Chris uit zich verkeerd.......met het gebeurt niet, dat maakt niet één man uit........terwijl zij roept ik wil het niet hebben, gebeurt niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
Christel wil met tien man in die iglotent gaan zitten eten
thnxs voor je Feedbackquote:Op donderdag 4 april 2019 12:50 schreef Punkman het volgende:
Ik wil hier graag nog even op reageren:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles over een depressie staat er nog, mag over gepraat worden en naar gevraagd worden.
Wanneer het helemaal niks meer met de streams te maken heeft en meer lijkt op diagnoses die worden gesteld door users dan ope een gegeven moment houdt het op ja.
[b]Daarna ook weer zo smerig[/b], er is weer geveegd.
Ja, ruim voor dat onderwerp, van dat staat alles namelijk nog!
Vinden jullie het heel erg als er semi incest opmerkingen verwijderd worden?
En alle opmerkingen die er op kwamen?
Noemen dat er wat verwijderd is, maar niet weten wat, en dan roepen dat je van de grote boze mods niet mag zeggen dat jij denkt dat iemand depressief is.
Dat mag wel, maar dan kan je een vraag verwachten waarom jij dat denkt of vind.
Is dat nu zo raar?
Storm in een glas water inderdaad, en spijkers op laag water zoeken.
ga jij het hier nu omdraaien????????????????????????quote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niks error, jij stelt toch dat mede met anderen dat er over de depressie niet gepraat mog worden.
Dat is niet waar.
Lees maar terug, alles staat er nog.
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Chris uit zich verkeerd.......met het gebeurt niet, dat maakt niet één man uit........terwijl zij roept ik wil het niet hebben, gebeurt niet.
Dat dus ...en door....quote:Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat punk verkeerd doet...Het is een mededeling......Maak het niet groter dan het is....
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoort dit in de cos? Dit lijkt me meer een onderwerp voor FB
Je hebt gelijk, maar het ging al een tijdje hier door over in de COS, dus wou ik het ook even in de COS benadrukken dat er geen zins een beperking was.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoort dit in de cos? Dit lijkt me meer een onderwerp voor FB
Maar je rakelt het nu weer op terwijl het net weggezakt was.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het ging al een tijdje hier door over in de COS, dus wou ik het ook even in de COS benadrukken dat er geen zins een beperking was.
Het is allemaal in opdracht van Febo. Jessie voert de opdracht uit.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:58 schreef QuarterBack het volgende:
Jessie heeft zijn score weer binnen, de zinloze igo trolleactie geslaagd
Maak het niet groter dan het is.....En weer door...quote:Op donderdag 4 april 2019 12:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou lekker dan, dan heb je niet goed gelezen
Dat eten doen die twee alleen maar zodat ze zelf lekker gratis goed kunnen eten.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef snetje het volgende:
Jens: En er worden geen bakken geld verdient met eten in de iglo hé...
Jessie: Helemaal niets ..we leggen zelfs nog toe..
Wie is Christel dat zij er alleen over kan beslissen...quote:Op donderdag 4 april 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Die iglo wordt nog wel een dingetje.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |