Nou sorry dan.....Niet boos zijn en weer lekker cossen...quote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mede om jou , maakte ik me daarom zo boos!!!!
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet alleen gratis lekker eten, wat dacht je van betalen in kleding en andere dingen voor die twee........
Moeten ze t varken wel even vastbindenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef formule het volgende:
[..]
Alle oudjes lopen ook met een rollator
Er is ook maar één camera daarbinnen. Zo kunnen ze ongezien allerlei spullen onder tafel doorschuiven.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de enige reden, de BV betaald, en naast het feit dat ze wekelijks "bezoek" hebben waar regie alleen weet wat voor onderwerpen besproken worden omdat de eters zelden in beeld komen
Is ook duurder hij was tegen de duizend euroquote:Op donderdag 4 april 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww dat valt nog mee........Had hem duurder geschat...
En terechtquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef chufi het volgende:
Dre gaat niet de yurt uit omdat Dave blijft slapen
mensen hoeven geen arts te zijn, je hebt ervaringsdeskundigen ook, iedereen mag zn eigen gevoel daar bij hebben, ik oordeel bv best snel en in de COS wat nog steeds commentaar op streams is, en geen streamverslag, zie hier vaak andere meningen, die ik ook meeneem, en kan relativeren, dat is mijn punt, en dat het daarbij ook een beetje netjes blijftquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou sorry dan.....Niet boos zijn en weer lekker cossen...
Brenda heeft hem aan Adriaan overgedragen. Maar Adriaan zei net dat alles op het terrein van Utopia was. Hij had de iglo in bruikleen gegeven aan H en C om de etentjes in te houden.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoor ik Erik nu zeggen dat die iglo van Adriaan is?
Dat ding was 1000 dacht ik, Brenda lost iets van 250 af pmquote:Op donderdag 4 april 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww dat valt nog mee........Had hem duurder geschat...
Ja zeker.. Ze zei tegen Kris. Jullie hebben toch ook een huisje.. dan gaat ie daar toch in ...quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brenda heeft hem aan Adriaan overgedragen. Maar Adriaan zei net dat alles op het terrein van Utopia was. Hij had de iglo in bruikleen gegeven aan H en C om de etentjes in te houden.
Dan moet je blij zijn dat je er de helft voor terugkrijgt.....quote:Op donderdag 4 april 2019 13:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat ding was 1000 dacht ik, Brenda lost iets van 250 af pm
Ja inddquote:Op donderdag 4 april 2019 13:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je blij zijn dat je er de helft voor terugkrijgt.....
ke thnxs voor je antwrdquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat mag dus wel, wat verwijderd was had niks te maken met dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |