Arme Kanaalmanquote:Op woensdag 3 april 2019 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan daar verder niet over uitweiden uiteraard.
Nee, nooit meegemaakt. Wel soms per mail of je een extra donatie wilt doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees dat ze donateurs nogal vaak telefonisch lastig vallen. Was dat bij jou ook zo?
Dat doe ik ook vaak. De laatste tijd heb ik weinig statiegeld eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik pleur het bonnetje altijd in dat bakje ernaast. Weet meestal niet eens wat het goede doel is op dat moment
Nee, die vragen meestal of je iets extra's wil kopen als je naar binnengaat.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah dat heb ik nog nooit zien staan dus lijkt me sterk.
Ja, dat doe ik dan eigenlijk nooit. Jij wel?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die vragen meestal of je iets extra's wil kopen als je naar binnengaat.
Zoals welke?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik betaal alleen voor een originele tekening.
Wel eens gedaan. Zie ze eigenlijk nooit meer, al jaren niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dan eigenlijk nooit. Jij wel?
Ik zie ze nog wel eens rond de feestdagen maar of dat altijd voor de voedselbank is weet ik eigenlijk niet. Volgens mij ook wel voor 'buitenlanden'.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel eens gedaan. Zie ze eigenlijk nooit meer, al jaren niet meer.
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Sash is wel erg blij met haar ontslag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi dat je dit deelt. Erg mooie pic's altijdquote:Op woensdag 3 april 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
Het ruimtestation, dat voor de maan langs vliegt:
[ afbeelding ]
Door de test met de Indiase antisatellietraket is de hoeveelheid ruimteschroot redelijk toegenomen.De kans op een botsing is de komende dagen 44% hoger dan normaal.
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Door de test met de Indiase antisatellietraket is de hoeveelheid ruimteschroot redelijk toegenomen.De kans op een botsing is de komende dagen 44% hoger dan normaal.
Maar onze Daan gaat het opruimen. Die dacht wat Bojan kan, kan ik beter.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de lucht schieten en dan in de dampkring laten verbranden?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar onze Daan gaat het opruimen. Die dacht wat Bojan kan, kan ik beter.
No problem. Ik vind het zelf ook leuk om een tekstje erbij te tikken met wat ruimtenieuws.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi dat je dit deelt. Erg mooie pic's altijd
En ik waardeer dat zeer !quote:Op woensdag 3 april 2019 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
No problem. Ik vind het zelf ook leuk om een tekstje erbij te tikken met wat ruimtenieuws.
Ja, als we niet uitkijken is het afgelopen met de ruimtevaart. Dan ontstaat er een kettingreactie van botsingen. Door een botsing ontstaat er een wolk puin, die weer nieuwe botsingen veroorzaakt etc.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat schroot begint een akelig probleem te worden. Niet alleen deze aardkloot is verziekt, maar daarbuiten zijn we er ook een ster in.
[ afbeelding ]
Daar las ik zijdelings iets over. Volgens mij is dat opruimen een utopie. In welk programma was-ie?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar onze Daan gaat het opruimen. Die dacht wat Bojan kan, kan ik beter.
Veel plezier met de schoolkampenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |