Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat komt blijkbaar nog. Wel heb ik voor het eerst in mijn leven een verdoving gehad. So, that's weird.
Morguhquote:
Zeker, zeker. Met jou ook?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet op je wang bijten nu hequote:
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.quote:
Lekker kwijlenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja behalve dat mijn bek dus raar voelt en ik nog niets gegeten heb.![]()
Maar dat is goed nieuws
Jij?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Broodje minder gegeten omdat ik anders Fatty wordt
Gaat om de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren ook naar de bios geweest, kijk ik net in mijn media bibliotheek, staat diezelfde film daar ook al gewoon.![]()
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.quote:
Hue hue hue....quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de belevingquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pathe Unlimited scheelt ook. En gezelschap was ook prima ja.
Met korting. Dat dan weer wel, dus nog maar 89 euro.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
en een zak m&ms voor 100 euro is ook onderdeel van de beleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |