quote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
eh we mogen niet tikken Frann IS deprie![]()
dus als iemand dat zelf zegt is die texst not done hier
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja mag niet zeggen dat ze het niet IS maar ook niet VINDEN, begreep ik eruit, niet dat ik het daar mee eens ben trouwens
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij mag je dat niet meer typen.....
want we zijn geen artsen.....en als ze het zelf zegt en zegt medicijnen te slikken enz., dan telt dat geloof ik niet
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow ?
dr is weer wat gevonden wat niet mag
klus om dat allemaal uit te lezen
man man man
Frann zegt het zelf
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat we dat dan ook gewoon aannemen, tikbots
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
Nou ja ik zie dat nergens staan dus het zal wel weer een storm in een glas water zijn. Fran is depressief, één van de redenen dat ze daar zit.
Alles over een depressie staat er nog, mag over gepraat worden en naar gevraagd worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
rukwind denk ik![]()
topic hiervoor .e.a. geveegd
.liep iets door naar dit ,eerste blz
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alsof Jessie de eigenaar van Utopia is, hij moet z'n grote smoel houden en niet alles
naar zijn hand zetten..... misselijke miskieper![]()
En daarom heb ik mijn streams opgezegd, alleen al voor die verslaafde SNOTSNUIVER
Fijn voor deze mededeling.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alsof Jessie de eigenaar van Utopia is, hij moet z'n grote smoel houden en niet alles
En daarom heb ik mijn streams opgezegd, alleen al voor die verslaafde SNOTSNUIVER
Helemaal top dat die weg zijn..quote:Op donderdag 4 april 2019 12:50 schreef Punkman het volgende:
Ik wil hier graag nog even op reageren:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles over een depressie staat er nog, mag over gepraat worden en naar gevraagd worden.
Wanneer het helemaal niks meer met de streams te maken heeft en meer lijkt op diagnoses die worden gesteld door users dan ope een gegeven moment houdt het op ja.
Daarna ook weer zo smerig, er is weer geveegd.
Ja, ruim voor dat onderwerp, van dat staat alles namelijk nog!
Vinden jullie het heel erg als er semi incest opmerkingen verwijderd worden?
En alle opmerkingen die er op kwamen?
Noemen dat er wat verwijderd is, maar niet weten wat, en dan roepen dat je van de grote boze mods niet mag zeggen dat jij denkt dat iemand depressief is.
Dat mag wel, maar dan kan je een vraag verwachten waarom jij dat denkt of vind.
Is dat nu zo raar?
Storm in een glas water inderdaad, en spijkers op laag water zoeken.
ff dimmen hoor, en quotes van mij plaatsen, samen met een uitspraak over incestgebeuren, ik weet niet wat jou bezielt vandaag, maar je plakt en knipt alles aan elkaar vast, error errror error, kappen hiermee!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 april 2019 12:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles over een depressie staat er nog, mag over gepraat worden en naar gevraagd worden.
Wanneer het helemaal niks meer met de streams te maken heeft en meer lijkt op diagnoses die worden gesteld door users dan ope een gegeven moment houdt het op ja.
Daarna ook weer zo smerig, er is weer geveegd.
Noemen dat er wat verwijderd is, maar niet weten wat, en dan roepen dat je van de grote boze mods niet mag zeggen dat jij denkt dat iemand depressief is.
Is dat nu zo raar?
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Zonder Jessie was het wel heullll saai Fritsie..........
En daarom kijk je niet meer?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Iedereen bij elkaar op schoot zeker....nieuw concept....quote:Op donderdag 4 april 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
Christel wil met tien man in die iglotent gaan zitten eten
Niks error, jij stelt toch dat mede met anderen dat er over de depressie niet gepraat mog worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ff dimmen hoor, en quotes van mij plaatsen, samen met een uitspraak over incestgebeuren, ik weet niet wat jou bezielt vandaag, maar je plakt en knipt alles aan elkaar vast, error errror error, kappen hiermee!!!!!!!!
Hoort dit in de cos? Dit lijkt me meer een onderwerp voor FBquote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niks error, jij stelt toch dat mede met anderen dat er over de depressie niet gepraat mog worden.
Dat is niet waar.
Lees maar terug, alles staat er nog.
Ik zie niet in wat punk verkeerd doet...Het is een mededeling......Maak het niet groter dan het is....quote:Op donderdag 4 april 2019 12:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ff dimmen hoor, en quotes van mij plaatsen, samen met een uitspraak over incestgebeuren, ik weet niet wat jou bezielt vandaag, maar je plakt en knipt alles aan elkaar vast, error errror error, kappen hiermee!!!!!!!!
ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 4 april 2019 12:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Hops vindt het allemaal super fascinerend.
Chris uit zich verkeerd.......met het gebeurt niet, dat maakt niet één man uit........terwijl zij roept ik wil het niet hebben, gebeurt niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
Christel wil met tien man in die iglotent gaan zitten eten
thnxs voor je Feedbackquote:Op donderdag 4 april 2019 12:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[b]Daarna ook weer zo smerig[/b], er is weer geveegd.
Is dat nu zo raar?
ga jij het hier nu omdraaien????????????????????????quote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niks error, jij stelt toch dat mede met anderen dat er over de depressie niet gepraat mog worden.
Dat is niet waar.
Lees maar terug, alles staat er nog.
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Chris uit zich verkeerd.......met het gebeurt niet, dat maakt niet één man uit........terwijl zij roept ik wil het niet hebben, gebeurt niet.
Dat dus ...en door....quote:Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat punk verkeerd doet...Het is een mededeling......Maak het niet groter dan het is....
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoort dit in de cos? Dit lijkt me meer een onderwerp voor FB
Je hebt gelijk, maar het ging al een tijdje hier door over in de COS, dus wou ik het ook even in de COS benadrukken dat er geen zins een beperking was.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoort dit in de cos? Dit lijkt me meer een onderwerp voor FB
Maar je rakelt het nu weer op terwijl het net weggezakt was.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het ging al een tijdje hier door over in de COS, dus wou ik het ook even in de COS benadrukken dat er geen zins een beperking was.
Het is allemaal in opdracht van Febo. Jessie voert de opdracht uit.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:58 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie heeft zijn score weer binnen, de zinloze igo trolleactie geslaagd
Maak het niet groter dan het is.....En weer door...quote:Op donderdag 4 april 2019 12:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou lekker dan, dan heb je niet goed gelezen
Dat eten doen die twee alleen maar zodat ze zelf lekker gratis goed kunnen eten.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef snetje het volgende:
Jens: En er worden geen bakken geld verdient met eten in de iglo hé...
Jessie: Helemaal niets ..we leggen zelfs nog toe..
Wie is Christel dat zij er alleen over kan beslissen...quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Die iglo wordt nog wel een dingetje.............
200 euro dacht ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Weet iemand nog wat die iglo gekost heeft?....
dus de ene keer maak jij er heel wat van, jij zei toch ook dat Frutsel niet depressief was, en niet te vergelijken was met mensen die wel depressief zijn?????quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maak het niet groter dan het is.....En weer door...
ik ben begonnen . tunede inquote:Op donderdag 4 april 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je rakelt het nu weer op terwijl het net weggezakt was.
Ze hebben er ook maar bar weinig voor over....uurtje van te voren raakt His in de stress maar daar blijft het ook bij......ze hadden allang zelf eens een sopje kunnen gebruiken voor de iglo.....quote:
Omdat zij er al vanaf het begin in zit......quote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie is Christel dat zij er alleen over kan beslissen...
Wie is Jessie?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Oww dat valt nog mee........Had hem duurder geschat...quote:
Klopt, maar ik laat mij ook niet wegzetten als een of ander vreselijk persoon hier in de cos die alles verbied en waar je niks van mag.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je rakelt het nu weer op terwijl het net weggezakt was.
Christel wil alles bepalen vanuit haar bed en achter het raampje. Maar een emmer sop pakken en die iglo eens goed boenen komt niet in haar op. Net zo min als de teringzooi die erin ligt opruimen. Zorg dat dat ding er netjes uitziet dan is het een verrijking in plaats van dat het armoedig maakt.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Braam, ga er nu niet op door.....Laat het los...quote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dus de ene keer maak jij er heel wat van, jij zei toch ook dat Frutsel niet depressief was, en niet te vergelijken was met mensen die wel depressief zijn?????
Dat is waarschijnlijk de enige reden, de BV betaald, en naast het feit dat ze wekelijks "bezoek" hebben waar regie alleen weet wat voor onderwerpen besproken worden omdat de eters zelden in beeld komenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat eten doen die twee alleen maar zodat ze zelf lekker gratis goed kunnen eten.
mede om jou , maakte ik me daarom zo boos!!!!quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maak het niet groter dan het is.....En weer door...
Gisteren zelfs nog opnoemen wat er over was en waar ze vandaag volgens Christel nog een "heerlijke salade" van konden maken ...die zal vast niet in de silo staan nee...quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat eten doen die twee alleen maar zodat ze zelf lekker gratis goed kunnen eten.
Niet alleen gratis lekker eten, wat dacht je van betalen in kleding en andere dingen voor die twee........quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alle oudjes lopen ook met een rollatorquote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Generaties lang meent men met de oudjes te moeten bingo-en.
Hier ook weer
Dacht rond de duizend euro.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Weet iemand nog wat die iglo gekost heeft?....
ga ik zeker doen, bahquote:Op donderdag 4 april 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Braam, ga er nu niet op door.....Laat het los...
Dat mag dus wel, wat verwijderd was had niks te maken met dat.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik ben begonnen . tunede in
en vnd vreemd wat er mbt Depress ietsen niet meer mag/mocht
had in ook naar de fb kunnen gaan met deze vraag
..
en dat gaan ze ook niet delen met de rest. Als je twee egoïsten zoekt dan moet je in dat hok van Christel en Hiske zijn.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Gisteren zelfs nog opnoemen wat er over was en waar ze vandaag volgens Christel nog een "heerlijke salade" van konden maken ...die zal vast niet in de silo staan nee...
Nou sorry dan.....Niet boos zijn en weer lekker cossen...quote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mede om jou , maakte ik me daarom zo boos!!!!
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet alleen gratis lekker eten, wat dacht je van betalen in kleding en andere dingen voor die twee........
Moeten ze t varken wel even vastbindenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef formule het volgende:
[..]
Alle oudjes lopen ook met een rollator
Er is ook maar één camera daarbinnen. Zo kunnen ze ongezien allerlei spullen onder tafel doorschuiven.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de enige reden, de BV betaald, en naast het feit dat ze wekelijks "bezoek" hebben waar regie alleen weet wat voor onderwerpen besproken worden omdat de eters zelden in beeld komen
Is ook duurder hij was tegen de duizend euroquote:Op donderdag 4 april 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww dat valt nog mee........Had hem duurder geschat...
En terechtquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
Dre gaat niet de yurt uit omdat Dave blijft slapen
mensen hoeven geen arts te zijn, je hebt ervaringsdeskundigen ook, iedereen mag zn eigen gevoel daar bij hebben, ik oordeel bv best snel en in de COS wat nog steeds commentaar op streams is, en geen streamverslag, zie hier vaak andere meningen, die ik ook meeneem, en kan relativeren, dat is mijn punt, en dat het daarbij ook een beetje netjes blijftquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou sorry dan.....Niet boos zijn en weer lekker cossen...
Brenda heeft hem aan Adriaan overgedragen. Maar Adriaan zei net dat alles op het terrein van Utopia was. Hij had de iglo in bruikleen gegeven aan H en C om de etentjes in te houden.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen dat die iglo van Adriaan is?
Dat ding was 1000 dacht ik, Brenda lost iets van 250 af pmquote:Op donderdag 4 april 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww dat valt nog mee........Had hem duurder geschat...
Ja zeker.. Ze zei tegen Kris. Jullie hebben toch ook een huisje.. dan gaat ie daar toch in ...quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brenda heeft hem aan Adriaan overgedragen. Maar Adriaan zei net dat alles op het terrein van Utopia was. Hij had de iglo in bruikleen gegeven aan H en C om de etentjes in te houden.
Dan moet je blij zijn dat je er de helft voor terugkrijgt.....quote:Op donderdag 4 april 2019 13:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat ding was 1000 dacht ik, Brenda lost iets van 250 af pm
Ja inddquote:Op donderdag 4 april 2019 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je blij zijn dat je er de helft voor terugkrijgt.....
ke thnxs voor je antwrdquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat mag dus wel, wat verwijderd was had niks te maken met dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |