Oh, dat is wel jammer zegquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn nummer 1 keuze was de Eurostar; dat is heel goed te doen via Rotterdam en dan kan ik blijven zitten. Maar op de een of andere manier zijn die treinen nu al volgeboekt en de enige optie is met de Thalys naar Brussel, daar een uur wachten om alsnog op de Eurostar te stappen en daar 5x meer voor te betalen dan ik normaal zou doen. Dus ik vrees dat die optie af gaat vallen.Jammer, want dat was echt ideaal geweest.
Gaat denk ik dus toch vliegtuig worden; ik baal er alleen altijd zo van dat de treinverbinding van vliegveld naar centrum altijd minstens 2x zo duur is als het vliegticket zelfIk ben nog even aan het surfen voor een ander alternatief.
Nee, want onkruid haal ik wel gewoon weg, eerder: welkom bij de composthoopquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naatje z'n nieuwe deurmat halverwege de zomer:
[ afbeelding ]
Of was het daar in het oerwoudquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We got everything you want honey, we know the names
Welcome to the jungle, it gets worse here every day
Still I carried, I carried, I carry on
M'n schoenen zijn versletenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of was het daar in het oerwoud
Je bestelde een pint met stout
Suriname kon het zijn
Want daar was het extra fijn
En ook minder koud
*vingers in oren*quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb wel met enige regelmaat ruimere favorieten gezienOf vaak wel vergelijkbaar, odds van onder of rond de 2
Maar inderdaad, volgens de odds wel de grootste kanshebber, maar ook een aanzienlijk grotere kans op niet-winst dan op wel-winst
Laatste keer dat ik in Londen was had ik voor ongeveer 14 euro drie dagen de beschikking over een huurauto. En dat was niet per dagquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn nummer 1 keuze was de Eurostar; dat is heel goed te doen via Rotterdam en dan kan ik blijven zitten. Maar op de een of andere manier zijn die treinen nu al volgeboekt en de enige optie is met de Thalys naar Brussel, daar een uur wachten om alsnog op de Eurostar te stappen en daar 5x meer voor te betalen dan ik normaal zou doen. Dus ik vrees dat die optie af gaat vallen.Jammer, want dat was echt ideaal geweest.
Gaat denk ik dus toch vliegtuig worden; ik baal er alleen altijd zo van dat de treinverbinding van vliegveld naar centrum altijd minstens 2x zo duur is als het vliegticket zelfIk ben nog even aan het surfen voor een ander alternatief.
Hoe kan ik dat,quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n schoenen zijn versleten
Ik heb ze niet meer aan
Of zag ik net daarbuiten
Die goede Sint toch staan
- Blųf
Er staat welcome to the jungle op de deurmatquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat,
Hoe kan ik dat,
Hoe kan ik dat nou vergeten
Ik ben de Piet
Ik ben de Piet!
twitter:nulpointsnet twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 22:53:07Other thought about todays #Eurovision order. Previous 3 songs performed last in semi two (Laura, Imri, Melovin) have performed first in the final so Chingiz don't bank on much of a lie-in on Friday 🤔🇦🇿 https://t.co/jxwy7f9gjM reageer retweet
De boot is ook zeker nog een optie. Nadeel is wel dat ik met de dagboot een hele dag onderweg ben (OV naar Hoek van Holland, dan de boot, dan nog de trein naar Londen). De nachtboot is ideaal omdat ik dan 's nachts reis en lekker kan slapen, maar dan moet ik een hut nemen en dat is niet bij de overtocht inbegrepen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer zegvaart er niet nog een boot?
OV verbindingen tussen vliegveld en Londen is zeker heel goed!quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Londen was had ik voor ongeveer 14 euro drie dagen de beschikking over een huurauto. En dat was niet per dag
Uiteindelijk was het door benzine niet echt goedkoper dan een transfer met het OV, maar goed. OV vanaf Heathrow of Gatwick valt wel mee toch?
Dan moet hij wel weer eerste helft loten.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:03 schreef Greys het volgende:
twitter:nulpointsnet twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 22:53:07Other thought about todays #Eurovision order. Previous 3 songs performed last in semi two (Laura, Imri, Melovin) have performed first in the final so Chingiz don't bank on much of a lie-in on Friday 🤔🇦🇿 https://t.co/jxwy7f9gjM reageer retweet
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 3 april 2019 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OV verbindingen tussen vliegveld en Londen is zeker heel goed!Vind het alleen altijd zo stom dat ik meer dan dubbel het bedrag moet betalen voor die 20 minuutjes in de trein dan het 1 uur vliegen erheen.
Want vliegticket is wel echt goedkoop, zeker als je een wat ongunstige tijd neemt.
Dat is nog even de vraag. Mams wil graag mee, maar het is nog steeds onduidelijk of dit qua werk kan. Daar krijgt ze hopelijk morgen uitsluitsel over en anders overmorgen. Vandaar dat de reis zelf boeken nog niet eerder kon.quote:
Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 3 april 2019 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De boot is ook zeker nog een optie. Nadeel is wel dat ik met de dagboot een hele dag onderweg ben (OV naar Hoek van Holland, dan de boot, dan nog de trein naar Londen). De nachtboot is ideaal omdat ik dan 's nachts reis en lekker kan slapen, maar dan moet ik een hut nemen en dat is niet bij de overtocht inbegrepen.
Ik hoop stiekem dat er nog een plek vrijkomt op de Eurostar. Redelijk goedkoop (normaal gesproken dan) en niet eens zo heel veel tijd mee kwijt, maar met de huidige prijzen is het niet te doen. Anders denk ik toch vliegtuig; op Schiphol ben ik zo en - hoewel relatief prijzig - is de verbinding met Londen centrum wel gewoon goed en snel.
Relatie verbreken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:46 schreef Andromache het volgende:
Vraagje: wat doe ik tegen een vriend die mij verbiedt een Eurovisiesongfestivalkijkfeestje te organiseren bij ons thuis?Ik vind het stom. Juist dit jaar wil ik het vieren.
Ja, ik denk dat dit wel vaker zo is. Vaak is het vervoer op bestemming nog stukken duurder dan de reis erheen. Het is altijd handig als reiziger om je daar niet blind op te staren.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik ken het
Later dit jaar heb ik vakantie naar Canada () op de planning staan. Zoals het er nu voor staat kost een auto huren voor de 12 dagen dat ik er ben meer dan het retourticket om er te komen.
Als je echt een goedkoop ticket weet te vinden kan je al meer kwijt zijn aan de trein in Nederland dan de vlucht naar Engeland
11 april tot 16 aprilquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Relatie verbreken.Of denk ik dan te extreem?
Single life it is jongensVan niemand last, doen wat je wil. Joehoe
Hoop voor je moeder dat ze mee kan als ze graag wil!quote:Op woensdag 3 april 2019 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is nog even de vraag. Mams wil graag mee, maar het is nog steeds onduidelijk of dit qua werk kan. Daar krijgt ze hopelijk morgen uitsluitsel over en anders overmorgen. Vandaar dat de reis zelf boeken nog niet eerder kon.
Wel voor de zekerheid twee tickets voor die ESC preparty gekocht. Mocht zij toch niet kunnen, dan kan ik misschien iemand anders er nog gelukkig mee maken.
Mocht ik alleen moeten, dan is het ook geen punt. Vermaken doe ik me toch wel en heb vaker alleen gereisd.
Ik kom op 16 april aan op Schiphol om 11 uurquote:Op woensdag 3 april 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
11 april tot 16 april
Heb hotel al geboekt, dus kan data niet meer aanpassen
Busvervoer zit er wel aardig uit daar in de buurtquote:Op woensdag 3 april 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dit wel vaker zo is. Vaak is het vervoer op bestemming nog stukken duurder dan de reis erheen. Het is altijd handig als reiziger om je daar niet blind op te staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |