Dat klopt, maar je koopt dus vooral lucht voor dat geld.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:06 schreef lunapuella het volgende:
Die dingen wegen níks, dus met een kilo heb je ook wel heeeeeeeel veel maisboogies @:ToT
Ik noem ze altijd bezigheidstherapie die dingen..quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:06 schreef lunapuella het volgende:
Die dingen wegen níks, dus met een kilo heb je ook wel heeeeeeeel veel maisboogies @:ToT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy ontwikkelt zich lichamelijk verder primaEn is ontzettend ondernemend en zeer ondeugend. Zo anders dan zijn broer die op deze leeftijd.
Hier precies hetzelfde hoor, om de 3 uur bv en voor de rest bied ik 1 a 2 keer per dag vv aan wat niet of nauwelijks word gegeten. Blijkbaar heeft hij er nog geen behoefte aan. Ik maak me er iig niet druk om.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef Takkie88 het volgende:
Als ik lees wat jullie baby’s eten, vaak jonger dan Sophie, dan vrees ik dat ik toch meer m’n best moet gaan doenhier nog regelmatig dat ze maar 1 keer per dag wat anders krijgt dan bv. Meestal wel 2x maar meer als dat is volgens mij nog nooit gelukt. Toch maar eens op zoek gaan naar meer ritme hierin.
Nou ik moet zeggen dat ik nu een extra paar handen wel fijn had gevonden 😂. Ollie werd een half uurtje geleden voor de 2e keer wakker vannacht, en tijdens het voeden voelde ik alles warm worden. Helemaal doorgelekt, mijn eigen kleren ook kletsnatquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:43 schreef Cholula het volgende:
@:Spees_Eend Held! Ik vond vandaag een middag en de avond tot acht uur al pittig.
Ik kan nog niet meepraten over eten. Dat duurt ruim vijf maanden.
We genieten ons suf met Fred, hij is nog steeds rustig( rustiger dan zijn broer was) en hij slaapt met vlagen zelfs in zijn cosleeper en niet op mij.
Frits, de kleuter, vindt zijn broertje nog steeds het einde. Gisteren fluisterde hij dat hij het liefst altijd bij Fred wil zijn en dat hij aan hem denkt als hij er niet is. Ik word dan echt een plasje.
Ai, daar kan ik me iets bij voorstellen! Sterkte! Nijijijntje! Liiiiiief kleeeeeeein koniiiiijntje!quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik nu een extra paar handen wel fijn had gevonden 😂. Ollie werd een half uurtje geleden voor de 2e keer wakker vannacht, en tijdens het voeden voelde ik alles warm worden. Helemaal doorgelekt, mijn eigen kleren ook kletsnat. Dus net met hem op de arm op zolder op zoek gegaan naar een slaapzak want zijn reserve was de vorige nacht al nat geworden
. Omkleden was natuurlijk een feest dus die wil niet meer slapen
. Dus nu liggen we in bed Nijntje te kijken
"rijtjeshuis... Rijtjeshuis!"
Wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie, en wat een lieve trotse broer
Ik zou een flesje maken en aan hem in bed geven, toedekken en als hij dan echt echt echt niet meer wil slapen wss de laptop te voorschijn toveren en tiktak aanzetten zodat ik zelf nog wat slaap kan pakkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 06:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik hoop ook dat je nog slaapt, spees! Sterkte dit weekend. Heb je hulptroepen achter de hand?
Ik heb een luxeprobleem. O slaapt meestal door, maar wordt om half 6 met razende honger wakker. En na een voeding gaat hij niet meer slapen. Moet ik wel zeggen dat we er na een tijd proberen of hij toch niet gaat slapen voor een voeding ik er met hem uit ga. De duutser is van mening dat hem in bed voeden en hopen dat hij dan nog verder slaapt en gevaarlijke move is, met een grote kans dat hij dan steeds vroeger komt voor die voeding. Een papfles voordat hij gaat slapen zie ik het nut niet zo van in, hij eet voordat hij gaat slapen een volle maaltijd Plus toetje Plus bv. Wat zouden jullie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We pakken hem over anderhalve maand gewoon nog even in![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is een mixje, half turks/kwart nederlands/kwart spaans. Ik zal haar hier M noemen.
Na 4 dagen in het ziekenhuis te moeten blijven, mochten we woensdagavond eindelijk naar huis en zijn sindsdien aan het genieten van elkaar en proberen we te wennen aan onze nieuwe situatie en ritme met slapeloze nachten. Het is zwaar om elk 2,5/3 uur op te moeten staan in de nachten
M had een startgewicht van 2336gr, is geboren met precies 37 weken en wordt een beetje gezien als prematuur. We zijn dus bezig om haar goed te voeden en op temperatuur te houden, zodat ze snel kan groeien naar 3kg.
Ik denk dat ik jullie tips en adviezen goed kan gebruiken!
quote:Op maandag 15 april 2019 09:29 schreef CaVaBien het volgende:
Hallo mama's en papa's,
Ik kom me hier ook beetje bij beetje melden.
Op 7 april ben ik mama geworden van een prachtig meisje. Haar naam isWat een mooi kindje! Van harte gefeliciteerd en welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is een mixje, half turks/kwart nederlands/kwart spaans. Ik zal haar hier M noemen.
Na 4 dagen in het ziekenhuis te moeten blijven, mochten we woensdagavond eindelijk naar huis en zijn sindsdien aan het genieten van elkaar en proberen we te wennen aan onze nieuwe situatie en ritme met slapeloze nachten. Het is zwaar om elk 2,5/3 uur op te moeten staan in de nachten
M had een startgewicht van 2336gr, is geboren met precies 37 weken en wordt een beetje gezien als prematuur. We zijn dus bezig om haar goed te voeden en op temperatuur te houden, zodat ze snel kan groeien naar 3kg.
Ik denk dat ik jullie tips en adviezen goed kan gebruiken!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |