En toen kwam Taus.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was wel in het jaar dat de ploeg in de breedte enorm slecht was, Heel veel renners die niet presteerden en ook de kopmannen (vooral Boonen) hadden een enorm slecht jaar. Wonnen ook maar 6x dat jaar, waarvan eigenlijk alleen de winst van Boonen in Gent-Wevelgem een echt aansprekende zege was.
#KoersenAlsPolietquote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nergens maar ik ben van mening dat je op deze manier wel leert koersen.
Maar toch niet op dit moment, met de dalende lijn in het parcours.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nergens maar ik ben van mening dat je op deze manier wel leert koersen.
Dit moment was niet handig idd maar wel mee springen, etc. Actief koersen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar toch niet op dit moment, met de dalende lijn in het parcours.
151 BAUER Jackquote:Op woensdag 3 april 2019 16:12 schreef VoMy het volgende:
Ik zag net een renner van Mitchelton Scott volgens mij. Die doen hier dus ook mee?
Zitten er nog wel 2 of 3 in dit peloton.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:12 schreef VoMy het volgende:
Ik zag net een renner van Mitchelton Scott volgens mij. Die doen hier dus ook mee?
De Mohoor?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:15 schreef TheArt het volgende:
García rijdt, maar voor wie in godesnaam?
Boeiendquote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Er wint in Sicilïe iemand van een mongolenploeg.
Ik heb Stacchiotti nog overwogen in m'n poolquote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Er wint in Sicilïe iemand van een mongolenploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |