https://www.rijksoverheid(...)sen-arbeidsbeperkingquote:Op woensdag 3 april 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel subsidie zou de Belgische Lotto ontvangen voor Van Goethem?
Zo indrukwekkend gaat het daar ook allemaal nietquote:Op woensdag 3 april 2019 15:47 schreef Aguero het volgende:
Wat mij betreft doen ze lekker rustig aan in het peloton.
Veel dommekrachten daar blijkbaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef VoMy het volgende:
Waarom draait iedereen zo braaf mee bij de achtervolgende groep? Dwingt vdP dat af ofzo?
de tracker is weer eens op holquote:Op woensdag 3 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zie meer dan een halve minuut...
Voor Tiesj?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef Szura het volgende:
Lotto heeft ff 2 man in drie km opgesoupeerd
Ja was even aan het kloten prutsenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
underline is niet strike @:ascorbinezuur
Lotto is een gehandicaptenploeg.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef Szura het volgende:
Lotto heeft ff 2 man in drie km opgesoupeerd en nu mag Sky het doen
Het is dat het onze held is en een hele Nederlander, anders zou ik zeggen dat hij rijdt als een dorpsidioot.quote:
+ Victorquote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lotto heeft allen Caleb Ewan, Tim Wellens, Thomas de Gendt en vooruit Tiesj Benoot. Rest is echt brandhout.
Matthieu Vanmarke.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat het onze held is en een hele Nederlander, anders zou ik zeggen dat hij rijdt als een dorpsidioot.
En Sander Arméé, Adam Handsen.quote:
Dat is een middemoter pur sang.quote:
tweemansploegquote:Op woensdag 3 april 2019 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bob en Mathieu is wel een goed duo.
Ja, dit wordt gewoon een massasprint.quote:
Het parcours is ook niet lastig genoeg qua aantal kilometers. En dan zit het weer ook nog eens niet mee om echt koers te maken.quote:
En toen kwam Taus.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was wel in het jaar dat de ploeg in de breedte enorm slecht was, Heel veel renners die niet presteerden en ook de kopmannen (vooral Boonen) hadden een enorm slecht jaar. Wonnen ook maar 6x dat jaar, waarvan eigenlijk alleen de winst van Boonen in Gent-Wevelgem een echt aansprekende zege was.
#KoersenAlsPolietquote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nergens maar ik ben van mening dat je op deze manier wel leert koersen.
Maar toch niet op dit moment, met de dalende lijn in het parcours.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nergens maar ik ben van mening dat je op deze manier wel leert koersen.
Dit moment was niet handig idd maar wel mee springen, etc. Actief koersen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar toch niet op dit moment, met de dalende lijn in het parcours.
151 BAUER Jackquote:Op woensdag 3 april 2019 16:12 schreef VoMy het volgende:
Ik zag net een renner van Mitchelton Scott volgens mij. Die doen hier dus ook mee?
Zitten er nog wel 2 of 3 in dit peloton.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:12 schreef VoMy het volgende:
Ik zag net een renner van Mitchelton Scott volgens mij. Die doen hier dus ook mee?
De Mohoor?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:15 schreef TheArt het volgende:
García rijdt, maar voor wie in godesnaam?
Boeiendquote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Er wint in Sicilïe iemand van een mongolenploeg.
Ik heb Stacchiotti nog overwogen in m'n poolquote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Die act hoef ik gelukkig niet meer op te houden.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]Gefeliciteerd met de vierde plek van mooie Sergey.
Waarom rijdt Minali geen top-10quote:Op woensdag 3 april 2019 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]Gefeliciteerd met de vierde plek van mooie Sergey.
Omdat ie er niks van kan, hahaha. Wat dacht jij dan, dacht jij dat ie pech had?quote:
Omdat hij voor Israel Cycling Academy rijt, wat dacht jij dan, dat die een goeie scout hebben?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie er niks van kan, hahaha. Wat dacht jij dan, dacht jij dat ie pech had?
Mikhel Raim is toch een doorslaand succes?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij voor Israel Cycling Academy rijt, wat dacht jij dan, dat die een goeie scout hebben?
Uitzondering, regel, etc.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mikhel Raim is toch een doorslaand succes?
Ook met Sbaragli en Avila hier, maar alsnog krijgen ze het niet voor elkaar om een top-10 plek bij elkaar te sprintenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij voor Israel Cycling Academy rijt, wat dacht jij dan, dat die een goeie scout hebben?
Dat zijn dan ook nog twee geweldige circus acts.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:23 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ook met Sbaragli en Avila hier, maar alsnog krijgen ze het niet voor elkaar om een top-10 plek bij elkaar te sprinten
Fuck de wet van Herbertquote:Op woensdag 3 april 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
27km nog te gaan, gaat kopgroep het redden, volgens de regel van Herbert niet
Jawel.quote:
Wie gaat er met MVP naar de streep willen rijden?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu gaat dit gewoon winnen jongens.
Er zijn al drie jaar geen etappes meer die hem liggen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel.Ik dacht dat er wel wat etappes werden verreden die hem lagen. (en ik kende de helft van het veld niet tbh)
Wie gaat hem nog kunnen lossen?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat er met MVP naar de streep willen rijden?
Straks wordt het nog pokeren he.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie gaat hem nog kunnen lossen?
Dat laten ze niet gebeurenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bob gaat straks een solo eruit persen
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
Heeft iemand godverdomme.gif van Don Pat al klaar staan voor wanneer Jungels er straks opgelegd wordt door MvdP?
Tiesj rijdt altijd, die lost het wel op. Hij zal wel moeten ook, want veel succes kent de Lotto nog niet.quote:
Pat kan van Mathieu veel hebben want die rijdt over een paar jaar voor QSquote:Op woensdag 3 april 2019 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
Heeft iemand godverdomme.gif van Don Pat al klaar staan voor wanneer Jungels er straks opgelegd wordt door MvdP?
Tiesj is de Steven Kruijswijk van de klassiekers.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tiesj rijdt altijd, die lost het wel op. Hij zal wel moeten ook, want veel succes kent de Lotto nog niet.
Dan heeft Tiesj geluk dat er geen sneeuw ligtquote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tiesj is de Steven Kruijswijk van de klassiekers.
Waarom zou Mathieu niet reageren?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:31 schreef TheArt het volgende:
Zal je zien dat Jungels gaat aanvallen en dat niemand reageert.
Strade....quote:Op woensdag 3 april 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tiesj is de Steven Kruijswijk van de klassiekers.
Er gaat niemand voorlopig.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij niet op alles kan reageren.
Mja, hij zal wel moeten. Als hij Jungels laat rijden is Jong Bubbels wegquote:Op woensdag 3 april 2019 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als één dat kan is Hij het.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom wint Tiesj nooit een koers?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef TheArt het volgende:
Waarom rijdt Tiesj zo door? Hij heeft alleen maar behoefte bij chaos.
Zonder Terpstra gaarne.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef wimderon het volgende:
Stelling: er moet nog een groepje met Mohoric, Naesen, Lampaert, Terpstra en Teunissen wegrijden uit P.
Dat hoeft helemaal niet?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef wimderon het volgende:
Stelling: er moet nog een groepje met Mohoric, Naesen, Lampaert, Terpstra en Teunissen wegrijden uit P.
rijkelijk laat dan welquote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef wimderon het volgende:
neequote:Op woensdag 3 april 2019 16:34 schreef wimderon het volgende:
Als Lotto maar niet wint.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Denkt Jungels dat hij en MVP landgenoten zijn ofzo?
Zoals vroeger in de Tour de France.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Denkt Jungels dat hij en MVP landgenoten zijn ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen geld ingezetquote:Op woensdag 3 april 2019 16:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dit is gedaan.
1. VdP
2. Turgis
3. Om het even...
Djumbo heeft verkeerd gekozenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:38 schreef Mani89 het volgende:
MVP wint eerder een voorjaarskoers van Van Aert. Sorry Belgjes.
En terecht, mongolenteam.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mathieu wilde niet eens naar Jumbo.
Van Aert was commercieel voor Jumbo ook nog iets interessanter natuurlijk, al is Mathieu ook een halve Belgquote:Op woensdag 3 april 2019 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mathieu wilde niet eens naar Jumbo.
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:43 schreef Doevelaer het volgende:
Matig seizoen voor Mathieu tot nu toe.
8 koersdagen en maar 3 overwinnen
Ik ook, en Turgis.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb postl nog overwogen. Waarvan akte.
Ontkomen aan de herkeuring van Sander Dekkerquote:
SPT / FirstCycling - 2019 Fantasy Manager #3 Afzienquote:Op woensdag 3 april 2019 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een troll of is er een cyclingmaster voor de ééndagskoersen?
Ook zonde dat hij geen PR rijdt.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit had Mathieu 3 jaar geleden ook al gekund. Zoveel tijd vergooid.
Verkeerde account Koffieplanterquote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Je kan je nog inschrijven om voor dagwinsten te gaan.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een troll of is er een cyclingmaster voor de ééndagskoersen?
Toen ik dit drie jaar geleden zei verdedigde je hem nog.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen ik dit drie jaar geleden zei verdedigde je hem nog.
Dit is juist de saaiste sportquote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Eens.quote:
Ja, van Aert wordt dat altijd toegeschreven als pre tov hem, maar vandaag was dat wel indrukwekkend moet ik zeggen. Zichzelf ook niet opgeblazen om met Postlberger mee te springen. Nergens maximaal gereden tot Jungels en Benoot langskwamen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het koersinzicht van Mathieu is toch ook wel fenomenaal. Voor iemand die amper op de weg rijdt is het toch bijzonder hoe vaak hij de goede keuze maakt. Al scheelt het hebben van goede benen natuurlijk wel.
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is juist de saaiste sport![]()
Heel goed dat hij dit niet als hoofddoel ziet, beetke homofietsen over het asfalt
Ik denk dat ik op hoogtestage ga en dan ga ik vlammen bij de Giro.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan je nog inschrijven om voor dagwinsten te gaan.
SPT / FirstCycling - 2019 Fantasy Manager #3 Afzien
36 secondenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de uitgebreide samenvatting van de NOS
NOS kennende gaan ze Mathieu helemaal kapot jinxen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de uitgebreide samenvatting van de NOS
In PR zou Mathieu meer kans maken op winst dan RVV.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens.
Die jongen dacht dat hij de meeste kans zou maken in de Brabantse Pijl, wat een zelfonderschatting.
Eerlijk gezegd schat ik voor Vlaanderen Van Aert hoger in maar wat VDP vandaag liet zien was toch wel erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ja, van Aert wordt dat altijd toegeschreven als pre tov hem, maar vandaag was dat wel indrukwekkend moet ik zeggen. Zichzelf ook niet opgeblazen om met Postlberger mee te springen. Nergens maximaal gereden tot Jungels en Benoot langskwamen.
Sterk, op alle vlakken.
De nieuwe Sagan met koersinzicht is er.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In PR zou Mathieu meer kans maken op winst dan RVV.
Dat soort dingen vergeet ik natuurlijk niet, rancuneus als ik ben.quote:
Gezien de onderbreking in je reactie neem ik aan dat je koortsachtig Mycroft hebt doorgespit, zonder resultaat.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat soort dingen vergeet ik natuurlijk niet, rancuneus als ik ben.
Klopt. Thomas is bijzonder flauw.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De podcasts met Hidde, Dekker en Sunfield vind ik ook wel een aanrader.
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 03-04-2019 om 16:53:52Van der Poel heeft alleen dit kalenderjaar al meer zeges geboekt dan Feyenoord het hele seizoen in de Eredivisie. https://t.co/pu6hZJucgt reageer retweet
Een pony en Lidl champagne, wat wil je nog meer.quote:
Is me niet negatief opgevallen.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 03-04-2019 om 16:53:52Van der Poel heeft alleen dit kalenderjaar al meer zeges geboekt dan Feyenoord het hele seizoen in de Eredivisie. https://t.co/pu6hZJucgt reageer retweet
Haha, dat klopt. Maar ik ben er héél zeker van hoor!quote:Op woensdag 3 april 2019 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gezien de onderbreking in je reactie neem ik aan dat je koortsachtig Mycroft hebt doorgespit, zonder resultaat.
Ik vind dat juist wel grappig, vooral opvallend bij de laatste.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is me niet negatief opgevallen.
Ben nooit echt fan van Dekker geweest maar in de rol van analist vind ik hem prima.
Verander die kinderachtige UI eens heel snel in een MVP UI.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, dat klopt. Maar ik ben er héél zeker van hoor!
Maak maar wat leuks.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verander die kinderachtige UI eens heel snel in een MVP UI.
Modolol nog mooi 37ste.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:01 schreef showtimer het volgende:
https://cycling.vlaandere(...)19&key=835&year=2019
uitslag
Mani89 doet alles tussen de regels door.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, dat klopt. Maar ik ben er héél zeker van hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |