Deze heb ik ook, weet niet meer precies welke topper en matrasquote:Op donderdag 4 april 2019 18:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb de DUNVIK Boxspring
Hokkåsen stevig, Tustna donkergrijs, 160x200 cm
Artikelnummer: 391.719.63
Ligt als een koning![]()
Volgens mij koop je bed en matras apart idd.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik probeer een boxspring uit te zoeken en te kopen, daarom gingen we vanmiddag ook even kijken bij de Ikea, maar het is zowat hogere wiskunde man, ik snap er onderhand geen hol meer van
Nu kan ik weer niet het matras dat ik wil bij het bed dat ik wil.Of kun je gewoon alles zo samenstellen zoals je het wil in de winkel zelf, weet iemand dat? (Ja vanmiddag niet gevraagd
)
Dus als je droomt, dan ben je een koning?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb de DUNVIK Boxspring
Hokkåsen stevig, Tustna donkergrijs, 160x200 cm
Artikelnummer: 391.719.63
Ligt als een koning![]()
Boxspring matrassen zijn dikker geloof ik. Maar dan leg je daar een foam opdekmatras op. Heb ik ook. De boxspring bodem, daar boven de boxspringmatras en daarop een dunne foam.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een matras uitgezocht die naar mijn zin was (de Morgedal, een foammatras), omdat ik bijna alle matrassen te zacht/verend vind, ik vond alle binnenveringsmatrassen echt vreselijk.
Maar je kunt dus geen Dunvik (die wilde ik ook ja) bestellen met een Morgedalmatras, in ieder geval niet op de site. Wil ik dan iets raars, als ik een boxspring met een HR-foammatras wil?
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb voor mijn verjaardag zo'n een/tweepersoonsbed gevraagd, zodat ik kan profiteren van ruimte in m'n kamer maar ook logés over kan hebben, heb alleen geen idee waar te beginnen...
En daar bovenop dan nog een matrasbeschermerquote:Op donderdag 4 april 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Boxspring matrassen zijn dikker geloof ik. Maar dan leg je daar een foam opdekmatras op. Heb ik ook. De boxspring bodem, daar boven de boxspringmatras en daarop een dunne foam.
prins op de erwtquote:Op donderdag 4 april 2019 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En daar bovenop dan nog een matrasbeschermer
Ah, het ligt wel lekker
Dan koop je geen boxspring maar een gewoon bed met een gewoon matras.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Ja die topmatrassen vind ik ook maar een raar fenomeen. Dan heb je een matras dat je wil (in mijn geval: stevig en niet inzakkend), en dan moet je daar nog een extra laag opleggen, wat is daar de meerwaarde van.
Ik blijf wel in mijn oude bed liggen mense.
Maar ik wil een heel hoog bed en daarom een boxspringquote:Op donderdag 4 april 2019 18:49 schreef Greys het volgende:
Dan koop je geen boxspring maar een gewoon bed met een gewoon matras.
Dan neem je een boxspring en koop je niet een toplaagje voor helemaal bovenop.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik wil een heel hoog bed en daarom een boxspring/zeurt
inb4 dan koop je een hoogslaper.
Van de "heul veul groenten" blijft altijd maar weinig over na het wokkenquote:
Ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 4 april 2019 18:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Van de "heul veul groenten" blijft altijd maar weinig over na het wokken
Maar goed, snel klaar, keep it simple![]()
[ afbeelding ]
*gooit bord opzijquote:Op donderdag 4 april 2019 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Hier snijbonen met witte bonen, gebakken aardappeltjes en filetlapjes met wat knoflook en rozemarijn.
Ikeaquote:Op donderdag 4 april 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb voor mijn verjaardag zo'n een/tweepersoonsbed gevraagd, zodat ik kan profiteren van ruimte in m'n kamer maar ook logés over kan hebben, heb alleen geen idee waar te beginnen...
Idd.quote:
Past wel bij Duncan en Arcade. Thema voedselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |