Als je iets in de ruimte beschiet, zijn de snelheidsverschillen zo groot, dat de brokstukken ook in hogere banen terechtkomen, waardoor je het probleem groter hebt gemaakt. Beschieten is dus geen oplossing.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uit de lucht schieten en dan in de dampkring laten verbranden?
Conflict komt terug.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
Is de nieuwe Mod al bekend of moet ik 3 topics lezen?
Bij Jinek, dacht ik. Ook niet gezien.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar las ik zijdelings iets over. Volgens mij is dat opruimen een utopie. In welk programma was-ie?
Ik hoorde een kunstenaar(ofzo) zoiets opperen op TV.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je iets in de ruimte beschiet, zijn de snelheidsverschillen zo groot, dat de brokstukken ook in hogere banen terechtkomen, waardoor je het probleem groter hebt gemaakt. Beschieten is dus geen oplossing.
We durven het bijna niet te vragen...quote:Op woensdag 3 april 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
Is de nieuwe Mod al bekend of moet ik 3 topics lezen?
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
We durven het bijna niet te vragen...
Daan Roosegaarde.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoorde een kunstenaar(ofzo) zoiets opperen op TV.
Een UTO mod, tijdelijk, dacht ik gelezen te hebben.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Conflict? oh...quote:
Ja dat zou ideaal zijn, maar ja..quote:Op woensdag 3 april 2019 00:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een UTO mod, tijdelijk, dacht ik gelezen te hebben.
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Conflict? oh...ergens heel vaag komt die naam bekend voor
![]()
oké zal wel dan... we gaan het zien
oh.... heb ik net toch ook gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, die, hij had wel vele beroepen in zijn ondertiteling staan trouwens.Kunstenaar, uitvinder en weet ik wat al niet meer.quote:
Ja, daar had Scrut het over. Daan Roosegaarde is die kunstenaar. Ik lees dat-ie het afval wil verzamelen en wil gebruiken voor het maken van nieuwe dingen in de ruimte. Dat zie ik de komende decennia niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoorde een kunstenaar(ofzo) zoiets opperen op TV.
Dat lijkt me uiterst ongeschikt gezien de history van vele van de users hier en hun gezamelijk vlucht naar onze SC..quote:Op woensdag 3 april 2019 00:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een UTO mod, tijdelijk, dacht ik gelezen te hebben.
Hij had het ook over een sleepnet.......in de ruimte....quote:Op woensdag 3 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar had Scrut het over. Daan Roosegaarde is die kunstenaar. Ik lees dat-ie het afval wil verzamelen en wil gebruiken voor het maken van nieuwe dingen in de ruimte. Dat zie ik de komende decennia niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |