Vind ik ook niet verkeerdquote:
Nee, ga denk ik nooit in een stad wonen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Leeuwarden is echt cheap wonen inderdaad. Maxigodius ga je nog in centrumpje wonen maat
Waarom niet? Stad is genot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ga denk ik nooit in een stad wonen.
lolquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
das waar, maar nog sneller als je in breda zit.quote:
Prima stad man.quote:
Oeh ik wel denk ik. Maar als ik een gezin krijg sowieso in een dorpquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooie dom, prima eten en goed bier. Prima stad.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima stad man.
Ik begrijp nog altijd niet hoe je op amper 15 minuten rijden voor halve prijs uit eten gaat.
Wat heb je tegen buitenlanders?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
En minder (lees vrijwel geen) buitenlanders.
Ik weet niet zo goed wat ik van Breda vindquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
das waar, maar nog sneller als je in breda zit.
Ruimte is er ook in de stad. Je moet alleen wat meer geld neerleggenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik niet. Veel meer ruimte hier.
JA totdat de buitenlanders zich zo hebben volgefokt ze ook naar de randdorpen trekken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
En minder (lees vrijwel geen) buitenlanders.
Het is een Fries voor hem alles ten zuiden van de Tsjonger een buitenlander.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen buitenlanders?
Ik pak hier een TR voor mee.
Ik voel er niks bij, maar verder dan de rechtbank kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van Breda vind
En daar heb ik vrij weinig behoefte aan als ik hier prima kan wonen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ruimte is er ook in de stad. Je moet alleen wat meer geld neerleggen
Absoluutquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Eindhoven doet ook enorm dorps aan vergeleken met Amsterdam of Rotterdam.
Doe mij dan maar Tilburg; het Rotterdam van Brabant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van Breda vind
enig voordeel van de stad is dat je de hele dag je kapitale innerlijke zelf kan uitlaten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik dacht altijd in een stad wonen maar zoals hier dat je prive wat ruimte hebt maar wel snel voordelen van stad kan gebruiken is eigenlijk ook wel prima.
Ik ben op de fiets in een kwartiertje in de stad, niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik dacht altijd in een stad wonen maar zoals hier dat je prive wat ruimte hebt maar wel snel voordelen van stad kan gebruiken is eigenlijk ook wel prima.
Ruimte is er niet in de stad. Van die dorpjes zoals hier dat je de deur uit stapt en binnen 5 minuten gewoon midden in een bos staat. Dat is ruimte.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En zeggen mooi uitzicht bij die flatquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:53 schreef Elan het volgende:
Gisteren zat ik een stukje te kijken van Kijken zonder kopen. Een jong stel met 2 kindjes moest bijna 4 ton neertellen voor een klein kuthuisje in Overschie Knut.
Omdat ze per se daar in die wijk wilden wonen.
Snap jij dat nou.
Volgens mij snap jij niet wat ruimte is. Ruimte is niet alleen het hebben van een tuin.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mis ik wel in deze wijk, heel weinig groenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruimte is er niet in de stad. Van die dorpjes zoals hier dat je de deur uit stapt en binnen 5 minuten gewoon midden in een bos staat. Dat is ruimte.
Dit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat ruimte is. Ruimte is niet alleen het hebben van een tuin.
waddeneilanden zijn kapot kleinquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit.
Noorden van Friesland. Dat is ruimte. Of waddeneilanden.
Dat is wel genot van tilburg, binnen 10 minuten fietsen zit je echt in 'grote' groengebieden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat mis ik wel in deze wijk, heel weinig groen
In Gestel zit een groot park met van die oerossen en een watermolen en weet ik het allemaal, wel genieten
Beter ga je naar Düsseldorf.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie dom, prima eten en goed bier. Prima stad.
Weet ik allemaal geweest. Maar wonen ook kapot weinig mensen. Ieder huis sta je binnen paar minuten helemaal alleen op t strand in de polder of t bos.quote:
Texel is volquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik allemaal geweest. Maar wonen ook kapot weinig mensen. Ieder huis sta je binnen paar minuten helemaal alleen op t strand in de polder of t bos.
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En zeggen mooi uitzicht bij die flat![]()
Zeelandgodenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit.
Dat is dan ook het debiele broertje van de waddeneilanden.quote:
Op Terschelling zijn ze merendeel voor Ajax de locals en op Ameland = Feyenoord.quote:
Nou ja, ik heb natuurlijk altijd in Zeeland gewoond, en daar zijn dorpen echt een stuk compacter gebouwd man. Doorsnee huis heeft hier 2 tot 3 keer zoveel grond.quote:
https://www.google.nl/map(...)-fo100!7i2508!8i1254quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is wel genot van tilburg, binnen 10 minuten fietsen zit je echt in 'grote' groengebieden.
Amelanders bij mij in de klas waren allemaal voor Ajax.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Op Terschelling zijn ze merendeel voor Ajax de locals en op Ameland = Feyenoord.
Tenminste dat heb ik me laten wijsmaken
Limburg toch ook wel Knut?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit.
Wel godverdommequote:Op dinsdag 2 april 2019 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Amelanders bij mij in de klas waren allemaal voor Ajax.
Leuke stad met name.quote:
Het meest diverse gebied betekent dus gewoon niks?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik woon in het meest diverse gebied in Nederland. Bossen em heide in drenthe, Friese wateren, laagveenmoeras in Weerribben-Wieden, dorpjes als Giethoorn en het saaie platteland in Flevoland.
ons ben zunigquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb natuurlijk altijd in Zeeland gewoond, en daar zijn dorpen echt een stuk compacter gebouwd man. Doorsnee huis heeft hier 2 tot 3 keer zoveel grond.
Wel waar het meeste samenkomt in het aantal km2. Want overal heb je wel bossen en platteland.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Het meest diverse gebied betekent dus gewoon niks?
Toen ze mij dat vertelden geloofde ik het eerst niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op Ameland als je bij sinterklaas als buitenstaander en vooral als vrouw in de avond buiten bent word je geslagen met stokken.
Als Zwarte Piet exit is wordt dat het volgende project.
Heb je in Tilburg ook. Armhoefse Akkers genot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruimte is er niet in de stad. Van die dorpjes zoals hier dat je de deur uit stapt en binnen 5 minuten gewoon midden in een bos staat. Dat is ruimte.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met dat de grond stuk schaarser was in Zeeland en vroeger er nog wel eens stuk land overstroomde.quote:
dat rijtje kun je toch voor iedere plek in nederland verzinnen manquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel waar het meeste samenkomt in het aantal km2. Want overal heb je wel bossen en platteland.
Wat vind jij van de Hedwigepolderquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met dat de grond stuk schaarser was in Zeeland en vroeger er nog wel eens stuk land overstroomde.
De nieuwe wijken lijken op elkaar maar vooral de oude dorpskernen zijn veel ruimer opgezet.
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2019 17:00 schreef JanPawelII het volgende:
zal je volgende week fotos sturen in spanje @:knutdeijsbeer
Mij vertelden ze dat ook maar dat is toch van de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen ze mij dat vertelden geloofde ik het eerst niet.
Want jij weet hoe ik woon?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat ruimte is. Ruimte is niet alleen het hebben van een tuin.
Er zijn geen grote moerasgebieden in de rest van West europaquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:01 schreef Saind het volgende:
[..]
dat rijtje kun je toch voor iedere plek in nederland verzinnen man
alles is zo fucking klein hier
Er woont 1 zo'n nicht nog tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch nergens op man
Ik zeg Nederland jij West Europaquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn geen grote moerasgebieden in de rest van West europa
Nee, doen ze nog steeds.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mij vertelden ze dat ook maar dat is toch van de vorige eeuw?
In de rest van Nederland dus ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg Nederland jij West Europa
iets anders maat
Nee hoor. Was daar keer in huisje op die dag. Heb ze zien lopen en soort van "vechten" door het raam. Het huisje was van iemand uit de randstad en die zei ook plak alle ramen af met vuilniszakken want als ze licht zien gooien ze de ramen in.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ieder z'n hobby toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Groot genoeg om elke week een "klusproject" te hebben
Nou goed je snapt wat ik bedoel tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In de rest van Nederland dus ook niet.
Wtfquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Was daar keer in huisje op die dag. Heb ze zien lopen en soort van "vechten" door het raam. Het huisje was van iemand uit de randstad en die zei ook plak alle ramen af met vuilniszakken want als ze licht zien gooien ze de ramen in.
https://www.npostart.nl/de-hokjesman/19-09-2014/VPWON_1214414quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar dit loopt over op elkaar zonder bebouwing.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou goed je snapt wat ik bedoel toch
qua afwisseling en verschillende soorten shit
Ga ik eens kijken. Thanks! Hokjesman is genot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:04 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.vpro.nl/programmas/de-hokjesman/amelanders.html
Dude, die grond is keigoed en wordt gewoon gebruikt. Weet niet wanneer je het laatst hier in de Ardennen was maar hier heb je keigrote stukken die gewoon vol staan met ongebruikte fabrieken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Er woont 1 zo'n nicht nog tochGewoon doorsteken die dijk
poe poequote:Op dinsdag 2 april 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar dit loopt over op elkaar zonder bebouwing.
zelfingenomen teringlul dat het is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga ik eens kijken. Thanks! Hokjesman is genot.
zou ik wel de link pakken die ik erin probeerde te ninja edittenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga ik eens kijken. Thanks! Hokjesman is genot.
KKK praktijkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze wilden niet alles vertellen toen. Maar raar volk.
Dat is echt kut.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:04 schreef Elan het volgende:
Ik ging een keer half bezopen wadlopen, dat doe ik nooit meer.
Elfstedentocht, kaatsen, Sneekweek.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:06 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen in Friesland die wel leuk zijn qua cultuur
Blonde boerendochters neuken na tentfeestenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:06 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
fierljeppen, skûtsjesilenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:06 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 2 april 2019 17:06 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
dat laatste is een soort lloret maar dan in friesland met bootjes.quote:
Ja mij ook maar anders was het zo'n karig rijtje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sneekweek is mij eerlijk gezegd wel echt te druk
Lekker op dat jongerenplein tegenelkaar aan staan en 2 uur wachten tot je een kroeg of club in kanquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja mij ook maar anders was het zo'n karig rijtje.
Wij zijn één keer geweest, toen eindigden 3 man in de cel. Daarna was de lol er wel vanaf. Kaatsen (pc en Freule vooral) is altijd wel erg leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker op dat jongerenplein tegenelkaar aan staan en 2 uur wachten tot je een kroeg of club in kan
Dat zijn nu leuke evenementenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
Je mag na 17:00 op Ameland niet naar buiten als vrouw met sunneklaas @:maxi-mus, dan randen ze je aan.
Dit klinkt als IS-praktijken.
zeer opgelucht dat hij het een tweede keer liet zienquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:09 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!![/modbreak]
@:caland @:rensajacied @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:lenny_leonard @:maxi-mus @:napoleonfour @:JanPawelII @:elan @:jojoortje
[modbreak]
Ja, raar volk die eilanders. Ze wilden er ook niet alles over vertellen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
Je mag na 17:00 op Ameland niet naar buiten als vrouw met sunneklaas @:maxi-mus, dan randen ze je aan.
Mensen hebben hem nodig;quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:09 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]
@:caland @:rensajacied @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:lenny_leonard @:maxi-mus @:napoleonfour @:JanPawelII @:elan @:jojoortje
[modbreak]
1 | De brand begon in een accu van een elektrische fiets. Die raakte oververhit, waarna een kleine ontploffing ontstond. De eigenaar belde zelf de brandweer. Of deze bewoner onder de slachtoffers is, kan de brandweer nog niet zeggen. |
Gewoon gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:13 schreef Elan het volgende:
Lekker oorontsteking pfff zal ik gaan sporten of niet.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens worden Amelanders niet graag friezen genoemd.
We liepen om 1100 door t dorp en stonden ze nog te feesten in zo'n schuur. Daar wel respect voorquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
bellen ze daar niet de politie om 9 uurquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We liepen om 1100 door t dorp en stonden ze nog te feesten in zo'n schuur. Daar wel respect voor
Dit klinkt als een prima plek waar jij dit jaar oud en nieuw kan gaan vieren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We liepen om 1100 door t dorp en stonden ze nog te feesten in zo'n schuur. Daar wel respect voor
Jammer ditquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:14 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
bellen ze daar niet de politie om 9 uur
(lol)
Hebben al lang nieuwequote:Op dinsdag 2 april 2019 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit klinkt als een prima plek waar jij dit jaar oud en nieuw kan gaan vieren.
Ik heb ooit na avondje Sneek een massale vechtpartij tegen de plaatselijke kampers gehad op een plein waarbij er o.a. met terrasstoelen werd gesmeten. Greep zelfs de opgeroepen hondenbrigade nog inquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij zijn één keer geweest, toen eindigden 3 man in de cel. Daarna was de lol er wel vanaf. Kaatsen (pc en Freule vooral) is altijd wel erg leuk.
Sterktequote:Op dinsdag 2 april 2019 17:15 schreef JanPawelII het volgende:
Wij gaan dit jaar oud en nieuw in Polen vieren.
Dit jaar gaan wij VIP bij TikTakquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:15 schreef JanPawelII het volgende:
Wij gaan dit jaar oud en nieuw in Polen vieren.
Bij ons werden er 3 opgepakt terwijl het 5 tegen 20 was of zo. Van hun niemand. Wel vrijgesproken later allemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn wel toffe agenten daar. Na handjes schudden en alle ID's op de foto mochten we weer naar huis.
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 15:38:30NEXIT-motie zojuist verworpen in de Tweede Kamer. Alléén PVV stemde voor.#StemPVV #23mei https://t.co/A5PZom7iGg reageer retweet
Ja maar ging eerder goedquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Weer een appartementje op 3 hoog met houten vloeren neem ik aan?
Naar club gaan als je niet drinkt is sowieso niet leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:19 schreef JanPawelII het volgende:
Sowieso naar club gaan met oud en nieuw
Jij wel? Voelt lijkt me toch een beetje als een belediging. Of is dat anders als je een Fries bent?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens worden Amelanders niet graag friezen genoemd.
Om 23:59 staat de Uber weer klaar hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:19 schreef JanPawelII het volgende:
Sowieso naar club gaan met oud en nieuw
voelt lijkt?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij wel? Voelt lijkt me toch een beetje als een belediging. Of is dat anders als je een Fries bent?
Als je hollander bent ook beledigingquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij wel? Voelt lijkt me toch een beetje als een belediging. Of is dat anders als je een Fries bent?
Vind prima te doen hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Naar club gaan als je niet drinkt is sowieso niet leuk.
Ga jij nou maar lekker met Oud en Nieuw in de club zitten in de hoop om iemand van Temptation Island te scoren, pauper.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mini-mus wil weet interessant doen
Wat een boosheid weerquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker met Oud en Nieuw in de club zitten in de hoop om iemand van Temptation Island te scoren, pauper.
Wat moet je als nuchtere gesettelde huisvader met enige vorm van intellect tussen de dronken zondaars in een club.quote:
Goeie vraag welquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet je als nuchtere gesettelde huisvader met enige vorm van intellect tussen de dronken zondaars in een club.
Beetje in de VIP mensen observeren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet je als nuchtere gesettelde huisvader met enige vorm van intellect tussen de dronken zondaars in een club.
Yepquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:29 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Beetje in de VIP mensen observeren.
Aangezien mensen daar in totale randidioten kunnen veranderen
Lijkt me vermoeiend.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:29 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Beetje in de VIP mensen observeren.
Aangezien mensen daar in totale randidioten kunnen veranderen
Zo'n gast van hun had zijn neus gebroken maar had zelf met zijn riem lopen zwaaien dus wilde geen aangifte doen. Wat dat betreft zijn kampers prima volk, potje knokken en klaar. Niks meer over gehoord.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons werden er 3 opgepakt terwijl het 5 tegen 20 was of zo. Van hun niemand. Wel vrijgesproken later allemaal.
Niks hooligan aan dit verhaal hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
Rens heeft weer hooliganverhalen waar yoeri kievits jaloers op zou worden .
Okquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks hooligan aan dit verhaal hoor.
Sowwwquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je moeder vervelen uitkeringsfraudeur.
Ziedendquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vechtenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n gast van hun had zijn neus gebroken maar had zelf met zijn riem lopen zwaaien dus wilde geen aangifte doen. Wat dat betreft zijn kampers prima volk, potje knokken en klaar. Niks meer over gehoord.
Wejooooquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Liever niet inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vechten
Dat is echt voor kneuzen
Dag maatje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JCGod
En goedenavond Harrie
@:haags_kwartiertje
Merk niks van die zomertijd, het is al donkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hallo allemaal.
Het onweert hier.
Einde berichtgeving.
Hoi haags!quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Merk niks van die zomertijd, het is al donker
Denk dat er weinig mensen op zitten te wachten na een leuk avondje stappenquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vechten
Dat is echt voor kneuzen
omdat ze voor referendum over brexit zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Fvd heeft tegen de nexit gestemd. Baudetje eindelijk tot inkeer gekomen?
Op de website van Forum staat te lezen dat de partij eerst een referendum over het Nederlandse EU-lidmaatschap wil. Eerder viel hier nog te lezen: ‘Forum voor Democratie is van mening dat de EU onhervormbaar is en is daarom voorstander van een NEXIT'. Die tekst is aangepast.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat ze voor referendum over brexit zijn
hoezo moestquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest vandaag koffie drinken, was al bijna 2 week gestopt
Struggles
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen op zitten te wachten na een leuk avondje stappen
nietquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de website van Forum staat te lezen dat de partij eerst een referendum over het Nederlandse EU-lidmaatschap wil. Eerder viel hier nog te lezen: ‘Forum voor Democratie is van mening dat de EU onhervormbaar is en is daarom voorstander van een NEXIT'. Die tekst is aangepast.
Sinds deze week ja
Mijn begeleider zei laatst dat ie impressed van mijn werk wasquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan al 2 dagen slecht slapen
lekker begin van afstuderen LOL
Wat laf van Lenny.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ontkom je niet altijd beste vriend. Of laat jij je maten in de steek
Spelen ze toch nog Europees.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
Ah Feyenoord mag zondag uit naar VVV.
Dat gaat weer genot worden.
lolquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spelen ze toch nog Europees.
Niemand vecht er in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ontkom je niet altijd beste vriend. Of laat jij je maten in de steek
goed tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn begeleider zei laatst dat ie impressed van mijn werk was
LOL
Dit pakken wij toch mooi allemaal even mee dankzij jou.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
NEC heeft vijf verschillende trainers gehad sinds de laatste keer dat Frank de Boer een competitiewedstrijd won.
Dit vind ik nou een leuke statistiek
Frank heeft als trainer evenveel kampioenschappen behaald als Feyenoord in 35 jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:12 schreef Caland het volgende:
NEC heeft vijf verschillende trainers gehad sinds de laatste keer dat Frank de Boer een competitiewedstrijd won.
Dit vind ik nou een leuke statistiek
Gaar wijf met dito humorquote:
Vertel danquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had een geweldige 1 aprilgrap gepost
en danquote:Op dinsdag 2 april 2019 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Batterijen verkeerd om in de afstandsbediening![]()
Dan doet hij het niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie die arme mevrouw zitten te pesten?
Je quote de verkeerde hahahaquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doet hij het niet.
Ben je achterlijk ofzo
Uh wat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doet hij het niet.
Ben je achterlijk ofzo
Bizarquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vinden jullie van michael jackson standbeeld weg
Vreemde straatnaamquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh, nee de 1 nog gewoon. 2 komt binnenkort wel uit, maar had geen zin om te wachten.quote:
Geen Eredivisie genot?quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef JanCees het volgende:
nog even aan school werken en daarna porno kijken en daarna naar bed
Tegen het altijd onsympathieke Heracles heracles.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of bedoelde je dat met porno?
Willem II booooh![]()
![]()
ken mij het een bal schelenquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Midweeks programma maat. AZ is al bezig.
Idioot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen DDV.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wielrennen is op woensdag of zaterdag of zondag en eredivisie op vrijdag of zaterdag of zondag.
Zo hoort t gewoon
Op dat tyfus kunstgras van ze.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen het altijd onsympathieke Heracles heracles.
ik boycot de mcdonalds vanaf nuquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Idioot.
Maar het past in deze tijd, dus geen verrassing.
en amateurvoetbal op zondagquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wielrennen is op woensdag of zaterdag of zondag en eredivisie op vrijdag of zaterdag of zondag.
Zo hoort t gewoon
haal weg danquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kat heeft echt een stinkende tarrel niet normaal
Ik moet van morgen t&m maandag werken behalve zondag. En dat is echt puur toeval.quote:
Genot. Ik moet helaas voetballen, neem het op en hoop dat ik de uitslag nog niet tegenkom. Dat mislukte zondag.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet van morgen t&m maandag werken behalve zondag. En dat is echt puur toeval.
Wat een geluk he
is er wielrennen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet van morgen t&m maandag werken behalve zondag. En dat is echt puur toeval.
Wat een geluk he
Zaterdagvoetbalquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas steeds meer clubs op zaterdag hier in de buurt.
Sowieso al je pushberichten uit mocht Mathieu winnen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot. Ik moet helaas voetballen, neem het op en hoop dat ik de uitslag nog niet tegenkom. Dat mislukte zondag.
Ja, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso al je pushberichten uit mocht Mathieu winnen.
Als Wout wint kan ik beter gaan emigreren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso al je pushberichten uit mocht Mathieu winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |