Planten + potjes, plantenbakken voor balkon, dekbedovertrekken, pannenset.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Biecht op, wat voor andere soort zaken heb je gekocht dan
Nee niet eens! Fish and chips. Was matig.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Sinds wanneer post jij je reactie boven de kwoot @:dave
Ik was wel bijgelezen, maar had de link niet gemaaktquote:Op donderdag 4 april 2019 17:47 schreef Dave het volgende:
Sinds ik op Fok! ben gaan retweeten. Je bent nog niet bijgelezen?
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Sinds wanneer post jij je reactie boven de kwoot @:dave
Lijkt me wel vermoeiend, als de cursor iedere keer wel onder de kwoot gaat staan en je die iedere keer in het begin moet neerzettenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat schijnt hartstikke hip te zijn.
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel vermoeiend, als de cursor iedere keer wel onder de kwoot gaat staan en je die iedere keer in het begin moet neerzetten
ik vind het maar onoverzichtelijk, kan dit stoppenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:52 schreef Dave het volgende:
Ja, daar moet ik nog even een post aan gaan wijden in FB of zo. Of misschien Danny even mailen.
[..]
Ja, maar je moet er iets voor over hebben.quote:
quote:Lijkt me wel vermoeiend, als de cursor iedere keer wel onder de kwoot gaat staan en je die iedere keer in het begin moet neerzetten
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind het maar onoverzichtelijk, kan dit stoppen
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:54 schreef Dave het volgende:
Moet je even tweeten aan de baas van Tweeter.
[..]
quote:
Gewokte groenten en garnalen met pepers en gember.quote:
Ik heb de DUNVIK Boxspringquote:Op donderdag 4 april 2019 18:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik probeer een boxspring uit te zoeken en te kopen, daarom gingen we vanmiddag ook even kijken bij de Ikea, maar het is zowat hogere wiskunde man, ik snap er onderhand geen hol meer van
Nu kan ik weer niet het matras dat ik wil bij het bed dat ik wil.Of kun je gewoon alles zo samenstellen zoals je het wil in de winkel zelf, weet iemand dat? (Ja vanmiddag niet gevraagd
)
Ik heb recent een boxspring gekocht van de Ikea maar dan online. Je kon zelf pootjes, kleur, matras en topper(oppermatras) kiezen uit meerdere opties. Maar weet niet of elk matras erop kan. Moet wel dezelfde maat zijn hequote:Op donderdag 4 april 2019 18:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik probeer een boxspring uit te zoeken en te kopen, daarom gingen we vanmiddag ook even kijken bij de Ikea, maar het is zowat hogere wiskunde man, ik snap er onderhand geen hol meer van
Nu kan ik weer niet het matras dat ik wil bij het bed dat ik wil.Of kun je gewoon alles zo samenstellen zoals je het wil in de winkel zelf, weet iemand dat? (Ja vanmiddag niet gevraagd
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |