dat doe ik altijd zonder schuldgevoel.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:55 schreef HPLC het volgende:
die Flippiee is volgens mij alleen zwart zodat ze nu zonder schuldgevoel even kan uitdelen
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:55 schreef HPLC het volgende:
die Flippiee is volgens mij alleen zwart zodat ze nu zonder schuldgevoel even kan uitdelen
Doe normaal.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:55 schreef HPLC het volgende:
Meestal zet je er in een spoiler sorry bijquote:Op woensdag 3 april 2019 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat doe ik altijd zonder schuldgevoel.
truequote:Op woensdag 3 april 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Meestal zet je er in een spoiler sorry bij
Doe dat maar niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik geen grappen meer mag maken dan kan ik net zo goed anoniem gaan
Dan zou er niks overblijven inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik geen grappen meer mag maken dan kan ik net zo goed anoniem gaan
sowquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent hier geen mod dus hjb gewoon
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent hier geen mod dus hjb gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
gotegot![]()
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 plaats (periode) gebruiker "naatje_1" van 01-01-2019 t/m 03-04-2019confronterend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
gotegothey dikkiequote:EN WAT DAN NOGquote:
kom vechten dan
lager betekent hoger in de top 100, niet lager als in, een lagere positie in de top 100 is beterquote:Op woensdag 3 april 2019 17:20 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
ook echt: lager is beter. Moet ie van Danny zeggen zeker
Wijsneusquote:Op woensdag 3 april 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lager betekent hoger in de top 100, niet lager als in, een lagere positie in de top 100 is beter
(waarschijnlijk wist je dit, leg het toch even uit)
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lager betekent hoger in de top 100, niet lager als in, een lagere positie in de top 100 is beter
(waarschijnlijk wist je dit, leg het toch even uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |