Veel plezier met de schoolkampenquote:
Als je iets in de ruimte beschiet, zijn de snelheidsverschillen zo groot, dat de brokstukken ook in hogere banen terechtkomen, waardoor je het probleem groter hebt gemaakt. Beschieten is dus geen oplossing.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uit de lucht schieten en dan in de dampkring laten verbranden?
Conflict komt terug.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
Is de nieuwe Mod al bekend of moet ik 3 topics lezen?
Bij Jinek, dacht ik. Ook niet gezien.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar las ik zijdelings iets over. Volgens mij is dat opruimen een utopie. In welk programma was-ie?
Ik hoorde een kunstenaar(ofzo) zoiets opperen op TV.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je iets in de ruimte beschiet, zijn de snelheidsverschillen zo groot, dat de brokstukken ook in hogere banen terechtkomen, waardoor je het probleem groter hebt gemaakt. Beschieten is dus geen oplossing.
We durven het bijna niet te vragen...quote:Op woensdag 3 april 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
Is de nieuwe Mod al bekend of moet ik 3 topics lezen?
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
We durven het bijna niet te vragen...
Daan Roosegaarde.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoorde een kunstenaar(ofzo) zoiets opperen op TV.
Een UTO mod, tijdelijk, dacht ik gelezen te hebben.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Conflict? oh...quote:
Ja dat zou ideaal zijn, maar ja..quote:Op woensdag 3 april 2019 00:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een UTO mod, tijdelijk, dacht ik gelezen te hebben.
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Conflict? oh...ergens heel vaag komt die naam bekend voor
![]()
oké zal wel dan... we gaan het zien
oh.... heb ik net toch ook gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, die, hij had wel vele beroepen in zijn ondertiteling staan trouwens.Kunstenaar, uitvinder en weet ik wat al niet meer.quote:
Ja, daar had Scrut het over. Daan Roosegaarde is die kunstenaar. Ik lees dat-ie het afval wil verzamelen en wil gebruiken voor het maken van nieuwe dingen in de ruimte. Dat zie ik de komende decennia niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoorde een kunstenaar(ofzo) zoiets opperen op TV.
Dat lijkt me uiterst ongeschikt gezien de history van vele van de users hier en hun gezamelijk vlucht naar onze SC..quote:Op woensdag 3 april 2019 00:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een UTO mod, tijdelijk, dacht ik gelezen te hebben.
Hij had het ook over een sleepnet.......in de ruimte....quote:Op woensdag 3 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar had Scrut het over. Daan Roosegaarde is die kunstenaar. Ik lees dat-ie het afval wil verzamelen en wil gebruiken voor het maken van nieuwe dingen in de ruimte. Dat zie ik de komende decennia niet gebeuren.
Daar zei ik ook niets over.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt me uiterst ongeschikt gezien de history van vele van de users hier en hun gezamelijk vlucht naar onze SC..
Ik niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... playing hard to get?
tuurlijk wil hij dat wel![]()
wie wil dat nou niet ?![]()
40+ Mod worden
Huh? Jíj! FANN!quote:Op woensdag 3 april 2019 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... playing hard to get?
tuurlijk wil hij dat wel![]()
wie wil dat nou niet ?![]()
40+ Mod worden
Dat klinkt ook niet echt als een werkbare oplossing, maar ik zal dat stukje bij Jinek binnenkort even bekijken.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij had het ook over een sleepnet.......in de ruimte....
Dat wordt net zo efficiënt als dat sleepzooitje om de plasticsoep op zee te ruimen.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij had het ook over een sleepnet.......in de ruimte....
Ik ben maar een leek op dat gebied, maar het leek mij hoogst onwerkelijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt als een werkbare oplossing, maar ik zal dat stukje bij Jinek binnenkort even bekijken.
Moet je dan een gedeelte van je Disneycollectie wegdoen? Dat past toch niet al die verzamelingenquote:Op woensdag 3 april 2019 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt niet uit, gaan allebei in mijn verzameling mooie mensen
Neemt wel veel plek in, zo'n verzameling. Of zijn dat de enige twee?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt niet uit, gaan allebei in mijn verzameling mooie mensen
Mingle-n voor gevorderden.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:52 schreef TillyB het volgende:
We zijn weer lekker aan het communicerenberen met elkandert
daar zeg je zo watquote:Op woensdag 3 april 2019 00:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moet je dan een gedeelte van je Disneycollectie wegdoen? Dat past toch niet al die verzamelingen
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die komt uit Noord, die zegt autau
nee Vroem Vroem.......quote:Op woensdag 3 april 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die komt uit Noord, die zegt autau
Of Voom Voom met een splaakgeblek.quote:
Ja, kom óp, FANN.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik wil nooit Mod worden écht niet![]()
écht écht écht niet...![]()
lijkt me een lastig taak
neequote:Op woensdag 3 april 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neemt wel veel plek in, zo'n verzameling. Of zijn dat de enige twee?
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, kom óp, FANN.Gewoon een beetje met witte en rode hont door de duinen wapperen en 's avonds een paar keer posten dat je geen tieten hebt, meer is het niet.
nee Vroemquote:Op woensdag 3 april 2019 00:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Of Voom Voom met een splaakgeblek.
Post zometeen wel watquote:Op woensdag 3 april 2019 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, kom óp, FANN.Gewoon een beetje met witte en rode hont door de duinen wapperen en 's avonds een paar keer posten dat je geen tieten hebt, meer is het niet.
Pffffffffffffffffffquote:Op woensdag 3 april 2019 00:58 schreef Petzi het volgende:
Ik word wel Mod, goed idee toch. Flexibel persoon, die wel tegen een stootje kan. Wat wil je nog meer
Oh, daaro.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
nee Vroem![]()
dat zeggen wij allemaal hiero
Jouw naam werd al vaker genoemdquote:Op woensdag 3 april 2019 00:58 schreef Petzi het volgende:
Ik word wel Mod, goed idee toch. Flexibel persoon, die wel tegen een stootje kan. Wat wil je nog meer
slapeloze nachtenquote:Op woensdag 3 april 2019 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik wil nooit Mod worden écht niet![]()
écht écht écht niet...![]()
lijkt me een lastig taak
quote:
Ik zou zeker 20% voorstellen voor een tijdelijke banquote:Op woensdag 3 april 2019 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
lijkt me wel ,,,,,,,
serieus... lijkt me klote
Succes !!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
Ik ga kijken of ik vannacht wat beter slaap.. morgen oogjes ...
Weet-ie zelf nu dat-ie liegt of is dat zo vanzelfsprekend dat de waarheid flexibel is geworden?twitter:tommyxtopher twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 20:49:22Trump just said "my father is German, was German. Born in a very wonderful place in Germany." Fred Trump was born in New York. https://t.co/U6eWYPzjrJ reageer retweet
Word je morgen geopereerd?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
Ik ga kijken of ik vannacht wat beter slaap.. morgen oogjes ...
misschien kan ik ze kopiëren en verkopen?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, waar moet je dan al die lifesize cardboard disneyprinsen laten
Ja. Of nee.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:02 schreef FANN het volgende:
effe koppe thee maken ik was jullie er al waren
[..]
Alsnog sterkte.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee laatste meting en daarna data prikken hoop ik
Die fout heeft-ie al eens eerder gemaakt, dacht ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:02 schreef Recce het volgende:
Weet-ie zelf nu dat-ie liegt of is dat zo vanzelfsprekend dat de waarheid flexibel is geworden?twitter:tommyxtopher twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 20:49:22Trump just said "my father is German, was German. Born in a very wonderful place in Germany." Fred Trump was born in New York. https://t.co/U6eWYPzjrJ reageer retweet
Leuk om gedeeltelijk uit te printen.quote:
Oh, oké. Vervelend dat het allemaal zo lang duurt maar ze gaan iig niet over één nacht ijs.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee laatste meting en daarna data prikken hoop ik
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:03 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan ik ze kopiëren en verkopen?
Hmm, ja. Hoe gaan we dat oplossen?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:05 schreef Petzi het volgende:
Zie je luck, het is een serie tekeningen op a4
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:06 schreef Petzi het volgende:
[IMG]http://i65.tinypic.com/2d8gqdz.jpg[/IMG
[/quote]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op woensdag 3 april 2019 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, ja. Hoe gaan we dat oplossen?
Julien Clerc hoorde ik net k de keuken maar dat slaap nergens op natuurlijk .....quote:
wat?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Julien Clerc hoorde ik net k de keuken maar dat slaap nergens op natuurlijk .....
maar wel lekker ding ...... dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |