Dat is wel buitencategorie voor Faxiequote:Op woensdag 3 april 2019 22:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit gaat over de Ronde van Vlaanderen, wielrennen. Ze starten in Antwerpen. Misschien kun je samen met Faxie op date naar de start.
Nee, doe mij maar een man met meer haar.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wielrennen en dan de klassiekers.
Kloeke kerels in strakke pakjes en gladde benen
Belachelijk dat dat een klassieker is jaquote:Op woensdag 3 april 2019 22:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
En de Amstel Gold. Maar dat is een kutkoers.
Welk darten is er nu op dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
Lekker darten kijken. Dikke bierdrinkende papzakken
Hoiquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
Lekker darten kijken. Dikke bierdrinkende papzakken
Ohquote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar in het algemeen.
Niet om te kijken, maar wel om zelf te doen. Ben er serieus goed inquote:
Waar spelen we om?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet om te kijken, maar wel om zelf te doen. Ben er serieus goed in
Vind kijken ook leuk. Heb een dartbord in de woonkamer hangen dus speel wel regelmatig maar kan niet zeggen dat ik echt talent heb. Wel ooit 180 gegooid dus?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aangezien het hier laatst over Grieks eten ging, en ik daar nu de hele tijd trek in heb: Grieks!quote:
O tof, zal ik maar niet aan beginnen met de honden hierquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vind kijken ook leuk. Heb een dartbord in de woonkamer hangen dus speel wel regelmatig maar kan niet zeggen dat ik echt talent heb. Wel ooit 180 gegooid dus?
Moet wel achter de lijn gaan staan héquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.
Ja, jij vast welquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.
Nice! Bullseye wil wel lukken maar 180 nog niet... Ben beter op de triple 19, 171 wel 1x gehad.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aangezien het hier laatst over Grieks eten ging, en ik daar nu de hele tijd trek in heb: Grieks!
[..]
O tof, zal ik maar niet aan beginnen met de honden hier
Ja! En heb 'm al regelmatig in de roos gegooid
De bull, maar in de volksmond de roos.quote:
Alleen in de volksmond van noobsquote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De bull, maar in de volksmond de roos.
Joh.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme doe nu even leuk mee. Was een sexuele toespeling.
Snap ik, vandaar dequote:Op woensdag 3 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme doe nu even leuk mee. Was een sexuele toespeling.
3 darts in je roosquote:
Daar stopt mijn kennis over dartenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice! Bullseye wil wel lukken maar 180 nog niet... Ben beter op de triple 19, 171 wel 1x gehad.
quote:
Ja kwam uit een nacht vandaag, en was pas rond 5 wakkerquote:Op donderdag 4 april 2019 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi Faxieook nog te wakker om te slapen?
Toch niet in jezelf he?quote:Op donderdag 4 april 2019 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kwam uit een nacht vandaag, en was pas rond 5 wakkerDus ik slaap over een paar uurtjes pas
Nu beetje aan het snijden enzo
Hoop dat ik niet in de verleiding komquote:Op donderdag 4 april 2019 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Just checking. Het blijft r&p he.
Leg dan alle scherpe spullen weg en ga in bed liggen wachten tot dat gevoel over gaatquote:Op donderdag 4 april 2019 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoop dat ik niet in de verleiding kom
Nieuwsgierig wat er geknutseld wordtquote:Op donderdag 4 april 2019 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En benieuwd naar de voortgang van je bouwpakket
Berliner Dom van papierquote:Op donderdag 4 april 2019 00:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig wat er geknutseld wordt
Dat doe ik meestal als ik opeens zin krijg om iets te doen met m'n levenquote:Op donderdag 4 april 2019 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Leg dan alle scherpe spullen weg en ga in bed liggen wachten tot dat gevoel over gaat
En benieuwd naar de voortgang van je bouwpakket
Teringquote:
Je doet 't precies verkeerd omquote:Op donderdag 4 april 2019 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal als ik opeens zin krijg om iets te doen met m'n leven
quote:Op donderdag 4 april 2019 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als de Notre Dame
[ afbeelding ]
Was m'n eerste papieren model. Met een klein beetje inlezen voor tips, verstand gebruiken en wat geduld hebben kom je een heel eindquote:
Geduld en verstand heb ik niet..ben zelf liever met metaal bezig. Maar dingen maken is wel leukquote:Op donderdag 4 april 2019 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was m'n eerste papieren model. Met een klein beetje inlezen voor tips, verstand gebruiken en wat geduld hebben kom je een heel eind
Metaal zei u?quote:Op donderdag 4 april 2019 01:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geduld en verstand heb ik niet..ben zelf liever met metaal bezig. Maar dingen maken is wel leuk
quote:
Durf ik niet te zeggen. Aantal weken per stuk. Maandje ofzo. Maar niet elke avond, en meestal hooguit een uur.quote:Op donderdag 4 april 2019 01:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooi man! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Die details lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Aantal weken per stuk. Maandje ofzo. Maar niet elke avond, en meestal hooguit een uur.
De Optimus had iets van 600 onderdelen, de Bumblebee ruim 400. De grotere metalen platen worden vaak bekleed met kleinere onderdeeltjes, en dan wordt het geheel gevouwen. Ben je wel even mee bezig inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2019 01:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die details lijkt me echt verschrikkelijk
quote:Op donderdag 4 april 2019 01:50 schreef Faxie het volgende:
Kleine update hier dan nog, en dan stop ik met spammen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2019 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godvergetene lange dag vandaag.
Half 7quote:Op donderdag 4 april 2019 05:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je arbeiten dan?
Jij tot 4 of zo?quote:Op donderdag 4 april 2019 06:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oei, dat is laat. Succes vandaag
Nee, vrijdag nog een dagje werken en dan lekker weekend. Jij moet zeker zaterdag ook nog?quote:
Si, en zondagochtend een paar uurtjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, vrijdag nog een dagje werken en dan lekker weekend. Jij moet zeker zaterdag ook nog?
Zware leef voor jouquote:Op donderdag 4 april 2019 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si, en zondagochtend een paar uurtjes.
Diehard hoor. Heb je daarna dan wel een dagje vrij, of dat ook niet?quote:
Nee alleen de middag.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Diehard hoor. Heb je daarna dan wel een dagje vrij, of dat ook niet?
Jij verdient een sticker. Hopelijk heb je wel plezier in je werk, anders is het echt kut.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 06:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij verdient een sticker. Hopelijk heb je wel plezier in je werk, anders is het echt kut.
Als ik er geen plezier in zou hebben zou ik er vandaag nog mee stoppen.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij verdient een sticker. Hopelijk heb je wel plezier in je werk, anders is het echt kut.
quote:
Daar zou ik je dan groot gelijk in geven!quote:Op donderdag 4 april 2019 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik er geen plezier in zou hebben zou ik er vandaag nog mee stoppen.
Veel koffiequote:Op donderdag 4 april 2019 06:55 schreef MissMSX het volgende:
Pfffffffff, na een kutnacht gisteren nu als een blok geslapen en ik geloof niet dat ik nog wakker ga worden vandaag
Slaap lekker danquote:Op donderdag 4 april 2019 06:55 schreef MissMSX het volgende:
Pfffffffff, na een kutnacht gisteren nu als een blok geslapen en ik geloof niet dat ik nog wakker ga worden vandaag
Ik heb hetzelfde. Voel me echt een zombiequote:Op donderdag 4 april 2019 06:55 schreef MissMSX het volgende:
Hey haagsquote:
Af en toe ook wel een voordeelquote:
Lekker man! Hoe komt het zo?quote:Op donderdag 4 april 2019 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Top, echt top man. Meen ik serieus ouwe reus. En met jou?
Voel me keigoed makker.quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker man! Hoe komt het zo?
Nah ben nog bezig met wakker worden maar komt wel goed.
Hoe was Praag?quote:Op donderdag 4 april 2019 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen![]()
Weer terug naar huis, vanmiddag misschien maar een dutje doen.
Erg kort. Gistermorgen aangekomen, beetje gewerkt en even in de stad geweest ‘s avonds. Deze keer dus weinig van de stad gezien.quote:
Ah okéquote:Op donderdag 4 april 2019 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Erg kort. Gistermorgen aangekomen, beetje gewerkt en even in de stad geweest ‘s avonds. Deze keer dus weinig van de stad gezien.
Ja dat. Zorgen dat ik niet op die hand/ arm leun etc. letten op mn houding. Ik sta nu aan mn bureau.quote:
Dutjesquote:Op donderdag 4 april 2019 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen![]()
Weer terug naar huis, vanmiddag misschien maar een dutje doen.
Wow. Zenuw bekneld?quote:Op donderdag 4 april 2019 08:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat. Zorgen dat ik niet op die hand/ arm leun etc. letten op mn houding. Ik sta nu aan mn bureau.
Ja dat denk ik.quote:
Jezus wat erg.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Ik herken dit gevoel van jaren geleden, toen leunde ik de hele dag op mijn elleboog waardoor dit gebeurde. (telemarketing)
Maar toen ik daarachter kwam en anders ging zitten was het na een paar dagen over.
Kutgevoel is datquote:Op donderdag 4 april 2019 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Ik herken dit gevoel van jaren geleden, toen leunde ik de hele dag op mijn elleboog waardoor dit gebeurde. (telemarketing)
Maar toen ik daarachter kwam en anders ging zitten was het na een paar dagen over.
Dat snelle kunnen we al vergeten maar komt vast goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kutgevoel is dat. Hopelijk is dit ook snel over.
Dan zou ik em toch juist wakker schuddenquote:Op donderdag 4 april 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Niemand die de 'te veel gefapt' vraag stelt? Wat is mis met jullie?
Is meer iets voor de singles.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Niemand die de 'te veel gefapt' vraag stelt? Wat is mis met jullie?
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 4 april 2019 09:34 schreef rival het volgende:
Singles
Als je nu nog alleen bent kan je net zo goed de hoop opgeven
fabriek?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Jij probeert zelfs al tijden de fabriek te sluiten
En bedanktquote:Op donderdag 4 april 2019 09:34 schreef rival het volgende:
Singles
Al vanaf dat ik seks heb. Daar faal ik ook al in.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Jij probeert zelfs al tijden de fabriek te sluiten
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:34 schreef rival het volgende:
Singles
Ja de realisatie kwam een beetje laat dat t ook anders gelezen kan wordenquote:
Valt d'r daar eigenlijk nog wat te neuken? Of niet?quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt d'r daar eigenlijk nog wat te neuken? Of niet?
D'r wonen drie mensen en een paardekop. Lijkt me ingewikkeld.quote:
Jij zit massaal tussen de mensen dus wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r wonen drie mensen en een paardekop. Lijkt me ingewikkeld.
Toch maar voor dat paard gaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r wonen drie mensen en een paardekop. Lijkt me ingewikkeld.
Ik ben lelijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zit massaal tussen de mensen dus wat is jouw excuus?
Over een paar dagen 14 jaarquote:Op donderdag 4 april 2019 10:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. MCH is ook met iemand samen.
Geen idee.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Hebben die links meiden uit Nimma nou ook gemiddeld meer haar op de kut?
38 zei je spreadsheet laatst...quote:
Ik wacht tot het ruimere vaderschapsverlofquote:Op donderdag 4 april 2019 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de eerste baby voor het 15 jarig jubileum gaat komen.
bij MCH bedoel je dan tochquote:Op donderdag 4 april 2019 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de eerste baby voor het 15 jarig jubileum gaat komen.
Er valt jou ook niks te ontlokken!!!quote:Op donderdag 4 april 2019 10:13 schreef Allures het volgende:
[..]
38 zei je spreadsheet laatst...
Maar met 26 kan ook toch? Middelbareschool liefde. Verklaart waarom we buiten de deur moeten eten steeds
ja die neem je altijd om te oefenen tochquote:Op donderdag 4 april 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt je hond al als liefdesbaby.
quote:Op donderdag 4 april 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Hebben die links meiden uit Nimma nou ook gemiddeld meer haar op de kut?
Lijkt me heel ongemakkelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Double date met jullie lovers erbij
Wat dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je vriendin van tevoren wel even inlichten wat er op het eind van de avond gaat gebeuren.
Ik kreeg laatst ook de mededeling dat ik grijs aan het worden ben.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Door m'n highlights is het alsof ik grijs ben geworden
Beter dan kaalquote:Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ook de mededeling dat ik grijs aan het worden ben.
Daarom liever een dubbeldate met jou en je hondquote:Op donderdag 4 april 2019 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je vriendin van tevoren wel even inlichten wat er op het eind van de avond gaat gebeuren.
Maar toch grijs?quote:
Ik heb het idee dat je je partner al nooit ziet en dan moet je hem weer delen, ik gun jullie wat tijd samen.quote:
dat is lief, maar ik kan wel plannen hoor. Ik zou dat dan plannen in een week dat ik hem wel genoeg zie. Opgelucht danquote:Op donderdag 4 april 2019 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je je partner al nooit ziet en dan moet je hem weer delen, ik gun jullie wat tijd samen.
Soort danny devito. Met zo'n kale plaat bovenop, en een rand grijs haar. Maar dan dikker.quote:
Sexyquote:Op donderdag 4 april 2019 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Soort danny devito. Met zo'n kale plaat bovenop, en een rand grijs haar. Maar dan dikker.
Mag dat wel op de biblebelt?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:32 schreef CherryLips het volgende:
O god er is hier een nieuwe tattoozaak geopend.
Dat hoor ik al meer dan 10 jaarquote:Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ook de mededeling dat ik grijs aan het worden ben.
Spuit 11quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 10:53 schreef rival het volgende:
Het is eindelijk gelukt.
2 shirts online besteld die mij goed passen.
Dikke bipsquote:Op donderdag 4 april 2019 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Met de broek was niks mis, ik paste er niet in met mn dikke reet
Altijd een kussen bijquote:
quote:
Slaaplekkerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook bijna thuis![]()
Misschien zelfs tijd voor een dutje.
Ga je sporten na het werk dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:30 schreef Allures het volgende:
ik ben denk ik pas vanavond rond 9 uur pas weer thuis
Nee lange werkdag vandaagquote:Op donderdag 4 april 2019 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je sporten na het werk dan?
Begrijpelijk. Waar is de pubquiz?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt ook aantrekkelijk. Maar kan mijn team even niet in de steek laten helaas.
Welke biertjes?quote:
Bij mij?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet in Eindhoven; bij vrienden van mij over de grens.
Ik wil in team TaMiekequote:Op donderdag 4 april 2019 13:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij mij?
Ik wil ook nogsteeds een keer meedoen
Yeahquote:
Die lust ik niet.quote:
Over je tetten?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:43 schreef Kopjechino het volgende:
Ik krijg zowaar complimenten op het werk. Dit is nieuw in dit team
Wat is het?quote:Op donderdag 4 april 2019 14:18 schreef Faxie het volgende:
Waarom wil ik dit hebben? Ik heb niks met Pokemon![]()
[ afbeelding ]
Die is nog cuterquote:Op donderdag 4 april 2019 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Standbeeldjes
Ze hebben ook deze
[ afbeelding ]
Vind Eevee leuk.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Standbeeldjes
Ze hebben ook deze
[ afbeelding ]
Dit slijt niet zoals schoenen neequote:Op donderdag 4 april 2019 14:43 schreef Allures het volgende:
[..]
de fuck
En het staat gewoon stil?
Naja iedereen zijn ding
Nee, transformers zijn duurderquote:Op donderdag 4 april 2019 14:47 schreef Allures het volgende:
Nee ik bedoelde het gaat niet bewegen of muziek spelen of zo
Als een soort robotje
Pika pikaquote:Op donderdag 4 april 2019 14:59 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben te oud voor Pokémon, ben van de gi Joe en ninja turtles generatie
Beterschapquote:Op donderdag 4 april 2019 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil nu een vent die het grote lepeltje is nu ik ziek in bed lig...
Maar ben ws nog zo besmettelijk als de pest dus helaas geen optie
#liefdagboek
Thanksquote:
Darmebola. RIP.quote:
Oh, succes daarmee dan. Hopelijk word je niet echt ziek.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Maar voel me wat duf en zwaar in m'n hoofd vandaag.
Denk dat ik vanavond in ieder geval thuis blijf, en op tijd ga slapen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, succes daarmee dan. Hopelijk word je niet echt ziek.
Ik werd wakker met knallende hoofdpijn vandaag
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond in ieder geval thuis blijf, en op tijd ga slapen.
Kusje op je hoofd
Welke kleurquote:Op donderdag 4 april 2019 16:28 schreef Kopjechino het volgende:
Zo naar mijn bestie om mijn haar te verven
Felroze, met een dipdye van kotsgroenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Felroze, met een dipdye van kotsgroenOw roze lijkt me wel leuk staan bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik gehad!quote:Op donderdag 4 april 2019 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow roze lijkt me wel leuk staan bij je
X2quote:Op donderdag 4 april 2019 16:45 schreef Samzz het volgende:
.
Ik kan wel slapen. Dat is dan ook wat ik zo ga doen denk ik.
Wil ik ook, maar zit op werk en dan word ik uitgelachen door mijn collega'squote:Op donderdag 4 april 2019 16:45 schreef Samzz het volgende:
.
Ik kan wel slapen. Dat is dan ook wat ik zo ga doen denk ik.
Gewoon zeggen dat je heel hard aan het nadenken bent.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar zit op werk en dan word ik uitgelachen door mijn collega's
Dan lachen ze alleen maar harder denk ikquote:Op donderdag 4 april 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je heel hard aan het nadenken bent.
Goede reminder, meteen ff bellen om een afspraak te plannen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks weer even bloed nouja plasma doneren
Er zijn altijd manieren om een slaapje te doen op het werkquote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan lachen ze alleen maar harder denk ik
Goed dat je dat doet! Bewuste keuze voor plasma ipv bloed?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks weer even bloed nouja plasma doneren
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef Kopjechino het volgende:
Ik mag volgens mij geen bloed doneren.
Ben ooit gevraagd om plasma ipv bloed te doneren dus toen geswitched. En tis minder belastend voor je dus vind 't wel fijner ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed dat je dat doet! Bewuste keuze voor plasma ipv bloed?
Dat 2e hoor ik wel vaker ja. Vriendje is bloeddonor maar ik ben al snel flauw van nature, dus zou dat niet snel overwegen. Plasma daarentegen...quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben ooit gevraagd om plasma ipv bloed te doneren dus toen geswitched. En tis minder belastend voor je dus vind 't wel fijner ook.
Ik ben indertijd gevraagd door de Bloedbank omdat ze plasmadonoren nodig hadden en ik goede aders heb. Inmiddels bijna 100 donaties achter de rug.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed dat je dat doet! Bewuste keuze voor plasma ipv bloed?
Mag vaker dan bloed, toch?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben indertijd gevraagd door de Bloedbank omdat ze plasmadonoren nodig hadden en ik goede aders heb. Inmiddels bijna 100 donaties achter de rug.
Sterk geaderd ja?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben indertijd gevraagd door de Bloedbank omdat ze plasmadonoren nodig hadden en ik goede aders heb. Inmiddels bijna 100 donaties achter de rug.
In principe om de week met een maximum van 20 keer per jaar uit mijn hoofd.quote:
Moet het voor de zekerheid aan mijn arts navragen, maar heb een syndroom (zoals ze dat noemen). Hierdoor grote kans op hartfalen etc. Behoor tot een risicogroep, en moet ook de jaarlijkse griepprik halen etc.quote:
Als je echt wil doneren kun je altijd even navragen. Mocht je je aanmelden ga je sowieso eerst door een keuring waar ook naar dit soort zaken wordt gekeken.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet het voor de zekerheid aan mijn arts navragen, maar heb een syndroom (zoals ze dat noemen). Hierdoor grote kans op hartfalen etc. Behoor tot een risicogroep, en moet ook de jaarlijkse griepprik halen etc.
Dus weet het niet zeker.
Nou, ik ook. Pff.quote:
Ja ik ook nog, maar straks niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar zit op werk en dan word ik uitgelachen door mijn collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |