Leuk! Welkom!quote:Op maandag 15 april 2019 14:33 schreef Framblij89 het volgende:
Hoi! Ik kom me ook ff voorstellen, hoop dat ik ook mee mag schrijven! Ik ben Framblij en ben mama van een meisje die morgen 7 maanden oud/jong is ♥
Hoe zet je foto’s oid in een spoiler? Ik heb geen idee haha
| 1 | [spoiler]Hier tussen plak je dan de link van je foto (afbeeldingslocatie) nadat je hem bijvoorbeeld via tinypic oid upload[/spoiler] |
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| 1 | [spoiler][img]Link foto[/img][/spoiler] |
Sorry, ik gaf je net niet het volledige advies!quote:Op maandag 15 april 2019 14:52 schreef Framblij89 het volgende:
@:NicolasJoy
Aah dankje! Ik denk al waarom komt de foto nou niet in beeld? Tja slapen.. ik begrijp niet hoe al die babies het doen met zo weinig slaap. Snachts komt ze eigenlijk 2x (standaard om 1:00 en 4:00) voor voeding, daarna slaapt ze altijd vrijwel meteen door dus mag ook helemaal niet klagen xD. Ze eet al brood (echt veel ook) en mijn zelf gemaakte prakjes lust ze niet, dus voorlopig dan nog maar uit de potjes.
Haha ja toen ik voor het eerst brood aan dr gaf zat ze me wel aan te kijken van waaaat doe jij nou mafkees :p. Hoe oud is jullie kindje?quote:Op maandag 15 april 2019 14:55 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Sorry, ik gaf je net niet het volledige advies!![]()
Klinkt alsof je er wel goed mee om kan gaan dat ze wel twee keer per nacht komt.Je leest hier zulke verschillende verhalen.. Qua (door)slapen. Maar goed, als ik kijk naar 'ons' zelf. Mijn vriendin slaapt het liefst 9-10 uur, dan is ze echt uitgeslapen (Lukt tegenwoordig dus echt niet meer!) en ik ben met 7 uurtjes helemaal tevreden.
De potjes gaan er wel goed in?Brood wil er hier maar niet in, dus wat dat betreft loop je op ons voor.
Geweldig die blikken.quote:Op maandag 15 april 2019 15:00 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Haha ja toen ik voor het eerst brood aan dr gaf zat ze me wel aan te kijken van waaaat doe jij nou mafkees :p. Hoe oud is jullie kindje?
we hebben soms wel slechtere nachten er tussen zitten hoor, en kan gelukkig ook wel goed tegen weinig/minder slaap, maar goed heb het maar te accepteren haha. Het CB wil heel graag dat we de wekkermethode toepassen (5min laten huilen) maar de groeten voor dat
Aw spookje, komt dat van het nachtelijk gespook soms of :’)? Ja bizar is dat he, dat verschil! Kleine frummel hier kreeg precies op de dag dat ze 6mnd werd niet 1 maar 2 tandjes (gelukkig vrijwel geen last gehad, een beetje sacherijnig wel), maar met zelfstandig zitten wil ze dat dus vanuit ligstand doen, zo’n sit up, ze heeft al meer buikspieren dan ik, maar dat werkt dus niet echt :’) heel frustrerend voor haar. En schaterlachen ofzo doet ze ook nog niet echt behalve een “heheheh” af en toe.quote:Op maandag 15 april 2019 15:31 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Geweldig die blikken.De blik als het bakje leeg is van het eten vind ik stiekem ook wel mooi.
![]()
Deze week wordt Spookje (werknaam hier) alweer 8 maanden. Ze doet het qua slapen en eten ook echt niet verkeerd, maar op het ene vlak lijkt ze soms enorm voor te lopen, op het andere zwaar achter.
quote:Op maandag 15 april 2019 09:29 schreef CaVaBien het volgende:
Hallo mama's en papa's,
Ik kom me hier ook beetje bij beetje melden.
Op 7 april ben ik mama geworden van een prachtig meisje. Haar naam isWat een dotje! Ziet er niet zo heel erg 'prematuur' uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is een mixje, half turks/kwart nederlands/kwart spaans. Ik zal haar hier M noemen.
Na 4 dagen in het ziekenhuis te moeten blijven, mochten we woensdagavond eindelijk naar huis en zijn sindsdien aan het genieten van elkaar en proberen we te wennen aan onze nieuwe situatie en ritme met slapeloze nachten. Het is zwaar om elk 2,5/3 uur op te moeten staan in de nachten
M had een startgewicht van 2336gr, is geboren met precies 37 weken en wordt een beetje gezien als prematuur. We zijn dus bezig om haar goed te voeden en op temperatuur te houden, zodat ze snel kan groeien naar 3kg.
Ik denk dat ik jullie tips en adviezen goed kan gebruiken!
Yes, de eerste tijd was het wel echt een Spookje.quote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef Framblij89 het volgende:
[..]
Aw spookje, komt dat van het nachtelijk gespook soms of :’)? Ja bizar is dat he, dat verschil! Kleine frummel hier kreeg precies op de dag dat ze 6mnd werd niet 1 maar 2 tandjes (gelukkig vrijwel geen last gehad, een beetje sacherijnig wel), maar met zelfstandig zitten wil ze dat dus vanuit ligstand doen, zo’n sit up, ze heeft al meer buikspieren dan ik, maar dat werkt dus niet echt :’) heel frustrerend voor haar. En schaterlachen ofzo doet ze ook nog niet echt behalve een “heheheh” af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dik offtopic.
Yay baby's![]()
Haha kikkersprongen! Die ga ik proberen, als ik nog zo lenig kan zijn dan :’)quote:Op maandag 15 april 2019 19:44 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Yes, de eerste tijd was het wel echt een Spookje.Nu (klopt af) valt het gelukkig hard mee! Als ze geen bijzonderheden heeft kan ze wel eens van 20:30 - 08:30 slapen.
![]()
Pwoh, twee in een keer ook direct...Herkenbaar wel de sit-ups! Heb nu opgezocht hoe ze eigenlijk 'behoren' te gaan zitten, dus we zien al wel de juiste bewegingen komen.
Wacht maar tot het schatteren komt, echt geweldig.. Hier werkt het om haar te jonassen of omhoog te gooien, dan begint ze echt te schateren. Of zelf kikkersprongen maken. :p
Meet the Fokwetquote:Op dinsdag 16 april 2019 05:31 schreef Framblij89 het volgende:
Had niks moeten zeggen over dat frummel zo goed sliep, ze ligt nu klaarwakker vrolijk te gillen in haar bedje.
Letterlijk en figuurlijk!quote:
Spannend! ga je iets speciaals doen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor het eerst twee nachten bij m'n baby weg. Ik vind het maar spannend. Ik weet wel dat het goed komt, maar toch. Dat moederhart is maar gek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom werken foto's niet meer? Is er iets gewijzigd op Fok?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslapen voor Aure!Geniet ervan! Volgende week heb ik meivakantie en gaan de kinderen toch nog twee dagen naar de GO, ik kijk er ook al naar uit na het wegbrengen weer lekker in bed te kruipen.
exode, die Koningsspelen-foto
Aapies waterratjes.Spetteren in bad is ook superleuk! Welpje ging bij opa en oma in het grote bad en genoot ook van de ruimte om eens flink te watertrappelen.
Spannend Jagär! Komt vast goed, maar voor nu eenvoor je moederhart hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |