echt hè, daarom blijf ik lekker hier in het kippenhokquote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga je van FOK! af, heb je weer dat haantjesgedrag om je heen
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 3 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ga denk ik zowaar vroeg mijn ogen dicht doen
Ik ookquote:Op woensdag 3 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dat scheelt een hele hoopquote:Op donderdag 4 april 2019 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ben ik niet gewend. Gelukkig ben ik moe.
Laat me maar in de steekquote:
Doe niet zo, nu voel ik me schuldigquote:Op donderdag 4 april 2019 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat scheelt een hele hoop
[..]
Laat me maar in de steek
Retweetquote:Op donderdag 4 april 2019 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan je zwarte kleurtje.
Flippiee-genotquote:Op donderdag 4 april 2019 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat scheelt een hele hoop
[..]
Laat me maar in de steek
quote:Op woensdag 3 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
Ik ook hoor, maar moet even rust hebbenquote:Op donderdag 4 april 2019 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan je zwarte kleurtje.
quote:Op donderdag 4 april 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe niet zo, nu voel ik me schuldig@:vanillekwark @:amarantha steun deze lonely flipsebips
Afspraak?quote:Op donderdag 4 april 2019 00:08 schreef I. het volgende:
[..]
SorryMorgen om half zeven m'n bed weer uit.
Vk-godquote:
quote:
Heb je vast ook wel verdiend ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar moet even rust hebben
normaler dan dat ik hier nog benquote:Op donderdag 4 april 2019 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik post hier nog na 0.00, normaal genoeg?
Je hond knuffelen in bed tot je in slaap valt?quote:Op donderdag 4 april 2019 00:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik knuffel met mijn hond maar moet naar bed rip
Dat beest is veel te groot en onrustig daarvoorquote:Op donderdag 4 april 2019 00:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hond knuffelen in bed tot je in slaap valt?
win win
Nieehietsquote:
Vooral die onrust maakt het echt onmogelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat beest is veel te groot en onrustig daarvoor
Sportief van jequote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 4 april 2019 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo ben ik
Ik weet niet of I dat zelf ook al weet
Wow Naatje!!quote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef naatje_1 het volgende:
binnen een kwartier hoop ik op de fiets te zitten, hoe vinden we die
Ik niet hoor vriendquote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, maar daar is geen fiets aan te pas gekomenquote:Op donderdag 4 april 2019 09:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zit al op je werk, neem ik aan
Oh zo. Het klonk nogal vaag alsof je niet wist waar je fiets was.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ga ik al op weg naar de VU, terwijl ik normaal gesproken pas om 12 uur ergens daar aankak
Wat is dit nu ineens. Naatje blauw?quote:Op donderdag 4 april 2019 09:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ga ik al op weg naar de VU, terwijl ik normaal gesproken pas om 12 uur ergens daar aankak
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:32 schreef HPLC het volgende:
haha naatje moet je eens in mijn notes kijken, echt lachen hè
Ja is wel nodig ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk eindelijk een neutraal iemand die jou op je vingers tikt
Had ik met alle liefde voor je gedaan. Als je aan Hans komt dan kom je aanquote:Op donderdag 4 april 2019 09:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
hopelijk eindelijk een neutraal iemand die jou op je vingers tikt
Faka Gquote:Op donderdag 4 april 2019 09:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had ik met alle liefde voor je gedaan. Als je aan Hans komt dan kom je aan
Meh, moet weer oogdruppels gebruiken, oog is nog onrustig.. Over twee weken weer terug.. Qua zicht konden ze ook nog niks voor mij betekenenquote:
Godver wat kutquote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
Meh, moet weer oogdruppels gebruiken, oog is nog onrustig.. Over twee weken weer terug.. Qua zicht konden ze ook nog niks voor mij betekenen
Balen.......quote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
Meh, moet weer oogdruppels gebruiken, oog is nog onrustig.. Over twee weken weer terug.. Qua zicht konden ze ook nog niks voor mij betekenen
Dat is kutquote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:50 schreef I. het volgende:
[..]
Een uitzichtloze situatiequote:Op donderdag 4 april 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het einde is nog niet in zicht.
quote:Op donderdag 4 april 2019 09:55 schreef I. het volgende:
Jup.. Wel balen, had gehoopt op beter nieuws, ze kunnen later nog wel iets doen aan m'n zicht zeiden ze, maar dat heeft nu geen prio, en die druppels zouden daar nu ook niet aan bijdragen qua zicht verbetering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |