abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 00:39:04 #276
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186001938
Nou, laatste ronde is omgeroepen, was sowieso al van plan richting huis te gaan, dus waarschijnlijk om 1:30/1:45 thuis deze keer.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_186001966
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoop voor je moeder dat ze mee kan als ze graag wil!

En als je alleen gaat kunnen wij lekker grapjes maken over de goede kant oplopen bij station enzo. :D O+ :+
Mijn moeder is extreem controlfreakerig op dat gebied; die stippelt elke meter uit waar we heen moeten gaan. Dan heeft de NS een - in mijn ogen - heel redelijke aansluiting berekend en gilt zij al 'neeeee we moeten een trein eerder nemen, want 30 minuten overstaptijd op station Rotterdam vind ik toch écht te krap! Stel je voor dat er iets gebeurt!' Om vervolgens een uur op een station niks zitten te doen, want natuurlijk is er niets aan de hand :')
En de 1 keer in de 10 jaar dat er inderdaad echt iets is wat voor oponthoud zorgt, is het weer van 'zie je wel Judith; je zit altijd te zeuren dat ik me aanstel, maar zo zie je maar dat het altijd belangrijk is om de tijden ruim te nemen en alles goed voor te bereiden :')
Ook een type die om de 5 minuten haar tas zit te checken of alle tickets en paspoorten nog wel aanwezig zijn. _O- Verder wel een enig mens hoor O+

Ik lijk meer op mijn vader wat dat betreft; gewoon gaan met die banaan en wel zien waar het schip strandt. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186001984
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik kom op 16 april aan op Schiphol om 11 uur
Oeh spannend
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186001994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Busvervoer zit er wel aardig uit daar in de buurt :). easyBus vanaf Gatwick kan voor een tientje of minder :) Andere luchthavens hebben ook opties overigens
Is ook wel een optie. Hopelijk doet die er dan niet te lang over. Even checken, bedankt voor de tip ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 00:45:48 #280
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186002017
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh spannend
Mocht je rond die tijd aankomen op Schiphol wel even hallo zeggen heh :+ (en mijn huis is sowieso erg dichtbij Schiphol, dus je bent sowieso welkom die dag :P )
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 00:46:35 #281
39237 crew  H_T
2733
pi_186002028
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Is ook wel een optie. Hopelijk doet die er dan niet te lang over. Even checken, bedankt voor de tip ^O^
Ze doen er wel lang over, een uur ben je zo kwijt. De Victoria Express zal zeker sneller zijn, maar ook duurder. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 april 2019 @ 00:47:51 #282
163650 Greys
pi_186002039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ook een type die om de 5 minuten haar tas zit te checken of alle tickets en paspoorten nog wel aanwezig zijn. _O-
Omg Cee en ik zijn je moeder!

_O-

Cee en ik naar Lissabon was ook zestig keer alles gecheckt, esf tickets en voucher en alles in drievoud verdeeld over drie tassen en overal uren te vroeg. En overnachten in een eng ranzig Belgisch hotel om op tijd op de luchthaven te zijn en alsnog vlekken in de nek door een asfalteeractie. Ik hou ervan. :D *O* O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 00:48:42 #283
39237 crew  H_T
2733
pi_186002050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik lijk meer op mijn vader wat dat betreft; gewoon gaan met die banaan en wel zien waar het schip strandt. :D
Wel lief van je moeder :)

Ik heb één keer mijn bagage echt ruim op tijd gepakt, met als gevolg dat ik alleen maar zenuwachtiger werd omdat ik langer de tijd had om me druk te maken over dingen.

Tegenwoordig ga ik er vanuit dat ik vast iets vergeten ben, maar dat het allemaal wel goed komt als ik telefoon, paspoort en creditcard bij me heb :) Tot op heden is dat ook zo >:O
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 00:54:59 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_186002102
Ik heb wel een keer een uitdaging gehad toen ik een overstap met een vliegtuig had gemist en ook de huurauto moest herboeken. Dat boeken ging niet, maar het volledige bedrag zeven keer reserveren op de creditcard was geen probleem. En toen was de bestedingsruimte op :%

Maar ook dat is uiteindelijk goed gekomen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186002125
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Mocht je rond die tijd aankomen op Schiphol wel even hallo zeggen heh :+ (en mijn huis is sowieso erg dichtbij Schiphol, dus je bent sowieso welkom die dag :P )
Wat gastvrij van je! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186002135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ze doen er wel lang over, een uur ben je zo kwijt. De Victoria Express zal zeker sneller zijn, maar ook duurder. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat :)
Dat is mijn huidige dilemma inderdaad ook; of ik het ervoor over heb om meer geld kwijt te zijn aan snelheid :D
Even nog een nachtje over slapen nachtbaggeren
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186002160
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Omg Cee en ik zijn je moeder!

_O-

Cee en ik naar Lissabon was ook zestig keer alles gecheckt, esf tickets en voucher en alles in drievoud verdeeld over drie tassen en overal uren te vroeg. En overnachten in een eng ranzig Belgisch hotel om op tijd op de luchthaven te zijn en alsnog vlekken in de nek door een asfalteeractie. Ik hou ervan. :D *O* O+
Dat verslag van jullie blijft echt puur goud _O_ Ik zie jou zo levendig achter die asfalteerwagen aan rennen _O- :D

Maar ik heb dat dus een stuk minder. Dat reist wel een stuk relaxter, maar heel af en toe kan het dan voorkomen dat ik een stomme fout maak :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 01:04:02 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_186002192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is mijn huidige dilemma inderdaad ook; of ik het ervoor over heb om meer geld kwijt te zijn aan snelheid :D
Even nog een nachtje over slapen nachtbaggeren
Ergens zit er een omslagpunt ;) En dat is per persoon verschillend :)

Met Flixbus kan je voor de door jou genoemde data goedkoper naar Engeland dan met het vliegtuig (57 euro zie ik nu), maar dan doe je er wel 11-12 uur over per enkele reis voor Amsterdam > Londen. Dan heb ik er best wat geld wat tientjes extra voor over om daar 8-10 uur vanaf te halen. Maar evenveel tientjes om een half uur te besparen? Waarschijnlijk niet :{w
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 01:09:13 #289
39237 crew  H_T
2733
pi_186002239
Ik kan ook voor de vliegreis bijbetalen om 7 uur lang iets beter te zitten. Dat is fijn. Maar ik kan dezelfde hoeveelheid geld ook gebruiken om meerdere keren een betere hotelkamer te boeken :) Dan denk ik dat ik daar toch meer aan heb :s)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186002240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wel lief van je moeder :)

Ik heb één keer mijn bagage echt ruim op tijd gepakt, met als gevolg dat ik alleen maar zenuwachtiger werd omdat ik langer de tijd had om me druk te maken over dingen.

Tegenwoordig ga ik er vanuit dat ik vast iets vergeten ben, maar dat het allemaal wel goed komt als ik telefoon, paspoort en creditcard bij me heb :) Tot op heden is dat ook zo >:O
Herkenbaar dit inderdaad. Ik heb vaak als ik wegga het idee dat ik iets vergeten ben. Dat is in de praktijk nooit zo, maar stel het is zo; behalve de dingen die je noemt, kan alles ter plekke ook gewoon gekocht worden. Het is vaak gewoon drukmaken om niets wat dat betreft :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186002283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ergens zit er een omslagpunt ;) En dat is per persoon verschillend :)

Met Flixbus kan je voor de door jou genoemde data goedkoper naar Engeland dan met het vliegtuig (57 euro zie ik nu), maar dan doe je er wel 11-12 uur over per enkele reis voor Amsterdam > Londen. Dan heb ik er best wat geld wat tientjes extra voor over om daar 8-10 uur vanaf te halen. Maar evenveel tientjes om een half uur te besparen? Waarschijnlijk niet :{w
Ja dat inderdaad. 11 - 12 uur is gewoon zonde van de tijd die ik daar kan doorbrengen.

Ik denk dat het toch gewoon vliegtuig gaat worden. Eurostar vanaf Rotterdam was echt perfect, maar als het vol is dan is het vol.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 01:15:40 #292
39237 crew  H_T
2733
pi_186002300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Herkenbaar dit inderdaad. Ik heb vaak als ik wegga het idee dat ik iets vergeten ben. Dat is in de praktijk nooit zo, maar stel het is zo; behalve de dingen die je noemt, kan alles ter plekke ook gewoon gekocht worden. Het is vaak gewoon drukmaken om niets wat dat betreft :D
Precies! En: je kan de extra gekochte spullen weer mee terug nemen. Als eenmaal op je bestemming blijkt dat je te weinig sokken hebt koop je er wat sokken bij, en heb je meer sokken als je weer terug bent ^O^ Stel dat je het toch niet mee terug wil nemen dan is het jammer van de paar euro, maar is er ook geen man overboord. Het is hooguit wat lastig tot je vervanging hebt geregeld
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 01:23:44 #293
39237 crew  H_T
2733
pi_186002374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 01:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja dat inderdaad. 11 - 12 uur is gewoon zonde van de tijd die ik daar kan doorbrengen.

Ik denk dat het toch gewoon vliegtuig gaat worden. Eurostar vanaf Rotterdam was echt perfect, maar als het vol is dan is het vol.
easyJets genoeg zo te zien :) Als je heel graag wil kan je ook nog Rotterdam/Amsterdam > London City doen, dan kom je gewoon in het centrum aan. Het is wat duurder, maar dat is misschien voor een deel al weg te strepen tegen lagere OV-kosten van vliegveld naar hotel. British Airways vliegt die route sowieso, en KLM vast ook wel.

Tot zover, nu eerst slapen :W
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 01:38:03 #294
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186002494
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat gastvrij van je! ^O^
Zo ben ik :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 01:39:05 #295
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186002501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wel lief van je moeder :)

Ik heb één keer mijn bagage echt ruim op tijd gepakt, met als gevolg dat ik alleen maar zenuwachtiger werd omdat ik langer de tijd had om me druk te maken over dingen.

Tegenwoordig ga ik er vanuit dat ik vast iets vergeten ben, maar dat het allemaal wel goed komt als ik telefoon, paspoort en creditcard bij me heb :) Tot op heden is dat ook zo >:O
Ik heb sowieso verdacht weinig mee eigenlijk
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 02:02:38 #296
368283 ato
pi_186002660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is mijn huidige dilemma inderdaad ook; of ik het ervoor over heb om meer geld kwijt te zijn aan snelheid :D
Even nog een nachtje over slapen nachtbaggeren
Is het veel duurder, met de metro ben je er zo.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 3 april 2019 @ 02:04:49 #297
368283 ato
pi_186002675
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 01:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik heb sowieso verdacht weinig mee eigenlijk
Ik ben ook zo de laatste tijd als jullie.
Vroeger was ik Cee en Greys _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 02:29:45 #298
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_186002791
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ben ook zo de laatste tijd als jullie.
Vroeger was ik Cee en Greys _O-
heb je weinig mee of maak je je niet meer druk? :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  ESF Reporter woensdag 3 april 2019 @ 06:15:44 #299
87554 Cee
Welluk?
pi_186003289
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Omg Cee en ik zijn je moeder!

_O-

Cee en ik naar Lissabon was ook zestig keer alles gecheckt, esf tickets en voucher en alles in drievoud verdeeld over drie tassen en overal uren te vroeg. En overnachten in een eng ranzig Belgisch hotel om op tijd op de luchthaven te zijn en alsnog vlekken in de nek door een asfalteeractie. Ik hou ervan. :D *O* O+
We zitten daarom ook nu al op klapstoeltjes bij het AFAS.
  woensdag 3 april 2019 @ 07:45:47 #300
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186003697
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:47 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik hou ervan. :D *O* O+
Ik hou vooral van de verhalen van anderen! Ben sowieso al een stress-kip, moet dat er ook nog bijkomen... :o :{w
:o)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')