Eens met deze motiequote:Op woensdag 3 april 2019 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Zodra ik onz mod ben steek je maar een beetje moeite in je tt
Kappen nou. Laat anderen eens mod wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat je eerst wat ervaring moet op doen bij een memory lane of SHO voor je aan het echte werk begintquote:Op woensdag 3 april 2019 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kappen nou. Laat anderen eens mod worden
Zegt me beide niksquote:Op woensdag 3 april 2019 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je eerst wat ervaring moet op doen bij een memory lane of SHO voor je aan het echte werk begint
ik wist niet dat ik het eerder moest zeggenquote:
jij wordt geen modquote:Op woensdag 3 april 2019 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Je weet wat er gebeurt als je me uitdaagtquote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik het eerder moest zeggen
[..]
jij wordt geen mod
Denk je dat ik mod zou kunnen worden van ONZ?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik het eerder moest zeggen
[..]
jij wordt geen mod
dan ga je huilen in een hokje?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurt als je me uitdaagt
nou ik zei eerder nog alles is mogelijk, maar toen floten jullie me terug. Dus nu is het glas half leeg en nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je dat ik mod zou kunnen worden van ONZ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Flippiee op 03-04-2019 17:04:00 ]
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan ga je huilen in een hokje?
[..]
nou ik zei eerder nog alles is mogelijk, maar toen floten jullie me terug. Dus nu is het glas half leeg en nee dat denk ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |