Dat is wel buitencategorie voor Faxiequote:Op woensdag 3 april 2019 22:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit gaat over de Ronde van Vlaanderen, wielrennen. Ze starten in Antwerpen. Misschien kun je samen met Faxie op date naar de start.
Nee, doe mij maar een man met meer haar.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wielrennen en dan de klassiekers.
Kloeke kerels in strakke pakjes en gladde benen
Belachelijk dat dat een klassieker is jaquote:Op woensdag 3 april 2019 22:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
En de Amstel Gold. Maar dat is een kutkoers.
Welk darten is er nu op dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
Lekker darten kijken. Dikke bierdrinkende papzakken
Hoiquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef Kopjechino het volgende:
Lekker darten kijken. Dikke bierdrinkende papzakken
Ohquote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nu niet, maar in het algemeen.
Niet om te kijken, maar wel om zelf te doen. Ben er serieus goed inquote:
Waar spelen we om?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet om te kijken, maar wel om zelf te doen. Ben er serieus goed in
Vind kijken ook leuk. Heb een dartbord in de woonkamer hangen dus speel wel regelmatig maar kan niet zeggen dat ik echt talent heb. Wel ooit 180 gegooid dus?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aangezien het hier laatst over Grieks eten ging, en ik daar nu de hele tijd trek in heb: Grieks!quote:
O tof, zal ik maar niet aan beginnen met de honden hierquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vind kijken ook leuk. Heb een dartbord in de woonkamer hangen dus speel wel regelmatig maar kan niet zeggen dat ik echt talent heb. Wel ooit 180 gegooid dus?
Moet wel achter de lijn gaan staan héquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.
Ja, jij vast welquote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik prik m vaak ook zo in de roos.
Nice! Bullseye wil wel lukken maar 180 nog niet... Ben beter op de triple 19, 171 wel 1x gehad.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aangezien het hier laatst over Grieks eten ging, en ik daar nu de hele tijd trek in heb: Grieks!
[..]
O tof, zal ik maar niet aan beginnen met de honden hier
Ja! En heb 'm al regelmatig in de roos gegooid
De bull, maar in de volksmond de roos.quote:
Alleen in de volksmond van noobsquote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De bull, maar in de volksmond de roos.
Joh.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme doe nu even leuk mee. Was een sexuele toespeling.
Snap ik, vandaar dequote:Op woensdag 3 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme doe nu even leuk mee. Was een sexuele toespeling.
3 darts in je roosquote:
Daar stopt mijn kennis over dartenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice! Bullseye wil wel lukken maar 180 nog niet... Ben beter op de triple 19, 171 wel 1x gehad.
quote:
Ja kwam uit een nacht vandaag, en was pas rond 5 wakkerquote:Op donderdag 4 april 2019 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi Faxieook nog te wakker om te slapen?
Toch niet in jezelf he?quote:Op donderdag 4 april 2019 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kwam uit een nacht vandaag, en was pas rond 5 wakkerDus ik slaap over een paar uurtjes pas
Nu beetje aan het snijden enzo
Hoop dat ik niet in de verleiding komquote:Op donderdag 4 april 2019 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Just checking. Het blijft r&p he.
Leg dan alle scherpe spullen weg en ga in bed liggen wachten tot dat gevoel over gaatquote:Op donderdag 4 april 2019 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoop dat ik niet in de verleiding kom
Nieuwsgierig wat er geknutseld wordtquote:Op donderdag 4 april 2019 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En benieuwd naar de voortgang van je bouwpakket
Berliner Dom van papierquote:Op donderdag 4 april 2019 00:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nieuwsgierig wat er geknutseld wordt
Dat doe ik meestal als ik opeens zin krijg om iets te doen met m'n levenquote:Op donderdag 4 april 2019 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Leg dan alle scherpe spullen weg en ga in bed liggen wachten tot dat gevoel over gaat
En benieuwd naar de voortgang van je bouwpakket
Teringquote:
Je doet 't precies verkeerd omquote:Op donderdag 4 april 2019 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal als ik opeens zin krijg om iets te doen met m'n leven
quote:Op donderdag 4 april 2019 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast niet zo erg als de Notre Dame
[ afbeelding ]
Was m'n eerste papieren model. Met een klein beetje inlezen voor tips, verstand gebruiken en wat geduld hebben kom je een heel eindquote:
Geduld en verstand heb ik niet..ben zelf liever met metaal bezig. Maar dingen maken is wel leukquote:Op donderdag 4 april 2019 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was m'n eerste papieren model. Met een klein beetje inlezen voor tips, verstand gebruiken en wat geduld hebben kom je een heel eind
Metaal zei u?quote:Op donderdag 4 april 2019 01:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geduld en verstand heb ik niet..ben zelf liever met metaal bezig. Maar dingen maken is wel leuk
quote:
Durf ik niet te zeggen. Aantal weken per stuk. Maandje ofzo. Maar niet elke avond, en meestal hooguit een uur.quote:Op donderdag 4 april 2019 01:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooi man! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Die details lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Aantal weken per stuk. Maandje ofzo. Maar niet elke avond, en meestal hooguit een uur.
De Optimus had iets van 600 onderdelen, de Bumblebee ruim 400. De grotere metalen platen worden vaak bekleed met kleinere onderdeeltjes, en dan wordt het geheel gevouwen. Ben je wel even mee bezig inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2019 01:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die details lijkt me echt verschrikkelijk
quote:Op donderdag 4 april 2019 01:50 schreef Faxie het volgende:
Kleine update hier dan nog, en dan stop ik met spammen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2019 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godvergetene lange dag vandaag.
Half 7quote:Op donderdag 4 april 2019 05:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je arbeiten dan?
Jij tot 4 of zo?quote:Op donderdag 4 april 2019 06:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oei, dat is laat. Succes vandaag
Nee, vrijdag nog een dagje werken en dan lekker weekend. Jij moet zeker zaterdag ook nog?quote:
Si, en zondagochtend een paar uurtjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, vrijdag nog een dagje werken en dan lekker weekend. Jij moet zeker zaterdag ook nog?
Zware leef voor jouquote:Op donderdag 4 april 2019 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si, en zondagochtend een paar uurtjes.
Diehard hoor. Heb je daarna dan wel een dagje vrij, of dat ook niet?quote:
Nee alleen de middag.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Diehard hoor. Heb je daarna dan wel een dagje vrij, of dat ook niet?
Jij verdient een sticker. Hopelijk heb je wel plezier in je werk, anders is het echt kut.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 06:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij verdient een sticker. Hopelijk heb je wel plezier in je werk, anders is het echt kut.
Als ik er geen plezier in zou hebben zou ik er vandaag nog mee stoppen.quote:Op donderdag 4 april 2019 06:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij verdient een sticker. Hopelijk heb je wel plezier in je werk, anders is het echt kut.
quote:
Daar zou ik je dan groot gelijk in geven!quote:Op donderdag 4 april 2019 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik er geen plezier in zou hebben zou ik er vandaag nog mee stoppen.
Veel koffiequote:Op donderdag 4 april 2019 06:55 schreef MissMSX het volgende:
Pfffffffff, na een kutnacht gisteren nu als een blok geslapen en ik geloof niet dat ik nog wakker ga worden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |