Eens. Ze moesten Thor een klein beetje reduceren qua kracht, dan maar een dikke pens. Was even grappig daarna duurde het te lang.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:46 schreef ShaoliN het volgende:
Thor vond ik ook zo zo. Was natuurlijk wel de absolute eindbaas avenger voorheen. Ik vond de eerste helft redelijk en de tweede helft geweldig. Thanos echt badass
Je stoel schudt mee. Er schieten luchstralen langs je oren als men aan het schieten is. Er wordt water in je gezicht gesprayd als het regent. Met een ranzig geurtje.quote:
Al vrij snel geloof ik. Maar goed ik heb het topic gemeden tot ik de film had gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Kassamiep het volgende:
En we zijn gestopt met spoilertags zie ik ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:54 schreef KingRadler het volgende:
Welke Spoilertags?
Niet klikken als je film nog niet hebt gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een zinloze spoilertags. Je noemt twee kale feiten die mensen die de film al hebben gezien al weten, en wil dat mensen die de film niet hebben gezien er niet op klikken. Je hebt dus geen enkele doelgroep die er iets aan heeft om die dingen open te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er nou nog iets over te melden had (dit is tenslotte een discussieforum) had het nog meerwaarde gehad.
Sowieso denk ik dat we wel kunnen stoppen met de tags in dit topic. Het lijkt me duidelijk dat je hier niet moet komen als je de film niet gezien hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
IMAX Laser 3D? Veel plezier breulsbaas, ik zou de film ook best nog een keer willen zien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:17 schreef Breuls het volgende:
Ik ga vanmiddag trouwens voor de tweede keer. Ruim een week tussenpauze, ben benieuwd of-ie nog net zo hard aankomt.
Een betoog over spoilertags voegt inderdaad meer toe.quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat een zinloze spoilertags. Je noemt twee kale feiten die mensen die de film al hebben gezien al weten, en wil dat mensen die de film niet hebben gezien er niet op klikken. Je hebt dus geen enkele doelgroep die er iets aan heeft om die dingen open te klikken.
Als je er nou nog iets over te melden had (dit is tenslotte een discussieforum) had het nog meerwaarde gehad.
Sowieso denk ik dat we wel kunnen stoppen met de tags in dit topic. Het lijkt me duidelijk dat je hier niet moet komen als je de film niet gezien hebt.
Ik heb de film in Pathé Schouwburgplein in IMAX Laser 3D gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:52 schreef Breuls het volgende:
Oh ja, 3D. De persvoorstelling was (gelukkig) in 2D, dus dit wordt de eerste keer met een 3D-bril op. Da's irritant; moet je die steeds afdoen als je je gezicht wil afdrogen.
Goed om te horen dat ze 3D verbeteren. Zelf heb ik Endgame expres in 2D gekeken, puur omdat ik 3D te afleidend en eerder irritant vind. Zal het in een van de volgende films weer eens 'n kans geven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de film in Pathé Schouwburgplein in IMAX Laser 3D gezien.
Het was werkelijk spectaculair to the max. Het 3D is echt heel goed gedaan en voegt wat mij betreft veel toe aan de grootsheid van de film.
En ik ben altijd een grote 3D hater geweest, maar het is serieus veel verbeterd hoe ze het toepassen.
Zelfs snelle actiescenes zijn geen misselijkmakende strobende bende meer.
Ik heb negatieve reacties rondom 3d eigenlijk nooit begrepen. Persoonlijk vond ik het vanaf het begin al leuker dan 2d. Zeker bij films zoals The Hobbit die inmiddels al een paar jaar oud is kwam de wereld veel mooier en groter in beeld.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:52 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze 3D verbeteren. Zelf heb ik Endgame expres in 2D gekeken, puur omdat ik 3D te afleidend en eerder irritant vind. Zal het in een van de volgende films weer eens 'n kans geven.
Het zou goed kunnen zijn dat dat specifiek is voor de inrichting van de zaal. Ik heb er last van in Pathé de Kuip, maar eigenlijk alleen als er weinig licht vanaf het bioscoopdoek zelf komt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:12 schreef Karstman het volgende:
Misschien heb ik een te dikke kop maar weerspiegeling in de bril door licht van achter heb ik nog nooit last van gehad.
Ik denk ook dat de laser projectie heel erg veel helpt voor de kwaliteit, maar ze zijn met de techniek om het 3D te maken ook duidelijk heel veel vooruit gegaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:52 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ze 3D verbeteren. Zelf heb ik Endgame expres in 2D gekeken, puur omdat ik 3D te afleidend en eerder irritant vind. Zal het in een van de volgende films weer eens 'n kans geven.
Ik denk niet dat iedereen nu officieel een Avenger is. Iedereen komt wel opdagen als het echt moet, maar Avengers vind ik net een graadje hoger uitvallen. Ben ook wel benieuwd wie de nieuwe 6/7 main Avengers worden eigenlijk. Of ze gaan verder onder een nieuwe naam gezien het hoofdkantoor kaboem ging.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:49 schreef Breuls het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: kunnen we aan de gebeurtenissen in Endgame afleiden welke personages er nu Avengers zijn?
Het leek er bijvoorbeeld op dat Natasha, voordat Scott aanklopte, 'de Avengers' aan het aansturen was en in die meeting hadden we Nebula, Rocket, Okoye, Carol en Rhodey. Zijn zij Avengers? En wie nog meer, naast natuurlijk Wanda en Sam, en Peter omdat hij door Tony tot Avenger is benoemd. Iedereen heeft nu samen tegen Thanos gevochten, dus is gewoon iedereen nu een Avenger? Dat zou wellicht wat flauw zijn, natuurlijk.
Op zich wel een interessante vraag die een beetje richting geeft aan wat we kunnen verwachten. Er zal immers over een jaar of 3 tot 5 wel weer een groepsfilm komen, neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |