abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:54:12 #251
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_186001427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mijn nummer 1 keuze was de Eurostar; dat is heel goed te doen via Rotterdam en dan kan ik blijven zitten. Maar op de een of andere manier zijn die treinen nu al volgeboekt en de enige optie is met de Thalys naar Brussel, daar een uur wachten om alsnog op de Eurostar te stappen en daar 5x meer voor te betalen dan ik normaal zou doen. Dus ik vrees dat die optie af gaat vallen. :{ Jammer, want dat was echt ideaal geweest.

Gaat denk ik dus toch vliegtuig worden; ik baal er alleen altijd zo van dat de treinverbinding van vliegveld naar centrum altijd minstens 2x zo duur is als het vliegticket zelf :{ Ik ben nog even aan het surfen voor een ander alternatief.
Oh, dat is wel jammer zeg -O- vaart er niet nog een boot?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:55:13 #252
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_186001440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naatje z'n nieuwe deurmat halverwege de zomer:

[ afbeelding ]
Nee, want onkruid haal ik wel gewoon weg, eerder: welkom bij de composthoop
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 2 april 2019 @ 23:55:36 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_186001447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

We got everything you want honey, we know the names

Welcome to the jungle, it gets worse here every day

Still I carried, I carried, I carry on
Of was het daar in het oerwoud
Je bestelde een pint met stout
Suriname kon het zijn
Want daar was het extra fijn
En ook minder koud
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186001469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Of was het daar in het oerwoud
Je bestelde een pint met stout
Suriname kon het zijn
Want daar was het extra fijn
En ook minder koud
M'n schoenen zijn versleten
Ik heb ze niet meer aan
Of zag ik net daarbuiten
Die goede Sint toch staan

- Blųf
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 april 2019 @ 23:57:14 #255
163650 Greys
pi_186001472
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik heb wel met enige regelmaat ruimere favorieten gezien :@ Of vaak wel vergelijkbaar, odds van onder of rond de 2 :P

Maar inderdaad, volgens de odds wel de grootste kanshebber, maar ook een aanzienlijk grotere kans op niet-winst dan op wel-winst :+
*vingers in oren*

LAAA LALA LA LA

Of wacht hier is vingers in ogen mss handiger.

Bedoelde eigenlijk de procenten op Eurovisionworld. Daar zijn we wel heel dik favoriet. Vind ik. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 2 april 2019 @ 23:57:19 #256
39237 crew  H_T
2733
pi_186001474
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mijn nummer 1 keuze was de Eurostar; dat is heel goed te doen via Rotterdam en dan kan ik blijven zitten. Maar op de een of andere manier zijn die treinen nu al volgeboekt en de enige optie is met de Thalys naar Brussel, daar een uur wachten om alsnog op de Eurostar te stappen en daar 5x meer voor te betalen dan ik normaal zou doen. Dus ik vrees dat die optie af gaat vallen. :{ Jammer, want dat was echt ideaal geweest.

Gaat denk ik dus toch vliegtuig worden; ik baal er alleen altijd zo van dat de treinverbinding van vliegveld naar centrum altijd minstens 2x zo duur is als het vliegticket zelf :{ Ik ben nog even aan het surfen voor een ander alternatief.
Laatste keer dat ik in Londen was had ik voor ongeveer 14 euro drie dagen de beschikking over een huurauto. En dat was niet per dag :7

Uiteindelijk was het door benzine niet echt goedkoper dan een transfer met het OV, maar goed. OV vanaf Heathrow of Gatwick valt wel mee toch?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 2 april 2019 @ 23:58:11 #257
39237 crew  H_T
2733
pi_186001497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

M'n schoenen zijn versleten
Ik heb ze niet meer aan
Of zag ik net daarbuiten
Die goede Sint toch staan

- Blųf
Hoe kan ik dat,
Hoe kan ik dat,
Hoe kan ik dat nou vergeten
Ik ben de Piet
Ik ben de Piet!

oO/
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 00:02:33 #258
39237 crew  H_T
2733
pi_186001560
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_186001561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat,
Hoe kan ik dat,
Hoe kan ik dat nou vergeten
Ik ben de Piet
Ik ben de Piet!

oO/
Er staat welcome to the jungle op de deurmat
Maar dat is niets voor mij
In de schaduw van de brug
Droeg ik alles op m'n rug

De Schaduw Van De Brug, a song by BLØF on Spotify
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 april 2019 @ 00:03:35 #260
163650 Greys
pi_186001574
nulpointsnet twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 22:53:07 Other thought about todays #Eurovision order. Previous 3 songs performed last in semi two (Laura, Imri, Melovin) have performed first in the final so Chingiz don't bank on much of a lie-in on Friday 🤔🇦🇿 https://t.co/jxwy7f9gjM reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186001606
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Oh, dat is wel jammer zeg -O- vaart er niet nog een boot?
De boot is ook zeker nog een optie. Nadeel is wel dat ik met de dagboot een hele dag onderweg ben (OV naar Hoek van Holland, dan de boot, dan nog de trein naar Londen). De nachtboot is ideaal omdat ik dan 's nachts reis en lekker kan slapen, maar dan moet ik een hut nemen en dat is niet bij de overtocht inbegrepen.

Ik hoop stiekem dat er nog een plek vrijkomt op de Eurostar. Redelijk goedkoop (normaal gesproken dan) en niet eens zo heel veel tijd mee kwijt, maar met de huidige prijzen is het niet te doen. Anders denk ik toch vliegtuig; op Schiphol ben ik zo en - hoewel relatief prijzig - is de verbinding met Londen centrum wel gewoon goed en snel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 april 2019 @ 00:08:18 #262
163650 Greys
pi_186001638
Ga je alleen, Aoibhin?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186001650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik in Londen was had ik voor ongeveer 14 euro drie dagen de beschikking over een huurauto. En dat was niet per dag :7

Uiteindelijk was het door benzine niet echt goedkoper dan een transfer met het OV, maar goed. OV vanaf Heathrow of Gatwick valt wel mee toch?
OV verbindingen tussen vliegveld en Londen is zeker heel goed! :Y Vind het alleen altijd zo stom dat ik meer dan dubbel het bedrag moet betalen voor die 20 minuutjes in de trein dan het 1 uur vliegen erheen. :') Want vliegticket is wel echt goedkoop, zeker als je een wat ongunstige tijd neemt.
pi_186001671
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
nulpointsnet twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 22:53:07 Other thought about todays #Eurovision order. Previous 3 songs performed last in semi two (Laura, Imri, Melovin) have performed first in the final so Chingiz don't bank on much of a lie-in on Friday 🤔🇦🇿 https://t.co/jxwy7f9gjM reageer retweet
Dan moet hij wel weer eerste helft loten.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 00:11:52 #265
39237 crew  H_T
2733
pi_186001700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

OV verbindingen tussen vliegveld en Londen is zeker heel goed! :Y Vind het alleen altijd zo stom dat ik meer dan dubbel het bedrag moet betalen voor die 20 minuutjes in de trein dan het 1 uur vliegen erheen. :') Want vliegticket is wel echt goedkoop, zeker als je een wat ongunstige tijd neemt.
Ja ik ken het :P

Later dit jaar heb ik vakantie naar Canada ( 8-) ) op de planning staan. Zoals het er nu voor staat kost een auto huren voor de 12 dagen dat ik er ben meer dan het retourticket om er te komen.

Als je echt een goedkoop ticket weet te vinden kan je al meer kwijt zijn aan de trein in Nederland dan de vlucht naar Engeland
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_186001754
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:08 schreef Greys het volgende:
Ga je alleen, Aoibhin?
Dat is nog even de vraag. Mams wil graag mee, maar het is nog steeds onduidelijk of dit qua werk kan. Daar krijgt ze hopelijk morgen uitsluitsel over en anders overmorgen. Vandaar dat de reis zelf boeken nog niet eerder kon.

Wel voor de zekerheid twee tickets voor die ESC preparty gekocht. Mocht zij toch niet kunnen, dan kan ik misschien iemand anders er nog gelukkig mee maken.

Mocht ik alleen moeten, dan is het ook geen punt. Vermaken doe ik me toch wel en heb vaker alleen gereisd. :)
  woensdag 3 april 2019 @ 00:18:19 #267
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_186001768
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

De boot is ook zeker nog een optie. Nadeel is wel dat ik met de dagboot een hele dag onderweg ben (OV naar Hoek van Holland, dan de boot, dan nog de trein naar Londen). De nachtboot is ideaal omdat ik dan 's nachts reis en lekker kan slapen, maar dan moet ik een hut nemen en dat is niet bij de overtocht inbegrepen.

Ik hoop stiekem dat er nog een plek vrijkomt op de Eurostar. Redelijk goedkoop (normaal gesproken dan) en niet eens zo heel veel tijd mee kwijt, maar met de huidige prijzen is het niet te doen. Anders denk ik toch vliegtuig; op Schiphol ben ik zo en - hoewel relatief prijzig - is de verbinding met Londen centrum wel gewoon goed en snel.
Hoe lang ga je?
pi_186001822
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: wat doe ik tegen een vriend die mij verbiedt een Eurovisiesongfestivalkijkfeestje te organiseren bij ons thuis? -O- Ik vind het stom. Juist dit jaar wil ik het vieren.
Relatie verbreken. :@ Of denk ik dan te extreem?

Single life it is jongens *O* Van niemand last, doen wat je wil. Joehoe w/
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_186001823
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja ik ken het :P

Later dit jaar heb ik vakantie naar Canada ( 8-) ) op de planning staan. Zoals het er nu voor staat kost een auto huren voor de 12 dagen dat ik er ben meer dan het retourticket om er te komen.

Als je echt een goedkoop ticket weet te vinden kan je al meer kwijt zijn aan de trein in Nederland dan de vlucht naar Engeland
Ja, ik denk dat dit wel vaker zo is. Vaak is het vervoer op bestemming nog stukken duurder dan de reis erheen. Het is altijd handig als reiziger om je daar niet blind op te staren.
pi_186001826
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hoe lang ga je?
11 april tot 16 april

Heb hotel al geboekt, dus kan data niet meer aanpassen :D
pi_186001838
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:24 schreef grazz het volgende:

[..]

Relatie verbreken. :@ Of denk ik dan te extreem?

Single life it is jongens *O* Van niemand last, doen wat je wil. Joehoe w/
:o :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 april 2019 @ 00:31:13 #273
163650 Greys
pi_186001877
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is nog even de vraag. Mams wil graag mee, maar het is nog steeds onduidelijk of dit qua werk kan. Daar krijgt ze hopelijk morgen uitsluitsel over en anders overmorgen. Vandaar dat de reis zelf boeken nog niet eerder kon.

Wel voor de zekerheid twee tickets voor die ESC preparty gekocht. Mocht zij toch niet kunnen, dan kan ik misschien iemand anders er nog gelukkig mee maken.

Mocht ik alleen moeten, dan is het ook geen punt. Vermaken doe ik me toch wel en heb vaker alleen gereisd. :)
Hoop voor je moeder dat ze mee kan als ze graag wil!

En als je alleen gaat kunnen wij lekker grapjes maken over de goede kant oplopen bij station enzo. :D O+ :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 april 2019 @ 00:34:08 #274
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_186001902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

11 april tot 16 april

Heb hotel al geboekt, dus kan data niet meer aanpassen :D
Ik kom op 16 april aan op Schiphol om 11 uur
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 3 april 2019 @ 00:35:39 #275
39237 crew  H_T
2733
pi_186001912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat dit wel vaker zo is. Vaak is het vervoer op bestemming nog stukken duurder dan de reis erheen. Het is altijd handig als reiziger om je daar niet blind op te staren.
Busvervoer zit er wel aardig uit daar in de buurt :). easyBus vanaf Gatwick kan voor een tientje of minder :) Andere luchthavens hebben ook opties overigens
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')