Hier ook omdat ik Nederlandse snacks had besteld en die zijn vanochtend geleverd (ik woon in het buitenland). Ik ben zo blij als een kindquote:
Vooral haring in roomsaus als ontbijt is intrigrerendquote:Op zondag 7 april 2019 11:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ontbijtbuffet, met oa. Haring in roomsaus, kipnuggets. Vietnamese loempia's. Lust het allemaal in de ochtend![]()
Lekker!! Dit waren zo'n beetje hapjes die ik gisteren als avondeten had, inclusief bitterballen. Altijd goed.quote:Op zondag 7 april 2019 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag in de stad
Voor ¤2 nog een chocoladetaart gescoord bij de Hema dus dat wordt het avondeten
Het stokje van de ober? hihiquote:Op zondag 7 april 2019 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Kelifito ofzo lamstoofpot en moussaka.
Fles rode wijn a 15 euro. Maar dan gratis omdat er ineens een stokje in het glas kwam ( waarschijnlijk bij inschenken door ober)
Oh, instant trek.quote:
Heerlijk! Hoe is het ontbijt daar?quote:Op maandag 8 april 2019 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo een halve gegrilde kip. Vanavond vis ofzo
Best gevarieerd, tenminste de warme gedeelte. Zijn niet veel die er s'ochtends van houdenquote:Op maandag 8 april 2019 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk! Hoe is het ontbijt daar?
deze sla ik opquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond pasta met een nu al uren pruttelende ragu Bolognese.
je bedoelt Shanghai noodlesquote:
klinkt goed!, heb je een receptquote:Op maandag 8 april 2019 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik maak vanavond pittige pasta (fettucine), met o.a. salami, bacon en Spaanse peper. Zo ontzettend lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |