1ste plaats knuffel kampioenschap 2017 “Spooning is life”quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef MissMSX het volgende: Nou, wat hebben jullie voor briljante dingen op je profiel staan dan?
I'm like a candle. I smell good, pretty to look at, but if you forget about me for too long I might burn your house down.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I'm like a candle. I smell good, pretty to look at, but if you forget about me for too long I might burn your house down.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
1ste plaats knuffel kampioenschap 2017 “Spooning is life”
Ps: 186 dus je mag hakken dragen
Mhoa, veel van die vrouwen swipe ik ook naar links toe.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als vrouw ook maar een beetje uitziet dan heb je geen tekst nodig.
En je bent vrijgezel tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa, veel van die vrouwen swipe ik ook naar links toe.
Meeste mannen selecteren wel op alleen pics. Je bent dus een uitzondering.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa, veel van die vrouwen swipe ik ook naar links toe.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef Harmankardon het volgende:
Als je als vrouw ook maar een beetje uitziet dan heb je geen tekst nodig.
Maar mijn kant op lopen is dan weer te verquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders zou ik niet lopen Tinderen natuurlijk.
Zijn mensen die het wel doen terwijl ze een relatie hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders zou ik niet lopen Tinderen natuurlijk.
Kom er zat tegen, of van die stelletjes.quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn mensen die het wel doen terwijl ze een relatie hebben
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kom er zat tegen, of van die stelletjes.
Strijkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga maar eens een overhemd strijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |