Eens met deze motiequote:Op woensdag 3 april 2019 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Zodra ik onz mod ben steek je maar een beetje moeite in je tt
Kappen nou. Laat anderen eens mod wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat je eerst wat ervaring moet op doen bij een memory lane of SHO voor je aan het echte werk begintquote:Op woensdag 3 april 2019 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kappen nou. Laat anderen eens mod worden
Zegt me beide niksquote:Op woensdag 3 april 2019 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je eerst wat ervaring moet op doen bij een memory lane of SHO voor je aan het echte werk begint
ik wist niet dat ik het eerder moest zeggenquote:
jij wordt geen modquote:Op woensdag 3 april 2019 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Je weet wat er gebeurt als je me uitdaagtquote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik het eerder moest zeggen
[..]
jij wordt geen mod
Denk je dat ik mod zou kunnen worden van ONZ?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik het eerder moest zeggen
[..]
jij wordt geen mod
dan ga je huilen in een hokje?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurt als je me uitdaagt
nou ik zei eerder nog alles is mogelijk, maar toen floten jullie me terug. Dus nu is het glas half leeg en nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je dat ik mod zou kunnen worden van ONZ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Flippiee op 03-04-2019 17:04:00 ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan ga je huilen in een hokje?
[..]
nou ik zei eerder nog alles is mogelijk, maar toen floten jullie me terug. Dus nu is het glas half leeg en nee dat denk ik niet
dat doe ik altijd zonder schuldgevoel.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:55 schreef HPLC het volgende:
die Flippiee is volgens mij alleen zwart zodat ze nu zonder schuldgevoel even kan uitdelen
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:55 schreef HPLC het volgende:
die Flippiee is volgens mij alleen zwart zodat ze nu zonder schuldgevoel even kan uitdelen
Doe normaal.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:55 schreef HPLC het volgende:
Meestal zet je er in een spoiler sorry bijquote:Op woensdag 3 april 2019 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat doe ik altijd zonder schuldgevoel.
truequote:Op woensdag 3 april 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal zet je er in een spoiler sorry bij
Doe dat maar niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik geen grappen meer mag maken dan kan ik net zo goed anoniem gaan
Dan zou er niks overblijven inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik geen grappen meer mag maken dan kan ik net zo goed anoniem gaan
sowquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent hier geen mod dus hjb gewoon
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent hier geen mod dus hjb gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
gotegot![]()
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 plaats (periode) gebruiker "naatje_1" van 01-01-2019 t/m 03-04-2019confronterend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
gotegothey dikkiequote:EN WAT DAN NOGquote:
kom vechten dan
lager betekent hoger in de top 100, niet lager als in, een lagere positie in de top 100 is beterquote:Op woensdag 3 april 2019 17:20 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
ook echt: lager is beter. Moet ie van Danny zeggen zeker
Wijsneusquote:Op woensdag 3 april 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lager betekent hoger in de top 100, niet lager als in, een lagere positie in de top 100 is beter
(waarschijnlijk wist je dit, leg het toch even uit)
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lager betekent hoger in de top 100, niet lager als in, een lagere positie in de top 100 is beter
(waarschijnlijk wist je dit, leg het toch even uit)
We willen allemaal wel achter Haagsquote:Op woensdag 3 april 2019 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel een aantal keer achter haags ook weer
vriendelijk welquote:Op woensdag 3 april 2019 17:21 schreef HPLC het volgende:
je kunt precies zien wanneer ik op vakantie mocht
ik vind dikkie stiekem leuk omdat iequote:
oh slappelingquote:
beetje ghb en je kan weer even mee, daar achter haagsquote:Op woensdag 3 april 2019 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We willen allemaal wel achter Haags
Zo had ik er nog helemaal niet over nagedachtquote:Op woensdag 3 april 2019 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik vind dikkie stiekem leuk omdat ie
ginger?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:30 schreef skysherrif het volgende:
Door die ginger helemaal vd poel gemist
Wat een fenomeen
kunnen we dan geen potje monopoly spelen?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sla geen vrouwen dus dat win je dan toch makkelijk
liever geen ghbquote:Op woensdag 3 april 2019 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beetje ghb en je kan weer even mee, daar achter haags
het is misschien ook wel toppunt van vrouwenlogicaquote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef I. het volgende:
[..]
Zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht
cuteeeeeeequote:Op woensdag 3 april 2019 17:29 schreef HPLC het volgende:
Hier een klein gedichtje voor I.
Kan niet wachten tot ik je weer zie
Je hebt mijn hart veroverd
Wat ben ik toch een uitslovert
@Monopoly flips wil jequote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kunnen we dan geen potje monopoly spelen?
of risk
veel leuker
voor haags heh, niet voor mezelfquote:[..]
liever geen ghb![]()
Haha, mjahquote:
Is goed. Zaterdag?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef Flippiee het volgende:
kunnen we dan geen potje monopoly spelen?
of risk
veel leuker
Wie?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kies ook voor kijken van Vd Poel boven jou hoor, sorry
tegemquote:Op woensdag 3 april 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle chickies zeggen ja tegem mdma
Awhquote:Op woensdag 3 april 2019 17:29 schreef HPLC het volgende:
Hier een klein gedichtje voor I.
Kan niet wachten tot ik je weer zie
Je hebt mijn hart veroverd
Wat ben ik toch een uitslovert
owquote:Op woensdag 3 april 2019 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kies ook voor kijken van Vd Poel boven jou hoor, sorry
Neuhquote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
@:sked of @:skysherrif kun een van jullie @:haags_kwartiertje even uitleggen wie MVP is, dan kan ik naar de winkel
Neuhquote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
@:sked of @:skysherrif kun een van jullie @:haags_kwartiertje even uitleggen wie MVP is, dan kan ik naar de winkel
En ik maar denken dat ik vrouwen een beetje begon te begrijpen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is misschien ook wel toppunt van vrouwenlogica
Niet aan beginnenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik vrouwen een beetje begon te begrijpen.
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
Michael van Praag is een sportbestuurder, hij was onder meer jarenlang voorzitter bij Ajaxquote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
Hahaha, hoe kom je bij die idiote gedachte danquote:Op woensdag 3 april 2019 17:37 schreef I. het volgende:
[..]
Besgquote:Op woensdag 3 april 2019 17:39 schreef skysherrif het volgende:
Zou besg kunnen dat ik ook erik tegen hem zei net
Jezus wat slechtquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Michael van Praag is een sportbestuurder, hij was onder meer jarenlang voorzitter bij Ajax
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok, dan ga ik wel niet naar de winkel
Ja geen idee joh, als je met vrouwen praat lijk je ze soms opeens meer te begrijpen enzo.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha, hoe kom je bij die idiote gedachte dan
Ga weg.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok, dan ga ik wel niet naar de winkel
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zeg dit al de hele da
En het wil wr niet meer uit
Dat je in dat soort illusies traptquote:Op woensdag 3 april 2019 17:40 schreef I. het volgende:
[..]
Ja geen idee joh, als je met vrouwen praat lijk je ze soms opeens meer te begrijpen enzo.
Nee.......mannenlogica is wel te begrijpenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hahaha, hoe kom je bij die idiote gedachte dan
Precies.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.......mannenlogica is wel te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |