abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186030496
"Op Tinder en co krijg ik letterlijk elke dag ranzige berichten van mannen over dat ik ze opwind, of ik wil neuken etc. Ook op andere sites, soms zelfs op Facebook als ik iets bij een nieuwsbericht plaats. In de trein al 2x een treinrukker meegemaakt en de laatste keer dat ik een v-hals droeg werd er over mijn borsten gefluisterd. Ik ben altijd bedekt, voel me al ongemakkelijk in een korte broek in de zomer, maar toch ontkom ik er niet aan. Mijn make up is ook understated en classy. Op Tinder ook duidelijk geschreven dat ik niet op zoek ben naar seks. Waarom krijg ik dit dan toch?!

Sommige vriendinnen van mij worden bedolven met liefdesverklaringen, mij wil iedereen alleen maar neuken lijkt het. :X :N"

Afgezien van het feit dat ik mijn eigen issues heb, en inderdaad te graag wil en daarnaast torenhoge eisen heb, is het wel erger geworden wat mannen online durven te zeggen de laatste jaren. Alle schaamte voorbij. Tel daarbij op de metoo movement en iets klopt echt niet.

Zijn er ook mannen hier zo raar benaderd door vrouwen?
pi_186030616
Het aanbod is gewoon groter geworden omdat je digitaal in een veel grote vijver kan vissen dan analoog. Verder is het, (semi)anoniem. Het is veel makkelijk om 'heej, neuken!' te zeggen via een app dan recht in iemand gezicht. Verder kan je het in een app 100x op een dag proberen bij honderd verschillende vrouwen. In een kroeg niet.
pi_186030701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
Het aanbod is gewoon groter geworden omdat je digitaal in een veel grote vijver kan vissen dan analoog. Verder is het, (semi)anoniem. Het is veel makkelijk om 'heej, neuken!' te zeggen via een app dan recht in iemand gezicht. Verder kan je het in een app 100x op een dag proberen bij honderd verschillende vrouwen. In een kroeg niet.
Hm, juist dat je foto's hebt en je werk invult maakt het voor mij niet anoniem. Dat er hier op FOK dingen worden geroepen is logischer. Maar als ik weet wie je bent en waar je werkt... zag ook in het begin letterlijk dickpics in de profielen. Heel bizar
  donderdag 4 april 2019 @ 15:32:48 #4
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186030786
@BoTheParakeet:

Ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt, door teveel te analyseren waarom wel of waarom niet. Leef gewoon. Er komt vanzelf iets op je pad.

Even teruggrijpend op mijn opmerking over neukvee zijnde, waarmee je stelde alleen mannen te willen die eisen stellen.

Juist daarom zou ik een vrouw als jou niet daten, omdat ik eisen stel. Leuk dat jij voldoet aan ieders plaatje, maar schijnbaar is dat een soort illusie die je tussen je oren in stand houd, want anders had je wel al een leuke kerel aan de haak geslagen.

Waarmee ik direct stel dat je wellicht knap bent, goede eigenschappen hebt en voldoet aan een bepaalde standaard, maar je attitude al deze pro’s compleet omzeep helpt. En daar zit jouw probleem, niet de eisen, maar de houding.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:33:06 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186030790
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:27 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hm, juist dat je foto's hebt en je werk invult maakt het voor mij niet anoniem. Dat er hier op FOK dingen worden geroepen is logischer. Maar als ik weet wie je bent en waar je werkt... zag ook in het begin letterlijk dickpics in de profielen. Heel bizar
Maar heb je verder nog een bepaalde vraag of iets wat je wil? Of wat is de bedoeling precies?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186030852
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar heb je verder nog een bepaalde vraag of iets wat je wil? Of wat is de bedoeling precies?
In de OP staat een vraag.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:36:39 #7
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_186030860
Ik ervaar dat vrouwen tegenwoordig veel minder schaamte hebben. Zo zie ik ze regelmatig staren naar mijn kruis als ik in mijn slim fit stretch jeans rondloop. Ook kunnen sommigen het niet laten om ineens uit het niets tussen mijn benen te graaien, hallo ik ben ook een mens he! Vroeger was dit gewoon niet aan de orde. Wellicht komt het omdat ik verloofd ben ik daardoor uitstraal dat ik geen interesse in andere vrouwen heb? Herkent iemand dit ook of ben ik de enige?
pi_186030866
Gekoppeld aan deel 1.
pi_186030870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:32 schreef M1stral het volgende:
@:BoTheParakeet:

Ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt, door teveel te analyseren waarom wel of waarom niet. Leef gewoon. Er komt vanzelf iets op je pad.

Even teruggrijpend op mijn opmerking over neukvee zijnde, waarmee je stelde alleen mannen te willen die eisen stellen.

Juist daarom zou ik een vrouw als jou niet daten, omdat ik eisen stel. Leuk dat jij voldoet aan ieders plaatje, maar schijnbaar is dat een soort illusie die je tussen je oren in stand houd, want anders had je wel al een leuke kerel aan de haak geslagen.

Waarmee ik direct stel dat je wellicht knap bent, goede eigenschappen hebt en voldoet aan een bepaalde standaard, maar je attitude al deze pro’s compleet omzeep helpt. En daar zit jouw probleem, niet de eisen, maar de houding.
Ik snap je niet. Wat in mijn attitude dan?

Ik heb tig kerels gehad, maar het ging uit.
pi_186030887
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef mossad_agent het volgende:
Ik ervaar dat vrouwen tegenwoordig veel minder schaamte hebben. Zo zie ik ze regelmatig staren naar mijn kruis als ik in mijn slim fit stretch jeans rondloop. Ook kunnen sommigen het niet laten om ineens uit het niets tussen mijn benen te graaien, hallo ik ben ook een mens he! Vroeger was dit gewoon niet aan de orde. Wellicht komt het omdat ik verloofd ben ik daardoor uitstraal dat ik geen interesse in andere vrouwen heb? Herkent iemand dit ook of ben ik de enige?
Huh, waar dan????
  donderdag 4 april 2019 @ 15:40:12 #11
373754 mossad_agent
pi_186030921
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:37 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Huh, waar dan????
Randstad
pi_186030947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:40 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Randstad
Nee ik bedoel, in de kroeg? Ik heb dat nooit iemand zien doen eigenlijk.

De vraag is of je op bepaalde plekken niet meer moet komen...
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:42:12 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_186030954
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hoe is die vraag serieus dan? Ja mannen worden ook zo benadert. En nu? Of het alternatief, nee, mannen worden echt nooit zo benadert. En nu?
pi_186030982
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is die vraag serieus dan? Ja mannen worden ook zo benadert. En nu? Of het alternatief, nee, mannen worden echt nooit zo benadert. En nu?
Nouja, ik vraag me af of dat iets van nu is en waarom mannen of vrouwen dit doen. En bij wie.
pi_186030991
Jij hebt andere fasoensnormen dan anderen. Dat is een ding. Wen er aan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186031008
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Jij hebt andere fasoensnormen dan anderen. Dat is een ding. Wen er aan.
Dan kunnen we elke aangifte wel wegzetten met deze stelling.
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:45:45 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_186031021
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:43 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nouja, ik vraag me af of dat iets van nu is en waarom mannen of vrouwen dit doen. En bij wie.
Maar hoe ben jij daar dan mee geholpen? Want alles wat je niet bevalt sla je in de wind, dus je blijft halsstarrig vasthouden aan je eigen beeld dat je hebt van jezelf. Het krijgen van een man is geen problrem zeg je, maar hem behouden wel. Je uiterlijk zal in die tijd niet drastisch veranderen lijkt me, dus zal het toch aan je persoonlijkheid en/of houding liggen.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:46:20 #18
373754 mossad_agent
pi_186031030
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:41 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nee ik bedoel, in de kroeg? Ik heb dat nooit iemand zien doen eigenlijk.

De vraag is of je op bepaalde plekken niet meer moet komen...
Nee gewoon op straat, bij café's, restaurants...noem maar op.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:46:37 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:37 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Wat in mijn attitude dan?

ATTITUDE
1) Denkwijze 2) Gedrag 3) Gedragslijn 4) Gemoedstoestand 5) Houding 6) Innerlijke houding 7) Instelling 8) Lichaamshouding 9) Psychische houding 10) Psychologie innerlijke houding

Je uitstraling, houding of manier van communiceren kan maken dat de mannen denken dat ze iets kunnen flikken bij jou of juist gelijk afknappen. Ik denk dat je zoals hier al gepost is anders moet gaan denken over het hebben van een partner. Kennelijk vind je het erg belangrijk, ga na voor jezelf waarom.

Ik las ergens in vorig topic iets over je familie? Hebben al je vriendinnen al een partner en een huisje? Kan je niet alleen zijn? Moeten je behoeftes bevredigd worden?
pi_186031065
quote:

[..]

In het vorige topic trok je de discussie een hele andere kant op en taalde je niet meer naar die vraag. Ik vind het dus onwaarschijnlijk dat dat je echte vraag is.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:49:29 #21
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186031092
Helaas is mijn uiterlijk niet om naar huis te schrijven. Dus kan ik geen ervaringen delen.
En ervaar ik je vraag helaas niet.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_186031127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nee gewoon op straat, bij café's, restaurants...noem maar op.
Huh?! Op klaarlichte dag? Hoe reageer je dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar hoe ben jij daar dan mee geholpen? Want alles wat je niet bevalt sla je in de wind, dus je blijft halsstarrig vasthouden aan je eigen beeld dat je hebt van jezelf. Het krijgen van een man is geen problrem zeg je, maar hem behouden wel. Je uiterlijk zal in die tijd niet drastisch veranderen lijkt me, dus zal het toch aan je persoonlijkheid en/of houding liggen.
Ja, een relatie is voor mij belangrijk. Voor iedereen wel bijna. De hele huizenmarkt is gericht op stellen, dus het is ook een norm binnen de samenleving.

Welke houding zou mij dan wel helpen? Hoe moet ik me gedragen om een leuke man aan te trekken en hem te houden?
pi_186031141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:48 schreef Chia het volgende:

[..]

In het vorige topic trok je de discussie een hele andere kant op en taalde je niet meer naar die vraag. Ik vind het dus onwaarschijnlijk dat dat je echte vraag is.
Meerdere vragen. Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:52:17 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031147
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:51 schreef BoTheParakeet het volgende:

Ja, een relatie is voor mij belangrijk. Voor iedereen wel bijna. De hele huizenmarkt is gericht op stellen, dus het is ook een norm binnen de samenleving.

Welke houding zou mij dan wel helpen? Hoe moet ik me gedragen om een leuke man aan te trekken en hem te houden?
Wie zegt dat dat de norm is? Jij? Wie zegt dat jij je aan de norm die jij hebt gesteld moet voldoen?

Jijzelf dus. Het begint allemaal bij jou.
pi_186031151
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:49 schreef Softfeel het volgende:
Helaas is mijn uiterlijk niet om naar huis te schrijven. Dus kan ik geen ervaringen delen.
En ervaar ik je vraag helaas niet.
Tsja, je kan er altijd aan werken.
pi_186031169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat de norm is? Jij? Wie zegt dat jij je aan de norm die jij hebt gesteld moet voldoen?

Jijzelf dus. Het begint allemaal bij jou.
In je eentje kopen is al vrij lastig bijvoorbeeld. En omdat ik 30 ben krijg ik nu tig reclames van Prénatal etc. De norm is gezin hebben.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:53:44 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186031176
quote:

[..]

[..]

Hier heb je in een heel topic in twee delen aandacht voor gevraagd. Pas geleden.
pi_186031198
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:52 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Meerdere vragen. Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.
Dat betekent niet dat je niet gewoon concreet kan antwoorden op de vraag van CoolGuy ipv een rookgordijn op te werpen en te verwijzen naar een vraag die zogenaamd centraal staat, wat niet zo is.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:55:04 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031204
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

In je eentje kopen is al vrij lastig bijvoorbeeld. En omdat ik 30 ben krijg ik nu tig reclames van Prénatal etc. De norm is gezin hebben.
Lastig maar niet onmogelijk. Het gaat erom welke eisen je eraan stelt.

Er zijn ook genoeg singles die pas op late leeftijd een gezin hebben of zelfs helemaal niet maar wel met partner leven of juist 90 jaar lang alleen zijn. Jij bepaalt wat er met je gebeurt. Kennelijk dring je jezelf op dat je aan de norm moet voldoen.

Daarom kom ik terug op m'n vorige vraag; voel je je druk vanuit je familie of vriendinnen of zo?
pi_186031210
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

ATTITUDE
1) Denkwijze 2) Gedrag 3) Gedragslijn 4) Gemoedstoestand 5) Houding 6) Innerlijke houding 7) Instelling 8) Lichaamshouding 9) Psychische houding 10) Psychologie innerlijke houding

Je uitstraling, houding of manier van communiceren kan maken dat de mannen denken dat ze iets kunnen flikken bij jou of juist gelijk afknappen. Ik denk dat je zoals hier al gepost is anders moet gaan denken over het hebben van een partner. Kennelijk vind je het erg belangrijk, ga na voor jezelf waarom.

Ik las ergens in vorig topic iets over je familie? Hebben al je vriendinnen al een partner en een huisje? Kan je niet alleen zijn? Moeten je behoeftes bevredigd worden?
Ik kan prima alleen zijn vooralsnog. Graag zelfs, ook in relaties wil ik me time. Maar inderdaad, mijn familie en vrienden zitten al onder de pannen. Dat maakt dat ik me gefaald voel. Waarom ik niet (meer)? Behoeftes als geborgenheid e.d mis ik ook. Het zijn van een team.
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:55:42 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_186031218
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Die reclames krijg je niet omdát je 30 bent denk ik.
pi_186031227
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hier heb je in een heel topic in twee delen aandacht voor gevraagd. Pas geleden.
Daar las ik vooral wat niet moest.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:57:11 #33
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186031243
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Moderator donderdag 4 april 2019 @ 15:57:26 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_186031246
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je niet gewoon concreet kan antwoorden op de vraag van CoolGuy ipv een rookgordijn op te werpen en te verwijzen naar een vraag die zogenaamd centraal staat, wat niet zo is.
Ik weet goed dat het een rookgordijn is. Dit, en de volgende 100 topics die ze gaat openen gaan haar dan ook echt niet helpen aan een gezonde, stabiele relatie.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:57:41 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186031252
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:55 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik kan prima alleen zijn vooralsnog. Graag zelfs, ook in relaties wil ik me time. Maar inderdaad, mijn familie en vrienden zitten al onder de pannen. Dat maakt dat ik me gefaald voel. Waarom ik niet (meer)? Behoeftes als geborgenheid e.d mis ik ook. Het zijn van een team.
Vrij grappig wel. Als ik kijk naar mijn directe omgeving zie ik juist meer mensen zonder relatie dan mét. Voelen we dan alsof we gefaald hebben. Integendeel zelfs, we genieten gewoon van ons leven en kijken wel wat op onze pad komt.

Je moet wellicht je mindset gaat veranderen. Of wat lagere eisen stellen qua mannen. Geen Brad Pitt of Channing Tatum-lookalike bijvoorbeeld.
  donderdag 4 april 2019 @ 15:58:51 #36
484638 uitstelgedrag
Niet aan het soggen
pi_186031274
Ik heb het vorige topic (nog) niet gelezen, dus geen idee wat daar uit is gekomen. Maar ik herken me wel in jouw verhaal. Ben vorig jaar aangerand, terwijl ik van top tot teen bedekt was en alleen m'n capuchon ff afdeed :') Sindsdien is mijn houding ook heel erg veranderd, want ik ben daarna nooit meer aangesproken of aangeraakt. Daarvoor was het sowieso wel elke week raak en werd het erger zodra ik ook maar een beetje vel liet zien.

In mijn geval denk ik dat het aan mijn uiterlijk en houding ligt, ik zie eruit als een lief blond meisje met toen een toegankelijke houding, waardoor mannen gelijk zoiets hadden van: hey die is makkelijk in bed te praten. Misschien moet je ook in die richting kijken?
pi_186031347
quote:

[..]

De enige vraag die ik zie is hoe het komt dat veel mannen met jou willen seksen. Er zijn zat antwoorden gegeven waar je wat mee zou kunnen. Maar je doet niks met mogelijke oplossingen (nog even daargelaten dat wij jou niet kennen en niet kunnen ruiken wat je precies uitstraalt). Dat ben je niet verplicht natuurlijk, maar het zorgt er wel voor dat ik me af vraag (net als de andere R&P mods) wat je nou verder wil bereiken met nóg een topic. Helemaal welkom hoor, maar ik kom vooral veel geklaag tegen en ik vraag me af hoe jij denkt dat dat jezelf gaat helpen? Je zit er duidelijk mee, dus wat houdt je tegen om iets te doen met onze tips? Nu kunnen mensen het idee krijgen dat je het puur doet voor de aandacht. Ook prima natuurlijk, maar op een gegeven moment houden mensen het dan wel voor gezien. Als je jezelf niet wil helpen kunnen wij dat al helemaal niet natuurlijk.

Er is ook al vastgesteld dat het allemaal wel meevalt, gezien er ook aardig wat mannen zijn geweest die jij al meteen hebt afgekeurd zonder het een verdere kans te geven. Mannen die niet enkel seks willen bestaan dus wel. Dat zie je ook bij je vriendinnen, die zijn wellicht alleen wat minder kieskeurig waardoor de seksbeluste mannen wat minder opvallen. Dat jij daar niet op in gaat is je eigen keuze, maar ga dan niet roepen dat je enkel mannen tegen komt die uit zijn op seks.

Wat tips die ik me zo herinner uit het vorig topic: Haal op tinder dat zinnetje weg dat je geen seks wil (dat kan juist mannen aantrekken), minder kieskeurig zijn, mannen een kans geven ipv meteen af te knappen op vrijwel alles, zelf eens initiatief nemen ipv overal maar af te wachten, etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2019 16:03:49 ]
pi_186031361
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:58 schreef uitstelgedrag het volgende:
Ik heb het vorige topic (nog) niet gelezen, dus geen idee wat daar uit is gekomen. Maar ik herken me wel in jouw verhaal. Ben vorig jaar aangerand, terwijl ik van top tot teen bedekt was en alleen m'n capuchon ff afdeed :') Sindsdien is mijn houding ook heel erg veranderd, want ik ben daarna nooit meer aangesproken of aangeraakt. Daarvoor was het sowieso wel elke week raak en werd het erger zodra ik ook maar een beetje vel liet zien.

In mijn geval denk ik dat het aan mijn uiterlijk en houding ligt, ik zie eruit als een lief blond meisje met toen een toegankelijke houding, waardoor mannen gelijk zoiets hadden van: hey die is makkelijk in bed te praten. Misschien moet je ook in die richting kijken?
Mensen schatten mij ook veel liever in dat ik ben ja. Ik zie er ook jonger uit.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:03:05 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186031362
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
pi_186031365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet goed dat het een rookgordijn is.
Maar dan mag ik haar er nog wel op attenderen. Schijnheilig gedoe.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:04:01 #41
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186031372
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

?
Met nog een heel topic vol met goed bedoelde adviezen waar niks mee gedaan wordt ;)
pi_186031380
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De enige vraag die ik zie is hoe het komt dat veel mannen met jou willen seksen. Er zijn zat antwoorden gegeven waar je wat mee zou kunnen. Maar je doet niks met mogelijke oplossingen (nog even daargelaten dat wij jou niet kennen en niet kunnen ruiken wat je precies uitstraalt). Dat ben je niet verplicht natuurlijk, maar het zorgt er wel voor dat ik me af vraag (net als de andere R&P mods) wat je nou verder wil bereiken met nóg een topic. Helemaal welkom hoor, maar ik kom vooral veel geklaag tegen en ik vraag me af hoe jij denkt dat dat jezelf gaat helpen? Je zit er duidelijk mee, dus wat houdt je tegen om iets te doen met onze tips? Nu kunnen mensen het idee krijgen dat je het puur doet voor de aandacht. Ook prima natuurlijk, maar op een gegeven moment houden mensen het dan wel voor gezien. Als je jezelf niet wil helpen kunnen wij dat al helemaal niet natuurlijk.

Er is ook al vastgesteld dat het allemaal wel meevalt, gezien er ook aardig wat mannen zijn geweest die jij al meteen hebt afgekeurd zonder het een verdere kans te geven. Mannen die niet enkel seks willen bestaan dus wel. Dat zie je ook bij je vriendinnen, die zijn wellicht alleen wat minder kieskeurig waardoor de seksbeluste mannen wat minder opvallen.

Wat tips die ik me zo herinner uit het vorig topic: Haal op tinder dat zinnetje weg dat je geen seks wil (dat kan juist mannen aantrekken), minder kieskeurig zijn, mannen een kans geven ipv meteen af te knappen op vrijwel alles, zelf eens initiatief nemen ipv overal maar af te wachten, etc.
Dat zinnetje heb ik weggehaald en ik heb besloten voorlopig mannen meer een kans te geven en me af te vragen waarom ik afknap op dingen en of ze wel logisch zijn.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:06:06 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_186031399
quote:

[..]

Dit is mijn topic dus ik bepaal waar het heen gaat.
Goed om te weten dat dat mag, wist ik niet :o :7

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef mossad_agent het volgende:
Nou om deze kloon TS ook maar een plezier te doen.
Dit viel mij ook op.. elke keer als ik een wat serieuzere relatie had kreeg ik in ene van alle hoeken en kieren aandacht van vrouwen, soms ook behoorlijk bot en eisend :') als single persoon moest ik smeken om aandacht vaak :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 4 april 2019 @ 16:06:44 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186031406
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Met nog een heel topic vol met goed bedoelde adviezen waar niks mee gedaan wordt ;)
👍🏻 :D
  donderdag 4 april 2019 @ 16:08:50 #45
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186031442
quote:

[..]

Tsja, je kan er altijd aan werken.
Nou het lichaam is denk ik goed.
Maar de kop die erop zit :N
pi_186031454
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nou om deze kloon TS ook maar een plezier te doen.
Dit viel mij ook op.. elke keer als ik een wat serieuzere relatie had kreeg ik in ene van alle hoeken en kieren aandacht van vrouwen, soms ook behoorlijk bot en eisend :') als single persoon moest ik smeken om aandacht vaak :')
Heb ik ook ja, toen ik samenwoonde vooral. Ik snap het niet, een bezette man is voor mij niet interessant, want bezet, en als hij er op ingaat is het een vreemdganger.
pi_186031465
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:08 schreef Softfeel het volgende:

[..]

Nou het lichaam is denk ik goed.
Maar de kop die erop zit :N
Beugel/lenzen/kapper?
  donderdag 4 april 2019 @ 16:11:05 #48
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_186031491
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:09 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Beugel/lenzen/kapper?
Nope houd het maar op operatief verbouwen.
Lenzen kan ik niet verdragen,
En beugel is al verleden tijd.
En kapper om de 6 weken
pi_186031507
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:09 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Beugel/lenzen/kapper?
Sommigen hebben gewoon een lelijke kop. Daar helpt niks aan. Ik ook. Maar gelukkig is mijn vrouw knap genoeg voor ons allebei
  donderdag 4 april 2019 @ 16:12:12 #50
373754 mossad_agent
pi_186031509
quote:

[..]

[..]

In het begin geschokt en wist ik mij geen houding aan te geven. Nu kijk ik naar 'wie' het doet en als haar uiterlijk mijn bevalt vraag ik of ze in is voor een trio samen met mijn verloofde. De reacties zijn dan vrij kostelijk. Als ze lelijk zijn word ik gewoon boos en scheld ik ze uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')