Verkeerde account Koffieplanterquote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit had Mathieu 3 jaar geleden ook al gekund. Zoveel tijd vergooid.
Je kan je nog inschrijven om voor dagwinsten te gaan.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een troll of is er een cyclingmaster voor de ééndagskoersen?
Toen ik dit drie jaar geleden zei verdedigde je hem nog.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen ik dit drie jaar geleden zei verdedigde je hem nog.
Dit is juist de saaiste sportquote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Eens.quote:
Ja, van Aert wordt dat altijd toegeschreven als pre tov hem, maar vandaag was dat wel indrukwekkend moet ik zeggen. Zichzelf ook niet opgeblazen om met Postlberger mee te springen. Nergens maximaal gereden tot Jungels en Benoot langskwamen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het koersinzicht van Mathieu is toch ook wel fenomenaal. Voor iemand die amper op de weg rijdt is het toch bijzonder hoe vaak hij de goede keuze maakt. Al scheelt het hebben van goede benen natuurlijk wel.
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is juist de saaiste sport![]()
Heel goed dat hij dit niet als hoofddoel ziet, beetke homofietsen over het asfalt
Ik denk dat ik op hoogtestage ga en dan ga ik vlammen bij de Giro.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan je nog inschrijven om voor dagwinsten te gaan.
SPT / FirstCycling - 2019 Fantasy Manager #3 Afzien
36 secondenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de uitgebreide samenvatting van de NOS
NOS kennende gaan ze Mathieu helemaal kapot jinxen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de uitgebreide samenvatting van de NOS
In PR zou Mathieu meer kans maken op winst dan RVV.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens.
Die jongen dacht dat hij de meeste kans zou maken in de Brabantse Pijl, wat een zelfonderschatting.
Eerlijk gezegd schat ik voor Vlaanderen Van Aert hoger in maar wat VDP vandaag liet zien was toch wel erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:47 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ja, van Aert wordt dat altijd toegeschreven als pre tov hem, maar vandaag was dat wel indrukwekkend moet ik zeggen. Zichzelf ook niet opgeblazen om met Postlberger mee te springen. Nergens maximaal gereden tot Jungels en Benoot langskwamen.
Sterk, op alle vlakken.
De nieuwe Sagan met koersinzicht is er.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In PR zou Mathieu meer kans maken op winst dan RVV.
Dat soort dingen vergeet ik natuurlijk niet, rancuneus als ik ben.quote:
Gezien de onderbreking in je reactie neem ik aan dat je koortsachtig Mycroft hebt doorgespit, zonder resultaat.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat soort dingen vergeet ik natuurlijk niet, rancuneus als ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |