1ste plaats knuffel kampioenschap 2017 “Spooning is life”quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef MissMSX het volgende: Nou, wat hebben jullie voor briljante dingen op je profiel staan dan?
I'm like a candle. I smell good, pretty to look at, but if you forget about me for too long I might burn your house down.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I'm like a candle. I smell good, pretty to look at, but if you forget about me for too long I might burn your house down.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
1ste plaats knuffel kampioenschap 2017 “Spooning is life”
Ps: 186 dus je mag hakken dragen
Mhoa, veel van die vrouwen swipe ik ook naar links toe.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als vrouw ook maar een beetje uitziet dan heb je geen tekst nodig.
En je bent vrijgezel tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa, veel van die vrouwen swipe ik ook naar links toe.
Meeste mannen selecteren wel op alleen pics. Je bent dus een uitzondering.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa, veel van die vrouwen swipe ik ook naar links toe.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als vrouw ook maar een beetje uitziet dan heb je geen tekst nodig.
Maar mijn kant op lopen is dan weer te verquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders zou ik niet lopen Tinderen natuurlijk.
Zijn mensen die het wel doen terwijl ze een relatie hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders zou ik niet lopen Tinderen natuurlijk.
Kom er zat tegen, of van die stelletjes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn mensen die het wel doen terwijl ze een relatie hebben
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kom er zat tegen, of van die stelletjes.
Strijkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga maar eens een overhemd strijken.
Zal me even naar Zeeland verplaatsen zodat ik in je range val om te zoeken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar mijn kant op lopen is dan weer te ver.
Had je nou maar een vriendin hèquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga maar eens een overhemd strijken.
Dat is de makkelijkste weg, jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal me even naar Zeeland verplaatsen zodat ik in je range val om te zoeken.
Ja ikke. Wil daar ook gewoon kunnen kijken en wil de via Whatsappgedeelde profielen kunnen zienquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Allures gezien?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jouw vriendin toch zeker wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kuthoeren strijken tegenwoordig toch niet meer, emancipatie en alles.
Ik vind jou ook nooitquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal me even naar Zeeland verplaatsen zodat ik in je range val om te zoeken.
Jij mag nu voor ons strijken. Ik kom m'n jurken even brengen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kuthoeren strijken tegenwoordig toch niet meer, emancipatie en alles.
Huh, open relaties werken toch altijd maar één kant op.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja ikke. Wil daar ook gewoon kunnen kijken en wil de via Whatsappgedeelde profielen kunnen zien
Neequote:
Op z'n motorkap?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
[..]
die heeft geen Tinder nodigdie schept ze zo
Ben jij met Bill Cosby?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Huehuehuequote:
Waar veegt die ze op?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee, alleen bij ons.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, open relaties werken toch altijd maar één kant op.
Aandachtshoer. Had ik niet van je verwacht, chiazaadje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja. Heb ook netjes in mijn profiel staan dat ik er alleen om te loeren ben.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Oké. Ik persoonlijk zou het alleen niet doen. Maar dat ben ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij bent mij niet? Goh.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké. Ik persoonlijk zou het alleen niet doen. Maar dat ben ik
Heb ook gewoon maar één pic en die is incl. boyfriendquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Had ik niet van je verwacht, chiazaadje.
En jij pikt ze niet zo op?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Allures het volgende:
Hij komt wel vaak buiten, dat zal wel het begin zijn denk ik
Hoeveel mensen hebben al geïnformeerd hoe ze contact kunnen krijgen met je boyfriend?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:42 schreef Chia het volgende:
Heb ook gewoon maar één pic en die is incl. boyfriend
Duh, zeg alleen maar dat ik het niet zou doen. Als je het wel doet prima tochquote:
Nee maar ik ben maar een 4 he, dan is dat lastigquote:
Foreveralone.gifquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gewoon totaal geen zin in daten.
Nog steeds niet.
Hoax, prinsesjes doen geen boodschappen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Allures het volgende:
Nee maar ik ben maar een 4 he, dan is dat lastig
En ik ga alleen naar buiten voor de boodschappen
Ik aan de ene kant ook niet hoor, maar aan de andere kant wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Dat kan alleen als ik ze zou liken. Zonder match kan er nergens naar geïnformeerd worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben al geïnformeerd hoe ze contact kunnen krijgen met je boyfriend?
sinds de crisis is het allemaal wat behelpenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoax, prinsesjes doen geen boodschappen.
Hier is de zin ook weer even over. Scheelt dat ik komende maand toch nauwelijks thuis ben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
Nog steeds niet.
Beter blijven we gewoon bij elkaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook niet. Forever alone als ik ooit weer vrijgezel ben
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik aan de ene kant ook niet hoor, maar aan de andere kant wel.Ik heb dat ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou bepaalde stappen over willen slaan
Goede reden om bij Air te blijven. Ken zo ook wat mensen die bij elkaar blijven.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt Faxie toch nog?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Tot je ineens omvalt of verliefd wordt op een anderquote:
Die slide verdacht vaak in haar WA nu je het zo zegt.quote:
Ben wel minder dan 60 kilo ja.quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor
Ik zou bepaalde stappen over willen slaan
Of een vriendin van mij:quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om bij Air te blijven. Ken zo ook wat mensen die bij elkaar blijven.
Zal wel eerder dat eerste zijn. Zoveel leuke vrouwen zijn er niet in vergelijking met jou.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Tot je ineens omvalt of verliefd wordt op een ander
Owquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is de zin ook weer even over. Scheelt dat ik komende maand toch nauwelijks thuis ben.
Bankstelquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om bij Air te blijven. Ken zo ook wat mensen die bij elkaar blijven.
Leuke poging.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel eerder dat eerste zijn. Zoveel leuke vrouwen zijn er niet in vergelijking met jou.
Noem er eens twee.quote:
Was zelf ook liever thuis geweestquote:
Wie zegt dat ik ze ken?quote:
Nou dat dus. Ik ken ze ook niet.quote:
Toevallig. Ik ook.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was zelf ook liever thuis geweest
Maar gelukkig volgende week wel weg vanwege een vakantie![]()
In de zomer ben ik vast wel eens in Zeeland.
Kwam ook altijd dezelfde droeftoeters tegenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:55 schreef ArTiC het volgende:
ik wed dat als ik weer op tinder kijk ik weer dezelfde vrouwen tegenkom
Lotquote:
Je zal maar Lot heten, dat is Nederlands voor Destinyquote:
Verschrikkelijk dat online daten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kwam ook altijd dezelfde droeftoeters tegen
Ja ach. Soms voelt het alsof je geen andere keus heb.quote:
Beter om 15 uur met je collega's de kroeg in en je vrouwelijke collega's neuken.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:00 schreef ArTiC het volgende:
De eerste is er al 1 met een kort pittig kapsel die van wandelen in de besneeuwde bergen houd, die laat ik lopen voor Dino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |