Ja, zometeen beginnen tot half 4. Misschien nog een uurtje overwerkenquote:
Lekker sjegquote:Op woensdag 3 april 2019 06:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zometeen beginnen tot half 4. Misschien nog een uurtje overwerken
Waarom beginnen jullie zo vroeg?quote:Op woensdag 3 april 2019 06:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zometeen beginnen tot half 4. Misschien nog een uurtje overwerken
Raket?quote:Op woensdag 3 april 2019 07:10 schreef Allures het volgende:
Nee bedoelde echt kopjechino want daar moet het hele team zo vroeg terwijl die raket ook best om half 9 in elkaar kan lijkt me
Dus vroeg me af wat ik over het hoofd zie. Misschien heeft die raket een ochtend humeur of zo
Ook minder mensen op het fietspad, scheelt ookquote:Op woensdag 3 april 2019 07:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Liever vroeg beginnen dan standaard tot laat werken
quote:
Manflu gehad?quote:Op woensdag 3 april 2019 07:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op dit moment stik ik nog in mijn hoestbui. Dus tsja
Goedemorgenquote:
ctrl a shift del!quote:Op woensdag 3 april 2019 07:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje angstig voor m’n mailbox straks
Active Topics en MyAT zien er bij hem ook exact hetzelfde uitquote:Op woensdag 3 april 2019 07:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed verhaal weer haags, is je postcount weer opgekrikt?
Hihi.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:28 schreef rival het volgende:
[..]
Active Topics en MyAT zien er bij hem ook exact hetzelfde uit
Las dat arme millenials daar inderdaad last van hebben. Maak je niet teveel zorgenquote:Op woensdag 3 april 2019 07:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje angstig voor m’n mailbox straks
quote:Op woensdag 3 april 2019 07:29 schreef Samzz het volgende:
Ontbijtje achter de kiezen, kopje thee op, ik ga nog even dutten.
Zal je op de hoogte houden van de ellendequote:Op woensdag 3 april 2019 07:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las dat arme millenials daar inderdaad last van hebben. Maak je niet teveel zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |