Rustige avond.quote:Op maandag 1 april 2019 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima maat, lekker werken hele dag en doen of je interessant bent. Met jou??
Was laat thuis dus jaquote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks miss mee toch. Ik heb VI (bewust) overgeslagen vanavond
Te bang? Mietjequote:Op maandag 1 april 2019 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks miss mee toch. Ik heb VI (bewust) overgeslagen vanavond
Ik bak een burger (2 eigenlijk) en drink een kornuitquote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef KingRoland het volgende:
ik zet even thee(rooibos) om de avond af te sluiten met 3 koekjes.
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?quote:Op maandag 1 april 2019 23:45 schreef KingRoland het volgende:
ik zet even thee(rooibos) om de avond af te sluiten met 3 koekjes.
graagquote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?
Hèhè eindelijk!quote:Op maandag 1 april 2019 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we vanaf vandaag stoppen met onze acts en verder gaan als hoe we echt zijn?
Wat een act zeg bahquote:Op maandag 1 april 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 APRIL
hahahahahahah trapt er toch iemand in vandaag
GENOT
oja gvd ik moet nog je linkje kijken naar kale en kokkiequote:Op maandag 1 april 2019 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een act zeg bah
Laten we doorgaan zoals we echt zijn.
Gold is wel de shit maatquote:Op maandag 1 april 2019 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een act zeg bah
Laten we doorgaan zoals we echt zijn.
Niet direct mijn appjes lezen in onze godenappquote:Op maandag 1 april 2019 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oja gvd ik moet nog je linkje kijken naar kale en kokkie
GA IK ZO GELIJK DOEN
had wel gelezen, had ik niet gereageerd?quote:Op maandag 1 april 2019 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet direct mijn appjes lezen in onze godenapp
Nee lulquote:Op dinsdag 2 april 2019 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had wel gelezen, had ik niet gereageerd?
wat voor burgerquote:Op maandag 1 april 2019 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bak een burger (2 eigenlijk) en drink een kornuit
echt? Linkje?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die atletiekcoach is weer in het nieuws
Dit is een beetje pijnlijk jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:49 schreef Caland het volgende:
Onlogisch probeert lollig te doen in het Feijenoordtopic
Dat kan hij maar beter niet doen, zo blijkt.
Bedankt makkerquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:56 schreef Buitendam het volgende:
Een hele fijne wereldautismedag voor een flink aantal users in dit topic!
quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:49 schreef Caland het volgende:
Onlogisch probeert lollig te doen in het Feijenoordtopic
Dat kan hij maar beter niet doen, zo blijkt.
Bedankt maatquote:Op dinsdag 2 april 2019 07:56 schreef Buitendam het volgende:
Een hele fijne wereldautismedag voor een flink aantal users in dit topic!
Werken en vanavond naar de gym. Straks stagneer ik nog net zo erg als Onlo, dat wil geen mens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morge buitendam,
Wat brengt de dag vandaag?
Nog altijd niet in de verkoop.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lennygod
Al een kaart voor de bekerfinale?
Pleur op met je kutbeker en win gewoon van Ajax in de competitie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd niet in de verkoop.
Duurt lang
Dat hadden jullie zelf moeten doen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pleur op met je kutbeker en win gewoon van Ajax in de competitie.
Nouja gelukkig zijn jullie wel al zeker van de gele zijde.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog altijd niet in de verkoop.
Duurt lang
Heeft Willem 2 ooit wel eens van Ajax gewonnen eigenlijk? Meestal gaan ze netjes op hun rug liggen. Het dichtste in de buurt was toen ze met 2-0 verloren terwijl Ajax er 6 had moeten maken om kampioen te worden.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pleur op met je kutbeker en win gewoon van Ajax in de competitie.
Ja, dat klopt ja. MAAR DAT GEBEURDE NIET HE?!quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hadden jullie zelf moeten doen.
Haha, ja dat was een schitterende dag. Ik zie wel overlap met nu, trouwens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft Willem 2 ooit wel eens van Ajax gewonnen eigenlijk? Meestal gaan ze netjes op hun rug liggen. Het dichtste in de buurt was toen ze met 2-0 verloren terwijl Ajax er 6 had moeten maken om kampioen te worden.
2 seizoenen geleden nog in de Arena gewonnen. Dus wat lul je nou?quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft Willem 2 ooit wel eens van Ajax gewonnen eigenlijk? Meestal gaan ze netjes op hun rug liggen. Het dichtste in de buurt was toen ze met 2-0 verloren terwijl Ajax er 6 had moeten maken om kampioen te worden.
Pak 'm Lenny.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden nog in de Arena gewonnen. Dus wat lul je nou?
Ik ben niet zo'n kenner van de Kuip verder.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja gelukkig zijn jullie wel al zeker van de gele zijde.
Wat onlogisch zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hadden jullie zelf moeten doen.
Nee, gewoon de korte zijde waar de wat fanatiekeren van Feyenoord zitten. Die krijgt Ajax vanzelfsprekend niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n kenner van de Kuip verder.
Is dat een sta-tribune?
Ah, dan ga ik er vanuit dat onze fanatieke groep daar ook gaat staan. En ik dus ook.quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon de korte zijde waar de wat fanatiekeren van Feyenoord zitten. Die krijgt Ajax vanzelfsprekend niet.
Ik weet het maat gisteren al uitgebreid besproken in DE APPquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:07 schreef KingRoland het volgende:
@:knutdeijsbeer
Nieuw tijdperk he keizer
Succes maat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik ben naar de barbier. Gelieve beetje lief zijn voor elkaar.
Poeh weet niet hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:KingRoland niet in DE app zit.
Katertje hoort erbijquote:Op dinsdag 2 april 2019 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks gewend?
Leer drinken man
@:saind
Maandagochtend werd ik wakker met het idee om het rustig aan te doen.quote:
Mooi levenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maandagochtend werd ik wakker met het idee om het rustig aan te doen.
Maandagmiddag zat ik met vrienden bier te drinken in de tuin.
Het kan snel verkeren.
Goed tyron. Aan het werk. Beetje computeren enzo, vanmiddag beetje vergaderen. Je weet hoe het gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo lenny
leuk dat je daar bent
hoe is het
Zeg je nu ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zeker.
Vandaag doe ik wel ff rustig aan.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het kan snel verkeren.
Hoi, goed hoor.. met jou ook?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo charlotte
hoe gaat het met je vandaag
Rustig aan jijquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag regenen, dan heb ik al een stuk minder zin in bier in de tuin
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..].. maar je bent wel aan het werk vandaag?
Hij werkt niet zeker.. net als jij..quote:
Donder gewoon eens op simpele zielquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij werkt niet zeker.. net als jij..
ja redelijk goedquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed tyron. Aan het werk. Beetje computeren enzo, vanmiddag beetje vergaderen. Je weet hoe het gaat.
Hoe is het daar?
ja leuk dat je het vraagtquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoi, goed hoor.. met jou ook?
Voor- & napics graagquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb tondeuze besteld die tot 0.1 mm kan en beide kanten scheert dus je kan je niet snijden
Voor mn ballen
Alsof jij zo'n nuttig werk doetquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik werk wel degelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Niet lullen maar poetsenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werk wel degelijk.
Al 6 paar schoenen gedaan
Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:33 schreef Charlotte3 het volgende:
En dat blijkt na controle in 40-45% van de gevallen niet waar te zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef Saind het volgende:
Volgens het artikel dat ik zit te lezen kan iedereen zich precies herinneren waar ze waren toen ze hoorden dat JFK dood was geschoten
Geloof dat dit voor een andere doelgroep geschreven is
9/11quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:43 schreef Saind het volgende:
Volgens het artikel dat ik zit te lezen kan iedereen zich precies herinneren waar ze waren toen ze hoorden dat JFK dood was geschoten
Geloof dat dit voor een andere doelgroep geschreven is
Valt wel mee geloof ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat blijkt na controle in 40-45% van de gevallen niet waar te zijn?
Wtf heeft dit met jouw opleiding te makenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik
Flashbulb Memories are memories for the circumstances in which one first learned of a very surprising and consequential (or emotionally arousing) event. Hearing the news that President John Kennedy had been shot is the prototype case. Almost everyone can remember, with an almost perceptual clarity, where he was when he heard, what he was doing at the time, who told him, what was the immediate aftermath, how he felt about it, and also one or more totally idiosyncratic and often trivial concomitants.
https://globalnews.ca/new(...)es-may-be-distorted/quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik
Flashbulb Memories are memories for the circumstances in which one first learned of a very surprising and consequential (or emotionally arousing) event. Hearing the news that President John Kennedy had been shot is the prototype case. Almost everyone can remember, with an almost perceptual clarity, where he was when he heard, what he was doing at the time, who told him, what was the immediate aftermath, how he felt about it, and also one or more totally idiosyncratic and often trivial concomitants.
Ik trap hier niet in.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
9/11
Had net biertje gekocht bij de supermarkt halverwege terug van school. Moest toen nog 12 km fietsen enkele reis
Spoel jij je mond eens, natnek.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De werkdag van Onlogisch zijn moeder is precies andersom.
Doe onderzoek naar digitale leraren, virtual reality enzo, en moet onderbouwing hebben voor waarom meer levensechte leraren die meer emotie tonen effectiever zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met jouw opleiding te maken
Je hebt alvast een stelling en zoekt het bewijs er bij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe onderzoek naar digitale leraren, virtual reality enzo, en moet onderbouwing hebben voor waarom meer levensechte leraren die meer emotie tonen effectiever zijn
Tokkie.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het kan snel verkeren.
Noem je me nou een leugenaar?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie link van net. Grote kans dat dit dus niet waar is. Maar daar kun je niks aan doen verder
Wat? Ik heb een hypothese en zoek daar onderbouwing voor, dat is hoe dat werktquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt alvast een stelling en zoekt het bewijs er bij.
Je bent al een echte Nederlandse wetenschapper
Tenten aan het bouwen in de Ardennen en had hulp van een sloot asielzoekers. Die gingen allemaal joelen en stopte daarmee met werken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
9/11
Had net biertje gekocht bij de supermarkt halverwege terug van school. Moest toen nog 12 km fietsen enkele reis
Dos gestrektos benos!quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SOW
Lans komt even binnen zeg goeiedag.
Meen je niet?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tenten aan het bouwen in de Ardennen en had hulp van een sloot asielzoekers. Die gingen allemaal joelen en stopte daarmee met werken.
Waarom zoek je dan niet naar bewijzen om je hypothese te ontkrachtenquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat? Ik heb een hypothese en zoek daar onderbouwing voor, dat is hoe dat werkt
Daarna gaan we experiment draaien om het ofwel te bewijzen of ontkrachten
Doe ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan niet naar bewijzen om je hypothese te ontkrachten
True story broquote:
Nobody caresquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Weten jullie dat we wereldwijd een schuldenlast hebben van 224 biljoen? En dat 70% van China is? En dat wij aan de vooravond van de vorige crisis een schuld hadden van 50 biljoen?
Weten jullie dat de autoriteiten scherp naar Japan en zijn financiële situatie kijkt op dit moment? 300% schuld tav BNP.
We staan aan de vooravond van een enorme crash.
Ah. Ik was weer wat te vroeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe ik ook
Ik vertel je over 1 artikel
Heb er 50 in m'n literatuurlijst
maar niet alles is interessant voor de leek want gaan niet over politici die worden doodgeschoten
Dadelijk tik ik jou eens op je bolle toeter.quote:
Wie is we?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Weten jullie dat we wereldwijd een schuldenlast hebben van 224 biljoen? En dat 70% van China is? En dat wij aan de vooravond van de vorige crisis een schuld hadden van 50 biljoen?
Weten jullie dat de autoriteiten scherp naar Japan en zijn financiële situatie kijkt op dit moment? 300% schuld tav BNP.
Ik neem jullie stiekem wel kwalijk dat ik nu weet wie die Asha isquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik was weer wat te vroeg.
Volgens onze vriendin Asha is iedereen die op FVD gestemd heeft een nazi en is ze opgevoed om nazi's te herkennen dus dat zal dan wel kloppen he.
Ik heb het idee dat ze vooral is opgevoed met cola en chips maar goed.
Ik heb haar net even harde burn gegeven.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem jullie stiekem wel kwalijk dat ik nu weet wie die Asha is
Kennis die ik liever niet had gehad
Dat mens is in 1983 geboren.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
is ze opgevoed om nazi's te herkennen
laat zienquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb haar net even harde burn gegeven.
Hopelijk snel wat likes dan kan deze wel eens viraal gaan.
Ja eens.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:13 schreef Saind het volgende:
[..]
vind twitter echt complex
moet altijd zoeken naar die shit
Van mij heb je ook een like te pakken!quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja eens.
Voor echte twittervragen beter @:GGMM contacteren.
Dat er veel meer schuld is dan dat er überhaupt in geld op de markt is, is natuurlijk al heel lang zo. En dat wordt steeds extremer. Waarom zou dat nu crashen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Wij allemaal.quote:
23 mei.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zijn de europese verkiezingen eigenlijk?
Ik hoop dat de UK ook nog mee mag stemmen dan
Vanwege ditquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit even de wikipedia over walvisvaart te lezen en uiteraard staat het stukje over Japan weer vol onwaarheden en haat.
Waarom worden Japanners in Nederland altijd weggezet als de moslims van deze tijd? Waarom al die woede richting dat mooie land vol lieve mensen?
Ik snap dat niet hoor.
Lans was laatst dronken met zn kinderen the voice kids aan het kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als bier drinken in de tuin voor jou al tokkie is, heb je wel een kneuterig leven.
Zo dan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanwege dit
Dat irritante superioriteitsgevoel van dat volk en die weeaboos zoals jij terwijl het hypocriete misdadigers zijn die zich verschuilen achter die ondoorgrondelijke gele maskers en spleetogen
Maar ooit toegeven dat ze fout zaten, ho maar. 2 keer een bom erop was te weinig.
Dat soort programma’s ga je toch ook niet nuchter aanschouwen?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans was laatst dronken met zn kinderen the voice kids aan het kijken.
Just saying.
ze hadden die keizer er uit moeten gooien na WW2quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanwege dit
Dat irritante superioriteitsgevoel van dat volk en die weeaboos zoals jij terwijl het hypocriete misdadigers zijn die zich verschuilen achter die ondoorgrondelijke gele maskers en spleetogen
Maar ooit toegeven dat ze fout zaten, ho maar. 2 keer een bom erop was te weinig.
Mensen beschuldigen van superioriteitsgevoel en in dezelfde zin even vol op de huidskleur gaan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanwege dit
dronken kinderen is wel tokkiequote:Op dinsdag 2 april 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Just saying.
"ze"quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hadden die keizer er uit moeten gooien na WW2
Kinderenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Just saying.
Sowiesoquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hadden die keizer er uit moeten gooien na WW2
quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso
En gewoon moeten ophangen in Neurenberg
Nee nee ik vind Jappen dus inferieur juist omdat het zulke racisten zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit bedoel ik dus.
Blinde haat zonder onderbouwing of ja in het geval van Saind met een vers vleugje racisme.
Goed bezig hoor
ze hadden het geluk dat China toen heel zwak wasquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee nee ik vind Jappen dus inferieur juist omdat het zulke racisten zijn
Beetje heel China proberen te vernietigen, maar in het westen wordt daar geen aandacht aan besteed omdat het van die gele ratten onderling zijn
Je bent zelf ook een racist debiel. Moet ik je uitleggen van de splinter en de balk of zoek je dat zelf even op.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Beetje heel China proberen te vernietigen, maar in het westen wordt daar geen aandacht aan besteed omdat het van die gele ratten onderling zijn
Moet je voorstellen als ze daarin geslaagd warenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:34 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ben niet racistisch ik vind Japanners gewoon een inferieur rasquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een racist debiel. Moet ik je uitleggen van de splinter en de balk of zoek je dat zelf even op.
En niet heel China alleen Manchurie. En in diezelfde campagne ook als ware helden gevochten tegen het verderfelijke communisme uit Rusland.
En chinezen zijn ook gewoon gore klootzakken die geen respect, moraal, principes of manieren hebben.
Hey Inso ik zag op discovery een voorstukje dat ze een lange docu over jan pawell uitzenden binnenkortquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:39 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ben niet racistisch ik vind Japanners gewoon een inferieur ras
Fransen zijn wel een baken van cultuur vergeleken met die Jappenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:36 schreef Saind het volgende:
Het zijn net Fransen eigenlijk
ze deugen niet maar ze koken een lekker potje
En Fransen (en Europeanen) geven het gewoon toe als ze fout zaten. Je kunt zeggen wat je wil van de Duitsers maar ze doen over het algemeen wel hun best om hun verantwoordelijkheid te nemen voor hun oorlogsmisdaden. Vind dat ze daar wel netjes in zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:41 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Fransen zijn wel een baken van cultuur vergeleken met die Jappen
Algerijnse cultuur misschien. En het laatste restje wat ze nog hadden slaan ze zelf naar de tering.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:41 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Fransen zijn wel een baken van cultuur vergeleken met die Jappen
Jammer dat de Duitsers de sympathieke Polen nog niet hun 840 miljard schadevergoeding hebben betaald.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En Fransen (en Europeanen) geven het gewoon toe als ze fout zaten. Je kunt zeggen wat je wil van de Duitsers maar ze doen over het algemeen wel hun best om hun verantwoordelijkheid te nemen voor hun oorlogsmisdaden. Vind dat ze daar wel netjes in zijn.
In tegenstelling tot Jappen
En Jappen hebben niks.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Algerijnse cultuur misschien. En het laatste restje wat ze nog hadden slaan ze zelf naar de tering.
https://www.france24.com/(...)otests-france-macron
Doei Inso
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:44 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jammer dat de Duitsers de sympathieke Polen nog niet hun 840 miljard schadevergoeding hebben betaald.
Ook lulkoek de fransen hebben hun rol in deportaties uit Parijs nog steeds niet toegegeven terwijl ze dolenthousiast waren om eindelijk die kutjoden op de trein te kunnen zettenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
En Fransen (en Europeanen) geven het gewoon toe als ze fout zaten. Je kunt zeggen wat je wil van de Duitsers maar ze doen over het algemeen wel hun best om hun verantwoordelijkheid te nemen voor hun oorlogsmisdaden. Vind dat ze daar wel netjes in zijn.
er zijn ook teveel Indiërs, wat doen we daar aan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als ze daarin geslaagd waren
En later allemaal harakiri gepleegd hadden.
Geen Chinezen en geen Jappen.
Pakistan wellicht wat extra wapens gevenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn ook teveel Indiërs, wat doen we daar aan?
Toch wel wat anders dan de Japanners die tussen 37 en 45 tussen de 3 en 10 miljoen mensen hebben vermoord en dat helemaal prima vindenquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook lulkoek de fransen hebben hun rol in deportaties uit Parijs nog steeds niet toegegeven terwijl ze dolenthousiast waren om eindelijk die kutjoden op de trein te kunnen zetten
Ik vraag me soms echt af of jullie kunnen lezen.
die zijn nog ergerquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:45 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Pakistan wellicht wat extra wapens geven
Er is helemaal niemand in Japan die dat helemaal prima vindt. Ja, een paar gekkies misschien maar die heb je overal.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch wel wat anders dan de Japanners die tussen 37 en 45 tussen de 3 en 10 miljoen mensen hebben vermoord en dat helemaal prima vinden
Ah, omdat inso op fok forum niet snapt hoe je het mooi kan vinden is het geen cultuur.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:46 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Snap gewoon niet wat je daar mooi aan kan vinden
Raar dat Knut dat ook gewoon support.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch wel wat anders dan de Japanners die tussen 37 en 45 tussen de 3 en 10 miljoen mensen hebben vermoord en dat helemaal prima vinden
Een inferieure cultuur ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, omdat inso op fok forum niet snapt hoe je het mooi kan vinden is het geen cultuur.
Dat is dan ook weer duidelijk
Algerije, Vietnam, Laos, Indianen, Vichy.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:47 schreef Saind het volgende:
From the invasion of China in 1937 to the end of World War II, the Japanese military regime murdered near 3,000,000 to over 10,000,000 people, most probably almost 6,000,000 Chinese, Indonesians, Koreans, Filipinos, and Indochinese, among others, including Western prisoners of war. This democide was due to a morally bankrupt political and military strategy, military expediency and custom, and national culture (such as the view that those enemy soldiers who surrender while still able to resist were criminals).
Ja en?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Algerije, Vietnam, Laos, Indianen, Vichy.
beter boreaalquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:51 schreef JanPawelII het volgende:
Afrikanen maken hutten van poep, dat is ook cultuur.
1e roman ter wereld.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:51 schreef JanPawelII het volgende:
Ik zeg helemaal niks over al die andere moordenaars die haal jij erbijquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal je ook wel aan de 3 tot 10 komen zonder excuses maar JAPAN DAT IS PAS ECHT ERG
Goede whataboutism om de inferieure cultuur van Japan te verdedigen van knut.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks over al die andere moordenaars die haal jij erbij
ze eten ook apen en dan janken dat ze ziek worden, ook dat is cultuur.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:51 schreef JanPawelII het volgende:
Dat doet Knut ookquote:Op dinsdag 2 april 2019 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
ze eten ook apen en dan janken dat ze ziek worden,
Ja en in de Arabische wereld deden ze ooit ook goede dingen toen we hier en masse de pijp uit gingen aan de pest.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Japan had al 1e keizer en cultuur toen ze in Polen daadwerkelijk nog in hutten van poep wonen.
Maar aan de andere kant doen ze dat nu nog steeds dus dat zegt ook weinig
Dat zeg je wel debiel, je zegt dat Japanners hun fouten niet toegeven en de rest vd wereld wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks over al die andere moordenaars die haal jij erbij
quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Hallo Ron.quote:
Ja ik zeg Duitsers, jij begint over Algerije, Vietnam, Laos, Indianen en Vichy. Ik zei al dat Fransen niet deugen en de rest boeit me niet want dat praat de oorlogsmisdaden van Japan en hoe ze daarmee omgaan niet goed.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zeg je wel debiel, je zegt dat Japanners hun fouten niet toegeven en de rest vd wereld wel.
Je moet niet zoveel blowen want je korte termijn gaat kapot
[..]
Door de stomme Fransen is Haiti verneukt.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:57 schreef DonRaja het volgende:
Zag ik nou dat iemand zei dat Fransen hun fouten toegeven? Hooguit door te wapperen met een witte vlag...
Je zegt Duitsers (En europeanen) en aangezien de discussie op dat moment ging over Fransen en Japanners kan ik niet anders dan concluderen dat je Fransen daar bij rekent.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zeg Duitsers, jij begint over Algerije, Vietnam, Laos, Indianen en Vichy. Ik zei al dat Fransen niet deugen en de rest boeit me niet want dat praat de oorlogsmisdaden van Japan en hoe ze daarmee omgaan niet goed.
Welke voormalige Franse kolonie is geen shithole?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Door de stomme Fransen is Haiti verneukt.
Want op dit moment is het 1 grote puinhoop idd in Japan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:57 schreef JanPawelII het volgende:
Dit komt een beetje over als negers die de Afrikaanse cultuur verdedigen omdat men daar zogenaamd van afstamt.
Canada?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke voormalige Franse kolonie is geen shithole?
Hebben ze ook niet een stukje india gehad? Dan is je punt uiterst valide.quote:
Canada.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke voormalige Franse kolonie is geen shithole?
Je krijgt hier notes voor kritiek op FvD dus denk niet dat je notes krijg voor racismequote:Op dinsdag 2 april 2019 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb even wat TRs gezet wegens racisme en verspreiden van haat.
Yes, in het zuiden rond Pondicherry.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet een stukje india gehad? Dan is je punt uiterst valide.
Gezien, niets mee gedaan vanwege de waarheid.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Terechtquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Je krijgt hier notes voor kritiek op FvD dus denk niet dat je notes krijg voor racisme
New Yorkquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:01 schreef DonRaja het volgende:
Overigens geldt datzelfde voor Nederland: welke voormalige Nederlandse kolonie is geen shithole?
Ja, zitten erin.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met het huis vriend?
We bekijken het even met de VAR.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wij als PvdD stemmers krijgen binnenkort waarschijnlijk een speciale UI in de vorm van een sterquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Je krijgt hier notes voor kritiek op FvD dus denk niet dat je notes krijg voor racisme
Zie zelfs dat ze de Falklands hadden.quote:
Canada (omgeving Toronto) zou ik nog best overwegen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:05 schreef JanPawelII het volgende:
Zou nog 10 keer liever in Japan wonen dan in de![]()
VS
![]()
Tuurlijk man.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:05 schreef JanPawelII het volgende:
Zou nog 10 keer liever in Japan wonen dan in de![]()
VS
![]()
De Fransen? Ondernemend volkje was het wel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zie zelfs dat ze de Falklands hadden.
Wel alle klussen gedaan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ja, zitten erin.
Alleen nog niet alle meubels zijn gearriveerd
hoe zit het met de champagne, no no no no?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nee, van werk.
Had er gister ook al 1.
Word je gek van.
Je knarst tanden waarschijnlijk. Zijn je hoektanden nog goed?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al 2 weken last van mn kaak aan 1 kant zo'n beetje het gevoel na een hele lange nacht xtc.
Misschien maar eens naar de dokter.
Mijn schoonouders waren dit weekend op bezoek.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe zit het met de champagne, no no no no?
https://nl.wikipedia.org/(...)re_Fran%C3%A7ais.pngquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Fransen? Ondernemend volkje was het wel.
Sow.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef JanPawelII het volgende:
Een leuk feitje over onze nieuwe buurt.
De kinderen van de buren zitten op Eton.
Zeer goed netwerken dus.
Examen denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sow.
Is Eton dat je referral moet hebben om binnen te komen?
Nee, wel intellectueel vermogen (die naadloos aansluit op het curriculum van de private basisscholen)quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
en dan toetsen ze alleen je vermogen en stamboom neem ik aan?
homo kweekschoolquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:07 schreef JanPawelII het volgende:
Een leuk feitje over onze nieuwe buurt.
De kinderen van de buren zitten op Eton.
Zeer goed netwerken dus.
Is dat nog wel echt Brits of zitten daar ook allemaal rijke aziaten en arabierenquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:14 schreef JanPawelII het volgende:
En je moet bij meeste al inschrijven bij geboorte, alleen bij Eton niet meer.
Tja, dat zeggen ze over meisjesscholen ook (andersom dan).quote:
Niet veel.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat nog wel echt Brits of zitten daar ook allemaal rijke aziaten en arabieren
Nou jullie doen niet heel graag aan sex toch? Of zij wel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen ze over meisjesscholen ook (andersom dan).
Nou heb het nooit gemerkt bij mijn vrouw hoor
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou jullie doen niet heel graag aan sex toch? Of zij wel?
Misschien spreekt ze af en toe af met haar oud kamergenootjes weet jij veel.
Je hebt ons tochquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:20 schreef JanPawelII het volgende:
Wel goede plek voor netwerken zeg.
Had ik maar zo'n netwerk.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
En verder een uitstekend netwerk bouwvakkers en stucadoren
Ik denk wel dat de kans vrij groot is dat ze iig allemaal samen gevingerd hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:25 schreef JanPawelII het volgende:
Ik heb er net over nagedacht.
Als je 7-8 jaar met vrouwen op een kamer slaapt, denk ik juist dat de kans dat je pot bent kleiner wordt.
7-8 jaar meisjesruzies
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de kans vrij groot is dat ze iig allemaal samen gevingerd hebben.
Ga je weekend van 22/23 juni mee naar Amsterdam voor bier?quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de kans vrij groot is dat ze iig allemaal samen gevingerd hebben.
Die kans is bijna 100 procent ja.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff in die leeftijd allemaal experimenteren gierende hormonen en geen jongens in de buurt.quote:
Dit zijn verhalen die boven tafel komen met veel wijn erin.quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik geef je op een papiertje dat die wel wat onderzoek hebben gedaan met elkaar hoor.
Is gewoon een feit dat in gevangenissen of leger meer man-man sex voorkomt maat. En niet een klein beetje meer maar gewoon boven de 50%quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:29 schreef JanPawelII het volgende:
Zou jij opeens flikker worden als je 7 jaar met een man op kamer ligt
Ja als machtsmiddelquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is gewoon een feit dat in gevangenissen of leger meer man-man sex voorkomt maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |