht plaats. In de trein al 2x een treinrukker meegemaakt en de laatste keer dat ik een v-hals droeg werd er over mijn borsten gefluisterd. Ik ben altijd bedekt, voel me al ongemakkelijk in een korte broek in de zomer, maar toch ontkom ik er niet aan. Mijn make up is ook understated en classy. Op Tinder ook duidelijk geschreven dat ik niet op zoek ben naar seks. Waarom krijg ik dit dan toch?!

Sommige vriendinnen van mij worden bedolven met liefdesverklaringen, mij wil iedereen alleen maar neuken lijkt het. :X :N"

Afgezien van het feit dat ik mijn eigen issues heb, en inderdaad te graag wil en daarnaast torenhoge eisen heb, is het wel erger geworden wat mannen online durven te zeggen de laatste jaren. Alle schaamte voorbij. Tel daarbij op de metoo movement en iets klopt echt niet.

Zijn er ook mannen hier zo raar benaderd door vrouwen?
pi_186030616
Het aanbod is gewoon groter geworden omdat je digitaal in een veel grote vijver kan vissen dan analoog. Verder is het, (semi)anoniem. Het is veel makkelijk om 'heej, neuken!' te zeggen via een app dan recht in iemand gezicht. Verder kan je het in een app 100x op een dag proberen bij honderd verschillende vrouwen. In een kroeg niet.
pi_186030701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Het aanbod is gewoon groter geworden omdat je digitaal in een veel grote vijver kan vissen dan analoog. Verder is het, (semi)anoniem. Het is veel makkelijk om 'heej, neuken!' te zeggen via een app dan recht in iemand gezicht. Verder kan je het in een app 100x op een dag proberen bij honderd verschillende vrouwen. In een kroeg niet.
Hm, juist dat je foto's hebt en je werk invult maakt het voor mij niet anoniem. Dat er hier op FOK dingen worden geroepen is logischer. Maar als ik weet wie je bent en waar je werkt... zag ook in het begin letterlijk dickpics in de profielen. Heel bizar
  donderdag 4 april 2019 @ 15:32:48 #4
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186030786
@BoTheParakeet:

Ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt, door teveel te analyseren waarom wel of waarom niet. Leef gewoon. Er komt vanzelf iets op je pad.

Even teruggrijpend op mijn opmerking over neukvee zijnde, waarmee je stelde alleen mannen te willen die eisen stellen.

Juist daarom zou ik een vrouw als jou niet daten, omdat ik eisen stel. Leuk dat jij voldoet aan ieders plaatje, maar schijnbaar is dat een soort illusie die je tussen je oren in stand houd, want anders had je wel al een leuke kerel aan de haak geslagen.

Waarmee ik direct stel dat je wellicht knap bent, goede eigenschappen hebt en voldoet aan een bepaalde standaard, maar je attitude al deze pro’s compleet omzeep helpt. En daar zit jouw probleem, niet de eisen, maar de houding.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:33:06 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186030790
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:27 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hm, juist dat je foto's hebt en je werk invult maakt het voor mij niet anoniem. Dat er hier op FOK dingen worden geroepen is logischer. Maar als ik weet wie je bent en waar je werkt... zag ook in het begin letterlijk dickpics in de profielen. Heel bizar
Maar heb je verder nog een bepaalde vraag of iets wat je wil? Of wat is de bedoeling precies?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186030852
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar heb je verder nog een bepaalde vraag of iets wat je wil? Of wat is de bedoeling precies?
In de OP staat een vraag.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:36:39 #7
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_186030860
Ik ervaar dat vrouwen tegenwoordig veel minder schaamte hebben. Zo zie ik ze regelmatig staren naar mijn kruis als ik in mijn slim fit stretch jeans rondloop. Ook kunnen sommigen het niet laten om ineens uit het niets tussen mijn benen te graaien, hallo ik ben ook een mens he! Vroeger was dit gewoon niet aan de orde. Wellicht komt het omdat ik verloofd ben ik daardoor uitstraal dat ik geen interesse in andere vrouwen heb? Herkent iemand dit ook of ben ik de enige?
pi_186030866
Gekoppeld aan deel 1.
pi_186030870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:32 schreef M1stral het volgende:
@:BoTheParakeet:

Ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt, door teveel te analyseren waarom wel of waarom niet. Leef gewoon. Er komt vanzelf iets op je pad.

Even teruggrijpend op mijn opmerking over neukvee zijnde, waarmee je stelde alleen mannen te willen die eisen stellen.

Juist daarom zou ik een vrouw als jou niet daten, omdat ik eisen stel. Leuk dat jij voldoet aan ieders plaatje, maar schijnbaar is dat een soort illusie die je tussen je oren in stand houd, want anders had je wel al een leuke kerel aan de haak geslagen.

Waarmee ik direct stel dat je wellicht knap bent, goede eigenschappen hebt en voldoet aan een bepaalde standaard, maar je attitude al deze pro’s compleet omzeep helpt. En daar zit jouw probleem, niet de eisen, maar de houding.
Ik snap je niet. Wat in mijn attitude dan?

Ik heb tig kerels gehad, maar het ging uit.
pi_186030887
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ervaar dat vrouwen tegenwoordig veel minder schaamte hebben. Zo zie ik ze regelmatig staren naar mijn kruis als ik in mijn slim fit stretch jeans rondloop. Ook kunnen sommigen het niet laten om ineens uit het niets tussen mijn benen te graaien, hallo ik ben ook een mens he! Vroeger was dit gewoon niet aan de orde. Wellicht komt het omdat ik verloofd ben ik daardoor uitstraal dat ik geen interesse in andere vrouwen heb? Herkent iemand dit ook of ben ik de enige?
Huh, waar dan????
  donderdag 4 april 2019 @ 15:40:12 #11
373754 mossad_agent
pi_186030921
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:37 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Huh, waar dan????
Randstad
pi_186030947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Randstad
Nee ik bedoel, in de kroeg? Ik heb dat nooit iemand zien doen eigenlijk.

De vraag is of je op bepaalde plekken niet meer moet komen...
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:42:12 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_186030954
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hoe is die vraag serieus dan? Ja mannen worden ook zo benadert. En nu? Of het alternatief, nee, mannen worden echt nooit zo benadert. En nu?
pi_186030982
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is die vraag serieus dan? Ja mannen worden ook zo benadert. En nu? Of het alternatief, nee, mannen worden echt nooit zo benadert. En nu?
Nouja, ik vraag me af of dat iets van nu is en waarom mannen of vrouwen dit doen. En bij wie.
pi_186030991
Jij hebt andere fasoensnormen dan anderen. Dat is een ding. Wen er aan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186031008
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Jij hebt andere fasoensnormen dan anderen. Dat is een ding. Wen er aan.
Dan kunnen we elke aangifte wel wegzetten met deze stelling.
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:45:45 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_186031021
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nouja, ik vraag me af of dat iets van nu is en waarom mannen of vrouwen dit doen. En bij wie.
Maar hoe ben jij daar dan mee geholpen? Want alles wat je niet bevalt sla je in de wind, dus je blijft halsstarrig vasthouden aan je eigen beeld dat je hebt van jezelf. Het krijgen van een man is geen problrem zeg je, maar hem behouden wel. Je uiterlijk zal in die tijd niet drastisch veranderen lijkt me, dus zal het toch aan je persoonlijkheid en/of houding liggen.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:46:20 #18
373754 mossad_agent
pi_186031030
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nee ik bedoel, in de kroeg? Ik heb dat nooit iemand zien doen eigenlijk.

De vraag is of je op bepaalde plekken niet meer moet komen...
Nee gewoon op straat, bij café's, restaurants...noem maar op.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:46:37 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031037
quote:

[..]

ATTITUDE
1) Denkwijze 2) Gedrag 3) Gedragslijn 4) Gemoedstoestand 5) Houding 6) Innerlijke houding 7) Instelling 8) Lichaamshouding 9) Psychische houding 10) Psychologie innerlijke houding

Je uitstraling, houding of manier van communiceren kan maken dat de mannen denken dat ze iets kunnen flikken bij jou of juist gelijk afknappen. Ik denk dat je zoals hier al gepost is anders moet gaan denken over het hebben van een partner. Kennelijk vind je het erg belangrijk, ga na voor jezelf waarom.

Ik las ergens in vorig topic iets over je familie? Hebben al je vriendinnen al een partner en een huisje? Kan je niet alleen zijn? Moeten je behoeftes bevredigd worden?
pi_186031065
quote:

[..]

In het vorige topic trok je de discussie een hele andere kant op en taalde je niet meer naar die vraag. Ik vind het dus onwaarschijnlijk dat dat je echte vraag is.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:49:29 #21
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186031092
Helaas is mijn uiterlijk niet om naar huis te schrijven. Dus kan ik geen ervaringen delen.
En ervaar ik je vraag helaas niet.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_186031127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nee gewoon op straat, bij café's, restaurants...noem maar op.
Huh?! Op klaarlichte dag? Hoe reageer je dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar hoe ben jij daar dan mee geholpen? Want alles wat je niet bevalt sla je in de wind, dus je blijft halsstarrig vasthouden aan je eigen beeld dat je hebt van jezelf. Het krijgen van een man is geen problrem zeg je, maar hem behouden wel. Je uiterlijk zal in die tijd niet drastisch veranderen lijkt me, dus zal het toch aan je persoonlijkheid en/of houding liggen.
Ja, een relatie is voor mij belangrijk. Voor iedereen wel bijna. De hele huizenmarkt is gericht op stellen, dus het is ook een norm binnen de samenleving.

Welke houding zou mij dan wel helpen? Hoe moet ik me gedragen om een leuke man aan te trekken en hem te houden?
pi_186031141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:48 schreef Chia het volgende:

[..]

In het vorige topic trok je de discussie een hele andere kant op en taalde je niet meer naar die vraag. Ik vind het dus onwaarschijnlijk dat dat je echte vraag is.
Meerdere vragen. Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:52:17 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031147
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef BoTheParakeet het volgende:

Ja, een relatie is voor mij belangrijk. Voor iedereen wel bijna. De hele huizenmarkt is gericht op stellen, dus het is ook een norm binnen de samenleving.

Welke houding zou mij dan wel helpen? Hoe moet ik me gedragen om een leuke man aan te trekken en hem te houden?
Wie zegt dat dat de norm is? Jij? Wie zegt dat jij je aan de norm die jij hebt gesteld moet voldoen?

Jijzelf dus. Het begint allemaal bij jou.
pi_186031151
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef Softfeel het volgende:
Helaas is mijn uiterlijk niet om naar huis te schrijven. Dus kan ik geen ervaringen delen.
En ervaar ik je vraag helaas niet.
Tsja, je kan er altijd aan werken.
pi_186031169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat de norm is? Jij? Wie zegt dat jij je aan de norm die jij hebt gesteld moet voldoen?

Jijzelf dus. Het begint allemaal bij jou.
In je eentje kopen is al vrij lastig bijvoorbeeld. En omdat ik 30 ben krijg ik nu tig reclames van Prénatal etc. De norm is gezin hebben.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:53:44 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186031176
quote:

[..]

[..]

Hier heb je in een heel topic in twee delen aandacht voor gevraagd. Pas geleden.
pi_186031198
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:52 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Meerdere vragen. Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.
Dat betekent niet dat je niet gewoon concreet kan antwoorden op de vraag van CoolGuy ipv een rookgordijn op te werpen en te verwijzen naar een vraag die zogenaamd centraal staat, wat niet zo is.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:55:04 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031204
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

In je eentje kopen is al vrij lastig bijvoorbeeld. En omdat ik 30 ben krijg ik nu tig reclames van Prénatal etc. De norm is gezin hebben.
Lastig maar niet onmogelijk. Het gaat erom welke eisen je eraan stelt.

Er zijn ook genoeg singles die pas op late leeftijd een gezin hebben of zelfs helemaal niet maar wel met partner leven of juist 90 jaar lang alleen zijn. Jij bepaalt wat er met je gebeurt. Kennelijk dring je jezelf op dat je aan de norm moet voldoen.

Daarom kom ik terug op m'n vorige vraag; voel je je druk vanuit je familie of vriendinnen of zo?
pi_186031210
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

ATTITUDE
1) Denkwijze 2) Gedrag 3) Gedragslijn 4) Gemoedstoestand 5) Houding 6) Innerlijke houding 7) Instelling 8) Lichaamshouding 9) Psychische houding 10) Psychologie innerlijke houding

Je uitstraling, houding of manier van communiceren kan maken dat de mannen denken dat ze iets kunnen flikken bij jou of juist gelijk afknappen. Ik denk dat je zoals hier al gepost is anders moet gaan denken over het hebben van een partner. Kennelijk vind je het erg belangrijk, ga na voor jezelf waarom.

Ik las ergens in vorig topic iets over je familie? Hebben al je vriendinnen al een partner en een huisje? Kan je niet alleen zijn? Moeten je behoeftes bevredigd worden?
Ik kan prima alleen zijn vooralsnog. Graag zelfs, ook in relaties wil ik me time. Maar inderdaad, mijn familie en vrienden zitten al onder de pannen. Dat maakt dat ik me gefaald voel. Waarom ik niet (meer)? Behoeftes als geborgenheid e.d mis ik ook. Het zijn van een team.
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:55:42 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_186031218
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Die reclames krijg je niet omdát je 30 bent denk ik.
pi_186031227
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hier heb je in een heel topic in twee delen aandacht voor gevraagd. Pas geleden.
Daar las ik vooral wat niet moest.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:57:11 #33
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186031243
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:57:26 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_186031246
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je niet gewoon concreet kan antwoorden op de vraag van CoolGuy ipv een rookgordijn op te werpen en te verwijzen naar een vraag die zogenaamd centraal staat, wat niet zo is.
Ik weet goed dat het een rookgordijn is. Dit, en de volgende 100 topics die ze gaat openen gaan haar dan ook echt niet helpen aan een gezonde, stabiele relatie.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:57:41 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031252
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:55 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik kan prima alleen zijn vooralsnog. Graag zelfs, ook in relaties wil ik me time. Maar inderdaad, mijn familie en vrienden zitten al onder de pannen. Dat maakt dat ik me gefaald voel. Waarom ik niet (meer)? Behoeftes als geborgenheid e.d mis ik ook. Het zijn van een team.
Vrij grappig wel. Als ik kijk naar mijn directe omgeving zie ik juist meer mensen zonder relatie dan mét. Voelen we dan alsof we gefaald hebben. Integendeel zelfs, we genieten gewoon van ons leven en kijken wel wat op onze pad komt.

Je moet wellicht je mindset gaat veranderen. Of wat lagere eisen stellen qua mannen. Geen Brad Pitt of Channing Tatum-lookalike bijvoorbeeld.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:58:51 #36
484638 uitstelgedrag
Niet aan het soggen
pi_186031274
Ik heb het vorige topic (nog) niet gelezen, dus geen idee wat daar uit is gekomen. Maar ik herken me wel in jouw verhaal. Ben vorig jaar aangerand, terwijl ik van top tot teen bedekt was en alleen m'n capuchon ff afdeed :') Sindsdien is mijn houding ook heel erg veranderd, want ik ben daarna nooit meer aangesproken of aangeraakt. Daarvoor was het sowieso wel elke week raak en werd het erger zodra ik ook maar een beetje vel liet zien.

In mijn geval denk ik dat het aan mijn uiterlijk en houding ligt, ik zie eruit als een lief blond meisje met toen een toegankelijke houding, waardoor mannen gelijk zoiets hadden van: hey die is makkelijk in bed te praten. Misschien moet je ook in die richting kijken?
pi_186031347
quote:

[..]

De enige vraag die ik zie is hoe het komt dat veel mannen met jou willen seksen. Er zijn zat antwoorden gegeven waar je wat mee zou kunnen. Maar je doet niks met mogelijke oplossingen (nog even daargelaten dat wij jou niet kennen en niet kunnen ruiken wat je precies uitstraalt). Dat ben je niet verplicht natuurlijk, maar het zorgt er wel voor dat ik me af vraag (net als de andere R&P mods) wat je nou verder wil bereiken met nóg een topic. Helemaal welkom hoor, maar ik kom vooral veel geklaag tegen en ik vraag me af hoe jij denkt dat dat jezelf gaat helpen? Je zit er duidelijk mee, dus wat houdt je tegen om iets te doen met onze tips? Nu kunnen mensen het idee krijgen dat je het puur doet voor de aandacht. Ook prima natuurlijk, maar op een gegeven moment houden mensen het dan wel voor gezien. Als je jezelf niet wil helpen kunnen wij dat al helemaal niet natuurlijk.

Er is ook al vastgesteld dat het allemaal wel meevalt, gezien er ook aardig wat mannen zijn geweest die jij al meteen hebt afgekeurd zonder het een verdere kans te geven. Mannen die niet enkel seks willen bestaan dus wel. Dat zie je ook bij je vriendinnen, die zijn wellicht alleen wat minder kieskeurig waardoor de seksbeluste mannen wat minder opvallen. Dat jij daar niet op in gaat is je eigen keuze, maar ga dan niet roepen dat je enkel mannen tegen komt die uit zijn op seks.

Wat tips die ik me zo herinner uit het vorig topic: Haal op tinder dat zinnetje weg dat je geen seks wil (dat kan juist mannen aantrekken), minder kieskeurig zijn, mannen een kans geven ipv meteen af te knappen op vrijwel alles, zelf eens initiatief nemen ipv overal maar af te wachten, etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2019 16:03:49 ]
pi_186031361
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef uitstelgedrag het volgende:
Ik heb het vorige topic (nog) niet gelezen, dus geen idee wat daar uit is gekomen. Maar ik herken me wel in jouw verhaal. Ben vorig jaar aangerand, terwijl ik van top tot teen bedekt was en alleen m'n capuchon ff afdeed :') Sindsdien is mijn houding ook heel erg veranderd, want ik ben daarna nooit meer aangesproken of aangeraakt. Daarvoor was het sowieso wel elke week raak en werd het erger zodra ik ook maar een beetje vel liet zien.

In mijn geval denk ik dat het aan mijn uiterlijk en houding ligt, ik zie eruit als een lief blond meisje met toen een toegankelijke houding, waardoor mannen gelijk zoiets hadden van: hey die is makkelijk in bed te praten. Misschien moet je ook in die richting kijken?
Mensen schatten mij ook veel liever in dat ik ben ja. Ik zie er ook jonger uit.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:03:05 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186031362
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
pi_186031365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet goed dat het een rookgordijn is.
Maar dan mag ik haar er nog wel op attenderen. Schijnheilig gedoe.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:04:01 #41
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186031372
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

?
Met nog een heel topic vol met goed bedoelde adviezen waar niks mee gedaan wordt ;)
pi_186031380
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De enige vraag die ik zie is hoe het komt dat veel mannen met jou willen seksen. Er zijn zat antwoorden gegeven waar je wat mee zou kunnen. Maar je doet niks met mogelijke oplossingen (nog even daargelaten dat wij jou niet kennen en niet kunnen ruiken wat je precies uitstraalt). Dat ben je niet verplicht natuurlijk, maar het zorgt er wel voor dat ik me af vraag (net als de andere R&P mods) wat je nou verder wil bereiken met nóg een topic. Helemaal welkom hoor, maar ik kom vooral veel geklaag tegen en ik vraag me af hoe jij denkt dat dat jezelf gaat helpen? Je zit er duidelijk mee, dus wat houdt je tegen om iets te doen met onze tips? Nu kunnen mensen het idee krijgen dat je het puur doet voor de aandacht. Ook prima natuurlijk, maar op een gegeven moment houden mensen het dan wel voor gezien. Als je jezelf niet wil helpen kunnen wij dat al helemaal niet natuurlijk.

Er is ook al vastgesteld dat het allemaal wel meevalt, gezien er ook aardig wat mannen zijn geweest die jij al meteen hebt afgekeurd zonder het een verdere kans te geven. Mannen die niet enkel seks willen bestaan dus wel. Dat zie je ook bij je vriendinnen, die zijn wellicht alleen wat minder kieskeurig waardoor de seksbeluste mannen wat minder opvallen.

Wat tips die ik me zo herinner uit het vorig topic: Haal op tinder dat zinnetje weg dat je geen seks wil (dat kan juist mannen aantrekken), minder kieskeurig zijn, mannen een kans geven ipv meteen af te knappen op vrijwel alles, zelf eens initiatief nemen ipv overal maar af te wachten, etc.
Dat zinnetje heb ik weggehaald en ik heb besloten voorlopig mannen meer een kans te geven en me af te vragen waarom ik afknap op dingen en of ze wel logisch zijn.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:06:06 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_186031399
quote:

[..]

Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.
Goed om te weten dat dat mag, wist ik niet :o :7

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef mossad_agent het volgende:
Nou om deze kloon TS ook maar een plezier te doen.
Dit viel mij ook op.. elke keer als ik een wat serieuzere relatie had kreeg ik in ene van alle hoeken en kieren aandacht van vrouwen, soms ook behoorlijk bot en eisend :') als single persoon moest ik smeken om aandacht vaak :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:06:44 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186031406
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Met nog een heel topic vol met goed bedoelde adviezen waar niks mee gedaan wordt ;)
👍🏻 :D
  donderdag 4 april 2019 @ 16:08:50 #45
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186031442
quote:

[..]

Tsja, je kan er altijd aan werken.
Nou het lichaam is denk ik goed.
Maar de kop die erop zit :N
pi_186031454
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nou om deze kloon TS ook maar een plezier te doen.
Dit viel mij ook op.. elke keer als ik een wat serieuzere relatie had kreeg ik in ene van alle hoeken en kieren aandacht van vrouwen, soms ook behoorlijk bot en eisend :') als single persoon moest ik smeken om aandacht vaak :')
Heb ik ook ja, toen ik samenwoonde vooral. Ik snap het niet, een bezette man is voor mij niet interessant, want bezet, en als hij er op ingaat is het een vreemdganger.
pi_186031465
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:08 schreef Softfeel het volgende:

[..]

Nou het lichaam is denk ik goed.
Maar de kop die erop zit :N
Beugel/lenzen/kapper?
  donderdag 4 april 2019 @ 16:11:05 #48
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186031491
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:09 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Beugel/lenzen/kapper?
Nope houd het maar op operatief verbouwen.
Lenzen kan ik niet verdragen,
En beugel is al verleden tijd.
En kapper om de 6 weken
pi_186031507
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:09 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Beugel/lenzen/kapper?
Sommigen hebben gewoon een lelijke kop. Daar helpt niks aan. Ik ook. Maar gelukkig is mijn vrouw knap genoeg voor ons allebei
  donderdag 4 april 2019 @ 16:12:12 #50
373754 mossad_agent
pi_186031509
quote:

[..]

[..]

In het begin geschokt en wist ik mij geen houding aan te geven. Nu kijk ik naar 'wie' het doet en als haar uiterlijk mijn bevalt vraag ik of ze in is voor een trio samen met mijn verloofde. De reacties zijn dan vrij kostelijk. Als ze lelijk zijn word ik gewoon boos en scheld ik ze uit.
pi_186031514
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef Softfeel het volgende:

[..]

Nope houd het maar op operatief verbouwen.
Lenzen kan ik niet verdragen,
En beugel is al verleden tijd.
En kapper om de 6 weken
Hoezo niet verdragen?
  donderdag 4 april 2019 @ 16:13:14 #52
484638 uitstelgedrag
Niet aan het soggen
pi_186031527
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:03 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Mensen schatten mij ook veel liever in dat ik ben ja. Ik zie er ook jonger uit.
Ook heel herkenbaar ja. Soms raken mensen (in het specifiek vrouwen) in paniek omdat ik zonder mijn ouders op vakantie ben of omdat ik alleen in het donker rondloop :') doe ff chill ofzo, ben een volwassen vrouw. Maar ook jonger eruit zien is weer een reden dat je makkelijker op zo'n manier aangesproken wordt: men ziet jou als jonger/hulpelozer dus makkelijkere prooi.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:14:23 #53
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186031544
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:12 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hoezo niet verdragen?
Alle soorten al geprobeerd.
Dikke ogen, rode ogen, tranende ogen.
En dan lenzen voor de hele dag terwijl ik deze alleen nodig heb voor als ik in de auto zit laat maar.
En een bril hoeft geen afknapper te zijn denk ik.
pi_186031840
Ik lees eigenlijk alleen een heel redenen maar nergens zoek je het bij jezelf terwijl het toch alle schijn naar heeft dat je dat beter wél zou kunnen doen.

Het feit dat je zelf al aangeeft dat je knap bent en weet ik al niet nog meer doet mij vermoeden, zonder dat ik je verder ken, dat je vrij arrogant bent of in ieder geval weet dat je er beter uitziet dan de gemiddelde vrouw en waarschijnlijk gedraag je je ook zo. Misschien kun je eens proberen om je niet zo verheven op te stellen.

Het beeld wat ik heb bij vrouwen zoals jij is dat ze makkelijk in bed te krijgen zijn maar relatiemateriaal is het allemaal niet. Nogmaals ik ken je verser niet en ik moet het doen met de teksten die jij hier weg zet.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:43:10 #55
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186032142
quote:

[..]

Ik heb tig kerels gehad, maar het ging uit.
Dat je stelt, even gechargeerd, de ideale partner te zijn en dat als het niet lukt een man aan je te binden, het aan de mannen ligt en niet aan jou.

Maar ik zal je even een realitycheck geven. Mogelijk ben je helemaal niet zo leuk. Je bent meer dan alleen de som van wat uiterlijke kenmerken en kwaliteiten. Zo ook de air, waarmee je deze act opvoert wat echt absoluut niet aantrekkelijk is.

En nee, ik zal nergens wijzen naar alle mannen die toenadering zoeken, bewerende dat zij goed of fout zijn, maar je mag jezelf ook best een spiegel voorhouden. Er is namelijk reden dat het niet lukt en de enige gemeenschappelijke factor daarin ben jijzelf.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186032361
quote:
Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.
Wow... :') En jij vraagt je af waarom je geen man kan vinden...
  donderdag 4 april 2019 @ 16:57:03 #57
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_186032432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:43 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat je stelt, even gechargeerd, de ideale partner te zijn en dat als het niet lukt een man aan je te binden, het aan de mannen ligt en niet aan jou.

Maar ik zal je even een realitycheck geven. Mogelijk ben je helemaal niet zo leuk. Je bent meer dan alleen de som van wat uiterlijke kenmerken en kwaliteiten. Zo ook de air, waarmee je deze act opvoert wat echt absoluut niet aantrekkelijk is.

En nee, ik zal nergens wijzen naar alle mannen die toenadering zoeken, bewerende dat zij goed of fout zijn, maar je mag jezelf ook best een spiegel voorhouden. Er is namelijk reden dat het niet lukt en de enige gemeenschappelijke factor daarin ben jijzelf.
Amen
pi_186032443
Ik wil wel een date met Bo, maar ik ben klein kaal en dik helaas.
pi_186032478
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel een date met Bo, maar ik ben klein kaal en dik helaas.
Er zijn ook vrouwen die juist meer om de omvang geven dan de lengte :9 o|O
pi_186032496
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Er zijn ook vrouwen die juist meer om de omvang geven dan de lengte :9 o|O
Die is dan weer net lang, behaard en dun ;(
  donderdag 4 april 2019 @ 17:01:17 #61
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186032525
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:28 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen een heel redenen maar nergens zoek je het bij jezelf terwijl het toch alle schijn naar heeft dat je dat beter wél zou kunnen doen.

Het feit dat je zelf al aangeeft dat je knap bent en weet ik al niet nog meer doet mij vermoeden, zonder dat ik je verder ken, dat je vrij arrogant bent of in ieder geval weet dat je er beter uitziet dan de gemiddelde vrouw en waarschijnlijk gedraag je je ook zo. Misschien kun je eens proberen om je niet zo verheven op te stellen.

Het beeld wat ik heb bij vrouwen zoals jij is dat ze makkelijk in bed te krijgen zijn maar relatiemateriaal is het allemaal niet. Nogmaals ik ken je verser niet en ik moet het doen met de teksten die jij hier weg zet.
Beetje haast met typen?
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186032543
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:01 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Beetje haast met typen?
Een woordje en een letter verkeerd. Kan de beste overkomen. :9
pi_186032584
quote:

[..]

Bij sommige websites heb je zo'n "beste antwoord"-functie.
Bij deze ben jij genomineerd! ;)

edit: verkeerde quote :@

[ Bericht 44% gewijzigd door Themeparktommy op 04-04-2019 17:09:10 ]
  donderdag 4 april 2019 @ 17:09:33 #64
475456 Samuel24
pi_186032699
quote:

[..]

Waarom moet je de reden dat je relatie uit gaat altijd bij jezelf zoeken?
Ik vind dat altijd zo´n stom advies weetje.
Misschien waren die mannen van TS wel gewoon echte klootzaken. Weet jij veel. :')
  donderdag 4 april 2019 @ 17:24:29 #65
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186032993
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Misschien waren die mannen van TS wel gewoon echte klootzaken. Weet jij veel. :')
Ja, ik acht de kans aannemelijk dat ze dat alle 30 waren.

En het gaat niet om haar relaties uit het verleden, maar het daten an sich. Hoe kan je je nou presenteren als Gods gift to men, terwijl de realtiteit is dat geen kerel haar ziet staan voor meer dan wat neuken en de personen die wel geïnteresseerd zijn worden afgeserveerd als zijnde ondergekwalificeerd. Ik zou eerder spreken dat zij last heeft van grootheidswaan.
Blog
pi_186033030
Serieus? Tweede deel :'(
  donderdag 4 april 2019 @ 17:29:20 #67
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186033126
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

In een relatie heb je beide aandeel dus als iets uit gaat is het altijd goed om ook bij jezelf te raden te gaan wat je wellicht anders had kunnen doen.
  donderdag 4 april 2019 @ 17:35:44 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186033328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vrij grappig wel. Als ik kijk naar mijn directe omgeving zie ik juist meer mensen zonder relatie dan mét. Voelen we dan alsof we gefaald hebben. Integendeel zelfs, we genieten gewoon van ons leven en kijken wel wat op onze pad komt.

Je moet wellicht je mindset gaat veranderen. Of wat lagere eisen stellen qua mannen. Geen Brad Pitt of Channing Tatum-lookalike bijvoorbeeld.
Ontzettend off topic, maar waarom noem jij dit “ lagere eisen”? Ik val helemaal niet op mooiboys. Een relatie met een dergelijke man zou bij mij juist betekenen dat ik mijn eisen bij moet stellen. Wat mij betreft kun je wel van andere eisen spreken, maar niet van “lagere eisen”. Want het wensenlijstje is voor iedereen anders.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 4 april 2019 @ 17:36:12 #69
475456 Samuel24
pi_186033342
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, ik acht de kans aannemelijk dat ze dat alle 30 waren.

En het gaat niet om haar relaties uit het verleden, maar het daten an sich. Hoe kan je je nou presenteren als Gods gift to men, terwijl de realtiteit is dat geen kerel haar ziet staan voor meer dan wat neuken en de personen die wel geïnteresseerd zijn worden afgeserveerd als zijnde ondergekwalificeerd. Ik zou eerder spreken dat zij last heeft van grootheidswaan.
Omdat de meeste mannen vaak alleen maar geïnteresseerd zijn in seks. Heeft verder niks te maken met TS dr uiterlijk of karakter (denk ik). :')
pi_186033360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:36 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Omdat de meeste mannen vaak alleen maar geïnteresseerd zijn in seks. Heeft verder niks te maken met TS dr uiterlijk of karakter (denk ik). :')
Dus dan haken ze blijkbaar na een tijdje af omdat TS verder niks te bieden heeft. (Denk ik)
  donderdag 4 april 2019 @ 17:37:39 #71
475456 Samuel24
pi_186033368
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dus dan haken ze blijkbaar na een tijdje af omdat TS verder niks te bieden heeft. (Denk ik)
Nee (denk ik) :')
pi_186033414
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nee (denk ik) :')
Ok, jij gelijk (denk ik) :')
  donderdag 4 april 2019 @ 17:43:18 #73
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186033477
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:36 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je de essentie van mijn post gemist.

Zo’n beetje elke man is geïnteresseerd in seks. Dat is vrij gezond. Wat echter niet gezond is, is iedereen langs een maatstaf houden, zonder ook bereid te zijn dat ook bij jezelf te doen, maar vervolgens wel gaan klagen dat het allemaal niet lukt.

Een ander kan je niet veranderen, jezelf wel. Als je een verandering van dynamiek wilt, ligt de sleutel veelal bij jezelf. Mensen reageren namelijk gewoon op hoe jij jezelf aan ze presenteert.
Blog
pi_186033733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wow... :') En jij vraagt je af waarom je geen man kan vinden...
En er een houden..

Bo, je was ook degene die (in een ander topic) niet mee wist te leven met een ander, maar het direct op jezelf betrok: kijk naar mij, het kan altijd erger. Zo pijnlijk.

Het zelfmedelijden ook. En daarnaast het door blijven zeuren over zulk soort vragen. Ik zou ook rennen. :{

Met die houdingen zou ik aan de slag gaan.

Ben geen man, dus kan de vraag uit de OP niet beantwoorden. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 4 april 2019 @ 17:58:17 #75
475456 Samuel24
pi_186033757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:43 schreef M1stral het volgende:

[..]

Volgens mij heb je de essentie van mijn post gemist.

Zo’n beetje elke man is geïnteresseerd in seks. Dat is vrij gezond. Wat echter niet gezond is, is iedereen langs een maatstaf houden, zonder ook bereid te zijn dat ook bij jezelf te doen, maar vervolgens wel gaan klagen dat het allemaal niet lukt.

Een ander kan je niet veranderen, jezelf wel. Als je een verandering van dynamiek wilt, ligt de sleutel veelal bij jezelf. Mensen reageren namelijk gewoon op hoe jij jezelf aan ze presenteert.
Ja daag. :') Dus omdat de ander niet kan veranderen moet je de oorzaak maar volledig bij jezelf gaan zoeken? :')
pi_186033767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:58 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja daag. :') Dus omdat de ander niet kan veranderen moet je de oorzaak maar volledig bij jezelf gaan zoeken? :')
Gast... ben je 12 ofzo
  donderdag 4 april 2019 @ 17:59:12 #77
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186033775
En TS, heb je dankzij je topics al nieuwe inzichten opgedaan?
  donderdag 4 april 2019 @ 17:59:34 #78
475456 Samuel24
pi_186033781
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:59 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Gast... ben je 12 ofzo
Nee 26. :')
pi_186033935
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:59 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nee 26. :')
Ok :')
  donderdag 4 april 2019 @ 18:14:46 #80
475456 Samuel24
pi_186034015
- Als jij niet normaal kunt reageren moet jij misschien even je mondje houden. -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 04-04-2019 18:38:30 ]
  donderdag 4 april 2019 @ 18:19:52 #81
475456 Samuel24
pi_186034095
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat is het met jou en de hele fucking tijd ruzie zoeken met andere users?
Ik zoek helemaal geen ruzie. Ik gaf gewoon op een rustige manier aan dat ik het niet eens was met iemand.
Ooh ja...en ik had ook iemand even terecht gewezen op zijn spelling...dat deed ik op een respectvolle manier.
Maar opeens krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik 12 ben ofzo.
Ik zocht hierin de confrontatie niet op iig, met andere woorden het zal niet aan mij liggen.
Fijne avond. :')
  donderdag 4 april 2019 @ 18:22:39 #82
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186034148
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik zoek helemaal geen ruzie. Ik gaf gewoon op een rustige manier aan dat ik het niet eens was met iemand.
Ooh ja...en ik had ook iemand even terecht gewezen op zijn spelling...dat deed ik op een respectvolle manier.
Maar opeens krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik 12 ben ofzo.
Ik zocht hierin de confrontatie niet op iig, met andere woorden het zal niet aan mij liggen.
Fijne avond. :')
Respectvol... Tuurlijk jong.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:23:09 #83
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186034153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:58 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Moeilijk hè, lezen. Ik zeg dat als zij een andere benadering verwacht, ze zichzelf anders dient te presenteren.

Zij verwacht een of andere alpha aan de haak te slaan, maar vind zichzelf goed zoals ze is. Ik zeg haar gewoon duidelijk dat het schort aan haar houding. Knap maakt niet aantrekkelijk, net als zoveel andere eigenschappen dat iemand niet maken. Die attitude die zij rockt is daar onderdeel van.

Maar laat me raden, jij bent zeker het vrouwtje in jullie relatie? Bitch please.
Blog
  donderdag 4 april 2019 @ 18:31:15 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186034254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Moeilijk hè, lezen. Ik zeg dat als zij een andere benadering verwacht, ze zichzelf anders dient te presenteren.

Zij verwacht een of andere alpha aan de haak te slaan, maar vind zichzelf goed zoals ze is. Ik zeg haar gewoon duidelijk dat het schort aan haar houding. Knap maakt niet aantrekkelijk, net als zoveel andere eigenschappen dat iemand niet maken. Die attitude die zij rockt is daar onderdeel van.
Daarom trekt ze ook de verkeerde mannen aan. Mannen die wel opzoek zijn naar iets langdurig prikken gewoon door dit soort oppervlakkige bullshit heen.
pi_186034284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]
Ooh ja...en ik had ook iemand even terecht gewezen op zijn spelling...
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_186034346
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Daarom trekt ze ook de verkeerde mannen aan. Mannen die wel opzoek zijn naar iets langdurig prikken gewoon door dit soort oppervlakkige bullshit heen.
Maar welk gedrag is dan niet oppervlakkig?
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 18:39:51 #87
16180 crew  CoolGuy
pi_186034371
Kappen met dat off-topic gelul en gebitch op mekaar
pi_186034373
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]

En er een houden..

Bo, je was ook degene die (in een ander topic) niet mee wist te leven met een ander, maar het direct op jezelf betrok: kijk naar mij, het kan altijd erger. Zo pijnlijk.

Het zelfmedelijden ook. En daarnaast het door blijven zeuren over zulk soort vragen. Ik zou ook rennen. :{

Met die houdingen zou ik aan de slag gaan.

Ben geen man, dus kan de vraag uit de OP niet beantwoorden. :')
Klopt, als het niet goed met me gaat kan ik erg afstandelijk en egocentrisch worden.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:44:04 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186034439
Het heeft geen zin om advies te vragen als je er niets mee doet. Het is ook een belediging voor mensen die die moeite doen.
pi_186034483
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:40 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Klopt, als het niet goed met me gaat kan ik erg afstandelijk en egocentrisch worden.
Het is lastig oordelen vanaf een forum maar zoals je je hier presenteert kom je sowieso vrij egocentrisch over.
Kijk, zelfs de meest simpele vent heeft zoekt iets meer in een vrouw dan alleen een goeie pot seks met een mooie vrouw. Na een tijdje gaan zaken als inhoud toch een rol spelen. Het is als man heel leuk om een mooie vrouw naast je te hebben maar elke dag biefstuk eten wordt op een gegeven moment ook zo normaal.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:48:09 #91
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186034492
Is dat daadwerkelijk zo of sta je gewoon graag in de spotlights en voel je afgunst naar anderen die het beter afgaat in de liefde?

No hate verder, je hebt best wel wat voor je kiezen gehad las ik, maar ik bemerk dat je jezelf best naar de voorgrond schuift.

Ik zou bijna denken dat het een soort zoektocht is naar goedkeuring. Rijmt ook prima met dat je jezelf zo aanprijst. Volgens mij, en ik constateer geen feit, maar denk ik dat je stikonzeker bent.
Blog
  donderdag 4 april 2019 @ 18:50:51 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186034529
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:37 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Maar welk gedrag is dan niet oppervlakkig?
Als je iemand wil vinden voor langere tijd dan zul je diegene moeten laten zien hoe je als persoon bent, waar je voor staat, een band opbouwen met iemand en niet alleen roepen 'oh kijk mij eens geweldig zijn' dat is namelijk niemand.

Door zo enorm te focussen op uiterlijk heb je wellicht een paar keer seks met iemand is het even leuk maar vervolgens heb je er geen enkele band mee opgebouwd. Dat heb je namelijk niet toegelaten. Een relatie is meer dan alleen uiterlijk, of alleen zus of zo. Het is een combinatie van leuke en minder leuke dingen.
pi_186034538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:48 schreef M1stral het volgende:
Is dat daadwerkelijk zo of sta je gewoon graag in de spotlights en voel je afgunst naar anderen die het beter afgaat in de liefde?

No hate verder, je hebt best wel wat voor je kiezen gehad las ik, maar ik bemerk dat je jezelf best naar de voorgrond schuift.

Ik zou bijna denken dat het een soort zoektocht is naar goedkeuring. Rijmt ook prima met dat je jezelf zo aanprijst. Volgens mij, en ik constateer geen feit, maar denk ik dat je stikonzeker bent.
Klopt. Ik ben als kind faalangstig geweest en nu nog extreem perfectionistisch. Nu het misloopt op mijn werk en ik een paar afwijzingen heb gehad op sollicitaties voor volgend jaar grijp ik terug op hetgene wat mij nooit faalde; mijn uiterlijk. Dat was er, dat trok mannen aan. Maar nu trekt het alleen nog de mannen aan die ik niet wil oid. Alles loopt in de soep en ik heb nu mijn moeder niet om me erin te steunen, die is met haar herstel bezig.
pi_186034562
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je iemand wil vinden voor langere tijd dan zul je diegene moeten laten zien hoe je als persoon bent, waar je voor staat, een band opbouwen met iemand en niet alleen roepen 'oh kijk mij eens geweldig zijn' dat is namelijk niemand.

Door zo enorm te focussen op uiterlijk heb je wellicht een paar keer seks met iemand is het even leuk maar vervolgens heb je er geen enkele band mee opgebouwd. Dat heb je namelijk niet toegelaten. Een relatie is meer dan alleen uiterlijk, of alleen zus of zo. Het is een combinatie van leuke en minder leuke dingen.
Ik heb juist diepgaande gesprekken en onderneem veel in een relatie. Ik ben erg open en extravert.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:55:24 #95
475456 Samuel24
pi_186034609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Maar laat me raden, jij bent zeker het vrouwtje in jullie relatie? Bitch please.
Ja klopt. :')
  donderdag 4 april 2019 @ 19:04:21 #96
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186034802
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:51 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben als kind faalangstig geweest en nu nog extreem perfectionistisch. Nu het misloopt op mijn werk en ik een paar afwijzingen heb gehad op sollicitaties voor volgend jaar grijp ik terug op hetgene wat mij nooit faalde; mijn uiterlijk. Dat was er, dat trok mannen aan. Maar nu trekt het alleen nog de mannen aan die ik niet wil oid. Alles loopt in de soep en ik heb nu mijn moeder niet om me erin te steunen, die is met haar herstel bezig.
Grappig dat je stelt dat je uiterlijk het enige is dat je nooit faalde. Wat je wellicht niet realiseert is dat je uiterlijk je uiteindelijk ook niks gaat brengen, behalve een carrière als model of een gastrol in een film of reclamespotje.

Nou is een mooie verpakking leuk en het helpt echt wel mee als het gaat om sociale contacten, krijgen en pakken van kansen en dergelijke maar... Je uiterlijk is niet wie jij bent en dat zal ook nooit de sleutel zijn tot een langdurige relatie.

Je hangt teveel waarde af aan factoren die je schijnbaar gegund zijn in het leven (je uiterlijk), maar je kan beter werken aan de dingen waarop je vandaag de dag schijnbaar niet kan vertrouwen, neem voor het gemak even je faalangst als voorbeeld.

Je zal zien dat dat op termijn vruchten afwerpt. Het maakt je als geheel een mooier persoon.

Overigens zeg ik dit niet om je te bashen, maar zie jezelf dan maar gewoon als een ruwe diamant die nog wat gepolijst dient te worden.
Blog
pi_186034965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:04 schreef M1stral het volgende:

[..]

Grappig dat je stelt dat je uiterlijk het enige is dat je nooit faalde. Wat je wellicht niet realiseert is dat je uiterlijk je uiteindelijk ook niks gaat brengen, behalve een carrière als model of een gastrol in een film of reclamespotje.

Nou is een mooie verpakking leuk en het helpt echt wel mee als het gaat om sociale contacten, krijgen en pakken van kansen en dergelijke maar... Je uiterlijk is niet wie jij bent en dat zal ook nooit de sleutel zijn tot een langdurige relatie.

Je hangt teveel waarde af aan factoren die je schijnbaar gegund zijn in het leven (je uiterlijk), maar je kan beter werken aan de dingen waarop je vandaag de dag schijnbaar niet kan vertrouwen, neem voor het gemak even je faalangst als voorbeeld.

Je zal zien dat dat op termijn vruchten afwerpt. Het maakt je als geheel een mooier persoon.

Overigens zeg ik dit niet om je te bashen, maar zie jezelf dan maar gewoon als een ruwe diamant die nog wat gepolijst dient te worden.
Maar de dingen die nu falen krijg ik maar niet op de rit nu. Ik heb al 2 afwijzingen gehad, waarvan 1 binnen hetzelfde schoolbestuur dus ik denk dat mijn TL daar een handje in heeft gehad ondanks dat ik haar niet als referentie wil. Ik ben hoogopgeleid en ervaren en in mijn brief noem ik niks over overspannenheid.

Ik werk nu aan mijn overspannenheid en dat gaat steeds beter, maar de kanker blijft moeilijk.
  donderdag 4 april 2019 @ 19:11:19 #98
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186034970
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:52 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik heb juist diepgaande gesprekken en onderneem veel in een relatie. Ik ben erg open en extravert.
Veel zeggen wil niet betekenen dat je ook daadwerkelijk op persoonlijk vlak met iemand een klik hebt. Helemaal als je het oppervlakkig houdt, dat idee krijg ik namelijk bij hoe je dingen hier op fok neerzet. Het komt nogal gemaakt en afstandelijk over.

En leuk uiterlijk is misschien meegenomen maar wat heeft dat je gebracht?
pi_186035004
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Veel zeggen wil niet betekenen dat je ook daadwerkelijk op persoonlijk vlak met iemand een klik hebt. Helemaal als je het oppervlakkig houdt, dat idee krijg ik namelijk bij hoe je dingen hier op fok neerzet. Het komt nogal gemaakt en afstandelijk over.

En leuk uiterlijk is misschien meegenomen maar wat heeft dat je gebracht?
Hoe kunnen diepe gesprekken over onze wensej, dromen en wereldvisie oppervlakkig zijn?
  donderdag 4 april 2019 @ 19:17:43 #100
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186035119
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:11 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Maar de dingen die nu falen krijg ik maar niet op de rit nu. Ik heb al 2 afwijzingen gehad, waarvan 1 binnen hetzelfde schoolbestuur dus ik denk dat mijn TL daar een handje in heeft gehad ondanks dat ik haar niet als referentie wil. Ik ben hoogopgeleid en ervaren en in mijn brief noem ik niks over overspannenheid.

Ik werk nu aan mijn overspannenheid en dat gaat steeds beter, maar de kanker blijft moeilijk.
Rome is ook niet in een dag gebouwd. Sommige dingen kosten tijd.

Tijd die je beter kunt nemen, dan jezelf constant tegen de haren instrijken. Een kleine stap is er namelijk ook een, en absoluut gesproken is de weg even lang ;)
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')