abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185998380

Ik zit thuis te wachten en ik log in op DHL en zie dat ze "langsgeweest zijn" nu is dat alleen niet het geval. Er is geen busje langs gereden van 8uur tot nu en er ir ook niemand naar mijn huis gegaan.

toch staat er dat ze een bezorging deden. Nu ben ik de hele avond thuis gebleven zodat ik het pakketje heb. Heb wel amazon gebeld en verhaal gedaan maar goed liefst laat ik die klote bezorger terug gaan.

dit staat er in het mailtje
Bezorger gemist
Als je niet thuis bent vind je een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment van je pakket. Om zelf te bepalen waar en wanneer we je pakket mogen bezorgen kun je via dhlparcel.nl/bezorgergemist een ander moment of locatie kiezen.

Ik heb geen briefje en dit is niet de eerste keer dat ze zo iets flikken.
pi_185998406
Ook een keer gehad, kon hem 7 km verder ophalen, die vent was echt niet geweest.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185998434
Ze zijn jou niks verplicht.
.
  dinsdag 2 april 2019 @ 21:31:57 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185998450
Het is uitermate klantonvriendelijk (maar dat zijn pakketbezorgers allemaal), maar het is op geen enkele manier verboden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_185998609
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_185998650
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Fer het volgende:
Ze zijn jou niks verplicht.
Beste relatie,

Op dinsdag 2 april tussen 18:00 uur en 21:00 uur, bezorgen we op

is dit niet een verplichting?
pi_185998666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
Het is uitermate klantonvriendelijk (maar dat zijn pakketbezorgers allemaal), maar het is op geen enkele manier verboden.
Kan ik iets doen zodat deze bezorger een tik op zijn vinger krijgt?
pi_185998676
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:

[..]

Beste relatie,

Op dinsdag 2 april tussen 18:00 uur en 21:00 uur, bezorgen we op

is dit niet een verplichting?
Nee, slechts een kennisgeving. Daarnaast ben jij geen opdrachtgever.
.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 april 2019 @ 21:42:29 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185998683
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:

[..]

Kan ik iets doen zodat deze bezorger een tik op zijn vinger krijgt?
De verzender op de hoogte stellen en een klacht laten indienen. Helaas heb jij geen overeenkomst met DHL
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 april 2019 @ 21:42:59 #10
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185998697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:

[..]

Beste relatie,

Op dinsdag 2 april tussen 18:00 uur en 21:00 uur, bezorgen we op

is dit niet een verplichting?
Nee. Ze leveren gewoon slechte service, maar geen wettelijke verplichting of zoiets dergelijks. Vergelijk het maar met een trein die niet gaat, of een AH-aanbieding die is uitverkocht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 2 april 2019 @ 21:43:38 #11
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_185998713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Tailless het volgende:

[..]

Kan ik iets doen zodat deze bezorger een tik op zijn vinger krijgt?
Ja, de verzender contacteren en hem een klacht in laten dienen bij DHL - maar dat moet die dan wel willen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_185998751
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd :Y
Ik ben toch niet niet thuis van 12 tot 18?
heb hem maar laten bezorgen bij werk daar zijn ze wat beter met langskomen denk
pi_185998804
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:

[..]

De verzender op de hoogte stellen en een klacht laten indienen. Helaas heb jij geen overeenkomst met DHL
Amazon algebeld en dit is de reactie.

Dear tim,

Thank you for a pleasant conversation!

Once again, we are very sorry to learn that Shipment #2 of your order #xxxxxx was not yet delivered.

As a token of apology, I have now extended your Prime by one month. Your prime subscription is now valid until 6.May 2019.

Furthermore, I have just forwarded the delivery request to DHL for the package to be delivered to:
xxxx
xxxx
xxxx

Finally, I'd like to sincerely apologize for this delay and thank you for your tremendous patience.

Thank you again for your email and I wish you a wonderful day!

We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.

official complaint zie ik op de mail niet terug komen dus zal wel niet zijn gebeurt
pi_185998807
Ik heb dit ook wel meegemaakt, dat er genoteerd stond dat er een poging is gedaan om het pakket af te leveren, terwijl dit niet waar was. Voor mij is zo'n leugen nog slechtere reclame, dan onvermogen om een pakket tijdig af te leveren en daar eerlijk over te zijn.
pi_185998847
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:47 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb dit ook wel meegemaakt, dat er genoteerd stond dat er een poging is gedaan om het pakket af te leveren, terwijl dit niet waar was. Voor mij is zo'n leugen nog slechtere reclame, dan onvermogen om een pakket tijdig af te leveren en daar eerlijk over te zijn.
Ja nogal pas gewoon die website aan met he sorry we hebben u pakket niet bezord.
pi_186001201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee. Ze leveren gewoon slechte service, maar geen wettelijke verplichting of zoiets dergelijks. Vergelijk het maar met een trein die niet gaat, of een AH-aanbieding die is uitverkocht.
Slechte vergelijken. Als er geen trein rijdt, dan gaat de NS niet op hun website plaatsen dat die trein wel degelijk heeft gereden, maar dat er niemand op het perron stond.

Dat een bezorger niet alle pakketjes kan bezorgen kan gebeuren. Om vervolgens te liegen is een ander verhaal. TS moet ook gewoon bij DHL een klacht indienen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_186001279
Ik kan vooral niet tegen het liegen.
pi_186001755
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:47 schreef Tailless het volgende:
tremendous patience.
:')

En veul plezier met je maandje Prime :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 3 april 2019 @ 05:16:48 #19
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_186003138
Nee dat mogen ze niet. Wettelijk gezien zijn ze een verplichting aangegaan die ze niet nakomen.

Vervelende is alleen dat alle pakketbezorgdiensten in Nederland ruk zijn, dus zelfs al zou Amazon overstappen dan verandert er voor jou niets.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_186003278
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd :Y
Dit. En toen ik er de bezorger naar vroeg antwoordde hij dat dat de pakketjes waren waar hij gisteren niet meer aan toe kwam, maar toch als bezorgd op moest geven om gezeik met zijn baas te voorkomen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_186003284
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 05:16 schreef MichaelScott het volgende:
Nee dat mogen ze niet. Wettelijk gezien zijn ze een verplichting aangegaan die ze niet nakomen.

Vervelende is alleen dat alle pakketbezorgdiensten in Nederland ruk zijn, dus zelfs al zou Amazon overstappen dan verandert er voor jou niets.
Pay peanuts, get monkeys.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 3 april 2019 @ 06:24:22 #22
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_186003310
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:45 schreef Tailless het volgende:
Ik kan vooral niet tegen het liegen.
Postnl heeft dat een week of 2 terug gewoon 3 dagen op een rij gedaan bij mij.
Elke dag “we hebben u gemist”, terwijl ik thuis was en er geen briefje in de bus lag.
Dan heb ik liever dat ze een reële datum noemen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  woensdag 3 april 2019 @ 06:32:57 #23
194233 Friday12
Originele kloon
pi_186003318
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:45 schreef Tailless het volgende:
Ik kan vooral niet tegen het liegen.
Laat ik het zo zegge.. De software die DHL gebruikt(2 jaar geleden) kan maar een paar mogelijkheden beschrijven wat er met het pakket is gebeurd. En het word dan op niet thuis gezet als ze er niet aan toe zijn gekomen :')
  woensdag 3 april 2019 @ 06:54:02 #24
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_186003366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Toen ik dat een keer had (geen briefje maar wel "bezorgd" in de track and trace) werd ie n dag later alsnog bezorgd :Y
Hier ook.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 3 april 2019 @ 06:55:38 #25
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_186003375
Dit is volkomen normaal bij DHL en gebeurt met regelmaat. Bezorgd door DHL is bij mij niet besteld. Ga ik naar de concurrent. Die gasten hebben schijt aan hun klanten.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')