quote:Op woensdag 3 april 2019 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Had vanochtend bakkie pleur in bedbeste manier van wakker worden
Voor het geval je ze gemist hebtquote:Op woensdag 3 april 2019 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Mooi ook dat ik op FB nu berichten van zaterdag te zien krijg.
Beetje opscheppen over je escapades met koffiemeneerquote:Op woensdag 3 april 2019 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Had vanochtend bakkie pleur in bedbeste manier van wakker worden
Nee, dit was letterlijk koffie in bedquote:Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beetje opscheppen over je escapades met koffiemeneer
Is dat opscheppen?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beetje opscheppen over je escapades met koffiemeneer
Nou.. Doe maar niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:52 schreef MCH het volgende:
Vinden jullie dit mooi of een beetje vies?
Oma bevallen van eigen kleindochter: 'dit had ik graag over voor mijn familie' - https://nos.nl/l/2278835
Zit je te haten omdat ik je niet namedrop?quote:
In Volendam is dit niet eens nieuwswaardig.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:52 schreef MCH het volgende:
Vinden jullie dit mooi of een beetje vies?
Oma bevallen van eigen kleindochter: 'dit had ik graag over voor mijn familie' - https://nos.nl/l/2278835
Nee, ik vond 'm juist leuk!quote:Op woensdag 3 april 2019 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit je te haten omdat ik je niet namedrop?
Was grapjequote:Op woensdag 3 april 2019 14:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dit was letterlijk koffie in bed
Onder werktijd ook nog eensquote:
Neuken op je werk!quote:
Seks? Buiten een relatie? Hoer!quote:Op woensdag 3 april 2019 15:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Neuken op je werk!
Ik heb gister wel viezeneukseks gehadniet op mijn werk, maar soms doe ik wel aan zelfbevrediging tijdens de werkuren
Whut?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Neuken op je werk!
Ik heb gister wel viezeneukseks gehadniet op mijn werk, maar soms doe ik wel aan zelfbevrediging tijdens de werkuren
Kan ik niks aan doen, ik schoot uitquote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Seks? Buiten een relatie? Hoer!
Webcamgirl?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik werk thuis![]()
![]()
en ben eigen baas
dus in principe bevredig ik de baas
Gadverdamme, vind ik haram.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen, ik schoot uit
Full time?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hmmmm nee, maar ik ken wel iemand die dat doet
Yes, ze verdiende er echt vies veel geld meequote:
Harm heeft er niks mee te makenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Yes, ze verdiende er echt vies veel geld meesoms wel 10k per maand
Zit jij aan mijn boy Harman?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
[..]
Harm heeft er niks mee te maken
Harman, jonguh, ik ken die gekke Harmen van jou niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gast, ik heb een fittie met Harmen, hou hem uit mijn buurt ok
Barman?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Harman, jonguh, ik ken die gekke Harmen van jou niet.
Zou mezelf niet fulltime uithoeren voor 10k per maand.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
[..]
Harm heeft er niks mee te maken
Voor dat geld maximal 20 uur per week.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou mezelf niet fulltime uithoeren voor 10k per maand.
Ze werkte geloof ik 4 avonden in de week, echt geen fulltimequote:Op woensdag 3 april 2019 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou mezelf niet fulltime uithoeren voor 10k per maand.
Waarom bevestig je dan z’n vraag of het fulltime was.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze werkte geloof ik 4 avonden in de week, echt geen fulltime
Met 5k kan ik ook wel riant levenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor dat geld maximal 20 uur per week.
Niet goed gelezenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom bevestig je dan z’n vraag of het fulltime was.
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Therethere.gif
Schoonmaaksters zijn ook nodig
Doen. Sowieso.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef Halimede het volgende:
[..]ik had laatst nog aanbod gehad van een Italiaanse tandarts dat ik huisvrouw mocht worden en de hele dag films mocht kijken/gamen en nooit meer hoefde te werken als ik met hem zou trouwen.
Misschien maar accepteren
En dan wel met de enkeltjes de lucht in elke keer als dokter tandsteen zin heeft zeker?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef Halimede het volgende:
[..]ik had laatst nog aanbod gehad van een Italiaanse tandarts dat ik huisvrouw mocht worden en de hele dag films mocht kijken/gamen en nooit meer hoefde te werken als ik met hem zou trouwen.
Misschien maar accepteren
Ik zou het best wel op hem kunnen doen. Geen lelijke vent, wel een beetje klein.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan wel met de enkeltjes de lucht in elke keer als dokter tandsteen zin heeft zeker?
Italiaans etenquote:
Lekker op de stoel liggen; portie lachgas erbij.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan wel met de enkeltjes de lucht in elke keer als dokter tandsteen zin heeft zeker?
quote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op de stoel liggen; portie lachgas erbij.
Doen dan. Hoef je ook niet hooggeleid voor te zijn om die rekensom te maken, G.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik zou het best wel op hem kunnen doen. Geen lelijke vent, wel een beetje klein.
[..]
Italiaans eten
Nah, ik hoef niet iemand met slechte smaakquote:Op woensdag 3 april 2019 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doen dan. Hoef je ook niet hooggeleid voor te zijn om die rekensom te maken, G.
Maakt het wel spannend.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op de stoel liggen; portie lachgas erbij.
Iseewhatyoudidthere.gifquote:Op woensdag 3 april 2019 16:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nah, ik hoef niet iemand met slechte smaak![]()
Daarom ben ik ook single
Oeh super lekker. Snoepreisje naar Italiëquote:Op woensdag 3 april 2019 16:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb een aantal maanden in Milaan gezeten, mis het wel. Ijs, foccacia, pasta, pizza... mmmm
Lasagnequote:
IJsquote:Op woensdag 3 april 2019 16:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb een aantal maanden in Milaan gezeten, mis het wel. Ijs, foccacia, pasta, pizza... mmmm
Harige Italiaanse mannenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slechte smaak is relatiefquote:Op woensdag 3 april 2019 16:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nah, ik hoef niet iemand met slechte smaak![]()
Daarom ben ik ook single
Ook voor mannen met afdakjes is een markt. Denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
Brb, even carrièreswitchen.
Oh wacht, ben een man
Daar had ik ook wel eens last van, maar ze zijn wel klein dus makkelijk weg te jagen.quote:
Mannen in pak thoughquote:Op woensdag 3 april 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel eens last van, maar ze zijn wel klein dus makkelijk weg te jagen.
Een keer rende een vent, strak in pak met zo'n aktetasje, in eens naar me toe toen ik door het centrum liep. Bleef naast me rennen (want hij had korte pootjes en ik maak grote stappen, want haast) en zei in dik Italiaans accent "Your skien. It ies as white as the mielk. Don't go into the son. Bye!" en rende weer weg.
Ik ben ook vies bleek.
quote:Op woensdag 3 april 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel eens last van, maar ze zijn wel klein dus makkelijk weg te jagen.
Een keer rende een vent, strak in pak met zo'n aktetasje, in eens naar me toe toen ik door het centrum liep. Bleef naast me rennen (want hij had korte pootjes en ik maak grote stappen, want haast) en zei in dik Italiaans accent "Your skien. It ies as white as the mielk. Don't go into the son. Bye!" en rende weer weg.
Ik ben ook vies bleek.
Nah, vast niet. Eerst afdakje maar eens weghalenquote:Op woensdag 3 april 2019 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook voor mannen met afdakjes is een markt. Denk ik.
Ben jij mijn sister from another mister ofzo??quote:
Heet jij Bo?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou ja, laten we maar doen als of het aan mij ligt dan.
Wadapartjaquote:Op woensdag 3 april 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben ook vies bleek.
Zijn er vrouwen die NIET van een man in pak houden?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben jij mijn sister from another mister ofzo??
Die vangen wel 10k per maand dus prima partnerkeuze.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die had je daar genoegmooie pakken ook
Tandarts dude draagt ook pakken. Should I hook u up?
Ik denk het, dit wordt gewoon bijna engquote:Op woensdag 3 april 2019 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben jij mijn sister from another mister ofzo??
Hoe oud is meneer tandarts?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die had je daar genoegmooie pakken ook
Tandarts dude draagt ook pakken. Should I hook u up?
Ach ja, ik vind het ook wel fijn om te werken en heb geen zin om mijn bedrijf op te geven om in Italië te wonen.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Die vangen wel 10k per maand dus prima partnerkeuze.
Oef, goeie vraag. Begin 30 geloof ik? Hij heeft wel vampier tandjesquote:Op woensdag 3 april 2019 16:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk het, dit wordt gewoon bijna eng
[..]
Hoe oud is meneer tandarts?
Perfecte leeftijd..quote:Op woensdag 3 april 2019 16:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oef, goeie vraag. Begin 30 geloof ik? Hij heeft wel vampier tandjes
Wat voor bedrijf heb je?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het ook wel fijn om te werken en heb geen zin om mijn bedrijf op te geven om in Italië te wonen.
Alhoewel...
quote:
Nekbijten vind ik ook wel leuk jaquote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Perfecte leeftijd..
Ach, beetje bijten in de nek is wel kinky.
Daar zit wel goed vlees inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2019 16:19 schreef Halimede het volgende:
[..]tjaaaa
[..]
Nekbijten vind ik ook wel leuk ja
Ik dacht dat dit lotus wasquote:Op woensdag 3 april 2019 15:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Neuken op je werk!
Wij moeten met z'n drieën ook een kutnijd groepsapp doen ofzo...quote:Op woensdag 3 april 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog een sister from another mister
quote:
quote:
WTFquote:
WTFquote:Op woensdag 3 april 2019 16:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op woensdag 3 april 2019 16:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit lotus was
quote:
Fixed itquote:/hadastroke
Beter doen we dat jaquote:Op woensdag 3 april 2019 16:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij moeten met z'n drieën ook een kutnijd groepsapp doen ofzo...
Lucht.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, was weer leuk. Over op de orde van de dag.
Wat vreten jullie?
Niks, en jij?quote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
Wat vreten jullie?
Magnetronmaaltijd nasi kipsatė.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
Wat vreten jullie?
Die van de AH was echt smerig.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijd nasi kipsatė.
Haatopmerkingen incoming in 3....2....1...
Ik had gisteren hamburgers gebouwd. Die shit is onovertroffen.quote:
Krijg je daar zwarte kak van?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst zwarte bonen burgers gemaakt, best goed te doen als je geen echte burger verwacht.
Lekkerquote:Op woensdag 3 april 2019 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had gisteren hamburgers gebouwd. Die shit is onovertroffen.
“Ja, morgenavond ik neem glijmiddel mee”quote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja wat wil je dat ik er op zeg?
M'n eten staat in Roosendaal maar werk vandaag op andere locatiequote:
Nee. Gourmet heeft soep voor katten in t assortiment.quote:
Opwerkbezorgd.nlquote:Op woensdag 3 april 2019 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
M'n eten staat in Roosendaal maar werk vandaag op andere locatiewant de trein ging niet. Maar heb toch genoeg reserves
Klopt, maar shit is getting oldquote:Op woensdag 3 april 2019 17:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik at wel eens een hamburger op een Italiaanse bol. Best lekker.
Huillie.gifquote:Op woensdag 3 april 2019 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opwerkbezorgd.nl
[..]
Klopt, maar shit is getting old
Weerquote:Op woensdag 3 april 2019 17:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou een kliekjes grap maken, maar dan ben je weer boos.
jezus trek doorquote:Op woensdag 3 april 2019 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opwerkbezorgd.nl
[..]
Sorry, ik was de PI en smileys vergeten.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
WeerJij bent jaloers dat je niet bij een kliekje hoort?
1000 maal excususquote:Op woensdag 3 april 2019 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja wat wil je dat ik er op zeg?
Formaat Italiaanse bol is beter man, je bent toch niet op een kleuterfeestje.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had ze op witte bolletjes, en die had ik getoast als een boss. Die shit was delish.
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had ze op witte bolletjes, en die had ik getoast als een boss. Die shit was delish.
Had eentje gemaakt met bacon. Die zo crunchy was dat als je er naar keek dat die al haast brak.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had eentje gemaakt met bacon. Die zo crunchy was dat als je er naar keek dat die al haast brak.
Oost-Europa, yeah.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Danny en/of Cloudfare is niet zo blij dat ik vanuit Oost-Europa op FOK! zit; captcha's, data die niet wil laden.
ga dan ook ergens goedkoop bier hakken ipv te fokkenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Danny en/of Cloudfare is niet zo blij dat ik vanuit Oost-Europa op FOK! zit; captcha's, data die niet wil laden.
Toch wel met het vliegtuig en niet in de cabine van een vrachtwagen?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:17 schreef Samzz het volgende:
Met een beetje geluk zit in volgende maand in Oost-Europa.
Of oost-Europa zit in jouquote:Op woensdag 3 april 2019 17:17 schreef Samzz het volgende:
Met een beetje geluk zit in volgende maand in Oost-Europa.
Maar dan beter. Omdat ik kan koken als een motherfucking baas.quote:
Zeg je nou dat ze daar pik gaat halen? Is het Dven? OoooOOOOquote:
Wat is je special dish?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar dan beter. Omdat ik kan koken als een motherfucking baas.
Dat klinkt heel viesquote:
Hoe helpen we roddels de wereld inquote:Op woensdag 3 april 2019 17:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze daar pik gaat halen? Is het Dven? OoooOOOO
Alleen maar ongezonde troep, maar heb nog eierkoeken gevonden in m'n tasquote:Op woensdag 3 april 2019 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opwerkbezorgd.nl
[..]
Dus je gaat heb met Dven afgesproken in Oost Europa voor een bats date?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vies.
[..]
Hoe helpen we roddels de wereld in!
Afspreken in Oost-Europa is dan wel heel omslachtigquote:Op woensdag 3 april 2019 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus je gaat heb met Dven afgesproken in Oost Europa voor een bats date?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, alles wat ik maak is speciaal.
Not sure if seriousquote:Op woensdag 3 april 2019 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afspreken in Oost-Europa is dan wel heel omslachtig. Had ik beter Bulgarije kunnen kiezen.
Oh jij laat je nemen door 3 mannen van oost Europese komaf?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook 'n batsdate, niet met dven of in oost Europa though
Dan regel je die. Moet niet moeilijk zijn met alle thirsty ass FOK!kers.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Even een oproepje in kpd plaatsen dan.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb die van mijzelf, ben zelf al een ekte chefkokquote:Op woensdag 3 april 2019 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij die ooit gaat meemaken.
Die willen altijd alleen maar dezelfde fokstersquote:Op woensdag 3 april 2019 17:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan regel je die. Moet niet moeilijk zijn met alle thirsty ass FOK!kers.
HW wil vast nog wel een keerquote:Op woensdag 3 april 2019 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Die willen altijd alleen maar dezelfde fokstersmisschien toch meer weer aan de dating apps en hopen dat iemand wel fatsoenlijke zinnen kan formuleren, anders ben ik alweer snel klaar met ze
Rip (op fok) sinds 06-02quote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef Samzz het volgende:
Waar is HW eigenlijk. Weer mysterieus verdwenen.
Ik gok ergens in een bar aan het drinkenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:31 schreef Samzz het volgende:
Waar is HW eigenlijk. Weer mysterieus verdwenen.
Grote kansquote:Op woensdag 3 april 2019 17:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik gok ergens in een bar aan het drinken
En je mist hem nu pas.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grote kans. Maar ik bedoel op FOK!. Lang niet meer gezien.
Woeiquote:Op woensdag 3 april 2019 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alleen maar ongezonde troep, maar heb nog eierkoeken gevonden in m'n tas
Even melden dat gcjoel weer single isquote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere keer vergeet ik dat weer. Fijn dat anderen toch dat Excel bestandje steeds voor zich hebben.quote:
Ik zou dat poep smeren toch wel eens uitproberen bij m dan.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
‘Als homo word je echt niet zomaar in elkaar geslagen als je normaal doet’
‘Ik geloof niet in verkrachting’
‘Hoe kun je het nou toelaten dat iemand poep in je gezicht smeert, dat lukt toch niet zomaar? Je kan toch iemand wel tegenhouden’
Zomaar wat quotes van een collega
Dan mis ik de gezelligheid hier.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
ga dan ook ergens goedkoop bier hakken ipv te fokken
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Iedere keer vergeet ik dat weer. Fijn dat anderen toch dat Excel bestandje steeds voor zich hebben.
Dadelijk schakelt hij me uit!quote:Op woensdag 3 april 2019 17:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou dat poep smeren toch wel eens uitproberen bij m dan.
Nee, ik mis m niet. Maar hij werd genoemd en toen dacht ik, he waar is ie.quote:
Gewoon af en toe wat fake news de wereld in helpen zodat het excel-bestand corrupt raakt.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Iedere keer vergeet ik dat weer. Fijn dat anderen toch dat Excel bestandje steeds voor zich hebben.
Jij hebt t toch met miss gedaan ook?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat fake news de wereld in helpen zodat het excel-bestand corrupt raakt.
Ik mis 'm. En anderenquote:Op woensdag 3 april 2019 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik mis m niet. Maar hij werd genoemd en toen dacht ik, he waar is ie.
Nee blijkbaar een leven gekregen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry wat.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt t toch met miss gedaan ook?
wat is deze??quote:Op woensdag 3 april 2019 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt t toch met miss gedaan ook?
Alleen Q hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij met Q. Fax en CG begreep ik, sloerie
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat fake news de wereld in helpen zodat het excel-bestand corrupt raakt.
Wie? Wat? Hoe?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft hij jou uiteindelijk nog eens aangeduwd?
Ach ik vind het vooral grappig dat het erbij wordt gehaald elke keer, is 13 jaar geleden inmiddelsquote:Op woensdag 3 april 2019 17:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach, straks laten we een FOK!bejaardentehuis bouwen en dan hebben we t er met zn allen nog overquote:Op woensdag 3 april 2019 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ach ik vind het vooral grappig dat het erbij wordt gehaald elke keer, is 13 jaar geleden inmiddels
Deze SC is toch het FOK! bejaardentehuis?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, straks laten we een FOK!bejaardentehuis bouwen en dan hebben we t er met zn allen nog over
Zo oud zijn we allemaal niet tochquote:Op woensdag 3 april 2019 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze SC is toch het FOK! bejaardentehuis?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 3 april 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo oud zijn we allemaal niet toch
Jij bent het jonkie dat onze konten komt schoonvegen.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo oud zijn we allemaal niet toch
We zullen inderdaad niet veel eigen belevenissen kunnen bespreken.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, straks laten we een FOK!bejaardentehuis bouwen en dan hebben we t er met zn allen nog over
Wie is je ex dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga toch geen FOK!-ers neuken... puh-lease.
Na m'n ex daar snel van genezen.
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent het jonkie dat onze konten komt schoonvegen.
Serieus? Nah, dan ga ik het niet zeggen ookquote:
OK.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze SC is toch het FOK! bejaardentehuis?
Oh mag ik het zeggen ?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Serieus? Nah, dan ga ik het niet zeggen ook
Had je een panty aan?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg vandaag n compliment over mn kuiten.
Snel gevonden. Ken hem niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik over mijn schoenen van een Tsjechische schonequote:Op woensdag 3 april 2019 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg vandaag n compliment over mn kuiten.
quote:Op woensdag 3 april 2019 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt toch geheimhoudingsplicht...?quote:
Dan is het wel zorgvuldig beoordeeldquote:
Jij hebt met haags een kind toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En jij met Q. Fax en CG begreep ik, sloerie
Wat voor schoenen heb je aan dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik over mijn schoenen van een Tsjechische schone
welke tettenquote:Op woensdag 3 april 2019 18:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mis ik wat? Dan maak ik even een tettenpic.
Ja, daarom. Had gehoopt op wat gezelschap boven de salontafel verderop.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jou hangen ze toch in een tuigje boven de koffietafel?
Ga ze hier niet posten want iedereen lacht me altijd uit hierquote:Op woensdag 3 april 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat voor schoenen heb je aan dan?
Ik wil ze wel ff opzoeken, was zondag 24 maart 16:10 uur.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ze hier niet posten want iedereen lacht me altijd uit hier
Nouquote:Op woensdag 3 april 2019 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ze hier niet posten want iedereen lacht me altijd uit hier
Ja voor dingen van werk jaquote:Op woensdag 3 april 2019 18:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt toch geheimhoudingsplicht...?
Je hebt een leuk karakter.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb vandaag geen complimenten ontvangen.
Tot morgen.
Hoe was het in Neukoln vandaag, al klaar voor 1 mei?quote:Op woensdag 3 april 2019 18:11 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb vandaag geen complimenten ontvangen.
Tot morgen.
Dit is een belediging.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt een leuk karakter.
There you go.
Vrij, dus ramen en deuren gesloten hè.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe was het in Neukoln vandaag, al klaar voor 1 mei?
Deze keer andere meegenomen op reis.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wil ze wel ff opzoeken, was zondag 24 maart 16:10 uur.
Gewoon een versie van Nike Air Max 1quote:
Had je jouw nieuwe pantoffels aan?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik over mijn schoenen van een Tsjechische schone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |