alleen maar strontluchtquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Hier in de provincie is er nooit een klei lucht
Dit was ook nog eens terwijl je niks kon vermoeden toch? Je zit in de metro en iemand komt je van achteren steken... Je kan je niet eens verweren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Elke moord is kut maar zulke moorden zonder enige aanleiding door een stelletje tbs'ers.... kan mij er niks bij voorstellen hoe dat voor nabestaanden is
Morgen ga ik weer naar Amsterdam. Mondkapje voor, kogelvrij vestje aan, derringer in de laars.quote:
Zijn het wel sexy laarsjes?quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer naar Amsterdam. Mondkapje voor, kogelvrij vestje aan, derringer in de laars.
Iemand met zo'n waslijst aan misdaden moet je nooit meer vrijlaten.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit was ook nog eens terwijl je niks kon vermoeden toch? Je zit in de metro en iemand komt je van achteren steken... Je kan je niet eens verweren.
Politici die hun verantwoording niet nemen is nog ergerquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:15 schreef SpaceOddity het volgende:
Alles aan dit is triester dan diep triest.
Gek hè als je bezuinigd op de geestelijke zorgquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Politici die hun verantwoording niet nemen is nog erger
Er gaat gewoon niets veranderen hoor..quote:
Eens, op een bepaald moment heb je je kansen verspeeld. Dit soort types moet je dan niet los laten op de samenleving.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iemand met zo'n waslijst aan misdaden moet je nooit meer vrijlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |