Ik verwijt niemand wat, ik zeg wat ik vind. \Wat een ander er van vindt moet hij of zij zelf weten.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, maar valt mij op.
Eerst een heel verhaal over Franny dat ze niet depressief is, en daarna wel dat ze dom is, net als Shelly.
Dus eerst verwijten dat iemand wat over Franny zegt, en daarna een net zo'n opmerking plaatsen dat ze dom zijn.
Ik vind dat vreemd.
Is dit nu een persoonlijke aanval naar mij Punk? Want zo voelt het wel 2x achter elkaar nog wel???quote:Op donderdag 4 april 2019 08:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, die zag ik later.
Maar om het ene oordeel weg te vegen en een ander oordeel erna te bevestigen, tja.
Ikzelf kan niet oordelen of iemand daar depressief is of iemand dom is.
In haar vagina zeker.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:42 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk eerder dat ze vreselijk onzeker is
Minderwaardigheidscomplex misschienquote:Op donderdag 4 april 2019 08:42 schreef Angelique61 het volgende:
Ik denk eerder dat ze vreselijk onzeker is
Nee, en ik vind het jammer dat je dat sowieso denkt.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verwijt niemand wat, ik zeg wat ik vind. \Wat een ander er van vindt moet hij of zij zelf weten.
Dat ze dom is kunnen we toch allemaal op de streams zien. Ik zeg alleen dat ik het moeilijk vindt om er over te oordelen of ze wel of niet depressief is. Als een ander daar een andere mening over heeft is aan die ander. Dat neemt niet weg dat ik haar wel dom vindt net als Shelly. Dat ze dom is/doet laat ze vaak genoeg op de streams zien.
[..]
Is dit nu een persoonlijke aanval naar mij Punk? Want zo voelt het wel 2x achter elkaar nog wel???
Nee, maar ze kan ook nog niet tatoeërenquote:Op donderdag 4 april 2019 08:46 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Kay staat haar haren te doen bij de kraan in tattoo shop, dat is toch niet de bedoeling hiervan?
Discussie forum ??quote:Op donderdag 4 april 2019 08:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, en ik vind het jammer dat je dat sowieso denkt.
Jij kent mij beter dan dat.
Ik vroeg mij af waarom er eerst een heel verhaal afgestoken werd (niet door jou) over de depressie en daarna over het dom zijn min of meer ter kennis aangenomen werd.
Ik twijfel aan alles daar, en hoe echt het is.
Maar het was nooit een persoonlijke aanval.
In een psychische instelling zonder streams zit ze meer op haar plek.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:49 schreef lonneberga het volgende:
Voor mij is het gewoon een aandachtshoer,en wat dat betreft zit ze daar op de juiste plek.
Commentaar op Streams is het, en er zijn denk ik maar weinig mensen hier die een depressie (of andere ziektes) kunnen vaststellen door naar de streams te kijkenquote:
Mag toch ook?quote:
Het is handig als een bewoner het zelf zegt te hebben zoals Frennie, dat "werkt" makkelijkerquote:Op donderdag 4 april 2019 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Commentaar op Streams is het, en er zijn denk ik maar weinig mensen hier die een depressie (of andere ziektes) kunnen vaststellen door naar de streams te kijken
Mja na dag 1 al op Nationale TV neuken . Misschien heb je wel gelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 08:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
In een psychische instelling zonder streams zit ze meer op haar plek.
Hoezo dan ?quote:Op donderdag 4 april 2019 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Commentaar op Streams is het, en er zijn denk ik maar weinig mensen hier die een depressie (of andere ziektes) kunnen vaststellen door naar de streams te kijken
Dat bedoel ik ook, Ze zal heus niet voor niks pillen hebben gekregen en haar moeder heeft het ook bevestigd. Wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 4 april 2019 08:51 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het is handig als een bewoner het zelf zegt te hebben zoals Frennie, dat "werkt" makkelijker
Dit dus !!!!quote:Op donderdag 4 april 2019 08:51 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het is handig als een bewoner het zelf zegt te hebben zoals Frennie, dat "werkt" makkelijker
De hele discussie of ze wel of niet een depressie heeft, dat is wat ik een beetje apart vind dat mensen dat denken te kunnen bepalen.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hoezo dan ?
Je kan tog observeren en dan de symptomen naast je observaties houden ? Je ziet die gasten tog 24/7 ?
Ik zie Franny meer dan mijn moeder en ik zie toch ook wanneer mijn moeder niet zo goed in haar vel zit ?
Ik snap je niet zo goed
Je ziet toch gewoon dat ze niet voldoet aan de symptomen die ik net gepost heb hier ?quote:Op donderdag 4 april 2019 08:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, Ze zal heus niet voor niks pillen hebben gekregen en haar moeder heeft het ook bevestigd. Wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet zo is
Zo kan ook ooit bevestigd worden of ze liegt dat ze barst om een speciale behandeling te krijgen , wat prima werkt overigens, niemand legt haar een strobreed in de weg en Frennie huppelt als een blij veulentje in de rondtequote:Op donderdag 4 april 2019 08:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, Ze zal heus niet voor niks pillen hebben gekregen en haar moeder heeft het ook bevestigd. Wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet zo is
Dus moeder en Frennie kletsen uit hun nek omdat jij wat symptomen hebt opgezocht?quote:Op donderdag 4 april 2019 08:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon dat ze niet voldoet aan de symptomen die ik net gepost heb hier ?
•somber, neerslachtig, een gevoel van leegtequote:Op donderdag 4 april 2019 08:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
De hele discussie of ze wel of niet een depressie heeft, dat is wat ik een beetje apart vind dat mensen dat denken te kunnen bepalen.
Je kunt zomaar notes krijgen voor een dergelijke opmerkingquote:Op donderdag 4 april 2019 08:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag toch ook?
Ik kom toch niet met persoonlijke aanval?
Ik vroeg gewoon iets, en dat mag, dat is inderdaad een discussie.
Als je dan krijgt dat je persoonlijk word, tja.
Ze misbruikt het enorm inderdaad. Gisteren ook bij Jessie.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:59 schreef Poezewoes het volgende:
Nou zo dom is Frannie niet, ze weet overal doorheen te glibberen, voor haar is het lui lekker land in Utopia, die wordt echt niet moe, en als ze commentaar krijgt dan beroept zich op haar zogenaamde kwalen!
Daar hebben ze dus medicatie voor uitgevonden.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon dat ze niet voldoet aan de symptomen die ik net gepost heb hier ?
Myleentje niet, maar Jens welquote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef DKUp het volgende:
Wat raar dat Myleentje en Jensie onderaan staan.
we zijn geen arts of psychquote:Op donderdag 4 april 2019 08:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het enige opmerkelijke eraan vind ik, dat Hiske hoger staat
Vind ik wel, Kweely hoort helemaal onderaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef DKUp het volgende:
Wat raar dat Myleentje en Jensie onderaan staan.
Oh?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we zijn geen arts of psych
Ze is dus genezen en we hoeven er dus geen rekening meer mee te houden begrijp ikquote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus medicatie voor uitgevonden.
Zo werkt dat helaas niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ze is dus genezen en we hoeven er dus geen rekening meer mee te houden begrijp ik
Das mooi dan![]()
![]()
![]()
daar gaat het toch ook niet om, we zien wat we zien, en mss zitten er wel ervaringsdeskundigen tussen, weet jij veel, zijn gewoon maar meningenquote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Myleentje en Delie horen inderdaad helemaal onderaan te staan.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vind ik wel, Kweely hoort helemaal onderaan.
Nou ja, ze zei zelf een week of 2 geleden 'Hier heb ik er geen last van want hier slik ik pilletjes ' ...quote:
Maar dat betekent niet dat de depressie over is, eigenlijk. Zodra ze stopt kan ze ook zo weer terugvallen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou ja, ze zei zelf een week of 2 geleden 'Hier heb ik er geen last van want hier slik ik pilletjes ' ...
Die 'pilletjes' kan ze thuis toch ook slikken zodat ze er geen last van heeft?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat de depressie over is, eigenlijk. Zodra ze stopt kan ze ook zo weer terugvallen.
Oh ja, dat zeker.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die 'pilletjes' kan ze thuis toch ook slikken zodat ze er geen last van heeft?
maar franny snapt niet dat ze thuis ook werkenquote:Op donderdag 4 april 2019 09:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
schijnt dat op de vader na, ze alle drie pilletjes slikken, die vader moet een gelukkig man zijn, met al die vrolijke mensenquote:Op donderdag 4 april 2019 09:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook al een paar keer gezegd dat ze niet meer depressief is in Utopia.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:00 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
•somber, neerslachtig, een gevoel van leegte
•verminderde interesse in mensen en activiteiten, nergens plezier in hebben
•negatieve gevoelens en gedachten, schuldgevoelens
•gebrekkig zelfvertrouwen, faalangst
•angst, wanhoop
•machteloosheid
•huilbuien of de behoefte te huilen, zonder dat dit lukt
•snel boos of geïrriteerd
•besluiteloosheid, gebrekkig vermogen om problemen op te lossen
•veel piekeren
•vaak met de dood bezig
•concentratieproblemen
•vergeetachtigheid
•traagheid, moeite met nadenken
•rusteloosheid
-------------------------------------------------------------------------------
FF van een andere site dan maar lol er is genoeg te vinden
nadat Christina was geweest, hielp ook heeeeeelllll ergquote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook al een paar keer gezegd dat ze niet meer depressief is in Utopia.
Wat anderen net hier ook al vertelden ze voert het vaak op als ze er voordeel mee kan behalenquote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook al een paar keer gezegd dat ze niet meer depressief is in Utopia.
en dat is dus de reden dat er veel mensen zijn die haar niet geloven,het ene moment is ze depri en het andere moment niet meer,maar het wel gebruiken als het haar uitkomt.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nadat Christina was geweest, hielp ook heeeeeelllll erg
Nee, die is alleen buiten de poorten depressief zegt ze in Utopia helemaal niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:08 schreef krabje het volgende:
[..]
maar franny snapt niet dat ze thuis ook werken
dus datquote:Op donderdag 4 april 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die is alleen buiten de poorten depressief zegt ze in Utopia helemaal niet.
Of ze wel echt of niet echt is kan ik niet over oordelen, maar dat mensen gaan twijfelen snap ik wel, door haar eigen uitspraken.
making the best out of a bad situationquote:Op donderdag 4 april 2019 09:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat anderen net hier ook al vertelden ze voert het vaak op als ze er voordeel mee kan behalen
Vandaar dat het steeds weer te sprake komt denk ik ….
Ja en 112 is al gebeld zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 09:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Adriaan en Jessie hebben slaande ruzie.
Beter dan een depressiequote:Op donderdag 4 april 2019 09:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Adriaan en Jessie hebben slaande ruzie.
En ze vroeg de hypnotiseur of hij ook mensen met depressie kon behandelen en dat wilde ze wel graag gaf ze aanquote:
Precies. Flauwekul om via streams diagnoses wel/niet te bevestigen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach welnee, dat gebeurt toch ook niet, het zijn meningen, en weet jij waarop gebaseerd? Zolang er nog geen cosser met een behandelingsplan komt vind ik het goed!quote:Op donderdag 4 april 2019 09:32 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies. Flauwekul om via streams diagnoses wel/niet te bevestigen.
Dat denk ik dus niet , maar dit is de Cos en iedereen heeft hier een mening en die kan verschillen met de mening van een ander , en ik denk dan respecteer dat dan maar .....quote:
Laten we dat ook maar niet meer doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:32 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies. Flauwekul om via streams diagnoses wel/niet te bevestigen.
Nou, zijn wel wat beperkingen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach welnee, dat gebeurt toch ook niet, het zijn meningen, en weet jij waarop gebaseerd? Zolang er nog geen cosser met een behandelingsplan komt vind ik het goed!
tsja, Gerrit IS lui, kan dan weer wel?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou, zijn wel wat beperkingen.
En het neigt nu heel veel naar "feiten" ipv van menigen.
Mensen hier vermoeden dat ze de boel een beetje aandikt en of misbruikt.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou, zijn wel wat beperkingen.
En het neigt nu heel veel naar "feiten" ipv van menigen.
Echt braamquote:Op donderdag 4 april 2019 09:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja, Gerrit IS lui, kan dan weer wel?
Hahahahaha errug hè en zo ontzettend saai stel.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Kaylee en Dylan zijn echt rijp voor "Just Tattoo Of Us" wat 'n stel nitwits
Ja natuurlijk, en dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja, Gerrit IS lui, kan dan weer wel?
Dan denken wij er anders over. Ik zie vooral meningen over wat mensen hebben en that's it.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Mensen hier vermoeden dat ze de boel een beetje aandikt en of misbruikt.
Er is geen sprake van doktertje spelen denk ik hoor
je snapt toch wel wat ik bedoel? IS is een feit, maar mss is Gerrit helemaal niet lui, maar zien wij dat alleen maar zo, en is het een mening. Ik vind dat mensen dus iets over Frutsel mogen vinden, of je het allemaal op waarde moet schatten is een tweede, maar denk dat de meesten hier daar intelligent genoeg voor zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 09:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, en dat weet je ook wel.
Vooral Kaylee haalt ze als stel naar beneden, wat 'n zeikerig miemiemie kindquote:Op donderdag 4 april 2019 09:41 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha errug hè en zo ontzettend saai stel.
Oke dan heb je het in mijn geval verkeerd begrepen dan had ik wat duidelijker moeten zijn .quote:Op donderdag 4 april 2019 09:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan denken wij er anders over. Ik zie vooral meningen over wat mensen hebben en that's it.
Wanneer je hier je mening verkondigt als feit dan speel je wel dokter.
Niet te doen he, wat een zeik stelquote:Op donderdag 4 april 2019 09:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Kaylee en Dylan zijn echt rijp voor "Just Tattoo Of Us" wat 'n stel nitwits
Tsja en die Dill heeft steeds haar goedkeuring nodig. Praat haar naar de mond.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral Kaylee haalt ze als stel naar beneden, wat 'n zeikerig miemiemie kind
onzinquote:Op donderdag 4 april 2019 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Als je een tattoo hebt en je hebt een droge huid dan zien ze er heel dof uit, zegt Dyl
Ik wou het eerst via DM doen, maar dat vind ik niet eerlijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:49 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke dan heb je het in mijn geval verkeerd begrepen dan had ik wat duidelijker moeten zijn .
Hiervoor mijn welgemeende excuus dan maar ik wilde zeker niet doktertje spelen dat spijt me heel erg ik zal proberen dit in de toekomst te voorkomen.
Het ging mij er meer om dat ze iets heel anders uitstraalt en als het haar uitkomt dan ineens heel ziek is
Maar nog maals ik wilde niet doktertje spelen en hoop dat ik niemand hier gekwetst heb![]()
Dan lopen de planten niet wegquote:Op donderdag 4 april 2019 09:55 schreef Angelique61 het volgende:
Ze halen die potten niet van de plant voordat ze het in de grond zetten, is niet goed toch?
Ik zie ook wat jij zietquote:Op donderdag 4 april 2019 09:49 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oke dan heb je het in mijn geval verkeerd begrepen dan had ik wat duidelijker moeten zijn .
Hiervoor mijn welgemeende excuus dan maar ik wilde zeker niet doktertje spelen dat spijt me heel erg ik zal proberen dit in de toekomst te voorkomen.
Het ging mij er meer om dat ze iets heel anders uitstraalt en als het haar uitkomt dan ineens heel ziek is
Maar nog maals ik wilde niet doktertje spelen en hoop dat ik niemand hier gekwetst heb![]()
ach dat houden ze wel een jaartje volquote:Op donderdag 4 april 2019 09:55 schreef Angelique61 het volgende:
Ze halen die potten niet van de plant voordat ze het in de grond zetten, is niet goed toch?
Plantjes voelen zich dan incognito in dat potje, zelfde potje als de buurman aan heeftquote:Op donderdag 4 april 2019 09:56 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Dan lopen de planten niet weg
Is beter voor hun psyche.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Plantjes voelen zich dan incognito in dat potje, zelfde potje als de buurman aan heeft
overigens is het maar een decor, geen echte tuinquote:Op donderdag 4 april 2019 09:55 schreef Angelique61 het volgende:
Als we weer zon zomer als vorig jaar krijgen, gaan toch al die planten doodquote:Op donderdag 4 april 2019 09:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach dat houden ze wel een jaartje vol
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Plantjes voelen zich dan incognito in dat potje, zelfde potje als de buurman aan heeft
Lekker toch, niemand die ze kan dwingen om op te staan.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
10.00 jens Myl en Shelly slapen nog
Hoe krijgt ze het uberhaubt voor elkaar..quote:Op donderdag 4 april 2019 10:01 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Hahahahaha Merel heeft een belangrijke afspraak met de kledingleverancier. Hoe krijgt ze het haar strot uit zonder te lachen ?
Uberhout hèquote:Op donderdag 4 april 2019 10:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het uberhaubt voor elkaar..
Gisteravond werd er nog water gegeven aan de plantjesquote:Op donderdag 4 april 2019 09:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als we weer zon zomer als vorig jaar krijgen, gaan toch al die planten dood
Zie jij ze moeite gaan doen om planten water te gaan geven...ik niet ja a3 maar die zegt zelf dat hij maar 14 mnd blijft
beide Up and Go van Pampersquote:Op donderdag 4 april 2019 10:07 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Lui & Luier ook hun nest uitgerold
Koekoek..quote:Op donderdag 4 april 2019 10:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gisteravond werd er nog water gegeven aan de plantjesvlak na die zware regen/hagelbui
Ze raken al aan de hanen gewend zeker?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:07 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Lui & Luier ook hun nest uitgerold
Jens liever lui dan moe laat mylene het werk doen?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:09 schreef snetje het volgende:
Volgens Merel wordt er nog wat afgewerkt bij Jens en Mylene..
Christel: Echt? Liggen ze nog te wippen...
Merel: Ik heb het niet echt gezien maar aan het bekende standje hoe Jens lag wel ... (doet een zeester na)..
Met wat?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:13 schreef juul. het volgende:
Het komt niet in Sjel op om ook een handje te helpen
Roken!pff wat een luie darm is dat zegquote:Op donderdag 4 april 2019 10:17 schreef juul. het volgende:
Iedereen is druk om de silo boven aan kant te maken en Sjel blijft stoïcijns achter de pc zitten.
Ze loopt nu weg.
Ik zie wel 2 nieuwe dozen lopenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zit er in die d ozen bij de brievenbus?
Komt dat binnen of moet dat verzonden worden?
quote:Op donderdag 4 april 2019 10:23 schreef QuarterBack het volgende:
Dre wil helpen maar Dre kan geen schroefje indraaien
Schroefje in draaien, in principe kan je het, maar je weet nog hoe het moet
Briljante vondst weer van Jessie
Superpositieve benadering van Jessiequote:Op donderdag 4 april 2019 10:23 schreef QuarterBack het volgende:
Dre wil helpen maar Dre kan geen schroefje indraaien
Schroefje in draaien, in principe kan je het, maar je weet nog hoe het moet
Briljante vondst weer van Jessie
Jahh, hij gaat Dre het leren, schroefjes indraaien, dat wordt weer hulp 0,0quote:Op donderdag 4 april 2019 10:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
[..]
Superpositieve benadering van Jessie
Ook weer zo dubbel van merel..quote:Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef snetje het volgende:
Mylene: Ze had nog geluk dat er een deken over heen lag... kloppen is toch geen probleem?...
Nee Merel klopt nooit ...die rukt de deuren gewoon bewust open...
ik weet in theorie hoe en schroefboor machine werkt, maar in practijk??quote:Op donderdag 4 april 2019 10:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jahh, hij gaat Dre het leren, schroefjes indraaien, dat wordt weer hulp 0,0
31 is het kind
Ik denk dat hij "overkoepelend " zegt: je kunt meer dan je weet,en als je t wel weet dan kan je het...quote:Op donderdag 4 april 2019 10:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jahh, hij gaat Dre het leren, schroefjes indraaien, dat wordt weer hulp 0,0
31 is het kind
Zijn toch twee verschillende dingen?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ook weer zo dubbel van merel..
Niet met een man willen/kunnen/mogen slapen
Maar wel zonder gene zo bij stelletjes binnenlopen
Dre zit daar ook voor bier&tieten en het debiele domme meiske uit te hangen, maar dat is mijn mening ( zal ik er maar gelijk bij zetten)quote:Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik denk dat hij "overkoepelend " zegt: je kunt meer dan je weet,en als je t wel weet dan kan je het...
Vind overigens al die meiden wel superonhandig hoor en weinig geëmancipeerd : er is daar vrouwenwerk en mannenwerk...tis 2019![]()
Tis SBS...dat IS bier en tieten...staat los van Drequote:Op donderdag 4 april 2019 10:32 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dre zit daar ook voor bier&tieten en het debiele domme meiske uit te hangen, maar dat is mijn mening ( zal ik er maar gelijk bij zetten)
ja, maar lijkt mij dat als je geen naakte man wil zien, je kliptquote:Op donderdag 4 april 2019 10:32 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zijn toch twee verschillende dingen?
Jah mee eens, de vraag wordt voor wie is ze gecast, welk keretje moet voor haar karretje gespannen worden als ze op schroefjes indraaien niveau aangeeft niets te kunnen/willenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Tis SBS...dat IS bier en tieten...staat los van Dre
Wat ik las zijn die van waar Merel haar kleding inkooptquote:
Op de lingerie party mogen schuimpjes vragen stellen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:49 schreef QuarterBack het volgende:
Vragenvuur is natuurlijk het aftreksel truth or dare wat ze steeds in 1 moesten spelen, ladingen weer zg "gedurfde vragen" verplicht om de kijker weer achtergrond info te geven
En daarna komen er weer allerlei "leuke dingen" als beloning
Ow ja want jessie is de baasquote:Op donderdag 4 april 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de lingerie party mogen schuimpjes vragen stellen.
Vanavond is een soort van reclame![]()
De vragen die het schuim stelt worden overigens eerst door Jessie goed of afgekeurd.
Jaja, laat ze maar komen die vragenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de lingerie party mogen schuimpjes vragen stellen.
Vanavond is een soort van reclame![]()
De vragen die het schuim stelt worden overigens eerst door Jessie goed of afgekeurd.
En zolang die andere 14 dat pikken blijft hij zijn gang gaan.quote:
Te beroerd om die af te wassen..quote:Op donderdag 4 april 2019 10:55 schreef snetje het volgende:
Gebrek aan normale borden?..
[ afbeelding ]
Agnes. Heeft ze die dan al gesproken?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:58 schreef snetje het volgende:
Shelley is alleen nog maar bezig met het vragenuurtje..lingerie zal wel weer door die Angela geregeld worden?...
[ afbeelding ]
Dierlijke producten hequote:Op donderdag 4 april 2019 10:56 schreef QuarterBack het volgende:
Leuke vragen, mag Adrie wel beffen als Vegan
quote:Op donderdag 4 april 2019 10:56 schreef Dotteke het volgende:
Jen zegt wil jij aan Adriaan vragen dat ondanks dat hij vegan is wel aan beffen doet
heeft ook al (volgens mij intiem) gedroomd over brandonquote:Op donderdag 4 april 2019 11:04 schreef QuarterBack het volgende:
Chris&His doen al niet mee, Jens ook niet riep 'ie net
Frennie wel, die heeft het al over orgasmes, frele depressieve meiske komt al lekker los
heeft ze d'r ding eindelijk gevonden na bijna 1 jaar in vakantiepretpark U2 ?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:07 schreef QuarterBack het volgende:
En maandag komt er een graffitie artist voor Chris , maakt vette dingen huis en atelier pimpen, tattoo plaatjes maakt ze ook
Nou nou nou het houd niet op
Nou zo'n lange tong heeft A3aan nu ook weer nietquote:Op donderdag 4 april 2019 11:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]![]()
kijk,Jensie brengt wat diepgang aan in de quiz
Blijkbaar ook nog een "wereldberoemde" ze heeft nog 4 dagen om Rosalie te spammen om alles gratis te krijgenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft ze d'r ding eindelijk gevonden na bijna 1 jaar in vakantiepretpark U2 ?
Bovendien is likken nog niet opeten..dus nog altijd vegAnquote:Op donderdag 4 april 2019 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou zo'n lange tong heeft A3aan nu ook weer niet
Zo'n Franny zit er ook wel verloren bij....quote:Op donderdag 4 april 2019 10:55 schreef snetje het volgende:
Gebrek aan normale borden?..
[ afbeelding ]
Franny IS verloren...ze weet t nog niet naar tis wel zoquote:Op donderdag 4 april 2019 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo'n Franny zit er ook wel verloren bij....
Ze zat toch al weer aardig te glunderen, toen ze naar de piemol van Brandon vroeg, terwijl ze uit een schaal zat te eten.....quote:Op donderdag 4 april 2019 11:25 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Franny IS verloren...ze weet t nog niet naar tis wel zo
Kim Holland was nog preuts vergeleken Frutselquote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze zat toch al weer aardig te glunderen, toen ze naar de piemol van Brandon vroeg, terwijl ze uit een schaal zat te eten.....
Zelfs jij bent preuts Braam ivm Frutselquote:Op donderdag 4 april 2019 11:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Kim Holland was nog preuts vergeleken Frutsel
Wij zijn overigings ook verloren....Wij kijken ernaar....quote:Op donderdag 4 april 2019 11:25 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Franny IS verloren...ze weet t nog niet naar tis wel zo
Opmerkelijk dat na die ruzie met Merel ze nog steeds zo hoog staat.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit aan de champagne.
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit aan de champagne.
helemaal waarquote:Op donderdag 4 april 2019 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelfs jij bent preuts Braam ivm Frutsel
Mario misschien ziek of iets met z'n vader/moeder?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
helemaal waarzelfs Mario zie je niet meer met zn poepverhalen
ja mag niet zeggen dat ze het niet IS maar ook niet VINDEN, begreep ik eruit, niet dat ik het daar mee eens ben trouwensquote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
eh we mogen niet tikken Frann IS deprie![]()
dus als iemand dat zelf zegt is die texst not done hier
volgens mij mag je dat niet meer typen.....quote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
jammer, ik wilde haar net een portie anale seks met Brandon voorschrijvenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij mag je dat niet meer typen.....
want we zijn geen artsen.....en als ze het zelf zegt en zegt medicijnen te slikken enz., dan telt dat geloof ik niet
In de herfst vN je leven dit soort onzin of in de lente...toch andersquote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij zijn overigings ook verloren....Wij kijken ernaar....
Beer had last van 'n ingroeiend stijfje dus ja dan moet de schaar er inquote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Beer wrd geopereerd ..
zn rug .. schaar in
Merel en Jess Chirurgie![]()
![]()
![]()
c
Zolang t on topic is mag alles,toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja mag niet zeggen dat ze het niet IS maar ook niet VINDEN, begreep ik eruit, niet dat ik het daar mee eens ben trouwens
Kan Deprie Beer samenwonen met Franny en samen de medicatie delenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ale ingewanden dr uit
op zn kop hangen
alleen zn vachtje blijft over
Beer Deud
![]()
![]()
Beer deprie...dr was geen kans voor
zonder pardom KLats ..
huh?????????? is dat nieuw???quote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:46 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Zolang t on topic is mag alles,toch?
Arme beerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ale ingewanden dr uit
op zn kop hangen
alleen zn vachtje blijft over
Beer Deud
![]()
![]()
Beer deprie...dr was geen kans voor
zonder pardom KLats ..
ow ?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij mag je dat niet meer typen.....
want we zijn geen artsen.....en als ze het zelf zegt en zegt medicijnen te slikken enz., dan telt dat geloof ik niet
het is de bedoeling dat we dat dan ook gewoon aannemen, tikbotsquote:Op donderdag 4 april 2019 11:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow ?
dr is weer wat gevonden wat niet mag
klus om dat allemaal uit te lezen
man man man
Frann zegt het zelf
alles verbotenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow ?
dr is weer wat gevonden wat niet mag
klus om dat allemaal uit te lezen
man man man
Frann zegt het zelf
ooit 800 euro.........................quote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie: ach ja de iglo............. wat zal die waard zijn??
Ik zie hem niet slijmen, Merel is af en toe niet te peilen dus ik zie het meer andersom....quote:Op donderdag 4 april 2019 11:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie behoorlijk aan het slijmen bij zn prinsesje Merel
Maar er is wel al 'n rits stuk, en da's in dat pvc heel lastig om 'n nieuwe rits in te zettenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:51 schreef Bramenstruik het volgende:
valt me trouwens nog mee dat er geen gat in dat plastic van die iglo zit
Best veel voor een plastic tentquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ooit 800 euro.........................
had het kunnen wetenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar er is wel al 'n rits stuk, en da's in dat pvc heel lastig om 'n nieuwe rits in te zetten
Je moet ook alles met 'n korrel zout nemen afentoe hier in de Cosquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
Nou ja ik zie dat nergens staan dus het zal wel weer een storm in een glas water zijn. Fran is depressief, één van de redenen dat ze daar zit.
Van de week wilde Adriaan ook zo iets doen en dat werd afgekraakt door Jessie het was niet goed voor de kijkkindertjes. . Eerst gisteren morgen Merel helemaal afgezeken tegenover iedereen Nu hij woorden heeft met Adriaan hangende pootjes terug bij Merel. Als die jongen geen stoornis heeft weet ik het ook niet meer.quote:
Okee, dank je, ik ben ook redelijk nieuw hèquote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je moet ook alles met 'n korrel zout nemen afentoe hier in de Cos
er zijn dus mensen die denken/vinden dat ze niet depressief is, en dat kan ook imhoquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
Nou ja ik zie dat nergens staan dus het zal wel weer een storm in een glas water zijn. Fran is depressief, één van de redenen dat ze daar zit.
rukwind denk ikquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je moet ook alles met 'n korrel zout nemen afentoe hier in de Cos
Tja, Welkom BloesBloesquote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Okee, dank je, ik ben ook redelijk nieuw hè
Buiten het feit dat ze lelijk is is ze idd ook depressiefquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef BloesBloes het volgende:
Iedere keer als Franny in beeld komt schiet Diva blazend onder de bankquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze lelijk is is ze idd ook depressief
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iedere keer als Franny in beeld komt schiet Diva blazend onder de bank
ik ookquote:Op donderdag 4 april 2019 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Iedere keer als Franny in beeld komt schiet Diva blazend onder de bank
Volgens mij Discussieert hij tegen de klippen op ahhahahahahquote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Van de week wilde Adriaan ook zo iets doen en dat werd afgekraakt door Jessie het was niet goed voor de kijkkindertjes. . Eerst gisteren morgen Merel helemaal afgezeken tegenover iedereen Nu hij woorden heeft met Adriaan hangende pootjes terug bij Merel. Als die jongen geen stoornis heeft weet ik het ook niet meer.
Dank je Frits, vriendelijke rakker .... jij bent toch niet toevallig familie van Frits Bolkestein hè? ... Ah wel dus, nou doe 'm mijn hartelijke groeten als je hem de volgende keer weer ziet hèquote:
blaas trainingquote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian . Taarten maken voor vanmid?
Bejeerden meeeting toch heute
spelletjes.. Bingo
Blaas training
knippen bij shel
hapjes drankjes
Gewoon beweren dat je wel dokter bent. Het zou de eerste leugen niet zijn in de cosquote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Volgens mij Discussieert hij tegen de klippen op ahhahahahah
Eigenlijk is met iedereen daar iets goed mis
Maar ik ben geen dokter dus ik moet goed uit kijken wat ik beweer hier
Ik ookquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Andrea zit en een Dooie Beer
Merel . Jess liggen dubbel
Ik zit hier ook met de slappe lachquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Andrea zit en een Dooie Beer
Merel . Jess liggen dubbel
Dat kind is echt klein zeg.quote:
En met ijzergaren weer dichtnaaienquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
goed voor de verkoop, iedereen gaat zn kinderen in die beren stoppen
Nou je het zegt. Is wel een goede voor één van mijn kleinkinderenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
goed voor de verkoop, iedereen gaat zn kinderen in die beren stoppen
quote:
Waarom moet Chris haar nu weer - bij haar tieten nota benequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |