abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186522287
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:46 schreef ShaoliN het volgende:
Thor vond ik ook zo zo. Was natuurlijk wel de absolute eindbaas avenger voorheen. Ik vond de eerste helft redelijk en de tweede helft geweldig. Thanos echt badass
Eens. Ze moesten Thor een klein beetje reduceren qua kracht, dan maar een dikke pens. Was even grappig daarna duurde het te lang.
pi_186523392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 09:24 schreef Poes. het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 4D?
Je stoel schudt mee. Er schieten luchstralen langs je oren als men aan het schieten is. Er wordt water in je gezicht gesprayd als het regent. Met een ranzig geurtje.

Dat is alles.
pi_186523425
En we zijn gestopt met spoilertags zie ik ?
pi_186523533
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Kassamiep het volgende:
En we zijn gestopt met spoilertags zie ik ?
Al vrij snel geloof ik. Maar goed ik heb het topic gemeden tot ik de film had gezien.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:54:31 #255
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_186523713
Welke Spoilertags?

Niet klikken als je film nog niet hebt gezien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:55:34 #256
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_186527391
Worldwide: $1,342,689,446
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 07:16:53 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186533555
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:54 schreef KingRadler het volgende:
Welke Spoilertags?

Niet klikken als je film nog niet hebt gezien:

SPOILER
SPOILER
Wat een zinloze spoilertags. Je noemt twee kale feiten die mensen die de film al hebben gezien al weten, en wil dat mensen die de film niet hebben gezien er niet op klikken. Je hebt dus geen enkele doelgroep die er iets aan heeft om die dingen open te klikken.

Als je er nou nog iets over te melden had (dit is tenslotte een discussieforum) had het nog meerwaarde gehad. :)

Sowieso denk ik dat we wel kunnen stoppen met de tags in dit topic. Het lijkt me duidelijk dat je hier niet moet komen als je de film niet gezien hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 07:17:24 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186533559
Ik ga vanmiddag trouwens voor de tweede keer. Ruim een week tussenpauze, ben benieuwd of-ie nog net zo hard aankomt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186534283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 07:17 schreef Breuls het volgende:
Ik ga vanmiddag trouwens voor de tweede keer. Ruim een week tussenpauze, ben benieuwd of-ie nog net zo hard aankomt. :)
IMAX Laser 3D? Veel plezier breulsbaas, ik zou de film ook best nog een keer willen zien.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_186534307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 07:16 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat een zinloze spoilertags. Je noemt twee kale feiten die mensen die de film al hebben gezien al weten, en wil dat mensen die de film niet hebben gezien er niet op klikken. Je hebt dus geen enkele doelgroep die er iets aan heeft om die dingen open te klikken.

Als je er nou nog iets over te melden had (dit is tenslotte een discussieforum) had het nog meerwaarde gehad. :)

Sowieso denk ik dat we wel kunnen stoppen met de tags in dit topic. Het lijkt me duidelijk dat je hier niet moet komen als je de film niet gezien hebt.
Een betoog over spoilertags voegt inderdaad meer toe.
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 08:52:34 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186534310
Oh ja, 3D. De persvoorstelling was (gelukkig) in 2D, dus dit wordt de eerste keer met een 3D-bril op. Da's irritant; moet je die steeds afdoen als je je gezicht wil afdrogen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186534407
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 08:52 schreef Breuls het volgende:
Oh ja, 3D. De persvoorstelling was (gelukkig) in 2D, dus dit wordt de eerste keer met een 3D-bril op. Da's irritant; moet je die steeds afdoen als je je gezicht wil afdrogen. :P
Ik heb de film in Pathé Schouwburgplein in IMAX Laser 3D gezien.

Het was werkelijk spectaculair to the max. Het 3D is echt heel goed gedaan en voegt wat mij betreft veel toe aan de grootsheid van de film.

En ik ben altijd een grote 3D hater geweest, maar het is serieus veel verbeterd hoe ze het toepassen.

Zelfs snelle actiescenes zijn geen misselijkmakende strobende bende meer.
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 09:03:48 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186534410
Okay, ik ben benieuwd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186534426
En dan te bedenken dat het post 3d is.

Het is niet meer te onderscheiden van Native 3D.
  woensdag 1 mei 2019 @ 09:52:25 #265
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_186535066
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de film in Pathé Schouwburgplein in IMAX Laser 3D gezien.

Het was werkelijk spectaculair to the max. Het 3D is echt heel goed gedaan en voegt wat mij betreft veel toe aan de grootsheid van de film.

En ik ben altijd een grote 3D hater geweest, maar het is serieus veel verbeterd hoe ze het toepassen.

Zelfs snelle actiescenes zijn geen misselijkmakende strobende bende meer.
Goed om te horen dat ze 3D verbeteren. Zelf heb ik Endgame expres in 2D gekeken, puur omdat ik 3D te afleidend en eerder irritant vind. Zal het in een van de volgende films weer eens 'n kans geven. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_186535148
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:52 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Goed om te horen dat ze 3D verbeteren. Zelf heb ik Endgame expres in 2D gekeken, puur omdat ik 3D te afleidend en eerder irritant vind. Zal het in een van de volgende films weer eens 'n kans geven. :)
Ik heb negatieve reacties rondom 3d eigenlijk nooit begrepen. Persoonlijk vond ik het vanaf het begin al leuker dan 2d. Zeker bij films zoals The Hobbit die inmiddels al een paar jaar oud is kwam de wereld veel mooier en groter in beeld.

Bij Avengers vind ik de scenes in de ruimte bijvoorbeeld ook veel mooier in 3D.
pi_186535298
Ik heb hem in Dolby Atmos 3D gezien (in Scheveningen). Dat is volgens mij laser 3d, in elk geval de zelfde bril als in Pathe Leidse Rijn waar het laser 3D is. Beeld was geweldig en geluid nog beter, en zelfs beter dan IMAX vond ik. Enige jammere is (net als bij IMAX) dat ik niet m'n eigen 3d bril kan dragen. Ben brildragens en heb een opzetbril voor normale 3D wat heel fijn werkt, al jaren gee issues meer met onscherpte en misselijkmakendheid.
Whiskyplankje
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:07:42 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186535334
Mijn bezwaar is bij veel films dat ik vind dat het niks toevoegt, maar je wel extra betaalt voor de 3D-screening en voor het brilletje, en dat je dus met dat brilletje op je neus moet gaan zitten kijken. Dat stoort vaak (in Dolby Cinema worden nog oncomfortabele brillen gebruikt en is er kans op reflectie van bijvoorbeeld nooduitgangverlichting achterin de zaal in de bril) en in zo'n geval heb ik liever gewoon een comfortabele 2D-screening.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186535434
Klopt in veel gevallen voegt het weinig toe en de kaartjes voor Dolby Atmos waren 17 euro... Het jammere is dat je er bijna niet meer onderuit komt. Gelukkig zijn we inmiddels wel aangeland bij een kwaliteit dat het ook niet meer storend is. Ik weet nog goed de eerste 3D die ik zag, Clash of the Titans, dat was en misselijkmakend en 3D van het niveau Panda Droom in de Efteling.
IMAX daarentegen voegt (als er ook daadwerkelijk op dat formaat geschoten is) echt wel wat toe.

Misschien heb ik een te dikke kop maar weerspiegeling in de bril door licht van achter heb ik nog nooit last van gehad.
Whiskyplankje
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 10:30:17 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186535744
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2019 10:12 schreef Karstman het volgende:

Misschien heb ik een te dikke kop maar weerspiegeling in de bril door licht van achter heb ik nog nooit last van gehad.
Het zou goed kunnen zijn dat dat specifiek is voor de inrichting van de zaal. Ik heb er last van in Pathé de Kuip, maar eigenlijk alleen als er weinig licht vanaf het bioscoopdoek zelf komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186535942
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:52 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de laser projectie heel erg veel helpt voor de kwaliteit, maar ze zijn met de techniek om het 3D te maken ook duidelijk heel veel vooruit gegaan.
  woensdag 1 mei 2019 @ 19:09:20 #272
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_186545848
Gaat lekker:

Worldwide: $1,447,989,446
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 19:19:26 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186546064
Nou, ik vond de 3D niet storend. Een paar keer vond ik het zelfs mooi, maar het viel al snel niet meer op. Had van mij dus eigenlijk niet gehoeven.

Wel fijn: nieuwe laser 3D lijkt minder last te hebben van 'vaagheid' en je kunt je hoofd kantelen zonder lijnen te gaan zien. Wel zag ik af en toe dubbel aan de rand van het scherm, dat wegging als ik een oog sloot.

De film zelf was weer janken geblazen. :P

Wel mooi hoe je momenten die eerst spannend waren en daarna emotioneel, nu emotioneel sterker beleeft omdat je al weer wat er komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 19:49:14 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186546651
Wat ik me trouwens afvraag: kunnen we aan de gebeurtenissen in Endgame afleiden welke personages er nu Avengers zijn?

Het leek er bijvoorbeeld op dat Natasha, voordat Scott aanklopte, 'de Avengers' aan het aansturen was en in die meeting hadden we Nebula, Rocket, Okoye, Carol en Rhodey. Zijn zij Avengers? En wie nog meer, naast natuurlijk Wanda en Sam, en Peter omdat hij door Tony tot Avenger is benoemd. Iedereen heeft nu samen tegen Thanos gevochten, dus is gewoon iedereen nu een Avenger? Dat zou wellicht wat flauw zijn, natuurlijk.

Op zich wel een interessante vraag die een beetje richting geeft aan wat we kunnen verwachten. Er zal immers over een jaar of 3 tot 5 wel weer een groepsfilm komen, neem ik aan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186548538
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 19:49 schreef Breuls het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: kunnen we aan de gebeurtenissen in Endgame afleiden welke personages er nu Avengers zijn?

Het leek er bijvoorbeeld op dat Natasha, voordat Scott aanklopte, 'de Avengers' aan het aansturen was en in die meeting hadden we Nebula, Rocket, Okoye, Carol en Rhodey. Zijn zij Avengers? En wie nog meer, naast natuurlijk Wanda en Sam, en Peter omdat hij door Tony tot Avenger is benoemd. Iedereen heeft nu samen tegen Thanos gevochten, dus is gewoon iedereen nu een Avenger? Dat zou wellicht wat flauw zijn, natuurlijk.

Op zich wel een interessante vraag die een beetje richting geeft aan wat we kunnen verwachten. Er zal immers over een jaar of 3 tot 5 wel weer een groepsfilm komen, neem ik aan.
Ik denk niet dat iedereen nu officieel een Avenger is. Iedereen komt wel opdagen als het echt moet, maar Avengers vind ik net een graadje hoger uitvallen. Ben ook wel benieuwd wie de nieuwe 6/7 main Avengers worden eigenlijk. Of ze gaan verder onder een nieuwe naam gezien het hoofdkantoor kaboem ging.

Spider Man inderdaad sowieso. Black Panther en Doctor Strange wellicht. Ant Man is denk ik vooral met zn eigen gezinnetje bezig, dus die komt denk ik vooral in echte noodgevallen. Hawkeye zie ik helemaal met pensioen gaan naast zn eigen Disney + serie. De Guardians zullen vooral hun eigen weg gaan, die blijven niet op aarde hangen. Thor dus ook niet.

Captain Marvel zie ik wel meer aanwezig zijn op aarde, dus die wordt naast Spider Man, Doctor Strange, en Black Panther wel een Avenger. Scarlet Witch blijft denk ik meer supporting, als ze al terugkomst gezien haar eigen serie. Hoop het wel. En dan nog Buckey/Rhodes/Falcon denk ik. Komen nog wat nieuwe Marvel films (Eternals, en eentje met een Aziatische in de hoofdrol), dus die zullen ook wel een grote rol krijgen.

Kortom: ben ook benieuwd O+ Hoop vooral dat Wanda blijft. En meer Rocket is altijd goed, maar de Guardians zitten nou eenmaal niet veel op aarde ;(
pi_186549144
quote:

Tijdens het grote eindgevecht was iedereen een Avenger, misschien niet omdat ze vanaf nu officieel bij de groep horen maar omdat ze op dat moment allemaal wat te wreken hadden.
  Admin woensdag 1 mei 2019 @ 21:51:53 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186550297
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iedereen nu officieel een Avenger is. Iedereen komt wel opdagen als het echt moet, maar Avengers vind ik net een graadje hoger uitvallen. Ben ook wel benieuwd wie de nieuwe 6/7 main Avengers worden eigenlijk. Of ze gaan verder onder een nieuwe naam gezien het hoofdkantoor kaboem ging.
Het hoeft geen vast aantal te zijn, natuurlijk. En het Avengers-zijn hangt niet aan het hebben van een thuisbasis. Dit was eigenlijk ook al de tweede locatie (na Stark/Avengers Tower); er komt wel een derde.
quote:
Spider Man inderdaad sowieso. Black Panther en Doctor Strange wellicht. Ant Man is denk ik vooral met zn eigen gezinnetje bezig, dus die komt denk ik vooral in echte noodgevallen. Hawkeye zie ik helemaal met pensioen gaan naast zn eigen Disney + serie. De Guardians zullen vooral hun eigen weg gaan, die blijven niet op aarde hangen. Thor dus ook niet.
Zou Thor bij de Guardians blijven en terugkeren in vol. 3? Ik wil hem wel weer bij de Asgardians (en Korg en Meek) zien in een vierde Thor, eigenlijk.
quote:
Captain Marvel zie ik wel meer aanwezig zijn op aarde, dus die wordt naast Spider Man, Doctor Strange, en Black Panther wel een Avenger.
Carol (die nog door iemand Captain Marvel genoemd moet worden voordat ze dat is, wat mij betreft - zelfde met Wanda) wordt geloof ik wel een beetje een nieuwe voortrekker voor de groep, maar dat is nog niet uit Endgame gebleken; het is meer dat de makers dat gezegd hebben. Maar ik denk wel dat zij een Avenger is, ja.

En ja, ik zeg "is". Ik probeer uit de status quo aan het einde van Endgame, en de scènes die dat ondersteunen, op te maken wat nu de verdeling is. Daarom denk ik dat Strange en T'Challa eigenlijk geen Avengers zijn, maar hun bondgenoten.
quote:
Scarlet Witch blijft denk ik meer supporting, als ze al terugkomst gezien haar eigen serie. Hoop het wel.
Ik denk het ook wel. Sowieso is het hebben van een eigen serie (of film) geen reden om ineens geen Avenger te zijn. Maar als zij een verhaal gaat beleven met Vision in de jaren 50 wordt het wel twijfelachtig wat haar situatie is.
quote:
En dan nog Buckey/Rhodes/Falcon denk ik.
Rhodes en Falcon waren al Avengers en ik denk dat ze dat blijven. Sowieso is Falcon nu Captain America, dus die blijft nog wel een tijdje relevant. Bucky zou ook kunnen; hij hoort zo'n beetje bij het team nu, maar hij was voorheen geen Avenger en heeft eigenlijk alleen in Wakanda en in de finale van Endgame meegevochten.
quote:
Komen nog wat nieuwe Marvel films (Eternals, en eentje met een Aziatische in de hoofdrol), dus die zullen ook wel een grote rol krijgen.
Sure, maar de Eternals zijn geen Avengers, en zolang we niet weten waar/wanneer Shang-chi zich afspeelt en hoe het aansluit op de andere films (de Guardians kwamen ook pas in Infinity War, vier jaar na hun introductie, in contact met de Avengers) kunnen we er weinig over zeggen.
quote:
Kortom: ben ook benieuwd O+ Hoop vooral dat Wanda blijft. En meer Rocket is altijd goed, maar de Guardians zitten nou eenmaal niet veel op aarde ;(
True, maar is hij nu een Avenger? Op dit moment? Zou me niet verbazen als het zo is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186551062
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het hoeft geen vast aantal te zijn, natuurlijk. En het Avengers-zijn hangt niet aan het hebben van een thuisbasis. Dit was eigenlijk ook al de tweede locatie (na Stark/Avengers Tower); er komt wel een derde.

Ook wel weer zo. Ik vond die ontploffing gewoon mooi samenvallen met het einde van een tijdperk (de originele Avengers). Dus daarom had ik ergens het vermoeden dat ze een andere naam zouden gaan kiezen met een nieuwe opzet, maar kan best dat het gewoon Avengers blijft ja.

quote:
Zou Thor bij de Guardians blijven en terugkeren in vol. 3? Ik wil hem wel weer bij de Asgardians (en Korg en Meek) zien in een vierde Thor, eigenlijk.
Kan alle kanten op denk ik. Ligt vooral aan de wensen van de acteur. Ik weet dat hij een Thor 4 wel zag zitten (hij heeft het er in ieder geval over gehad met de director van Ragnarok), dus in dat geval kan het zijn dat hij de Guardians inderdaad enkel gebruikte voor een lift ergens naar toe (dat is ook hij het benoemde in Endgame).

Mocht de acteur toch niet terug willen komen kunnen ze bij Guardians 3 makkelijk zeggen dat ze hem hebben afgezet ergens en de deur open laat voor een latere come-back. Kan ook zijn dat hij Thor 4 te veel werk zou vinden, maar het wel prima vind om mee te doen in Guardians 3 (minder screen tijd omdat hij dan in een grotere ensemble zit natuurlijk). Geen idee dus. Of Guardians 3 is de opzet naar Thor 4.

quote:
Carol (die nog door iemand Captain Marvel genoemd moet worden voordat ze dat is, wat mij betreft - zelfde met Wanda) wordt geloof ik wel een beetje een nieuwe voortrekker voor de groep, maar dat is nog niet uit Endgame gebleken; het is meer dat de makers dat gezegd hebben. Maar ik denk wel dat zij een Avenger is, ja.
Goed punt. Zo zijn ze inderdaad nog niet genoemd. Desondanks denk ik inderdaad ook dat Carol gewoon een Avenger is. De actrice heeft nog vijf films voor haar contract, dus ik denk dat zij de kar gaat trekken inderdaad. Bij Wanda twijfel ik echt. Officieel gezien was zij ook gewoon een fugitive (toen ze het team van Steve Rogers/Ant Man koos in Civil War), dus toen was ze officieel geen Avenger meer. Maar door de gebeurtenissen van Endgame kan dat best veranderd zijn. Ligt er vooral aan of de actrice het bij de Disney + serie wil houden of toch ook in de films actief blijft. In het laatste geval zie ik haar ook wel als Avenger.

quote:
Maar als zij een verhaal gaat beleven met Vision in de jaren 50 wordt het wel twijfelachtig wat haar situatie is.
Die link had ik zelf nog niet eens gelegd. Ik wist dat die serie zou gaan draaien om Vision en haarzelf en in de jaren 50, maar dacht altijd een prequel, maar dat is helemaal niet logisch, gezien ze elkaar toen niet kenden en ze toen niet eens leefden. Geen idee wat ze daarmee van plan zijn.

quote:
Rhodes en Falcon waren al Avengers en ik denk dat ze dat blijven. Sowieso is Falcon nu Captain America, dus die blijft nog wel een tijdje relevant. Bucky zou ook kunnen; hij hoort zo'n beetje bij het team nu, maar hij was voorheen geen Avenger en heeft eigenlijk alleen in Wakanda en in de finale van Endgame meegevochten.
Eens ja. Ze zullen sowieso allebei wel terugkeren, ze hebben sowieso nog meerdere films op hun contract staan.

quote:
Sure, maar de Eternals zijn geen Avengers, en zolang we niet weten waar/wanneer Shang-chi zich afspeelt en hoe het aansluit op de andere films (de Guardians kwamen ook pas in Infinity War, vier jaar na hun introductie, in contact met de Avengers) kunnen we er weinig over zeggen.
True. Te weinig info nog.

quote:
True, maar is hij nu een Avenger? Op dit moment? Zou me niet verbazen als het zo is.
Ik denk het niet eigenlijk. Vooral wat eenmaligs denk ik omdat hij de enige overlevende was samen met Nebula (van de Guardians crew) en omdat samenwerken met de andere Avengers hun beste kans was om hun crew weer bij elkaar te krijgen. Al weet ik zeker dat hij gewoon naar Aarde komt als ze echt nodig zijn daar. Vraag is vooral wanneer iemand een Avenger is...officieel. Zijn ze dat nu meteen omdat ze mee hielpen om Thanos te verslaan? Rocket (en Nebula) heeft natuurlijk wel vijf jaar in contact gestaan met de Avengers, dus die zal meer een click hebben met dat team dan de andere Guardians.

Sowieso gaaf dat Rocket een grote rol had in Endgame trouwens O+
pi_186553743
Toch vet. Strange wist van de enige overwinning op Thanos en daarbij ook de dood van Stark.
pi_186556810
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 23:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch vet. Strange wist van de enige overwinning op Thanos en daarbij ook de dood van Stark.
Gaf Strange niet op dat allerlaatste moment niet teveel weg door met z'n vinger de toekomst te spoileren?
En ik wil nogsteeds weten hoe ze die wisseltruc hebben uitgevoerd met die stenen.
  Redactie Games donderdag 2 mei 2019 @ 08:52:18 #281
181272 crew  Noppie2000
pi_186558150
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 04:32 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Gaf Strange niet op dat allerlaatste moment niet teveel weg door met z'n vinger de toekomst te spoileren?
En ik wil nogsteeds weten hoe ze die wisseltruc hebben uitgevoerd met die stenen.
Strange gaf aan dat dit het moment is, die ene kans. Niet wat er moest gebeuren, dus dat gaf niet teveel weg.

Die wisseltruc, nanotech. Twee handschoenen van Tony, daar kan hij wel wat mee.
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:58:41 #282
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_186558241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Strange gaf aan dat dit het moment is, die ene kans. Niet wat er moest gebeuren, dus dat gaf niet teveel weg.
*instant kippenvel bij het herinneren van deze scene*
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_186559849
quote:

The Avengers zijn alleen nodig bij een nieuwe main villain, met de capaciteiten van Thanos. Wat mij betreft staan The Avengers voor samenwerken en dat hoeft alleen als de badguy veel sterker is. De kracht en storyline van de nieuwe main villain, zal ook bepalen wie er nodig is als Avenger.

Wie wordt de opvolger van Thanos?
pi_186560641
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 04:32 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

nanotech
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:38:03 #285
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_186570903
Worldwide: $1,638,899,795
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:46:33 #286
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_186572837
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:44 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

The Avengers zijn alleen nodig bij een nieuwe main villain, met de capaciteiten van Thanos. Wat mij betreft staan The Avengers voor samenwerken en dat hoeft alleen als de badguy veel sterker is. De kracht en storyline van de nieuwe main villain, zal ook bepalen wie er nodig is als Avenger.

Wie wordt de opvolger van Thanos?
Galactus hoop ik.
pi_186575045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:58 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

*instant kippenvel bij het herinneren van deze scene*
pi_186576274
Heb echt genoten van de film. Mooie afsluiter van de hele reeks.

Wat mij betreft focussen ze nu alleen nog op kleine schurken die gewoon horen bij elke marvel held. En niet meer op zo’n grote schaal zoals Thanos.
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:15:44 #289
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_186576888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:45 schreef Solid-Snake het volgende:

Wat mij betreft focussen ze nu alleen nog op kleine schurken die gewoon horen bij elke marvel held. En niet meer op zo’n grote schaal zoals Thanos.
Grote Schurk komt pas eind jaren 20
pi_186577385
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:15 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Grote Schurk komt pas eind jaren 20
Maar wie zouden ze nu nog verder kunnen gebruiken? Alleen Galactus toch?
  † In Memoriam † donderdag 2 mei 2019 @ 23:46:54 #291
88815 The_Emotion
98.3
pi_186577484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:45 schreef Solid-Snake het volgende:

Volgens mij zijn er in 22 films veel schurken aan bod geweest, maar Thanos was het grootste project geweest. Of ze herhalen het trucje slapjes over 5 jaar, of iets meer overkoepelends over weer 10 jaar.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_186577522
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er in 22 films veel schurken aan bod geweest, maar Thanos was het grootste project geweest. Of ze herhalen het trucje slapjes over 5 jaar, of iets meer overkoepelends over weer 10 jaar.
Sorry ja wat ik vooral bedoelde was, voor mij hoeft er niet per se weer zo'n overkoepelend verhaal.
  FOK!fotograaf vrijdag 3 mei 2019 @ 05:37:02 #293
364681 over_hedge
pi_186579025
Net gezien. Best oke. De actie is leuk. Maar wtf hebben ze met thor gedaan. En hoe thanos zo sterk is zonder ook maar 1 steen te hebben snapte ik ook niet helemaal.

Hij kan captain marvel + thor + captain american aan??

Oh en dat moment van kijk ons eens homo's goedkeuren. (Die man die over zijn date praten) en het moment van alle vrouwen op een rijtje zetten was wel :')____!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_186579270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 05:37 schreef over_hedge het volgende:
Net gezien. Best oke. De actie is leuk. Maar wtf hebben ze met thor gedaan. En hoe thanos zo sterk is zonder ook maar 1 steen te hebben snapte ik ook niet helemaal.
Thanos is een gemuteerde Eternal. Sowieso nogal machtig.

quote:
Oh en dat moment van kijk ons eens homo's goedkeuren. (Die man die over zijn date praten)
Je hebt de X-Men nooit gezien ? Die hele reeks gaat daar over :P
  Redactie Games vrijdag 3 mei 2019 @ 07:55:11 #295
181272 crew  Noppie2000
pi_186579522
quote:

Hij kan captain marvel + thor + captain american aan??
Thor zijn arc is mooi gedaan, pure depressie en wanhoop :Y Thanos is altijd supersterk geweest, zie hoe hij Hulk in elkaar mept zonder de stenen te gebruiken. Hij vocht echter niet tegen CM + Thor + CA, maar Iron Man + Thor + CA, Marvel en Wanda sloopte hem bijna 1v1.
pi_186579634
quote:

Oh en dat moment van kijk ons eens homo's goedkeuren. (Die man die over zijn date praten)
Met die logica doen ze wel heel erg hun best om hetero’s goed te keuren, brr. Een keer zegt iemand dat hij een vriend heeft en dan is het meteen een complot om homo’s goed te keuren :') ze lopen nou eenmaal rond op aarde, dus was alleen maar realistisch imo.
pi_186581853
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Galactus hoop ik.
Dat zou zeker tof zijn. Zal dat dan ook betekenen dat The Fantastic 4 onderdeel zal zijn van phase 4? Dit zou ook in combinatie kunnen met Dr. Doom.

Mocht X-men en Avengers ooit een crossover hebben, dan is Phoenix ook wel een mooie bad guy... euhm girl.
pi_186583330
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar wie zouden ze nu nog verder kunnen gebruiken? Alleen Galactus toch?
Ik zou een cross-over tussen Marvel en DC helden wel tof vinden. Zoals ze toen ook bij de comics hebben gedaan.
pi_186583890
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:38 schreef KingRadler het volgende:
Worldwide: $1,638,899,795
Wil je aub stoppen met het posten mijn bankrekening? Ik heb het er al zwaar genoeg mee
pi_186584045
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:46 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Mocht X-men en Avengers ooit een crossover hebben, dan is Phoenix ook wel een mooie bad guy... euhm girl.
hmm. Ik zit net de recap van Endgame te kijken op youtube (NewRockstars). Er zijn enkele hints/mogelijkheden naar de mogelijkheid van Mutans/X-men in combinatie met The Avengers.
Ik ben sowieso wel onder de indruk hoe die gasten van New Rockstars alle details uit de film weten te halen. Best gaaf.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')