quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Tussen de dildo's.quote:
zo hele lange paarse als in Saints Rowquote:
de kees hype is ondertussen overquote:
kloptquote:Op maandag 1 april 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen al gezien op Dumpert
dumpert kijkenquote:Op maandag 1 april 2019 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen al gezien op Dumpert
Delonte Mengele wel gelukkigquote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gaat zijn vader nadoen, die was er ook nooit.
Is dat niet grotendeels hetzelfde team als Pauw heeft?quote:Op maandag 1 april 2019 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Als ik Jinek was, zou ik ook druk voelen, met zo'n kut redactie.
handjes boven het dekbedquote:
Geen idee, maar het verschil is dag en nacht.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:02 schreef svann het volgende:
[..]
Is dat niet grotendeels hetzelfde team als Pauw heeft?
Idd, het kan dus wel, hoeft niet altijd incrowd te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dat is ook een optie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ben je altijd negatief. Kan ook genoegdoening en rechtvaardiging zijn
alleen maar strontluchtquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Hier in de provincie is er nooit een klei lucht
Dit was ook nog eens terwijl je niks kon vermoeden toch? Je zit in de metro en iemand komt je van achteren steken... Je kan je niet eens verweren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Elke moord is kut maar zulke moorden zonder enige aanleiding door een stelletje tbs'ers.... kan mij er niks bij voorstellen hoe dat voor nabestaanden is
Morgen ga ik weer naar Amsterdam. Mondkapje voor, kogelvrij vestje aan, derringer in de laars.quote:
Zijn het wel sexy laarsjes?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer naar Amsterdam. Mondkapje voor, kogelvrij vestje aan, derringer in de laars.
Iemand met zo'n waslijst aan misdaden moet je nooit meer vrijlaten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit was ook nog eens terwijl je niks kon vermoeden toch? Je zit in de metro en iemand komt je van achteren steken... Je kan je niet eens verweren.
Politici die hun verantwoording niet nemen is nog ergerquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:15 schreef SpaceOddity het volgende:
Alles aan dit is triester dan diep triest.
Gek hè als je bezuinigd op de geestelijke zorgquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Politici die hun verantwoording niet nemen is nog erger
Er gaat gewoon niets veranderen hoor..quote:
Eens, op een bepaald moment heb je je kansen verspeeld. Dit soort types moet je dan niet los laten op de samenleving.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand met zo'n waslijst aan misdaden moet je nooit meer vrijlaten.
alle gamma studies zijn lachwekkendquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:17 schreef PzKpfw het volgende:
De studie rechten is dus ook een lachertje.
Na een derde of vierde kans is het een keer afgelopen. Die mensen zijn niet meer te redden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens, op een bepaald moment heb je je kansen verspeeld. Dit soort types moet je dan niet los laten op de samenleving.
3 strikes out systeem invoeren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na een derde of vierde kans is het een keer afgelopen. Die mensen zijn niet meer te redden.
dat is veel te weinigquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Veroordeelde verkrachters moeten gecastreerd worden.
Je hebt een punt.quote:
Dit soort rechts borrelpraat zijn we niet van jou gewend.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Veroordeelde verkrachters moeten gecastreerd worden.
Los van zedenzaken en doodslag/mishandeling is dat niet heel veel in een levenquote:
Sorry sorry.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit soort rechts borrelpraat zijn we niet van jou gewend.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry sorry.![]()
Veroordeelde verkrachters moeten de oven in.
maar baudet wil minder ministeries, dat wordt dus ook dan samenvoegen en dus weer wijzigen van mailadressen en logo's en namenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
ICT jongens hebben ook een familie die moeten eten.
Grapperhaus vond Justitie belangrijker dan veiligheid. True storyquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:30 schreef 3rr0r het volgende:
Van D66 moest het woordje klimaat, van CDA moest het landbouw gedeelte, maar dat van justitie en veiligheid??
ook d66. want veel rechters in het ledenbestand en die vond dat justitie over de veiligheid gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:30 schreef 3rr0r het volgende:
Van D66 moest het woordje klimaat, van CDA moest het landbouw gedeelte, maar dat van justitie en veiligheid??
Dat soort dingen kun je beter niet aan den haag overlaten, zijn er straks weer veranderingen van namenquote:
Ja maar hij mag vrij lopen in Amsterdamquote:
En we zijn nog lang niet klaar. Uitspraak over een maand of 2. En dan hoger beroep, weer jaren deze soap voorbij zien komenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:32 schreef Oscar. het volgende:
Deze fopshow kost de belastingbetaler ook miljoenen
De justitie in haar huidige vorm is dat in ieder geval niet waard.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ook d66. want veel rechters in het ledenbestand en die vond dat justitie over de veiligheid gaat.
Jetje vindt het allemaal primaquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De justitie in haar huidige vorm is dat in ieder geval niet waard.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:36 schreef superniger het volgende:
Peter heeft toch 1 van die zussen geneukt?
Ja. Cor van Hout en Van der Bijl iig.quote:
nee, felicitatiesquote:
Gaat niet gebeuren. Het is een blanke man.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:39 schreef superniger het volgende:
Ik hoop op vrijspraak. Levert leuke tv op.
ja joh?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:43 schreef svann het volgende:
Door dat soort mensen komt die hele ellende: de niet-stemmers.
SAMSONGODquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinkend rijk worden en jonge meiden neuken.
God
Mwhaaaoh Gertje wat doe je dat fijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinkend rijk worden en jonge meiden neuken.
God
quote:
Black hawk downquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik mis de soundtrack van Pacific Rim.
Ja die past daar echt goed bij ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:53 schreef dvdfreak het volgende:
trainspotting hseft ook een goede soundtrack
Hans Zimmer is altijd een genot.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:35 schreef Poepz0r het volgende:
Film soundtracks![]()
![]()
![]()
Deze zet ik eens per maand op met de soundbar vol open![]()
![]()
ja dat zag er onwijs cool uit, hoe ze dat nou technisch doen?quote:
Ai.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:05 schreef superniger het volgende:
BREAKING: Johan Derksen bijna overleden.
https://nos.nl/artikel/22(...)na-val-van-trap.html
quote:Op woensdag 3 april 2019 23:08 schreef superniger het volgende:
Beter zetten ze Tim Hofman het land uit.
Vooral dat ze nu met rust gelaten willen worden. Jezelf helemaal uithoeren aan de media en zodra t gelukt is willen ze met rust gelaten worden. Joe.quote:
Ssst.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 23:08 schreef superniger het volgende:
Beter zetten ze Tim Hofman het land uit.
Ik gun het hem van harte hoor, maar gelijke gevallen die geen contact met de media hebben, krijgen geen verblijfsvergunning. Ik vind het nogal wrang.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Weer een kind dat blij is met Nederland.
Welkomquote:Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Jinekje kijken. Hallo ik ben er ook weer, grote vrienden!
Dat wilde ik nou ook schrijven....quote:
Dat ja!!quote:Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte hoor, maar gelijke gevallen die geen contact met de media hebben, krijgen geen verblijfsvergunning. Ik vind het nogal wrang.
Geen idee.quote:
Fijn dat je er bent, ouwe reusquote:Op woensdag 3 april 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
Jinekje kijken. Hallo ik ben er ook weer, grote vrienden!
Yep, van de trap af donderen op je 70e word je niet beter van.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klasse maatje! Schrikken van Johan hè?
Ja maat. Dat hij op een waardige manier oud mag worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, van de trap af donderen op je 70e word je niet beter van.ik hoop dat ons Johan weer snel de oude is.
Voor dit soort gevallen wel ja...quote:Op woensdag 3 april 2019 23:20 schreef superniger het volgende:
TBS opheffen en vervangen door levenslang in een cel.
Eens met Sywert. Dit was puur effectbejag van Theo Hiddema.twitter:Sywert twitterde op woensdag 03-04-2019 om 14:38:35@keesvanderlaan5 @BlauweLotus Je kunt ook verwijzen naar een (publiekelijk beschikbaar) vonnis en je afvragen waarom behandelaars dat vonnis niet hebben gelezen gezien de schokkende inhoud. Zeg je hetzelfde, maar doe je dat met wat meer respect. Zo ingewikkeld is het toch niet? reageer retweet
Tja wellicht, maar mag toch aannemen dat je als ouders (zeker als je er zo mee bezig bent) Dat je die dingen zelf ook al hebt gelezen?quote:Op woensdag 3 april 2019 23:22 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje smakeloos ten opzichte van de aanwezige ouders.
Had minder beschrijvend kunnen zijn.
Misschien dat er dan eindelijk iets gaat gebeuren. Anders is het gewoon weer hetzelfde riedeltje zonder dat er iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 3 april 2019 23:22 schreef svann het volgende:
[..]
Beetje smakeloos ten opzichte van de aanwezige ouders.
Had minder beschrijvend kunnen zijn.
Waarom moeten deze details weer besproken worden als het om fouten van instanties gaat?quote:Op woensdag 3 april 2019 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Tja wellicht, maar mag toch aannemen dat je als ouders (zeker als je er zo mee bezig bent) Dat je die dingen zelf ook al hebt gelezen?
Om het onder de aandacht te brengen van de rest van NL?quote:Op woensdag 3 april 2019 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom moeten deze details weer besproken worden als het om fouten van instanties gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |