https://www.rijksoverheid(...)sen-arbeidsbeperkingquote:Op woensdag 3 april 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel subsidie zou de Belgische Lotto ontvangen voor Van Goethem?
Zo indrukwekkend gaat het daar ook allemaal nietquote:Op woensdag 3 april 2019 15:47 schreef Aguero het volgende:
Wat mij betreft doen ze lekker rustig aan in het peloton.
Veel dommekrachten daar blijkbaar.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef VoMy het volgende:
Waarom draait iedereen zo braaf mee bij de achtervolgende groep? Dwingt vdP dat af ofzo?
de tracker is weer eens op holquote:Op woensdag 3 april 2019 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zie meer dan een halve minuut...
Voor Tiesj?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef Szura het volgende:
Lotto heeft ff 2 man in drie km opgesoupeerd
Ja was even aan het kloten prutsenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
underline is niet strike @:ascorbinezuur
Lotto is een gehandicaptenploeg.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:50 schreef Szura het volgende:
Lotto heeft ff 2 man in drie km opgesoupeerd en nu mag Sky het doen
Het is dat het onze held is en een hele Nederlander, anders zou ik zeggen dat hij rijdt als een dorpsidioot.quote:
+ Victorquote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lotto heeft allen Caleb Ewan, Tim Wellens, Thomas de Gendt en vooruit Tiesj Benoot. Rest is echt brandhout.
Matthieu Vanmarke.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is dat het onze held is en een hele Nederlander, anders zou ik zeggen dat hij rijdt als een dorpsidioot.
En Sander Arméé, Adam Handsen.quote:
Dat is een middemoter pur sang.quote:
tweemansploegquote:Op woensdag 3 april 2019 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bob en Mathieu is wel een goed duo.
Ja, dit wordt gewoon een massasprint.quote:
Het parcours is ook niet lastig genoeg qua aantal kilometers. En dan zit het weer ook nog eens niet mee om echt koers te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |